به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, May 12, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· *.*Majaleh ASHEGHANEH*.* [No.27] + Archive

 
 
 
 
Click for Full Size View 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Link Mostaghim Majaleh ASHEGHANEH 27

 
Agar Mail kamel Baz nashod, samte raste bala ie mail,"Printable View" ro bezanid
 

"اول به نام عشق و خداي عشق، دوم به نام تو، سوم به ياد مرگ"

 

 باز هم در اولين روز هفته، سلام به همه دوستداران جرقه و مجله عاشقانه

...

دو نكته مهم :

1. اگر در ارسال ايميل مشكلي بود و نتوانستيد كه مجله را كامل بخوانيد

ميتوانيد، از لينك مستقيم بالا استفاده كنيد

 

2. آرشيو همه شماره هاي قبلي مجله عاشقانه در پايان مجله هاي جديد موجود ميباشد

 

اميدوارم لذت ببريد

 

...

 نظرها و انتقادهاي خود را بهHeRcOoL123@YaHoo.Com  ميل بديد

منتظر نظرات شما هستم

 

 

مجله عاشقانه شماره 27

  

 

 

جمله هفته

 

شکسپیر :  هرگز به دنبال کسی نباش که بتونی با اون زندگی کنی بلکه به دنبال کسی باش که نتونی بدون او زندگی کنی

 

عكس هفته

 

 

       كوچولو، بزرگترين مركز مطالب و اشعار و عكسهاي عاشقانه  

مجموعه قطعات عاشقانه

 

 

 ماهي به آب گفت : تو نميتوني اشكاي منو ببيني , چون من توي آبم... آب جواب داد اما من ميتونم اشكاي تو رو احساس كنم چون تو توي قلب مني

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+- 

در سكوت مي توان نگاه را معنا كرد و آن را با عشق به دل پيوند زد مي توان بهار را به ديدار برگهاي خزان زده برد و براي رازقي هاي اميد از عطر دوست داشتن گفت مي خواهم سكوت كنم و تنها به حرف نگاهت گوش كنم

 

 

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

هيچ وقت نذار هر رهگذري که رد ميشه رو دلت يادگاري بنويسه چون بعدا پاک کردنش خيلي سخته

 

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 يکديگر را دوست بداريد و چنانچه به اين کار قادر باشيد پس همه کارها ي ديگرخود به خود روبه راه خواهند شد

 

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

دوست داشتن کساني که دوستمان مي‌دارند کار بزرگي نيست، مهم آن است آنهايي را که ما را دوست ندارند، دوست بداريم

 

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

اي غنچه ي خندان چرا خون در دل ما مي كني ؟

خاري به خود مي بندي و ما را ز سر وا مي كني

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

کاش اينجا بودي

کاش در باغچه سبز دلم مي ماندي

کاش شعر غم من را

ز افق هاي غريب نگهم مي خواندي

کاش اينجا بودي

کاش گلهاي فراق تو گهي مي پژمرد

کاش گنجشک دلت

در غم من مي آزرد

و جدايي مي مرد

کاش اينجا بودي

کاش اينجا بودي

  

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 هميشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش ميگيره جلوي همه گريه کنه

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

اگر مي دانستي که چقدر دوستت دارم هيچ گاه براي آمدنت باران را بهانه نميکردي رنگين کمانم

 

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 هر جا بگذرد تابوت من غوغا به پا خيزد که گويند : چه سنگين مي رود تابوت اين مرده از بس آرزو دارد

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+- 

از کبوترپرسيدم : زندگي چيست؟ پرهايش را تکان داد و جواب نداد ازدريا پرسيدم:زندگي چيست؟ خروشيد و جوابم را نداد ازآفتاب پرسيدم:زندگي چيست؟ غروب کرد وجوابم را نداد ازانسان پرسيدم:زندگي چيست؟ گفت: زندگي خون دل خوردن است اولش عشق وبعد مردن است.

 

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

نيامد ز سوي تو هم خبري نداري تو بر حال من نظـري شکايت برم از تو پيش خدا تو را خاطر افتاده با دگـري

 

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

مهرباني را در نگاه منتظر کودکي ديدم که آبنباتش را به دريا انداخت تا اب شيرين شود

 

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

ما چون ز دري پاي کشيديم ،کشيديم اميد ز هر کس که بريديم ، بريديم دل نيست کبوتر که چو برخاست نشيند از گوشه ي بامي که پريديم ، پريديم رم دادن صيدِ خود از آغاز غلط بود حالا که رماندي و رميديم ، رميديم صد باغ بهارست و صلاي گل و گلشن گر ميوه ي يک باغ نچيديم ، نچيديم وحشي ! سبب دوري و اين قسم سخن ها آن نيست که ما هم نشنيديم ، شنيديم

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 هميشه يه کسايي بودن که بهم ميگفتن چرا تو عشق نداري؟هميشه بودن کسايي که بهم بگن عشق يعني زندگي... ميگفتن اگه عاشق نشي يعني زندگي نکردي... ولي بهم نگفتن اگه اسير يکي بشي دلت ميسوزه...بهم نگفتن اگه با چشاش نگات کنه انگار تموم جونتو به آتيش ميکشن...بهم نگفتن اگه تموم روز ببينيش بازم دلتنگش ميشي...بهم نگفتن ممکنه يه روز بذاره بره...بهم نگفتن... نگفتن که تو پشت سرش اشک ميريزي ولي اون بي اعتنا ميره...نگفتن تو ديوونش ميشي ولي اون بي خيالت ميشه 

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

براي ديدن،آرشيو كامل قطعات عاشقانه اينجا كليك كنيد

يك داستان كوتاه

 

روزی مرد کوری روی پله‌های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود روی تابلو نوشته شده بود: من کور هستم لطفا کمک کنید. روزنامه نگارخلاقی از کنار او می گذشت، نگاهی به او انداخت. فقط چند سکه در داخل کلاه بود. او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او رابرداشت آن را برگرداند و اعلان دیگری روی آن نوشت و تابلو را کنار پای او گذاشت و آنجا را ترک کرد. عصر آنروز، روز نامه نگار به آن محل برگشت، و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است. مرد کور از صدای قدم های او، خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که آن تابلو را نوشته، بگوید که بر روی آن چه نوشته است؟ روزنامه نگار جواب داد: چیز خاص و مهمی نبود، من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم و لبخندی زد و به راه خود ادامه داد. مرد کور هیچوقت ندانست که او چه نوشته است ولی روی تابلوی او خوانده می شد:

امروز بهار است، ولی من نمی توانم آنرا ببینم !!!!!
 

يك شعر

 

محبت


نام تو رو آورده ام دارم عبادت میکنم
گرد نگاهت گشته ام دارم زیارت میکنم
دستت به دست دیگری از این گذشته کار من
اما نمی دانم چرا دارم حسادت میکنم
گفتی دلم را بعد از این دست کس دیگر دهم
شاید تو با خودئ گفته ای دارم اطاعت میکنم
رفتم کنار پنجره دیدم تو را با بگذریم
چیزی ندیدم این چنین دارم رعایت میکنم
من عاشق چشم تو ام تو مبتلای دیگری
دارم به تقدیر خودم چندیست عادت میکنم
تو التماسیم می کنی جوری فراموشت کتم
با التماس ولی تو را به خانه دعوت میکنم
گفتی محبت کن برو باشد خداحافظ ولی
رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم
 

مريم حيدرزاده

يك نكته از دكتر علي شريعتي

 

" گمشده"
هر کسی گمشده ای دارد ،
و خدا گمشده ای داشت .
هر کسی دو تاست ،
و خدا یکی بود .
و یکی چگونه میتوانست باشد ؟
هر کسی به اندازه ای که احساسش میکنند ،هست ،
و خدا کسی که احساسش کند ، نداشت.
.........
در آغاز هیچ نبود ، کلمه بود و آن کلمه خدا بود .
و خدا یکی بود و جز خدا هیچ نبود .
....... حرف هایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود ، نمیگوییم.
و حرف هایی هست برای نگفتن ،
حرفهایی که هرگز سر به ابتذال کفتن فرود نمی آورند.
........... و خدا برای نگفتن ، حرف های بسیار داشت.
........... و خدا تنها بود
هر کسی گمشده ای دارد.
و خدا گمشده ای داشت .
 

آرشيو سخنان دكتر شريعتي

 

يك قطعه انگليسي

 

do not go after the past
nor lose yourself in the future
for the past no longer exists
and the future is not yet here
by looking deeply at things just as they are
in this moment - here and now
the seeker lives calmly and freely
you should be attentive today
for waiting until tomorrow is too late
death can come and take us by surprise
how can we gainsay it ?
the one who knows
how to live attentively
night and day
is the one who knows
the best way to be independent

 

يك اس ام اس عشقولانه

 

راز عشق را با نگاهت باز کن
عشق من را در دلت آواز کن
گر هوس کردي مرا در نزد خود
تلفن رو بردار از ما ياد کن
 

 

آرشيو كامل مجله عاشقانه ها تا به امروز

(براي خواندن شماره هاي قبل، روي آن كليك كنيد)

 

براي خواندن مجله عاشقانه9 اينجا كليك كنيد
براي خواندن مجله عاشقانه14 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه15 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه16 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه17 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه18 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه19 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه20 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه21 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه22 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه23 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه24 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه25 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه26 اينجا كليك كنيد

 

با فرستادن اين ميل براي دوستان خود، آنها را هم شاد كنيد

Free Web Site Counter

نكته مهم

 

``Saeid Rahmati``

 
 
 
 
 
 
 
 
 
TinyPic image
 
 
 
 
 
 
 
Copyright(C)2008 All right reserved By Jaraaghe Group , Email By Jaraaghe , template designed by Vahid.m.iran@Gmail.com
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive