به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, May 30, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· Majale Site Kamyabonline.com JadidTarinHa

 
 
Click for Full Size View 
 
 
 
 
 
 
 
 

--------------------------------------------------------------------------------------

افزایش عمر باطری لپ تاپ با Laptop Battery Doubler 1.2.1

Laptop Battery Doubler نرم افزاری است که با انجام تغییرات جزئی در تنظیمات سیستم و بهینه سازی عملکرد بخش های مختلف لپ تاپ به افزایش عمر باطری کمک زیادی می کند.

توسط این نرم افزار کم حجم ولی در عین حال مفید می توانید با تنظیماتی جزئی در لپ تاپ خود سیستم خودتان را بهینه کرده و عمر باتری لپ تاپ خود را افزایش دهید و حتی مشاهده می کنید باتری شما خیلی سریعتر از قبل شارژ می شود.
این نرم افزار عمر باطری را دوبرابر نمی کند اما تاثیر مثبتی به عمر کوتاه مدت و بلند مدت باطری های گران قیمت لپ تاپ شما خواهد داشت.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

قدرتمند ترین سامانه ی مدیریت پایگاه داده ها MySQL 5.0.51b

مای‌اس‌کیوال (MySQL) یک سامانهٔ مدیریت دادگان (DBMS) است که به دلیل سادگی نصب و مدیریت، و بازمتن (Open source) بودن از محبوبیت زیادی برخوردار است. SQL مخفف Structured Query Language می‌باشد که محبوبترین زبان کامپیوتری است که برای ایجاد، تغییر و بازیابی و عملیات بر روی داده‌ها در مدل رابطه‌ای می‌باشد. این زبان به سمت مدل شی گرا - رابطه‌ای نیز پیشرفت کرده‌ است. SQL استانداردهای را نیز دریافت کرده ‌است.

تاریخچه SQL
منشا اصلی SQL به مقاله تحت عنوان « مدل رابطه‌ای داده‌ها برای بانک‌های داده ای اشتراکی » که در سال ۱۹۷۰ منتشر شد،باز می‌گردد. در دهه ۷۰ گروهی از شرکت IBM در شهر San Jose بر روی سیستم پایگاه داده‌ای (System R) بدون توجه به این مقاله کار می‌کردند و زبان SEQUEL)Structured English Query Language) را به منظور عملیات و بازیابی اطلاعات ذخیره شده در System R ایجاد کردند. اگر چه SQL ناشی از تلاشهای کاد بود اما و را به عنوان طراحان زبان SEQUEL می‌دانند. سمینارهایی در زمینه تکنولوژی بانک اطلاعاتی و مباحثاتی در مورد مزایای مدل رابطه‌ای جدید برگزار گردید. تا ۱۹۷۶ مشخص بود که IBM طرفدار جدی تکنولوژی بانک اطلاعاتی رابطه‌ای بوده ، توجه زیادی نسبت به زبانSQL دارد. تبلیغات در زمینه System/R باعث جذب گروهی از مهندسین در Menlo Park در کالیفرنیا گردید، و این گروه به این نتیجه رسیدند که تحقیقات IBM منجر به یک بازار تجاری برای بانک‌های اطلاعاتی رابطه‌ای خواهد گردید.

در ۱۹۷۷ این گروه شرکتی بنام Inc وRelational Software تأسیس نمودند تا یک DBMS رابطه‌ای بر اساس SQL بسازند. محصولی بنام Oracle در۱۹۷۹ عرضه گردید، و اولین DBMS رابطه‌ای بوجود آمد. به این ترتیب محصول Oracle باعث گردید اولین محصول IBM برای مدت ۲ سال در بازار دچار رکود باشد. این محصول بر روی مینی کامپیوترهای VAx Digital's اجرا می‌شد که خیلی از کامپیوترهای بزرگ IBM ارزان تر بودند. امروزه این شرکت با نام Oracle Corporation اولین فروشنده سیستم‌های مدیریت بانک اطلاعاتی رابطه‌ای است. استادان آزمایشگاههای کامپیوتر در دانشگاه برکلی کالیفرنیا نیز در نیمه دهه ۱۹۷۰ مشغول تحقیق در زمینه بانک‌های اطلاعاتی رابطه‌ای بودن (مانند تیم تحقیق IBM)، گروه فوق نیز یک نمونه از DBMS رابطه‌ای ایجاد نمودند و سیستم خود را Ingres نام نهادند. پروژه Ingres شامل یک زبان پرسش یا Query language بود بنام QUEL، اگر چه از SQL خیلی ساخت یافته تر بود، اما شباهت آن به زبان انگلیسی کمتر بود.

در حالیکه Oracle و Ingres برای ارائه محصولات تجاری در رقابت بودند، پروژه System/R شرکت IBM در تلاش بوده‌است که یک محصو ل تجاری با نام SQL/Data system (یاSQL/DS) عرضه نماید. IBM موجودیت SQL/DS را در ۱۹۸۱ اعلام، و در ۱۹۸۲ شروع به عرضه محصول خود نمود. در سال ۱۹۸۳ IBM یک نسخه SQL/DS را برای VM/CMS (سیستم عاملی که در کامپیوتر بزرگ IBM غالبا استفاده شده بود)، اعلام نمود.

همچنین در سال ۱۹۸۳ شرکت IBM ، محصول Database۲ یا DB۲ را معرفی نمود که یک DBMS رابطه‌ای بود برای سیستم‌های بزرگ آن شرکت. DB۲ تحت سیستم عامل IBM's VMS (سیستم عامل مراکز کامپیوتری بزرگ) اجرا می‌شد. اولین نسخه DB۲در ۱۹۸۵ عرضه گردید، و مسئولین IBM اعلام نمو دند که این محصول یک برنامه استراتژیک برای تکنولوژی نرم افزاری IBM می‌باش DB۲ .از آن تاریخ تاکنون DBMS رابطه‌ای شاخص بوده و IBM از آن حمایت نموده و زبان DB۲'s SQL استاندارد عملی زبان بانک اطلاعاتی بوده‌است. SQL استاندارد (ANSI (American National Standards Institute را در سال ۱۹۸۶ و (ISO (International Organization for Standardization را در سال ۱۹۸۷ اتخاذ نمود.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

خواندن قرآن کریم به شکلی متفاوت، به صورت سه بعدی در رایانه - Quran 3D

تاثیر سخنان شایسته ی خداوند بر زندگی ما مسلمانان امری غیر قابل انکار می باشد. انسان های بسیاری از این نکته غافلند و بهانه های بنی اسرائیلی برای نخواندن قرآن و کلام وحی می آورند. شاید یکی از آن بهانه ها مشغله ی کاری و نشستن پشت دستگاه رایانه باشد، ولی این نکته را بنده به شما عزیزان متذکر می شوم که در دنیای الکترونیک هرگز جای مذهب خالی نمی شود و روز به روز در اینترنت و رایانه اسلام برای علاقه مندان محیای ارائه ی کلام خدا می باشد.
به معرفی برنامه ی متفاوت و بی نظیر در مورد قرآن کریم می پردازیم.
برنامه ای که این بار برای شما عزیزان محیای دانلود کردیم قرآن سه بعدی می باشد. قرآنی که با موس ورق می خورد، تغییر زاویه می دهد و جابه جا می شود. با استفاده از این برنامه که کاری از یک عرب زبان است با خط زیبای عثمان طه شما را قادر به خواند قرآن در رایانه خود به صورت کاملا سه بعدی می کند.
توجه: این برنامه در دلیل گرافیک بالای آن نیاز به گرافیک حداقل ۶۴ به بالا و نصب بودن برنامه ی directx می باشد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

قفل گذاری روی پوشه ها و فایل ها توسط Folder Lock 5.9.0

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به حفاظت فایل های خود می کنند. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا مانع از دسترسی دیگران به فایل ها و اطلاعات شخصی خود شود، برای این کار می توان از نرم افزارهای حفاظتی استفاده نمود و با ایجاد محدودیت های دسترسی به راحتی این عمل را انجام داد. همچنین ممکن است کاربری قصد داشته باشد از اطلاعات حفاظت شده خود تنها خود و کاربر دیگری استفاده نمایند، در چنین شرایطی با قرار دادن رمز عبور بر روی اطلاعات مورد نظر و در اختیار قرار دادن این رمز به کاربر مورد نظر دیگر این مشکل نیز به راحتی حل می شود. با توجه به مسائل مختلف امروزه نیازهای گوناگونی را می توان یافت که با استفاده از روش ها و نرم افزارهای متفاوت این چنینی قابل رفع می باشند. به همین منظور نیز بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی فعالیت می کنند اقدام به ساخت چنین نرم افزارهایی با امکانات مختلف نموده اند.
Folder Lock محصول شرکت Everstrike Software نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرم افزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Folder Lock 5.9.0:
- مخفی سازی فایل ها، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران
- قرار دادن رمز عبور برای اطلاعات مختلف، فایل ها، پوشه ها و درایوها
- قرار دادن رمز عبور برای خود نرم افزار و مرکز کنترل آن برای افزایش امنیت
- پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS
- دارای درجه بندی های مختلف امنیتی
- حفاظت از فایل های شما در WinDows و Dos
- امکان قرار دادن رمز برای حذف نمودن فایل ها
- در بردارنده گزینه های مخفی Shred files , AutoLock , Auto Shutdown PC , Lock your PC, Erase PC tracks و متن فهرست انتخاب در اینترنت اکسپلورر
- فایل های قفل شده در نرم افزار غیر قابل برگشت، غیر قابل تعویض نام، غیر قابل کپی کردن، مخفی و غیر قابل دسترسی می باشند
- حفاظت کامل از فایل ها در Hard Disk, NoteBook, Cd Rw's, Disk, Usb Flash Driver
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

مجموعه بازی ها برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3

مجموعه بازی ها برای گوشی های سیمبیان : این مجموعه شامل بازی های جاوا و sis میباشد که از بهترین و برترین بازی ها انتخاب شده اند و سازگاری کامل با گوشی های سری 60 ورژن 3 دارد .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

گفتگو و چت در موبایل با Agile Messenger v3.88

یکی از رایج ترین نرم افزار های ارتباط جمعی (گفتگو و چت) نرم افزار Agaile Messenger میباشد .نرم افزاری برای ارتباط در محیط های رایج مانند MSN AIM Yahoo! ICQ Google Talk و ارسال و دریافت عکس و ... , این بار آخرین نسخه از این نرم افزار کارا را برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 آماده ساخته ایم.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

عکس برداری سریع و آسان از دسکتاپ با FastStone Capture 6.2

FastStone Capture نرم افزاری کوچک و سریع است که به کاربران امکانات تهیه Screen shot های دلخواه از پنجره ها و محیط های مختلف ویندوز را به صورت حرفه ای می دهد. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند. در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار FastStone Capture 6.2:
- تهیه عکس از هر صفحه و نرم افزاری
- توانایی تهیه عکس های طولی از صفحات وب
- عکسبرداری به کمک کلید های میانبر در کمترین زمان ممکن
- ذخیره سازی تصاویر در فرمت های مختلفی نظیر BMP, JPEG, PNG, GIF, TIFF, TGA و PDF
- توانایی ارسال تصاویر به Email
- ویرایش تصاویر
- دارای ابزار خط کش برای اندازه گیری و عکس برداری دقیق
- توانائی ارسال تصاویر به Web (FTP) server
- ارسال Captured images به اسناد PowerPoint و آفیس
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

FileZilla 3.0.10 نرم افزاری ساده و رایگان جهت کار با FTP

FileZilla نرم افزاری جهت مدیریت FTP و آپلود و  دانلود فایل از آن می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که فایل های خود را به راحتی و با اتصال به FTP آپلود نمایید. از ویژگی های منحصر به فرد این  نرم افزار امکان آپلود چندین فایل به صورت هم زمان با سرعت بالا می باشد. همچنین این نرم افزار یک نرم افزار رایگان می باشد و شما قادرید تا مدت نامحدود از آن استفاده نمایید. این نرم افزار قدرتمند ویندوز های 9x, ME, NT4, 2000 و XP سازگار است. اساس طراحی آن به گونه ای است که ضمن داشتن قابلیت های زیاد و حداکثر سرعت و اطمینان، کاربری آسانی داشته باشد. این راهنما به شما در شناخت توانایی های FileZilla کمک می کند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار FileZilla 3.0.10:
- توانایی از سرگیری خودکار ارسال یا دریافت فایل (Resume) در صورت پشتیبانی سرور از این مورد
- سفارشی کردن دستورات
- مدیریت سایت و فولدرهای آن
- سیستم Keep Alive (برقرار نگه داشتن ارتباط)
- ردیابی و تشخیص Timeout (قطعی موقت ارتباط)
- پشتیبانی از فایروال
- ارتباطات امن SSL
- پشتیبانی از SFTP
- در نوبت قرار دادن ارسال و دریافت فایل (Queue)
- امکان Drag & Drop
- چند زبانه بودن
- امکان دانلود و آپلود فایل از FTP
- اتصال سریع به FTP
- سیستم آپلود چندین فایل به صورت هم زمان
- رایگان و بدون محدودیت
- سرعت بالا در انتقال اطلاعات و فایلها
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------------

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 28

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 28:
- رئیس جمهور ارتباطات و فن آوری اطلاعات تشکر کرد
- از گچ و تخته، تا ماوس و مانیتور
- وب، دیروز امروز فردا
- برای آنان که فرصت کافی ندارند، معلمان از طریق وب، به دانش آموزان پر مشغله کمک ی کنند
- صدا، دوربین، حرکت !!
- مروری بر فایل سیستم در لینوکس
- پایانی تلخ برای بادبادک هاف بررسی مسابقات برنامه نویسی دانشجویی در ایران
- راه اندازی یک موتور جستجو یا تسخیر جهان وب، مصاحبه با لری پیچ یکی از موسسان گوگل
- راهنمای استفاده از دوربین
- stacker نرم افزار فشرده سازی فایل ها
- شاهرگ های ارتباطی، انواع پروتکل ها و نقش آنها در اینترنت
- چراغ روغن برای کامپیوتر، آشنایی با نرم افزار Everest
- تبرزین، یک بازی گروهی آنلاین
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

بازی Tower Wars برای گوشی های سونی اریکسون

بازی استراتژیکی Tower Wars تحت فرمت جاوا برای گوشی های با صفحه نمایش 176x220.

قابل نصب بر روی گوشی های سونی اریکسون:
w810 | w800 | w710 | w700 | w660 | w610 | w600 | w550
k750 | k618 | k610 | k550
z710 | z610 | z550

و سایر گوشی های دارای صفحه نمایش 176x220 پیکسل

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

بازی جدید و معروف Ramayan تحت فرمت جاوا

بازی جدید و معروف Ramayan : این بازی این بازی جذاب و حرفه ای را برای گوشی های موبایل آماده کرده ایم . موضوع این بازی رزمی بوده و برای سایز رزولوشن 176x208 تولید شده است .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

مجموعه 16 بازی گلچین از EA Mobile تحت فرمت جاوا

مجموعه بازی های جاوای شرکت EA Mobile : این مجموعه شامل برترین بازی های سال 2007 و 2008 شرکت معروف ساخت بازی های جاوا یعنی EA Mobile میباشد که بر روی اکثر رزولوشن های رایج گوشی های نوکیا و سونی اریکسون سازگار است .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

آموزش صوتی قلق های زبان انگلیسی

کلماتی که مردم به کار می‌برند ، مطالب زیادی در مورد آن‌ ها می‌گویند... اما روشی که آن ‌ها کلمات را در کنار هم قرار می‌‌دهند، حرف‌های بیش ‌تری برای گفتن دارند. دستور زبان یک تأثیر فوری – و همیشگی- روی دوستان، همکاران، و معلمین می‌گذارد. متأسفانه یاد گرفتن قلق ‌های استفاده از زبان انگلیسی همواره پر دردسر بوده ‌است. به همین خاطر چنین دوره‌ای را تدوین نموده‌اند تا شنوندگان آن بتوانند به روشی جالب و  آموزنده، دستور زبان انگلیسی را یاد گرفته و با وضوح و اعتماد به نفس به زبان انگلیسی حرف بزنند و بنویسند.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

دانلود راحت از سایت رپیدشیر با Download Direct 1.14

آن دسته از عزیزانی که قادر به خریداری اکانت های Rapidshare نیستند، همیشه در صدد این هستن که به نوعی و با شیوه های مختلف دانلود های Rapid را به صورت Free انجام بدن ولی بارها شده که موفق نبوده اند.

می شود گفت بهترین و راحت ترین کار اینکه اکانت Rapid را خریداری نمایید. ولی در این بین هم همیشه راهی هست.
نرم افزاری که برای معرفی انتخاب نمودیم به عزیزانی که به صورت Free و با آن محدودیت هایی که Rapid برای این دسته از کاربران اعمال کرده از سر راه برداشته و به راحتی فایل مورد نظر را دریافت کنند.

تنها کار این نرم افزار مستقیم کردن لینک های دانلود Rapid هست که شما به صورت کاملا راحت لینک ها را داخل این Download Manager با قابلیت Resume میتوانید استفاده کنید.
برتری این نرم افزار در پشتیبانی Resume لینک های دانلود هست.

چندین قابلیت از این نرم افزار :
شتاب دادن به سرعت دانلود 500% به بالا در بعضی مواقع
مدیریت کامل تمامی دانلود ها در یک صفحه مرکزی
استفاده از Mirror های مختلف برای بهتر و سریعتر پیدا کردن موقعیت لینک دانلود
توقف لحظه ای و شروع مجدد دانلود در هر زمان
قابلیت ادامه دانلود فایل هایی که با قطع شدن اینترنت متوقف شدن
پیش نمایش فایل های موزیک و فیلم قبل و هنگام دانلود
پشتیبانی کامل از فایل های BitTorrent
محیط ساده و کاملا گرافیکی و کار کردن آسان
ذخیره کردن سریع فایل مورد نظر در پوشه های مورد نظرتون
توضیحات کامل از فایل مورد نظر: حجم، نوع فایل، نام سرور و...
دریافت فایل ها به صورت نامحدود
پشتیبانی از پروتکلهای HTTP BitTorrent FTP HTTPS
و قابلیت های دیگر ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

برنامه یادگیری و شناخت ضرب المثل ها و احادیث امامان معصوم و پیامبران

برنامه ای بسیار جالب ,کم حجم و مفید در یادگیری و شناخت ضرب المثل ها و احادیث امامان معصوم و پیامبران که توسط استاد محترم آقای دستمالچیان و برخی از دانشجویان رشته کامپیوتر امام علی(ع) یزد تهیه و ساخته شده است.
این برنامه شامل 5000 ضرب المثل از کشورهای مختلف از جمله ( ایران,چین,لهستان, یونان و..) میباشد که با زبانی گیرا و جذاب خواننده را ترغیب به مطالعه ضرب المثل ها و احادیث بیشتر میکند.

از قابلیت های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- دارا بودن قابلیتی به نام " مبدل تاریخ" برای تبدیل تاریخ های ( شمسی به میلادی و میلادی به شمسی )
- امکان پخش آهنگ هنگام نمایش با پسوند Wav
- امکان تغییر مدت زمان مشاهده ضرب المثل ها و احادیث
- امکان تغییر رنگ قلم ( گوینده, نویسنده و تاریخ...)

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

شاهنامه فردوسی تحت فرمت جاوا

نرم افزار شاهنامه فردوسی تحت فرمت جاوا برای تمامی گوشی های موبایل

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

نرم افزار مدیریت و رمز گذاری بر روی اس ام اس تحت جاوا

نرم افزار بسیار قدرتمند SafeTxT برای مدیریت و امنیت اس ام اس ها و محتوای آنها به کار می رود. این نرم افزار بسیار ساده و در عین حال کارآمد به علت جاوا بودن بر روی اکثریت گوشی های موبایل قابل اجراست.

برای ارسال و دریافت اس ام اس طرف مقابل نیز باید دارای نرم افزار فوق باشد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player 9.0.124.0 مخصوص IE

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

ویزگی های مهم نسخه جدید این ابزار:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش کارایی
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

ديوان حافظ برای ويندوز موبايل

دیوان حافظ شیرازی
نسخه ای از دیوان حافظ که با امکانات فراوان برای دوست داران غزلیات حافظ ارائه شده است.

امكانات برنامه:
- ارسال همه يا بخشی از غزل به صورت پيامك.
- امكان ذخيره غزل در فايل با فرمت UTF8.
- امكان كپی همه يا بخشی از غزل در حافظه.
- امكان درجه بندی غزليات از 0 تا 5 و ف_ل ت _ر درجات در ليست اصلی.
- امكان ورق زدن غزليات.

نرم افزارهای مورد نياز برای اجرای این برنامه :
1- دات نت فريم ورك 2.
2- فارسي ساز.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

اجرای چند سیستم عامل به طور همزمان با Microsoft Virtual PC 2007 SP1

شاید شما هم در بعضی موارد نیاز به برنامه ای داشته اید که برای شما یک محیط مجازی در کامپیوتر را ایجاد کند. به عنوان مثال شما در زمینه ویروس ها در حال تحقیق می باشید و برای رسیدن به بعضی از اهداف خود نیاز به اجرای ویروس ها دارید. مسلماً اجرای فایل های ویروسی در کامپیوتر کاری غیر حرفه ای و خطرناک به شمار می رود و ممکن است شما را دچار مشکلات و حتی زیان های مالی کند. یا فرضاً شما به هر دلیلی نیازمند استفاده از دو نوع ویندوز می باشید، اما چگونه ؟ و یا حتی فرض کنید که قصد نصب سیستم عاملی مانند لینوکس را بر روی کامپیوتر خود دارید اما نمی خواهید در نوع فرمت درایو های خود تغییراتی ایجاد کنید. در این چنین مواردی وجود برنامه ای که برای شما یک محیط مجازی با اطمینان به این موضوع که کامپیوتر شما از هر آسیبی در امان باشد ، احساس می شود.
Microsoft Virtual PC نام محصولی نرم افزاری از شرکت بزرگ Microsoft می باشد. این نرم افزار با ایجاد محیطی مجازی به طوری عمل می کند که انگار شما از یک سیستم دیگر به غیر از کامپیوتر خود استفاده می کنید. شما در این محیط توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت بدون اینکه به ویندوز اصلی شما ارتباطی داشته باشد. پس از نصب این برنامه شما می بایست در درون محیط مجازی همانند روزی که یک سیستم نو خریداری می کنید هارد را Fdisk کنید و اقدام به نصب ویندوز و یا هر سیستم عامل دیگری نمایید. در محیط این برنامه شما می توانید هر نوع فایل را اجرا کنید و از این اطمینان برخوردار باشید که سیستم عامل اصلی شما آسیبی نمی بیند.
از دیگر موارد استفاده این برنامه می توان حتی به ساخت فیلم های آموزشی نیز اشاره کرد. به عنوان مثال شما قصد ساختن فیلمی آموزشی درباره نصب ویندوز را دارید اما برنامه هایی که توانایی ضبط تصاویر از صفحه نمایش را دارند تنها در محیط ویندوز جوابگو هستند و در هنگام نصب در اولین restart فیلم آموزشی شما که در حال ضبط شدن است متوقف می شود. به کمک این نرم افزار تنها کافیست برنامه مربوط به ضبط تصاویر را طوری تنظیم نمایید که تنها از پنجره برنامه Virtual PC فیلم برداری کند.

امکانات نرم افزار Microsoft Virtual PC 2007 SP1:
- پشتیبانی اکثر سیستم عامل های مختلف
- استفاده از سی دی های موجود در سی دی رام و فایلهای ISO و ...
- استفاه از فایل های موجود در هارد دیسک
- ایجاد شبکه های گسترده و آموزش آن به کاربران
- و ...


قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Virtual PC 2007 SP1:
- پیکره بندی مشخص:
پس از نصب شما می توانید ابزار نرم افزار را با امکانات سخت افزار خود پیکره بندی کنید. برنامه دارای تنظیمات لازم است تا هماهنگی بین نرم افزار و کامپیوتر شما افزایش یابد.
- نصب آسان:
نصب نرم افزار بسیار آسان است به طوری که هر فردی می تواند به راحتی آن را نصب نماید و حتی نیازی به دوباره راه اندازی ویندوز نیز ندارد.
- استانداردسازی:
خود را مطابق با دستگاه پیکره بندی و آزمایش می کند و به صورت استاندارد قابل فهم برای نرم افزار در می آید تا اختلافی به وجود نیاید و بتوان از حداکثر امکانات استفاده کرد.
- آسودگی:
کاربران بسیار ساده و راحت می توانند ویندوز خود را در محیط برنامه تغییر دهند بدون نیاز به دوباره راه اندازی ویندوز کار های خود را در ویندوز دوم به صورت بسیار صحیح و در عرض چند ثانیه انجام دهند.
خصوصیات محصول:
- این نرم افزار به طور معمول و حداقل به یک سیستم با 400 مگاهرتز پردازشگر سازگار با پنتیوم ( حدود 1 گیگاهرتز پیشنهاد می شود) و 20 مگابایت از حافظه ی دیسک سخت و ویندوز XP و یا 2000 حرفه ای نیازمند می باشد.

میزان Ram و Hard Disk Space برای هر ویندوز عبارت است از:
MS-DOS 6.22 50 MB 32 MB
Windows 95 500 MB 32 MB
Windows 98 500 MB 64 MB
Windows ME 2 GB 96 MB
Windows NT 4.0 2 GB 96 MB
Windows 2000 1 GB 64 MB
Windows Xp 2 GB 128 MB

سیستم عامل های پشتیبانی شده در نسخه جدید نرم افزار
سیستم عامل های میهمان
Windows Vista® Ultimate Edition with Service Pack 1 (SP1)
Windows Vista® Business Edition with Service Pack 1 (SP1)
Windows Vista® Enterprise Edition with Service Pack 1 (SP1)
Windows Server® 2008 Standard
Windows XP Professional with Service Pack 3

سیستم عامل های میزبان
Windows Vista® Ultimate Edition with Service Pack 1 (SP1)
Windows Vista® Business Edition with Service Pack 1 (SP1)
Windows Vista® Enterprise Edition with Service Pack 1 (SP1)
Windows XP Professional with Service Pack 3

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

حل مشکل فارسی نویسی در فلش با Parsi Flash Component

با توجه به استفاده روز افزون از نرم افزار فلش در حیطه های مختلف از جمله طراحی صفحات وب، نرم افزار های چند رسانه ای، بازی ها و ...، و همچنین علاقه کاربران ایرانی به استفاده از این نرم افزار و مشکلات رایج که مهمترین آن عدم پشتیبانی نرم افزار فلش از زبان فارسی است، بر آن شدیم تا با استفاده از کدهای Action Script راه حل جامعی را برای حل این مشکل پیدا کنیم، که سرانجام پس از تلاش چند ماهه و همکاری دوستان عزیزمان، موفق شدیم تا کامپوننت پارسی فلش را طراحی نمائیم. کامپوننت پارسی فلش راه حل جامعی برای حل مشکل فارسی نویسی در نرم افزار Flash می باشد که با استفاده از کامپوننت پارسی فلش شما می توانید به راحتی متون فارسی و یا حتی متون مرکّب فارسی و انگلیسی خود را وارد نرم افزار فلش نمائید.
در کامپوننت پارسی فلش هیچ محدودیتی برای تعداد کاراکتر ها، تعداد کلمات و حتی تعداد پاراگراف ها وجود ندارد و نیز می توانید از اعداد و نشانه ها استفاده کنید و از کلمات انگلیسی در میان متن بهره ببرید. همچنین بوسیله این کامپوننت براحتی قادر به تغییر فونت ها بوده و همچنین می توانید پیش نمایشی از متن خود را در هنگام انجام تغییرات به صورت Real Time مشاهده کنید.

قابلیت های كلیدی کامپوننت Parsi Flash:
- حل مشکل فارسی نویسی در فلش
- قابلیت استفاده ترکیبی از کلمات فارسی و انگلیسی
- کاربری راحت آسان
- راهنمای مراحل نصب و استفاده به زبان فارسی
- مجموعه ای از فونت های سازگار با این کامپوننت
- و...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

زمانی که دسکتاپ شما متلاطم می شود Watery Desktop 3D 2.19 Screensaver

مانگونه که در تصویر مشاهده می کنید با دریافت و نصب این محافظ صفحه نمایش، محیط دسکتاپ پر آب می شود که جلوه زیبا و متلاطم  را به دسکتاپ شما می دهد و پس از نصب شما قادرید تنظیمات دیگری نظیر تغییر نوع و شکل موج های آب ایجاد شده و زمان این تغییرات و.. را کنترل نمایید. این محافظ صفحه نمایش با حجم بسیار کم فضای کمی را نیز اشغال می کند که این خود باعث عدم کاهش سرعت سیستم می شود.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

بازی نقطه و خط برای گوشی های سری 60 نوکیا

بازی ساده و در عین حال بسیار جذاب Demon Contest که تحت فرمت جاوا و برای گوشی های با سایز صفحه نمایش 176x208 عرضه شده است.

قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا:
N90 | 7650 | 7610 | 6682 | 6681 | 6680 | 6670 | 6630 | 6620 | 6600
N70 | N72 | 6260 | 6230 | 3660 | 3650 | 3620 | 3600 | 3230

پاناسونیک:
X600 | X700 | X800

و سایر گوشی های دارای صفحه نمایش 176x208 پیکسل

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

بازی Snake Deluxe برای گوشی های UIQ3

بازی جدید و بسیار جذاب Snake Deluxe برای گوشی های سیمبیان سری UIQ3 سونی اریکسون

قابل نصب بر روی گوشی های سونی اریکسون:
P1 | P990 | W960 | W950 | W958c | M608c | M600 | G900 | G700

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

بازی شطرنج برای گوشی های UIQ2

بازی زیبا و جذاب E Chess (شطرنج) برای گوشی های سیمبیان سری UIQ2

قابل نصب بر روی گوشی های سونی اریکسون:
P910 | P900 | P800

موتورولا:
A920 | A925 | A1000 | M100
BenQ P30 | P31 | Arima U300 | U308 | Nokia 6708

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

استفاده همزمان از چند مسنجر با Pidgin 2.4.2

Pidgin نرم افزاری رایگان و کدباز (open source) میباشد که به منظور استفاده چندین مسنجر به طور همزمان بکار می رود. این نرم افزار سرویس های AIM , Bonjour , Gadu-Gadu , Google Talk , Groupwise , ICQ IRC , MSN , QQ , SILC , SIMPLE , Sametime , XMPP , Yahoo! , Zephyr را پشتیبانی میکند.

شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار از سرویس مسنجر ها به طور همزمان استفاده کنید طوری که میتوانید همزمان با دوستان خود در مسنجر یاهو و مسنجر گوگل یا سرویس های دیگر گفتگو کنید.

از ویژگی های این نرم افزار قابلیت انتقال فایل ، نمایش وضعیت،اخطار ها ، اعلام دریافت نامه و دیگر امکانات معمول سرویس های دیگر را پشتیبانی میکند.

شما میتوانید با خیال راحت این مسنجر را جایگزین مسنجر های معمول کنید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 189

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 189:
- حق ‌‌استفاده ‌‌از ‌‌زبان ‌‌مادری ‌‌در ‌اینترنت
- فشار سهامداران یاهو
- گذر در دنیای ستارگان با تلسکوپ جهانی مایکروسافت
- توسعه jQuery راهی که پایان ندارد
- نیم‌‌ نگاهی‌ ‌به ‌‌سیستم‌‌ عامل ‌‌های ‌تلفن ‌‌همراه‌
- سونی اریكسون و ویژگی چندرسانه‌ای‌
- حضور پررنگ IT در عرصه‌های مهندسی، اگر‌ نیوتن ‌یك ‌رایانه داشت‌
- با كمك هوش مصنوعی ماشین‌ها مانند انسان عمل می‌كنند، ماشین‌های ‌‌باهوش
- امتیاز‌بندی‌ گوگلی‌
- رمزنگاری‌ در‌ پروتكل‌های ‌انتقال‌
- این دیسک خوب است
- ورود به دنیای تاریك دارك سكتور، تنوی ‌دست ‌‌قیچی‌
- شماره بعدی 3 The SIMS در‌ ‌راه ‌‌است‌، پیش ‌‌به‌‌ سوی ‌تكامل‌
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

ماجرا ها و معما های حیرت ‌انگیز با بازی Dream Chronicles

اگر به بازی‌های فکری ، معمایی، و هوش ‌ربا علاقه دارید ، این همان چیزی است که شما را میخکوب خواهد کرد . در این بازی باید راه خود را در طول یک هزار توی پیچیده از ماجرا ها و معما های حیرت ‌انگیز پیدا کرده و مسیر جادویی آن را تا رسیدن به مقصد دنبال کنید. این بازی که نمونه ‌ی آن را ممکن است تا به حال ندیده باشید با گرافیک و موسیقی شور انگیز خود شما را آن چنان مات و مبهوت خواهد کرد که تا مدت ‌ها از ذهن‌‌ تان نخواهد رفت.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

100 والپیپر از مدل های جدید ماشین ها

100 والپیپر از مدل های جدید ماشین ها در سایز های مختلف با فرمت JPG

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

کنترل فرزندان و اعضای خانواده در اینترنت با Family Cyber Alert 4.12

اکثر خانواده هایی که فرزندانشان از اینترنت استفاده می کنند دارای نگرانی های زیادی در این رابطه هستند، که فرزندانشان در اینترنت چه کارهایی انجام می دهند و از چه وب سایت هایی دیدن می کنند، چه مطالبی را مورد مطالعه قرار می دهند. اینترنت همان طور که می تواند بسیار مفید باشد به همان اندازه نیز دارای زیان است و اگر به صورت کامل برای استفاده فرزندان کنترل نشود ممکن است زیان های جبران ناپذیری از تاثیرات اینترنت به فرزندان وارد شود. به همین منظور نرم افزارهایی با هدف کنترل والدین بر اینترنت در کامپیوترهای شخصی طراحی شده است که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است.
Family Cyber Alert نام یکی از این نرم افزارها می باشد. به کمک این برنامه والدین می توانند تا فعالیت هایی که فرزندان و یا دیگر اعضای خانواده در اینترنت انجام می دهند را کنترل کنند. این برنامه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا اعمال انجام شده را توسط دیگران را ضبط کرده و آن ها را مشاهده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Family Cyber Alert 4.12 :
- کنترل و نظارت بر انواع مسنجر مانند : یاهو مسنجر , ای او ال مسنجر و ...
- نشان دادن آدرس فایل هایی که به صورت پنهانی رو حافظه ذخیره شده است
- ذخیره کردن تمامی کلیدهایی که در هنگام استفاده از سیستم به کاربرده شده
- امکان تعریف و اعمال محدودیت برای استفاده از برنامه های گوناگون
- امکان گرفتن عکس از صفحه نمایش در زمانهای از پیش تعریف شده
- امکان محدود کردن سایت های مختلف
- ذخیره کردن تمام فعالیت های کاربر به صورت جامع
- سازگار با ویندوزهای 98/ME/2000/XP/Vista
- و....

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

شنیدن صدای بیپ پس از زدن کلیدهای Caps Lock ، Num Lock و Scroll Lock

دکمه های Caps Lock ، Num Lock و Scroll Lock بر روی کیبورد ، کلیدهای شناخته شده ای برای کاربران قدیمی و جدید ویندوز هستند. این کلیدهای نیز دارای ترفندهای خاص خود هستند. در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید پس از زدن این کلیدها یک صدای بوق کوچک بیپ را بشنوید. این ترفند بر روی کلیه ویندوزها قابل اجراست.

برای خواندن ترفند در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

پخش موزیک سریال امام علی (ع) به وسیله سیم کارتهای ایرانسل!

همگی شما احتمالأ سریال امام علی (ع) که چند سال پیش از سیما پخش میشد را به یاد دارید. موزیک به یاد ماندنی این سریال پس از گذشت ها مدتها همچنان در خاطره ها باقی مانده است. در صورتی که شما نیز از سیم کارتهای دائمی یا اعتباری ایرانسل استفاده میکنید با استفاده از یک ترفند مخفی و ساده میتوانید موزیک این سریال را بشنوید.جالب اینکه  این کار کاملأ رایگان است و با استفاده از قابلیت دایورت میتوانید کاری کنید هر کس با شما تماس گرفت این آهنگ را بشنود!

برای خواندن ترفند در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

ترفندهای کلیدی در Microsoft Powerpoint

مطمئنأ تمامی شما نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت را میشناسید. به وسیله پاورپوینت میتوانید اسلایدهایی از ناگفتنی های خود فراهم آورید ، آن را تزئین کنید و در نهایت بر روی صفحه نمایش یا به كمك یك ویدیو پروژكتور بر روی پرده به نمایش درآورید. محیط این نرم افزار بر عكس محیط MS Word جای گزافه گویی نیست ، بلكه شما در آن رئوس مطالب را می گویید و شكلها و نمودارهای خود را در آن نمایش می دهید و در نهایت آنچه در ذهنتان می گذرد و در قالب بیان نمی گنجد را به تصویر میکشید. اسلایدهای حاصل در اصل پوستری از سخنان شما هستند. نکات کلیدی خاصی در پاورپوینت نهفته است که با دانستن آنها میتوانید به این بوم متحرک ، طراوت بیشتری ببخشید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این نکات اساسی و کلیدی بپردازیم.

برای خواندن ترفند در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

جستجو و دسترسی سریع به سایت ها با استفاده از 2 ترفند جدید در فایرفاکس

مرورگر موزیلا فایرفاکس شاید دیگر نیازی به معرفی نداشته باشد. دانلودهای فراوان و رضایت کلی کاربران از این مرورگر ، فایرفاکس را به سمبلی از اینترنت سریع تبدیل کرده است. اما فایرفاکس باز هم راه هایی برای بهینه سازی استفاده دارد. دسترسی سریعتر به سایت های مورد علاقه شما و جستجوی سریع در این سایتها دو ترفندی است که تقریبأ 99% کاربران از آن بی اطلاعند و این قابلیت های جالب فایرفاکس به نوعی در پشت مه باقی مانده است. هم اکنون قصد داریم به معرفی این دو ترفند بپردازیم.

برای خواندن ترفند در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

افزایش کیفیت ( ال سی دی ) های سونی اریکسون

اکثر دارندگان گوشی های SonyEricsson (از هر مدلی) هنگامی که تصويری را به پشت صفه ( Backgraund ) انتقال ميدهند از کيفيت LCD گوشی خود رضايت کافی را ندارند و تقريبآ هميشه در مقايسه گوشی Sony Ericsson خود با گوشي های Nokia به خصوص مدلهایی دارای (LCD 16 M.Color)-ال سی دی- 16 ميليون تعداد رنگ از کيفيت و وضوح ال سی دی گوشی خود کاملآ نا اميد ميشوند و افسوس ميخورند که چرا به دنبال Nokia های 16 ميليون رنگی نرفته اند .
در اينجا شما ميخانيد که چگونه ميتوانيد کيفيت ال سي دی Sony Ericsson خود را در حد Nokia های 16 ميليون رنگی برسانيد ، شايد هم بهتر ، البته در برخی مدلهای SonyEricsson مثل k800i - k810i - w610i - k550i - p990i - w830i و ...  ولی شما ميتوانيد اين کار را تقريبآ برای همه گوشی های SonyEricsson انجام دهيد .

برای خواندن ترفند در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

آرشیو موضوعی

آرشیو دانلود
نرم افزار آموزشی
نرم افزار فلش
نرم افزار فیلم و صوت
نرم افزار فشرده ساز
نرم افزار قفل گذاری
نرم افزار مهندسی
نرم افزار موسیقی
نرم افزار مرورگر
نرم افزار چند رسانه ای
نرم افزار چت و مسنجر
نرم افزار هک
نرم افزار کنترل کننده
نرم افزار کاربردی
نرم افزار گرافیک
نرم افزار پخش کننده
نرم افزار آفیس
نرم افزار آنتی ویروس
نرم افزار امنیتی
نرم افزار انیمیشن سازی
نرم افزار اینترنت
نرم افزار بهینه سازی
نرم افزار بازیابی
نرم افزار تلفن
نرم افزار جاسوسی
نرم افزار تلویزیون و رادیو
نرم افزار مدیریت دانلود
نرم افزار رایت CD و DVD
نرم افزار سایت و وبلاگ
نرم افزار سرگرمی
نرم افزار شبکه
نرم افزار همراه
فرهنگ لغت و مترجم
سیستم عامل
برنامه نویسی
درایور
کتاب
فونت
دسکتاپ و Wallpaper
آرشیو موبایل
کلیپ موبایل
نرم افزار موبایل
بازی موبایل
رینگتون موبایل
تم موبایل
نقشه موبایل
آنتی ویروس موبایل
فارسی ساز موبایل
اسکرین سیور موبایل
پاکت پی سی
آرشیو بازی
بازی اکشن
بازی ماجرایی
بازی فکری
بازی ورزشی
بازی متفرقه
آرشیو ترفند
ترفند یاهو
ترفند امنیت
ترفند ویندوز
ترفند شبکه
ترفند کیبورد
ترفند موبایل
ترفند دسکتاپ
ترفند مرورگر
ترفند رجیستری
ترفند نرم و سخت افزار

--------------------------------------------------------------------------

 
 
 
 
 
 
 
 
 
TinyPic image
 
 
 
 
 
 
Copyright(C)2008 All right reserved By Jaraaghe Group , Email By Jaraaghe , template designed by Vahid.m.iran@Gmail.com
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive