به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, February 29, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· *.* Majaleh ASHEGHANEH [ N.19 ] *.*

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Click for Full Size View
 
Click for Full Size View
 
Funous : Soroude Yeganegi
 
 
 
 
 
Agar Mail kamel Baz nashod, samte raste bala ie mail,"Printable View" ro bezanid
 
"اول به نام عشق و خداي عشق، دوم به نام تو، سوم به ياد مرگ"
 
 Ø¨Ø§Ø² هم سلام به دوستداران جرقه Ùˆ مجله عاشقانه
 
اگر شما هم دوست داريد در بزرگترين سايت و فروم عاشقانه ايران
فعاليت كنيد و بنويسيد، حتما روي عكس زير كليك كنيد
 
 
...
 Ù†Ø¸Ø±Ù‡Ø§ Ùˆ انتقادهاي خود را بهHeRcOoL123@YaHoo.Com  Ù…يل بديد
منتظر نظرات شما هستم
...
حتما هم  لينكهاي آخر هر ميل را ببينيد
آرشيو كامل مجله عاشقانه ها تا به امروز
(براي خواندن شماره هاي قبل، روي آن كليك كنيد)
 
براي خواندن مجله عاشقانه9 اينجا كليك كنيد
 
مجله عاشقانه شماره 19
 
مجموعه طلايي فيلم  
 
 
جمله هفته
 
بزرگترين لذت در زندگي انجام کاري است که ديگران مي گويند:«تو نمي تواني» ... والتر باگت
 
عكس هفته
 
 
1195409225ewq.jpg  a4e19e84-b2d0-404a-bba9-30d8c8163596.jpg   0046.JPG  valen003.jpg  1197481636zendegi.jpg
 
مجموعه قطعات عاشقانه
 
از تو ميپرسم دوست
چه خبر از دل من ؟ كه تو بهتر داني كه چه كردي با من
تو شكيبا بي شكيبم كردي
بنگر آنقدر غريبم كردي
كه شبي از شبها من غريبانه ترين شعر زمين را گفتم
 
زندگي زيباست زشتي‌هاي آن تقصير ماست، در مسيرش هرچه نازيباست آن تدبير ماست! زندگي آب رواني است روان مي‌گذرد... آنچه تقدير من و توست همان مي‌گذرد
 
هيچوقت به چشمات راز دلت رو نگو... چون راز نگه نمي دارد و گريه مي كند
 
خنده ات رو به همه بده، ولي لبخندت را به يه نفر، عشقت را به همه بده،ولي وجودت را به يه نفر، بذار همه عاشقت باشن، ولي خودت عاشق يه نفر باش
 
من آموخته ام به خود گوش فرا دهم و صدايي بشنوم که با من ميگويد اين لحظه مرا چه هديه ميدهد نياموخته ام گوش فرا دادن صدايي را که با من در سخن است و بي وقفه ميپرسد من بدين لحظه چه هديه خواهم داد
 
نياز و تو خودم کشتم که هرگز تا نشه پشتم زدم بر چهره ام سيلي که هرگز وا نشه مشتم من آن خنجر به پهلويم که دردم را نمي گويم به زير ضربه هاي غم نيافتد خم به ابرويم مرا اينگونه گر خواهي دلت را آشيانم کن من آن نشکستني هستم بيا و امتحانم کن
 
عشق يعني خاطرات بي غبار دفتري از شعر و از عطر بهار عشق يعني يک تمنا يک نياز زمزمه از عاشقي با سوز و ساز عشق يعني چشم خيس مست او زيرباران دست تو در دست او عشق يعني ملتهب از يک نگاه غرق درگلبوسه تا وقت پگاه
 
اي کاش تنها يکنفر هم در اين دنيا مرا ياري کند اي کاش مي توانستم با کسي درد دل کنم تا بگويم که . من ديگر خسته تر از آنم که زندگي کنم تا بداند غم شبها يم را.... تا بفهمد درد تن خسته و بيمارم را......... قانون دنيا تنهايي من است.............. و تنهايي من قانون عشق است.... و عشق ارمغان دلدادگيست........ و اين سرنوشت سادگيست...........
 
راه رسيدن به مو فقيت پر از مشكلات است كه بايد با به كار گيري همه توان خويش در جهت رفع آنها برآييد و بدانيد كه هيچ كاري بي رنج و مشقت به سرانجام نرسيده و نخواهد رسيد.
 
 ÙƒØ³ÙŠ كه همه راهها را مي جويد، همه را از دست مي دهد انسان بايد به خواسته دروني خود گوش فرا دهد Ùˆ دل به هدفي مشخص بسپارد Ùˆ دنبال كارهاي متفاوت نباشدو تمام نيروي رواني Ùˆ بدني خود را صرف يك كار بخصوص با توجه به علايق ،امكانات Ùˆ قابليتهايش بنمايد
 
 Ø¨ÙŠØ§ شب‌هاي هجران را سحر Ú©Ù† به عشق خود دلم را شعله‌ور Ú©Ù† در اين شبهاي سرد بي‌ترنم لبانم را پر از شير Ùˆ شکر Ú©Ù†
 
تبه کردم جواني را کنم خوش زندگاني را چه سود از زندگاني چون تبه کردم جواني را
 
سکوت راب هانه کني که عشق خواندني شود! *بخوان که از صداي تويترانه ماندني شود
 
يك داستان كوتاه

دست خدا

کودک زمزمه کرد: (خدایا با من حرف بزن).
و یک چکاوک در مرغزار نغمه سر داد.
کودک نشنید.

او فریاد کشید: (خدایا! با من حرف بزن).
صدای رعد و برق آمد.
اما کودک گوش نکرد.

او به دور و برش نگاه کرد و گفت:
(خدایا! بگذار تو را ببینم).
ستاره ای درخشید. اما کودک ندید.
او فریاد کشید(خدایا! معجزه کن).
نوزادی چشم به جهان گشود. اما کودک نفهمید.

او از سر ناامیدیگریه سر داد و گفت:
(خدایا به من دست بزن. بگذار بدانم کجایی).

خدا پایین آمد و بر سر کودک دست کشید.
اما کودک دنبال یک پروانه کرد.
او هیچ درنیافت و از آنجا دور شد.
 
يك شعر
 
پرنده‌ بی‌پرنده‌

اونورِ این‌ شب‌ِ کلَک‌ ، من‌ُ ترانه‌ تَک‌ به‌ تَک‌
خونه‌ می‌ساختیم‌ روی‌ باد ، دریا می‌ریختیم‌ تو اَلَک‌
مسافرای‌ کاغذی‌ ، رَد شده‌ بودن‌ از غبار
تو قصه‌ باقی‌ مونده‌ بود ، شیهه‌ی‌ اسب‌ِ بی‌سوار
گفته‌ بودن‌ صدتا کلید برای‌ ما جا می‌ذارن‌
مزرعه‌های‌ گندم‌ُ برای‌ فردا می‌ذارن‌
فردا رسیدُ خوشه‌یی‌ تو دست‌ِ ما باقی‌ نموند
سقف‌ِ ستاره‌ها شکست‌ ، رو سرمون‌ طاقی‌ نموند
با کلیدای‌ زنگ‌ زده‌ ، قفلای‌ بسته‌ وا نشد
سکه‌ی‌ دلسپردگی‌ ، تو جوب‌ِ ما پیدا نشد

تو سفره‌مون‌ همیشه‌ سین‌ِ ستاره‌ کم‌ بود
همیشه‌ تا رسیدن‌ فاصله‌ یک‌ قدم‌ بود

کسی‌ به‌ ما نشون‌ نداد که‌ انتهای‌ خط‌ کجاست‌ ؟
آهای‌ درختای‌ انار ! دیکته‌ی‌ بی‌غلط‌ کجاست‌ ؟
چرا تو آسمونمون‌ پرنده‌ گوشه‌گیر شده‌ ؟
چرا نمی‌رسیم‌ به‌ هم‌ ؟ چرا همیشه‌ دیر شده‌ ؟
تو دفترِ سکسکه‌مون‌ چن‌ تا ترانه‌ خالیه‌ ؟
چن‌ تا ترانه‌ قصه‌ی‌ ممتدِ بی‌خیاله‌ ؟
چن‌ تا صدای‌ بی‌صدا سکوت‌ُ فریاد می‌زنه‌ ؟
زغال‌ِ شام‌ِ آخرُ دستای‌ کی‌ باد می‌زنه‌ ؟
تو غیبت‌ِ حنجره‌ها ترانه‌سازیمون‌ چیه‌ ؟
یکی‌ به‌ من‌ جواب‌ بده‌ ، آخرِ بازیمون‌ چیه‌ ؟

تو بازی‌ِ کلاغ‌ پَر ، هیشکی‌ نشد بَرَنده‌ ،
قصه‌ی‌ ما همین‌ بود: پرنده‌ بی‌ پرنده‌ !

 
 
يك نكته از دكتر علي شريعتي
 
امروز روزی است که آفتاب از کویر طلوع نمی کند !

امروز و امشب را دستم به قلم نمی رود ،

پنجه هایم بحال خود نیستند ؛

بفرمان نیستند ؛

بیهوده می کوشم آرامشان کنم ،

رامشان کنم ،

یکباره چنان غافلگیر شده اند که هنوز گیجند ،

هنوز گیجم !

کلمات چنان شتابزده و سراسیمه در فضای خیالم چرخ می زنند ، شنا می کنند و به رقص آمده اند

که هیچکدامشان دُم به دست نمی دهند .

از دیروز صبح که پرهیبی از خواب بیدارم کرد هنوز زمام خویش را بدست نگرفته ام .

حالا می فهمم چرا شمس تبریزی عمری بیتابی می کرد و یک جمله حرف نتوانست بزند ،

یک بیت شعر نتوانست بسراید. نمی شود، برای نوشتن و گفتن و سرودن باید در سطح مولوی ماند،

اگر به مرز شمس تبریزی قدم گذاشتی دیگر در اختیار خود نیستی ،

آنجا جای رقصیدن های رقت بار است و دست افشانی های دردناک و مستانه ،

جای نشستن و گفتن نیست .

و من اکنون به نقطه ای در خیالم خیره شده ام و چشمانم ،

همچون چشمان یک دیوانه ی خاموش ، در بهتی مرموز ،

از دیدن باز مانده و از حرکت باز ایستاده و پلک زدن را از یاد بره است .

_________________
آرشيو سخنان دكتر شريعتي
 
يك قطعه انگليسي
 
Advices (part 2)
 
11. Let someone know you miss them.
 
Û±2. Treat someone to a movie.
 
13. Let a person know you really appreciate them.
 
14. Visit a retirement center.
 
15. Take a child to a zoo.
 
16. Fill up your spouse` car with gas.
 
17. Surprise someone with a small gift.
 
18. Leave a thank-you note for a cleaning staff at work.
 
19. Write a letter to a distant relative.
 
20. Tell someone you thought about them the other way.
 
To be continued…

...
 
يك اس ام اس عشقولانه
 
عجب رسميه رسم زمونه
اس ام اس شده کار زمونه
ميرن مسيج ها،از اونا فقط
هزينه هاشون به جا مي مونه
 
......
ADOBE  ACROBAT 7
 
طالع بيني  فارسی 
هر هفته با بهترين و جالب ترين لينكها
 Ù…قايسه مايكروسافت با صنعت اتومبيل   
 Ù…تن آهنگ هاي خوانندگان
 Ù…جموعه اي از عكسهاي جالب Ùˆ ديدني 
 
با فرستادن اين ميل براي دوستان خود، آنها را هم شاد كنيد
Free Web Site Counter
نكته مهم
 
``Saeid Rahmati``
نرم افزارهای سامسونگ  
 
 
 TinyPic image
 
TinyPic image
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 


Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search. __._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive