به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, June 13, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· Majale Downloade Mobile ( Best Dl 4 U )

 
 
 
    
   
 
 
 
 
 
جدیدترین کلیپ ها و تم های موبایل :





 

کلیپ میکس شده ای که آهنگ شادمهر روش گذاشته شده .

PersianMob.Net



 


 

یک کلیپ از یک دوربین مخفی بسیار خنده دار .

PersianMob.Net



 


 

فیلم Iron Man (مرد آهنی) ، محصول سال 2008.
خلاصه داستان : در سفري به افغانستان براي معرفي محصول جديد صنايع استارک به نام موشک جريکو، کاروان نظامي همراه توني ‏استارک مورد حمله قرار گرفته و توني زخمي مي شود. تروريست ها بدن نيمه جان وي را به مخفي گاه خود برده و در ‏آنجا توني توسط اسير ديگري به نام دکتر ينسن مورد مداوا قرار مي گيرد. اما بايد باطري بزرگي را براي جلوگيري از ‏رسيدن ترکش ها به قلب اش با خود به اين طرف و آن طرف بکشد. تروريست ها از توني مي خواهند تا برايشان ‏موشک هاي جريکو بسازد. اما توني به همراه دکتر ينسن به موازات اين کار زرهي بسيار مقاوم و مکانيکي توليد مي ‏کند و موفق به فرار از چنگ تروريست ها مي شود. در بازگشت به آمريکا، توني رآکتور کوچکي براي بدن خود ساخته ‏و سپس اعلام مي کند از اين پس صنايع استارک در زمينه اسلحه سازي فعاليت نخواهد کرد. اما اوباديا استن شريک وي ‏از اين تصميم راضي نيست. توني نيز در آزمايشگاه مجهز خود دست به کار تکميل زره ابداعي خود مي شود. هدف او ‏حفاظت از مردم و تامين صلح است، و به زودي شهرتي فراگير در ميان مردم با عنوان مرد آهني پيدا مي کند. ولي ‏همزمان با اعلام هويت واقعي مرد آهني توسط توني، خبر مي رسد که تروريست ها با سلاح هاي ساخت صنايع ‏استارک و به ويژه موشک جريکو مجهز شده اند. توني خيلي زود کشف مي کند که استن به هر دو طرف جنگ، يعني ‏ارتش آمريکا و تروريست هاي بنيادگراي مسلمان اسلحه مي فروشد. مجهز شدن تروريست ها به موشک جريکو سبب ‏مي شود تا توني مجهز به زره آهنين تازه- که قدرت پرواز نيز به آن اضافه شده- به افغانستان بازگردد. توني در ‏بازگشت به آمريکا دستيارش پپر پاتز را براي يافتن مدارک ارسال اسلحه به تروريست به دفتر استن مي فرستد. استن ‏که مخفيانه سرگرم کار روي زرهي مشابه است، بعد از اطلاع يافتن از ماجرا تصميم به نبرد با توني و نابودي او مي ‏گيرد.

این فیلم به همراه زیرنویس فارسی انگلیسی و با کیفیت عالی در دسترس قرار گرفته است !

PersianMob.Net



 


 

فیلم The Nines محصول سال 2007.
خلاصه داستان : یک بازیگر اشفته , یک مجری تلویزیون , و یک طراح بازیهای رایانه ای، راه زندگی مرموز و در هم پیچیده شان را پیدا می کنند و ...

PersianMob.Net



 


 

فیلم Definately Maybe ( البته ،شاید) محصول سال 2008
خلاصه داستان: در کمدی عاشقانه ی بروکس ، ویل (رایان رینولدز) که پس از 9 سال زندگی مشترک با همسرش ، خودش را در آستانه ی طلاق می بیند ، توسط دختر 10 ساله و کنجکاوش مایا (ابیگیل برزلین) درباره ی زندگی قبل از ازدواجش مورد پرسش و سوال قرار می گیرد . اینکه چگونه با مادرش آشنا شده و با هم ازدواج می کنند . اما در این بین ، ویل داستان زندگی گذشته خود و دوستانش را به شکلی غیر متعارف برای دخترش تعریف می کند . او با تغییر دادن اسامی افراد از مایا می خواهد تا حدس بزند سرانجام با کدام یک از دوستانش ازدواج خواهد کرد. در حقیقت مایا باید مادر اصلی خود را تشخیص دهدو ….
سبک فیلم : کمدی / عاشقانه/درام

PersianMob.Net



 


 

فیلم Be Kind Rewind (آرام باش، به عقب برگردان)، محصول سال 2008.
خلاصه داستان: مردی که مغزش مغناطیسی شده ناخواسته تمامی ویدیوهای کلوپ رفیق‌اش را پاک می‌کند. این دو تصمیم می‌گیرند با همرایه یک زن دیوانه تمامی این فیلم‌ها که شیرشاه و روبو کاپ هم جزوشان هست را دوباره‌سازی کنند.
سبک فیلم : کمدی، علمی، تخیلی

PersianMob.Net



 


 

فیلم In Bruges (در بروژ)، محصول سال 2008.
خلاصه داستان: : ری و کن دو آدمکش هستند که بعد از پاره مشکلاتی که در ماموریت آخر به وجود اوردند توسط پدرخوانده به بروژ کشور بلژیک فرستاده می شوند . کن که بسیار با تجربه تر از ری هست در این شهر تاریخی احساس رضایت می کند اما ری بسیار عصبی و عصبانی است اما با ورود یک دختر همه چی تغییر می کند و….
سبک فیلم : کمدی، جنائی، درام

PersianMob.Net



 


 

مجموعه عکس های متحرک برای گوشی های موبایل بخش دوم : این مجموعه شامل 24 عکس متحرک با موضوع Love در سایز 240x320 پیکسل با کفیت بالا میباشد که میتوان از آن به عنوان پشت زمینه متحرک یا اسکرین سیور استفاده کرد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه ای دست چین از بازی های موبایل برای گوشی های سری N , این مجموعه شامل 66 بازی سازگار با این نوع گوشی ها میباشد , این مجموعه نفیس در چندین قسمت عرضه میشود .

PersianMob.Net



 


 

یکی از نرم افزار های مهمی که باید صاحبان گوشی های موبایل بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنند نرم افزار PC Suite میباشد . این نرم افزار برای اکثر مارک های گوشی های موبایل تولید شده , اینبار به معرفی این نرم افزار قدرتمند برای گوشی های آیفون میپردازیم , از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- مدیریت تماس ها , اس ام اس ها و نوشته ها و مخاطبین
- مدیریت دوستان , پشتبیان گیری , صداها و تم ها
- اضافه کردن موزیک و موزیک ویدیو از کامپیوتر
- مدیریت فایل ها و برنامه ها

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید Rome Throne of Destiny : بازی بسیار فوق العاده محصول 2008 شرکت Funmobile , این بازی با موضوع رزمی در نوع خود تک است و همچنین از گرافیک فوق العاده ای برخوردار میباشد و همچنین برای رزولوشن های 128x160, 176x220, 240x320 پیکسل تولید شده و در اختیار شما قرار میگیرد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید زیبای Hancock : یک بازی جاوا و سرگرم کننده با گرافیکی فوق العاده محصول جدید شرکت Gamelion . این بازی مخصوص رزولوشن 240x320 پیکسل میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید Circulate : بازی فوق یک بازی جاوای فکری و سرگرم کننده برای کسانی که میخواهند درکنار سرگرمی فاکتور به کار گرفتن فکر را داشته باشند , این بازی با توجه به گرافیک فوق العاده ای که دارد به بازی جذابیت خاصی را داده است .بازی فوق توسط شرکت Lemon Quest به تازگی تولید شده است و برای رزولوشن رایج و استاندارد 240x320 پیکسل تولید شده است .

PersianMob.Net



 


 

و بالاخره بازی The Bourne: Conspiracy : بازی که به تازگی توسط شرکت Vivendi Games Mobile تولید شده و مورد توجه همگان قرار گرفته است , یک بازی با موضوع ماجراجویی و رزمی برای علاقه مندان با این دسته از بازی ها , از دیگر فواید بازی گرافیک آن میباشد که در حد مناسبی است و تنها برای رزولوشن 176x208 پیکسل تولید شده و امید است در آینده برای رزولوشن های دیگر این بازی تولید شود که قرار داده میشود .

PersianMob.Net

 
 
 
   
 
 
TinyPic image
   
   
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive