به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, June 30, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· *.* Majaleh ASHEGHANEH *.* [No.32] + Full Archive

 
 
 Funous : Soroude Yeganegi
    
 
 
 
 
 
 

Link Mostaghim Majaleh ASHEGHANEH 32

 
Agar Mail kamel Baz nashod, samte raste bala ie mail,"Printable View" ro bezanid
 

"اول به نام عشق و خداي عشق، دوم به نام تو، سوم به ياد مرگ"

 

 سلام به همه جرقه اي ها ي گل  و دوستداران مجله عاشقانه

...

دو نكته هميشگي:

1. اگر در ارسال ايميل مشكلي بود و نتوانستيد كه مجله را كامل بخوانيد

ميتوانيد، از لينك مستقيم بالا استفاده كنيد

 

2. آرشيو همه شماره هاي قبلي مجله عاشقانه در پايان مجله هاي جديد موجود ميباشد

 

اميدوارم لذت ببريد

 

...

 نظرها و انتقادهاي خود را بهHeRcOoL123@YaHoo.Com  ميل بديد

منتظر نظرات شما هستم

 

 

مجله عاشقانه شماره 32

  

 

 

جمله هفته

 

در سقوط افراد در چاه عشق، قانون جاذبه تقصيري ندارد. (آلبرت انيشتين)

 

عكس هفته

 

كوچولو، بزرگترين سايت عاشقانه و تفريحي ايران

 

مجموعه قطعات عاشقانه

 

زندگی را دوست دارم اما نه در قفس
بوسه را دوست دارم اما نه روی هوس
تو را دوست دارم تا آخرین نفس

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

من از زندگي اموختم چگونه اشك ريختن را ولي اشكهايم نياموخت چگونه زندگي كردن را

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

من نبايد بهت بگم ولي تو يه عيب خيلي بزرگ داري که... نمي شه دوستت نداشت!

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
مي گن شيشه عمر آدما اگه خيس بشه عمرشون کم مي شه!
مي دونستي چشات شيشه عمر منه؟
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

مي خواهم نامه اي به تو ٬اي كه دوستت دارم٬
رفيق خاكي ام٬يار ديده و نديده ام٬مي خواهم نامه اي به تو
از دل نوشته ها باشد.هر جا كه باشي دست من در دست توست.
مي خواهم با هم حيرت كنيم و خاطره اي بسازيم كه مسافران زمين
آن را چون رمزي شگفت به ستاره هاي آسمان بگويند.
مي خواهم با هم آوازي بسازيم كه پرنده ها در حنجره تازه به سحر بيدار شده شان٬آن را زمزمه كنند و هيچ مقامي در نام و شان آن آواز نيابند جز مقام بالاي عاشقي!

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

عاشقت گشتم گفتی علشقان دیوانه اند.عاقبت عاشق شدی دیدی تو هم دیوانه ای
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

حالم خوب نیست
دیشب در اتاق کوچکم اشباح پرسه می زدنند
و سایه ماه روی دیوار اتاقم
چسبیده بود...
دیشب حس کردم
در قبرستان گم شده ام
و جز بادبادکی که از دست تو گریخته بود
کسی با من ولگردی نمی کرد
من پرواز کردم با بادبادکت
و تو با سنگ نگاهت
بادبادکت را کشتی..!
و من در قبرستان دفنش کردم...
می بینی ..
حالم خوب نیست

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

من رنج آن دلقک دوره گرد را که اقیانوسی از غرور در دلش موج می زند اما سکه صدقه رهگذر خودخواهی آن را می خشکاند احساس کرده ام
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

ردپايم بي صداست عشق من بي انتهاست... ردپاي اشکهايم را بگير تا بداني خانه عاشق کجاست

 
  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
عشق يه سمه شيرينه ... بدون نسخه ي کسي که دوسش داري مصرفش نکن . از از دسترس بچه ها دور نگهش دار...و در محل تاريک ازش مواظبت کن

 
  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
صد بار قسم خوردم كه نام تو رو بر زبان نياورم. ولي افسوس قسمم هم نام تو بود

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

دستهايم بوي گل ميداد مرا به جرم چيدن گل محکوم کردند اما کسي فکرش را هم نکرد که من در آن نزديکي گلي کاشته بودم

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
عشق با روح شقايق زيباست
عشق با حسرت عاشق زيباست
عشق با نبض دقايق زيباست
عشق با زهر حقايق زيباست
عشق با در حسرت ديدار تو بودن زيباست

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 آخه نفسي كه عطر تو داره
آخه اون دلي كه برات بي قراره
آخه چشمي كه چشم انتظاره
مگه ميشه بي تو نگيره بهونه
وقتي كه با مني گرچه ميدونم
نميشه هميشه با تو بمونم
همه وجودمو نفسمو جونم پر ميشه از تو و شعراي عاشقونه
مستيم از عشق هر جا هر دم
حتي وقتي دوريم از هم

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

سرخوش ز سبوي غم پنهاني خويشم چون زلف تو سرگرم پريشاني خويشم در بزم وصـال تـو نـگـويـم ز کــم و بـيـش چون آينه خو کرده به حيراني خويشم لـب بـاز نـکردم بـه خروشـي و فـغـاني مـن مـحــرم راز دل طـوفـاني خـويـشـم يک چند پشيمان شدم از رندي و مستي عمريست پشيمان ز پشيماني خويشم

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

آرزويم اين است نتراود اشك در چشم توهرگز مگر از شوق زياد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه ي هر روز تو عاشق باشي عاشق آنكه تو را مي خواهد و به لبخند تو از خويش رها مي گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه كه دلت مي خواهد

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

براي ديدن،آرشيو كامل قطعات عاشقانه اينجا كليك كنيد

يك داستان كوتاه

 

روزی هیزم شکنی در یک شرکت چوب بری دنبال کار می گشت و نهایتا" توانست برای خودش کاری پیدا کند. حقوق و مزایا و شرایط کار بسیار خوب بود، به همین خاطر هیزم شکن تصمیم گرفت نهایت سعی خودش را برای خدمت به شرکت به کار گیرد. رئیسش به او یک تبر داد و او را به سمت محلی که باید در آن مشغول می شد راهنمایی کرد. روز اول هیزم شکن 18 درخت را قطع کرد. رئیس او را تشویق کرد و گفت همین طور به کارش ادامه دهد. تشویق رئیس انگیزه بیشتری در هیزم شکن ایجاد کرد و تصمیم گرفت روز بعد بیشتر تلاش کند اما تنها توانست 15 درخت را قطع کند. روز سوم از آن هم بیشتر تلاش کرد ولی فقط 10 درخت را قطع کرد. هر روز که می گذشت تعــداد درخت هایی که قطع می کرد کمتر و کمتر می شد. پیش خودش فکر کرد احتمالا" بنیه اش کم شده است. پیش رئیس رفت و پس از معذرت خواهی گفت که خودش هم از این جریان سر در نمی آورد. رئیس پرسید:" آخرین باری که تبرت را تیز کردی کی بود؟" هیزم شکن گفت:" تیز کردن؟ من فرصتـی برای تیز کردن تبرم نداشتم تمام وقتم را صرف قطع کردن درختان می کردم!"

شما چطور؟ آخرین باری که تبرتان را تیز کرده اید کی بود؟

 

آرشيو داستانهاي خيلي كوچولو
 

يك شعر

 

چراغی در افق

به پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست
در این ساحل که من افتاده ام خاموش
غمم دریا دلم تنهاست
وجودم بسته در زنجیر خونین تعلق هاست
خروش موج با من می کند نجوا
که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت
که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت
مرا آن دل که بر دریا زنم نیست
ز پا این بند خونین برکنم نیست
امید آنکه جان خسته ام را
به آن نادیده ساحل افکنم نیست
 


فریدون مشیری

 

 

يك نكته از دكتر علي شريعتي

 

مرا کسی نساخت.خدا ساخت


نه آنچنان که "کسی می خواست"

که من کسی نداشتم

کسم خدا بود.کس بی کسان

او بود که مرا ساخت آن چنان که خودش خواست.

نه از من پرسید و نه از آن "من دیگر"م .

من یک گل بی صاحب بودم

مرا از روح خود در آن دمید

و بر روی خاک و در زیر آفتاب

تنها رهایم کرد

"مرا به خود واگذاشت".

 

آرشيو سخنان دكتر شريعتي

 

يك قطعه انگليسي

 

And Now The Time Has Come, And So My Love I Must Go..o

And Though I Loose A Friend, In The End You Mey Know..w
o..o..ooo

One Day, You 'll Find

I Was The One
But Tomorrow May Rain So I Follow The Sun..n

One Day, You 'll Look
To See I've Gone
But Tomorrow May Rain So I Follow The Sun..n

I Love You Till I'm Alive..e

 

قطعات عاشقانه انگليسي

 

يك اس ام اس عشقولانه

 

مي دوني آدما بين " الف " تا " ي " قرار دارند

 بعضي ها مثل " ب " برات مي ميرند،

 مثل " د " دوستت دارند،

 مثل " ع " عاشقت مي شوند،

 مثل " م " منتظر مي مونند تا يه روز مثل " ي " يارت بشن.
 

 

آرشيو كامل مجله عاشقانه ها تا به امروز

(براي خواندن شماره هاي قبل، روي آن كليك كنيد)

 

براي خواندن مجله عاشقانه9 اينجا كليك كنيد
براي خواندن مجله عاشقانه14 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه15 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه16 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه17 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه18 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه19 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه20 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه21 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه22 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه23 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه24 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه25 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه26 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه27 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه28 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه29 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه30 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه29 اينجا كليك كنيد

 

با فرستادن اين ميل براي دوستان خود، آنها را هم شاد كنيد

Free Web Site Counter

نكته مهم

 

``Saeid Rahmati``

 
 

 
   
 
 
   
    TinyPic image
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive