به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, May 7, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· Majale Site Kamyabonline Hatman Bebinid

 
 
 
 
Click for Full Size View 
 
 
 
 
 
 
 
 

--------------------------------------------------------------------------------------

طراحی فایل های فلش به کمک فایل های پاورپوینت با FlashSpring iSpring Pro 3.1.0.2040

بسیاری از کاربران کامپیوتری با نرم افزار PowerPoint آشنا می باشند و یا نام آن را شنیده اند. این نرم افزار یکی از برنامه های مجموعه Office شرکت Microsoft می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت اسلاید برای استفاده در امور معرفی تحقیقات و پروژه ها پر کاربرد می باشد. این نرم افزار یکی از پرکاربردترین ابزارها برای ساخت اسلایدهای آموزشی می باشد و دلیل این استفاده نیز وجود امکانات بسیار زیاد در این نرم افزار می باشد. بسیاری از کاربران بنا به هردلیلی ممکن است قصد داشته باشند تا تصاویر این اسلاید ها را به گونه ای دیگر نمایش دهند که این امکان در نرم افزار فوق موجود نمی باشد.
FlashSpring iSpring Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا اسلاید های زیبایی را به صورت فلش ایجاد نمایید. در این نرم افزار شما قادر به استفاده از ویژگی ها و امکاناتی می باشید که در نرم افزار PowerPoint نیز به آن ها دسترسی دارید. این نرم افزار از ابزارهای متعددی تشکیل شده است که از میان آن ها می توان به ویژگی های پایه ای همچون قابلیت قرار دادن متن و تصویر و انواع فایل های رسانه در اسلاید ها تا ویژگی هایی همچون قابلیت قرار دادن افکت های فلش بر روی تصاویر و یا قابلیت تهیه تصاویر به صورت فیلم اشاره نمود. ساخت این گونه اسلاید ها و با این روش بسیار برای مدیران و دارندگان وب سایت ها موثر می باشد که بدین شکل قادرند تا  presentation های آنلاین را به انجام رسانند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashSpring iSpring Pro ۳.۱.۰.۲۰۴۰:

- یکی از سریع ترین مبدل های فایل های پاورپوینت به فرمت فایل های فلش تنها با فشردن یک کلیک
- بیش از 180 افکت انیمیشنی
- سازگاری کامل با نرم افزار PowerPoint
- پشتیبانی از زبان های RTL مانند زبان فارسی
- قابلیت قرار دادن فایل های ویدئویی و کلیپ های فلش و نیز فایل های صوتی با فرمت های  WAV/WMA/MP3
- قابلیت کنترل ابعاد اسلاید های تولیدی
- کنترگر پخش حرفه ای
- امکان گرفتن خروجی های انعطاف پذیر و حرفه ای
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

ابزاری برای کشف سریال های نرم افزارها Product Key Explorer 2.0.4

مروزه نرم افزارهای مختلفی که مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری قرار می گیرد با استفاده از شماره های سریال از طرف شرکت ها برای کاربران ثبت می شوند. بسیاری از افراد از نرم افزارهای کرک شده ( قفل شکسته ) برای رفع نیازهای خود بهره می برند تا هزینه های مربوط به خرید نرم افزار را پرداخت ننمایند و یا از شماره سریال های موجود برای ثبت نرم افزار استفاده می کنند. سیستم عامل ویندوز ، نرم افزار فتوشاپ ، اسکنرهای امنیتی ، بازی ها ، برنامه های ضد ویروس و .... همگی در دسته نرم افزارهایی می باشند که برای ثبت آن ها از شماره سریال های مختلف استفاده می شود. نگهداری از شماره سریال ها بسیار مهم می باشد ، زیرا ممکن است برای نصب مججد نرم افزار و ثبت دوباره آن به سریال مورد نظر نیاز پیدا کنید.

Product Key Explorer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 500 نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

مجموعه بسيار زيبا شامل 700 آيكون با فرمت ICO

این بار سری آیکونی را كه شامل 700 عدد آيكون بسيار زيبا با فرمت ICO را تقدیم به کلیه کاربران علاقه مند به محصولات گرافیکی می کنیم امید است این مجموعه مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد. اين مجموعه يكي از كاملترين و بي نظير ترين مجموعه هاي آيكون مي باشد كه براي اولين بار گرد آوري شده است. تعداد 700 عدد از بهترين نمونه ها را براي دانلود بر روي سايت قرار داده شد، امید است این مجموعه نیز مانند همیشه مورد پسند شما عزیزان واقع شود.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

ابزاری حرفه ای برای مبارزه با ویروس ها Solo AntiVirus 2008 7.0.7.0.1

Solo AntiVirus  نام یک نرم افزار ضد ویروس می باشد که به وسیله آن می توان از ورود ویروس ها به سیستم و اجرای آن ها جلوگیری نمود. این نرم افزار ابزاری مناسب برای سیستم هایی می باشد که دارای سرعت پایین می باشند زیرا بر روی سرعت کار با سیستم تاثیری نمیگذارد و کاربران قادرند تا به راحتی از آن استفاده نمایند. یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار حجم کم آن نسبت به سایر برنامه ضد ویروس می باشد. این نرم افزار نظارتی مدوام بر روی سیستم داشته و مانع از اجرای برنامه های آلوده بر روی سیستم می شود. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت اسکن سیستم با سرعت بالا ، به روز رسانی خودکار نرم افزار ، قابلیت اجرای عملیات اسکن به صورت زمان بندی شده و ...  اشاره نمود.  این نرم افزار محصولی از شرکت SRN Micro System می باشد .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

نرم افزاری برای حفاظت از فلش دیسک ها USB Disk Security 5.0.0.60

بسیاری از حافظه های جانبی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد که Flash Disk ها و Cool Disk هایی که از طریق پورت USB به سیستم ها متصل می شوند به یکی از پر کاربردترین آن ها تبدیل شده است.  این نوع دیسک ها دارای حجم های مختلفی برای حافظه و نگهداری اطلاعات می باشند که کاربران بسته به نوع نیاز خود حجم های مورد نظر را انتخاب می کنند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران در هنگام استفاده از این نوع حافظه های جانبی به آن برخورد می کنند آلوده شدن این نوع حافظه ها می باشد. از آن جایی که این نوع حافظه ها بر روی چندین کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین انگیزه کاربران برای استفاده از این نوع فایل ها در واقع انتقال فایل به سیستم های مختلف می باشد ، بنابراین امکان آلودگی این حافظه ها بسیار بالا می باشد.

USB Disk Security نام نرم افزاری برای حفاظت از حافظه های جانبی مختلف و کوچک نظیر USB drive, USB mass storage device, flash disk, flash memory card, ipod, removable storage media  و ... می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های قرار داده شده در آن و با چک کردن حافظه جانبی و انجام مقایسه ها ، در صورت وجود ویروس و برنامه مخرب بر روی حافظه مورد نظر کاربران را مطلع و اقدام به نابودی فایل مورد نظر میکند. از ویژگی های   این نرم افزار بی نیازی به انجام عملیات بروز رسانی می باشد که بر خلاف دیگر برنامه های ضد ویروس می باشد. این نرم افزار  محصولی از  zbshareware International  می باشد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

تبدیل فایل های ویدیوئی با Power Video Converter 1.6.3

تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر جهت ایجاد سازگاری با و تطابق با پخش کننده ها به یکی از کار های مهم برخی از کاربران کامپیوتر ها تبدیل شده است و این ناشی از فراوانی دستگاه های ضبط ویدوئویی و تنوع قابل توجه اینگونه وسایل باز می گردد.
Power Video Converter نرم افزاری ساده و همه کاره در زمینه تبدیل، ترکیب و جدا کردن File های ویدئویی می باشد که این نرم افزار توانایی تبدیل Format های تصویری AVI, MPEG, WMV, VCD, SVCD, DVD, VOB, DAT را دارا می باشد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بسیار بالا در تبدیلات، ظاهری بسیار ساده، توانایی تبدیل اکثر فرمت های تصویری به هم و ... اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی Power Video Converter 1.6.3:
- سرعت بسیار بالا در تبدیل format های تصویری به هم
- پشتیبانی از Format های : AVI, Divx, xvid, MPEG1, MPEG2, ASF, WMV, VOB, DAT
- توانایی تبدیل گروهی Format ها
- توانایی تبدیل تمام Format های پشتیبانی شده به Mpeg1
- توانایی تبدیل تمام Format های پشتیبانی شده به Mpeg2
- توانایی تبدیل تمام Format های پشتیبانی شده به VCD, SVCD, DVD در دو فرمت (PAL و NTSC)
- توانایی تبدیل تمام Format های پشتیبانی شده به DivX, XviD, MPEG-4
- توانایی تبدیل تمام Format های پشتیبانی شده به Format استاندارد File های تصویری ویندوز (WMV)
- توانایی ترکیب و به هم چسباندن کلیپ های تصویری
- توانایی برش و تکه تکه کردن کلیپ های تصویری
- توانایی ترکیب، تبدیل قسمت مشخصی از File های تصویری
- توانایی استخراج صدا از File های صوتی در Format های Wma ، Wav و Mp3
- توانایی استخراج و عکسبرداری از File های تصویری و ذخیره در فرمت BMP
- توانایی تبدیل دیسک های DVD به تمامی Format های پشتیبانی شده صوتی و  تصویری و ذخیره آنها بر روی هارد دیسک
- و ....

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

مجموعه 51 نرم افزار کاربردی موبایل با فرمت جاوا

مجموعه نرم افزار های جدید کاربردی مخصوص گوشی های موبایل : این مجموعه شامل 51 نرم افزار جاوا میباشد که بر روی اکثر گوشی های که از جاوا پشتیبانی میکنند قابل نصب است .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

مديريت دانلود با نرم افزار زيبا و قدرتمند HiDownload Pro v7.15

HiDownload نام نرم افزاری پر قدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد! همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای كه در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یك موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد كه كمك زیادی به كاربرانی كه به موسیقی علاقه دارند می كند. دسته بندی - Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشكل پیدا كردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Pro v7.15:
- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها
- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری ، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و ...
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video - FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و ...
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload
  (برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera
- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده
- تغییر نام خودکار File های دانلود شده
- پشتیبانی از Proxy Server
- پشتیبانی از Cookies
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ 5 دقیقه ای المپیک پکن 2008 ساخته مجید مجیدی

چند ماه پیش کمیته برگزاری بازیهای المپیک شهر پکن برای ۵ کارگردان معروف سینمایی برای شرکت در فعالیت " نگاه به پکن از سوی کارگردانان جهانی " دعوت نامه هایی صادر کرد . مجید مجیدی در میان این کارگردان از شهرت بیشتری برخوردار است . حضور وی در پکن مورد توجه گسترده رسانه ها وعلاقه مندان سینما در چین قرار گرفت .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

رقابت بین كرستيانو رونالدو و ماشین !!!

کلیپ دیدنی رقابت بین كرستيانو رونالدو  و ماشین ، به نظر شما کدام یکی برنده می شود ؟

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ دعوای جالب سگ و گربه سر غذا !!!

کلیپ جالبی از دعوا سگ و گربه ، این آقا یا خانوم گربه خیلی زور می گه نمی ذاره کسی غذا بخوره.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ فوق العاده کمپانی FORD

یک کلیپ جالب از شرکت فورد که با دیدن این کلیپ شما غافگیر می شید ، توصیه می کنم حتما ببینید... 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

کلیپ تبلیغ زیبای یک شرکت تولیدی مسواک

تبلیغ بسیار زیبای یکی از کمپانی های تولید مسواک که زیاد هم معروف نیست ، ولی بسیار جالبه... همیشه ایده در یک کار مهمتر از افکت های صوتی و تصویری هست، چون باعث می شود که همیشه کالای مورد نظر تو ذهن مخاطب بماند.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

بازی Defraxion تحت فرمت جاوا

بازی جدید و جذاب Defraxion که به تازگی به صورت سه بعدی و تحت فرمت جاوا برای گوشی های نگارش اول و دوم از سیمبیان سری 60 منتشر شده است.

قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا:
N90 | 7650 | 7610 | 6682 | 6681 | 6680 | 6670 | 6630 | 6620 | 6600
N70 | N72 | 6260 | 6230 | 3660 | 3650 | 3620 | 3600 | 3230

پاناسونیک:
X600 | X700 | X800

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

ساخت سریع انیمیشن ها و اشکال سه بعدی با استفاده از Swift 3D 5.00.628

همیشه کار با نرم افزار های سه بعدی و ساخت اشیاء سه بعدی یکی از سخت ترین کارها برای کاربران عادی یا کاربران نا آشنا با نرم افزار های قدرتمند خلق اشیاء و انیمیشن های سه بعدی مانند maya، 3d max و ... بوده است و از طرفی نرم افزار های سه بعدی موجود دارای خروجی هایی بوده که برای افرادی که با نرم افزار قدرتمند فلش سروکار دارند سازگاری دلخواه را ندارد. نرم افزار Swift 3D ابزاری قدرتمند جهت ساخت تصاویر و اشکال سه بعدی می باشد که اولین مزیت این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده و روان این نرم افزار می باشد که براحتی هر کاربری قادر به کار با این نرم افزار بوده و حسن دیگر آن سازگاری انیمیشن های این نرم افزار با نرم افزار adobe flash می باشد که طیف وسیعی از کاربران این نرم افزار را از سروکله زدن با نرم افزار های حرفه ای سه بعدی جهت تامین نیاز های سه بعدی معاف می نماید. این نرم افزار قابلیت ورود فایل ها وکتور را نیز داراست که این خود کمک بسیاری به طراحان دو بعدی جهت ساخت تصاویر و انیمیشن های ساده سه بعدی را با استفاده از عناصر وکتور می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Swift 3D 5.00.628:
- سازگاری کامل با نرم افزار adobe flash
- قابلیت ورود فایل های وکتور با پسوند Eps , Ai به محیط نرم افزار
- قابلیت ورود فایل ها نرم افزار 3dmax و فایل های DXF به داخل نرم افزار
- امکان گرفتن خروجی با پسوند SWF, AI, EPS, SVG, SWFT و JPEG, BMP, PNG, TIF, TGA و FLV, AVI, MOV
- نرم افزاری با محیط با کاربری ساده و آسان
- امکان اعمال افکت های سه بعدی به متون تایپ شده
- قابلیت اعمال بافت های مانند چوب یا شیشه و .. به اشیاء
- امکان اعمال حالات آماده انیمیشن و بافت، تنها با عمل کشیدن و رها کردن ماوس
- پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز و مکینتاش
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

ضبط صدا در کامپیوتر با کیفیت بسیار بالا Adrosoft Steady Recorder 2.4.3

Steady Recorder 2.4.3 نرم افزاری برای ضبط صدا در کامپیوتر با کیفیت بسیار بالا .
با این نرم افزار شما قادرید کلیه اصوات مورد علاقه خود را به صورت دیجیتالی و بدون افت کیفیت در سیستمتان ذخیره کنید .

همچنین Steady Recorder 2.4.3 به شما اجازه ویرایش و افکت بر روی صداهای ذخیره شده را نیز می دهد .

یکی از کاربردیترین موارد مصرف این نرم افزار مورد زیر است :

شما یک کاست قدیمی از آهنگهای دلخواهتان دارید . کیفیت صدا به مرور زمان کم شده و خش خش می کند .
Steady Recorder 2.4.3 به کمک شما می آید !
کافیست این کاست را توسط Steady Recorder 2.4.3 در کامپیوتر ذخیره کنید . سپس با استفاده از افکتی که نویز رابر می دارد آنرا ویرایش کنید و آنگاه ذخیره کنید . به جرات می توان گفت 80% خش خش را بر می دارد .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

دیریت حرفه ای دانلود با Internet Download Manager (IDM) V.5.12 Build 8

Internet Download Manager يکي از بهترين دانلود منيجر هاي موجود که سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Internet Download Manager (IDM) V.5.12 Build 8 :
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
 - پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها
- و ...
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

محافظت گوشی های سری N نوکیا Kaspersky Mobile Security 7.0.32

Kaspersky Mobile Security يکی از بهترين و مطمئن ترين راه حل ها برای محافظت گوشی های سری N از حملات اينترنتی، برنامه های ويروسی و اسپم ها می باشد.اين نرم افزار همچنين باعث افزايش امنيت گوشی شما در برابر دزدی ها و از دست رفتن داده ها می شود.

Anti-Theft Protection
برای حفاظت گوشی در برابر دزدی.شما می توانيد دسترسی صاحب جديد را قطع کنيد،اطلاعات  ،پيغام ها و ارتباطات مهم خود را از راه دور پاک کنيد. شما حتی می توانيد بفهميد صاحب جديد گوشی چه کسی است.

SMS-Block
بعد از دزديده شدن گوشی شما می توانيد با فرستادن يک اس ام اس پنهانی گوشی خود را قفل کرده و پاسورد جديدی برای آن بگذاريد.

SMS-Clean
اين ويژگی علاوه بر جلوگيری از دريافت اس ام اس های ناخواسته ، باعث می شود که گوشی و سيم کارتتان را از هرگونه پيغام نامناسبی پاک کنيد.

SIM Watch
دو ويژگی بالا هنگامی کار می کنند که گوشی شما در حال کار و استفاده از سيم کارت اصلی باشد. سارقان گوشی بعد از سرقت آن ،سيم کارت را خارج کرده و بعد به کار خود ادامه می دهند.اين ويژگی از دسترسی سارق به اطلاعات شخصی شما بر روی سيم کارت جلوگيری کرده, بدون اينکه سارق بداند به شما اطلاعات شماره جديد را می دهد.

Antivirus Protection
تمام اس ام اس ها ، ام ام اس ها و ايميل های دريافتی به طور خودکار جستجو می شوند تا ويروسی در آنها موجود نباشد.شما حتی می توانيد برای اسکن گوشی خود زمانی را معين کنيد تا به دنبال داده های ويروسی بگردد و در صورت وجود پاک و يا قرنطينه کند.

Firewall
شما می توانيد با انتخاب کردن کردن درجه حفاظت از آی پی تان امنيت گوشی خود را بالا ببريد.

Anti-Spam For SMS/EMS/MMS
شماره تلفن ه ا، متن ها و .... ناخواسته را ميتوانيد به ليست سياه اضافه کنيد تا ديگر مزاحمتی برای شما و گوشی تان به وجود نيايد.شما همچنين می توانيد آن ها را دوباره به ليست سفيد خود باز گردانيد.

Automatic Updates
شما می توانيد در هر زمان آنتی ويروس خود را از طريق WAP/HTTP (GPRS, EDGE, WiFi, ...)l و يا کامپيوتر به روز نماييد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------

آرشیو موضوعی

آرشیو دانلود
نرم افزار آموزشی
نرم افزار فلش
نرم افزار فیلم و صوت
نرم افزار فشرده ساز
نرم افزار قفل گذاری
نرم افزار مهندسی
نرم افزار موسیقی
نرم افزار مرورگر
نرم افزار چند رسانه ای
نرم افزار چت و مسنجر
نرم افزار هک
نرم افزار کنترل کننده
نرم افزار کاربردی
نرم افزار گرافیک
نرم افزار پخش کننده
نرم افزار آفیس
نرم افزار آنتی ویروس
نرم افزار امنیتی
نرم افزار انیمیشن سازی
نرم افزار اینترنت
نرم افزار بهینه سازی
نرم افزار بازیابی
نرم افزار تلفن
نرم افزار جاسوسی
نرم افزار تلویزیون و رادیو
نرم افزار مدیریت دانلود
نرم افزار رایت CD و DVD
نرم افزار سایت و وبلاگ
نرم افزار سرگرمی
نرم افزار شبکه
نرم افزار همراه
فرهنگ لغت و مترجم
سیستم عامل
برنامه نویسی
درایور
کتاب
فونت
دسکتاپ و Wallpaper
آرشیو موبایل
کلیپ موبایل
نرم افزار موبایل
بازی موبایل
رینگتون موبایل
تم موبایل
نقشه موبایل
آنتی ویروس موبایل
فارسی ساز موبایل
اسکرین سیور موبایل
پاکت پی سی
آرشیو بازی
بازی اکشن
بازی ماجرایی
بازی فکری
بازی ورزشی
بازی متفرقه
آرشیو ترفند
ترفند یاهو
ترفند امنیت
ترفند ویندوز
ترفند شبکه
ترفند کیبورد
ترفند موبایل
ترفند دسکتاپ
ترفند مرورگر
ترفند رجیستری
ترفند نرم و سخت افزار

 
 
 
 
 
 
 
TinyPic image
 
 
 
 
 
 
 
Copyright(C)2008 All right reserved By Jaraaghe Group , Email By Jaraaghe , template designed by Vahid.m.iran@Gmail.com
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive