نمايش محدوده پوشش شبكه (Cell Info)
اين سرويس موقعيت مكاني مشترك را در هر لحظه با توجه به آنتن پشتيبان در آن منطقه نمايش مي دهد. بطور مثال اگر مشتركي در تهران در خیابان جمهوری حضور دارد و از آنتن محدوده جمهوري استفاده مي كند، در صورت فعال نمودن اين سرويس، بر روی صفحه گوشی نام آنتن محدوده كه ممكن است کلمه Jomhoory باشد را مشاهده مي نمايد. فعال سازی و استفاده از این سرویس رایگان می باشد. جهت فعال سازي اين سرويس بايد تنظيماتي بر روي گوشي موبايل صورت گيرد، جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 444 از طريق سيم كارت تاليا و يا با شماره8173(021) از ساير خطوط تماس حاصل نماييد.
پرينت مكالمات
هم اكنون مشتركين تاليا مي توانند با در دست داشتن كارت ملي، سند سيم كارت و قطعه فيزيكي سيم كارت خود پرينت ريز مكالمات خود در بازه زماني معيني را دريافت نمايند(درصورتیکه دارنده سیم کارت صاحب سند باشد). همچنين در صورتيكه فرد نامه اي از سوي مراجع قضايي براي پيگيري مسائل مربوط به سيم كارت خود داشته باشد مي تواند آنرا به شركت ارائه دهد تا مطابق آن عمل شود و در صورت نياز پاسخ به مرجع قضايي مربوطه اعلام گردد. لازم به ذکر است که این سرویس بصورت رایگان به مشترکین تالیا ارائه می شود. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 444 از طريق سيم كارت تاليا و يا با شماره8173(021) از ساير خطوط تماس حاصل نماييد.
محدوديت تماسهاي ورودي (Call barring)
مشتركين تاليا جهت محدود كردن كليه تماسهاي ورودي خود مي توانند با در دست داشتن مدارك سيم كارت و كارت ملي خود به نزديكترين ايستگاه تاليا در سطح شهر تهران مراجعه ودر خواست خود را اعلام نمايند. در اين حالت كليه تماس هاي ورودي مشترك قطع خواهد شد. براي استفاده از اين سرويس مبلغ 6360 ريال بصورت ماهيانه از حساب شما كسر خواهد گرديد. براي وصل مجدد تماس هاي ورودي، مشترك مي تواند با در دست داشتن مدارك سيم كارت و كارت ملي عکس دار خود به ايستگاه تاليا مراجعه نمايد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 444 از طريق سيم كارت تاليا و يا با شماره8173(021) از ساير خطوط تماس حاصل نماييد.
دريافت پيام هاي فرهنگي تبليغاتي (BroadCasting )
مشتركين تاليا مي توانند پيام هاي تبليغاتي و اطلاع رساني شبكه تاليا را بر روي صفحه نمايشگر گوشي خود مشاهده نمايند. فعال سازی و استفاده از این سرویس رایگان می باشد. جهت فعال سازي اين سرويس بايد تنظيماتي بر روي گوشي موبايل صورت گيرد، جهت كسب اطلاعات جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 444 از طريق سيم كارت تاليا و يا با شماره8173(021) از ساير خطوط تماس حاصل نماييد.
اطلاعات هواشناسي
با ارسال يك پيام كوتاه به شماره 500001 مشتركين تاليا مي توانند دقيقترين اطلاعات هوا شناسي روز را بر روي گوشي خود به صورت پيام كوتاه دريافت نمايند. این سرویس بجز هزینه ارسال smsهزینه دیگری نخواهد داشت .
خريد اينترنتي كارت شارژ
مشتركين تاليا مي توانند كارت شارژ مورد نياز خود را از طريق اينترنت خريداري نمايند. بدين منظور فرد با استفاده از يكي از كارت هاي شتاب مربوط به بانك سامان، اقتصاد نوين،موسسه مالي و اعتباري بنياد، ملت و يا كشاورزي و با وارد كردن رمز كارت، رمز دوم كارت و تاريخ انقضاي آن، كارت شارژ مورد نظر را از طريق اينترنت درخواست نمايد. در اين حالت رمز كارت بر روي صفحه اينترنت نمايش داده شده و يك نسخه از رمز كارت به ايميل مشترك ارسال مي گردد. مشترك با وارد كردن رمز كارت به گوشي خود مي تواند سيم كارت خود را شارژ نمايد. به زودي اين كار از طريق شبكه ATM نيز قابل انجام خواهد بود. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 444 از طريق سيم كارت تاليا و يا با شماره8173(021) از ساير خطوط تماس حاصل نماييد.
دريافت پيام صوتي (VMS )
با استفاده از اين سرويس تماس گيرندگان مي توانند در صورت در دسترس نبودن يا عدم پاسخ دهي و يا مشغول بودن شماره مشترك تاليا، براي وي پيام صوتي بگذارند. مشتركين تاليا مي توانند با شماره 777 تماس بگيرند و پيام هاي صوتي گذاشته شده را دريافت كنند. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 444 از طريق سيم كارت تاليا و يا با شماره8173(021) از ساير خطوط تماس حاصل نماييد. .
خرید کارت شارژ از طریق ATM
این سرویس به زودی از طریق َدستگاه های خودپرداز بانک ملی به بهره برداری خواهد رسید.
انتظار مکالمه (Call Waiting)
شما هرگز یک تماس مهم را از دست نخواهید داد. اگر مشغول مکالمه هستید و شخص دیگری با شما تماس گرفته است، گوشی موبایل، شما را آگاه می کند. شما می توانید همزمان به تماس جدید پاسخ دهید، درحالیکه شخص اول پشت خط منتظر باشد. اگر مایل به پاسخ دادن به تماس او نیستید، تماس گیرنده می تواند پیام صوتی خود را بگذارد.این سرویس رایگان می باشد.
نمایشگر (Caller Line Identification)
با این سرویس می توانید از شماره تلفن تماس گیرنده، پیش از پاسخ دادن به تماس، مطلع شوید. شما می توانید انتخاب کنید که به تماس پاسخ دهیدیا خیر. چنانچه قبلا" شماره تلفن تماس گیرنده در دفتر تلفن گوشی شما به همراه نام مالک آن ثبت شده باشد، نام وی نیز به همراه شماره تلفن بر روی گوشی موبایل شما ظاهر خواهد شد.این سرویس رایگان می باشد.
CLIP: مشترک می تواند از شماره تلفن تماس گیرنده مطلع شود. طبعا مشترک هزینه ای از این بابت پرداخت نخواهد کرد.
انتقال مکالمه دریافتی به شخص دیگر(Call Diverting)
شما می توانید در زمانیکه گوشی تان خاموش است و یا در دسترس نمی باشید، تماس های دریافتی خود را برای هر شخص دیگری ارسال کنید.فعال سازی این سرویس رایگان می باشد.
چنانکه سئوالی دارید با شماره 444 از گوشی با سیم کارت تالیا تماس بگیرید.
چگونگی تنظیم سرویس پیام صوتی
مشترکین تالیا می توانند با استفاده از سرویس پیام صوتی (VMS) یک پیامگیر شخصی روی شبکه داشته و به دلخواه و در مواقع مختلف آن را فعال نمایند.
-
اگر سرویس پیام صوتی برای شما فعال نبود، می توانید برای فعال کردن آن با مرکز خدمات مشترکین تالیا (444 و یا خط ثابت 8173) تماس گرفته تا ایشان سرویس VMS شما را به رایگان فعال نمایند.
-
پس از فعال شدن VMS، وارد منوی تنظیمات Voicemail گوشی خود شده و شماره صندوق پستی 777 را در قسمت مربوطه وارد نمایید. سپس می توانید وضعیت های مختلفی نظیر در دسترس نبودن، اشغال بودن و ... که در صورت وقوع آنها پیامگیر شما فعال خواهد شد، انتخاب نمایید. در هر کدام از این حالات تماس گیرنده به طور خودکار به پیامگیر شخصی شما متصل شده، پیام خوش آمدگویی ضبط شده توسط شما را خواهد شنید و پس از آن می تواند برای شما پیام بگذارد.
پیام کوتاه(SMS)
یکی از خدماتی که تاليا ارائه می دهد، سرویس پیام کوتاه می باشد. حداکثر 164کاراکتر غیر فارسی را در یک پیام کوتاه می توان ارسال یا دریافت کرد. چنانچه گوشی دریافت کننده پیام در دسترس نباشد یا خاموش باشد، پیام ها در شبکه نگهداری خواهند شد تا در زمان مناسب ( برقراری ارتباط ) به دست گیرنده برسد.
No comments:
Post a Comment