به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, February 22, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· *.*Majaleh ASHEGHANEH*.* [ N.18 ]

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Click for Full Size View
 
Click for Full Size View
 
Funous : Soroude Yeganegi
 
 
 
 
 
Agar Mail kamel Baz nashod, samte raste bala ie mail,"Printable View" ro bezanid
 
"اول به نام عشق و خداي عشق، دوم به نام تو، سوم به ياد مرگ"
 
 Ø¨Ø§Ø² هم سلام به دوستداران جرقه Ùˆ مجله عاشقانه
 
سه روزه قبل، گروه بينظير جرقه 6 ساله شد
و حالا
من 20 ساله شدم
...
 Ù†Ø¸Ø±Ù‡Ø§ Ùˆ انتقادهاي خود را بهHeRcOoL123@YaHoo.Com  Ù…يل بديد
منتظر نظرات شما هستم
...
حتما هم  لينكهاي آخر هر ميل را ببينيد
آرشيو كامل مجله عاشقانه ها تا به امروز
(براي خواندن شماره هاي قبل، روي آن كليك كنيد)
 
براي خواندن مجله عاشقانه9 اينجا كليك كنيد
 
مجله عاشقانه شماره 18
 
نرم افزار hack 
 
 
جمله هفته
 
فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و موميايي به خاک سپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاک ايران را تشکيل دهد. "کوروش کبير"
 
عكس هفته
 
 
1195409225ewq.jpg  a4e19e84-b2d0-404a-bba9-30d8c8163596.jpg   0046.JPG  valen003.jpg  1197481636zendegi.jpg
 
مجموعه قطعات عاشقانه
 
چنان دل کندم از دنيا, که شکلم شکل تنهايي ست ببين مرگ من را در خويش, که مرگ من تماشايي ست
 
نه به ابر نه به باد نه به اين آبي آرام بلند كه تو را ميبرد اينگونه به ژرفاي خيال من به اين جمله نمي انديشم اي سراپا همه خوبي تك و تنها به تو مي‌انديشم
 
تاريکي غروب را به بهانه روشني طلوع فردا
تلخي غمي که مي گذرد را به خاطر شيريني لحظه هايي که مي آيد
سختي فراق را به اميد وصال
و درد رنج رسيدن به معشوق را فقط به خاطر عشق پذيرا هستم
 
زندگي با همه وسعت خويش مسلک ساکت غم خوردن نيست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نيست اضطراب وهوس وديدن و ناديدن نيست زندگي خوردن وخوابيدن نيست زندگي جنبش وجاري شدن است زندگي کوشش و راهي شدن است از تماشاگه آغاز حيات تا به جايي که خدا مي داند
 
  گفتمش بي تو Ú†Ù‡ ميبايد کرد ØŸ عکس رخساره ÙŠ ماهش را داد .. گفتمش همدم شبهايم Ú©Ùˆ ØŸ تاري اززلف سياهش راداد .. وقت رفتن همه روميبوسيد به من ازدور نگاهش راداد .. يادگاري به همه داد Ùˆ به من... انتظار سرراهش را داد
 
همه چيز را بخاطر تو دوست دارم من غم را در سكوت ،سكوت را در شب،شب را در بستر ،بستر را براي انديشيدن به تو دوست ميدارم من عشق را در اميد ،اميد را در تو ،تو را در دل، دل را در موقع تپيدن به خاطر تو دوست دارم اي دوست من خزان را به خاطر رنگش، و بهار را به خاطر شكوفه هايش و خدايي كه دل را براي تپش ،تپش را در پاسخ ،پاسخ را در چشمان قشنگ تو براي عصيان زندگي آفريد دوستدارم
  
ديگه دل با کسي نيست ..ديگه فريادرسي نيست...آسمون ابري شده ...ديگه خار و خسي نيس....بارون از ابرها سبکتر مي پره...هرکسي سر به سوي خودش داره...مثل لاکپشت ..توي خودم قايم شدم..ديگه هيچي دلمو نمي بره...
 
 Ù…ÙŠ دوني چرا بين انگشتان دست فاصله هست؟ چون يه روزي يه دستي پيدا مي شه كه اين فاصله رو پر كنه
 
روز توي جهنم همديگه رو مي بينيم تو به جرم اينكه قلب من و دزديدي منم براي اينكه خدا رو ول كردم تو رو پرستيدم
  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
 
هيچ مي داني تک تک آن ستاره هايي که هر شب نگاه خسته اما مشتاقت را به آنها مي دوزي و آرزو ميکني که کاش مي توانستي با دستهايت سهم خودت را از آسمان برداري . اگر تو بخواهي مي توانند پلکاني شوند و تو را اوج دهند تا ملاقات خدا؟
وقتي واقعيت ها , آدم را فريب بدهند چه کار مي شود کرد ؟ روزگاريست که حقيقت هم لباسي از دروغ بر تن کرده است و راست راست توي خيابان راه مي رود عشق نشسته است کنار خيابان , کلاهي کشيده بر سر و دارد گدايي مي کند و مرگ , در قالب دخترکي زيبا , گلهاي رز زرد مي فروشد
 
آنگاه که.......... ضربه هاي تيشه زندگي را بر ريشه آرزوهايت حس ميکني؛ به خاطر بياور که ............ ... زيبايي شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است!!!!
يادمون باشه که هيچکس رو اميدوار نکنيم بعد يکدفعه رهاش کنيم چون خرد ميشه ميشکنه و آهسته ميميره . يادمون باشه که قلبمون رو هميشه لطيف نگه داريم تا کسي که به ما تکيه کرده سرش درد نگيره يادمون باشه قولي رو که به کسي ميديم عمل کنيم . يادمون باشه هيچوقت کسي رو بيشتر از چند روز چشم به راه نذاريم چون امکان داره زياد نتونه طاقت بياره . يادمون باشه اگه کسي دوستمون داشت بهش نگيم برو نميخوام ببينمت چون زندگيش رو ازش ميگيريم
به ديدارم بيا،هر شب دراين تنهايي تنهاو تاريک خدا مانند دلم تنگ است بيا اي روشن اي روشنتر از لبخند شبم را روز کن در زير سر پوش سياهي ها دلم تنگ است
اگه يکي رو ديدي وقتي داري ترکش مي کني برات فقط سکوت مي کنه بدون ديوونته اگه يکي رو ديدي که ازنبودنت داغون شده بدون براش همه چي بودي اگه يکي رو ديدي که يه روز از بي تو بودن مي ناله بدون بدون تو مي ميره اگه يکي رو ديدي که بعد رفتنت لباس سفيد پوشيده بدون بدون تو مرده اگه يه روز ديديش که يه گوشه افتاده و يه پارچه سفيد روش کشيدن بدون واسه خاطر تو مرده...
هر موقع خواستي از كسي جدا بشي يادت نره بهترين راه اينه كه بهش بگي براي هميشه خدانگهدار، شايد طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشكنه ولي بهتر از اينكه منتظر بمونه
 
يك داستان كوتاه

سکان را به من بده
خدا با لبخندی مهر آمیز به من می گوید (( آهای دوست داری برای مدتی خدا باشی و دنیا را برانی؟ )می گویم (( البته به امتحانش می ارزد.
کجا باید بنشینم ؟
چقدر باید بگیرم ؟
کی وقت نهار است ؟
چه موقع کار را تعطیل کنم ؟ ))
خدا می گوید (( سکان را بده به من! فکر میکنم هنوز آماده نباشی ))

(( شل سیلور استاین ))

 
 
يك شعر
 
ساقيا برخيز و درده جام را

ساقيا برخيز و درده جام را
خاک بر سر کن غم ايام را

ساغر مي بر کفم نه تا ز بر
برکشم اين دلق ازرق فام را

گر چه بدناميست نزد عاقلان
ما نمي‌خواهيم ننگ و نام را

باده درده چند از اين باد غرور
خاک بر سر نفس نافرجام را

دود آه سينه نالان من
سوخت اين افسردگان خام را

محرم راز دل شيداي خود
کس نمي‌بينم ز خاص و عام را

با دلارامي مرا خاطر خوش است
کز دلم يک باره برد آرام را

ننگرد ديگر به سرو اندر چمن
هر که ديد آن سرو سيم اندام را

صبر کن حافظ به سختي روز و شب
عاقبت روزي بيابي کام را
 
 
يك نكته از دكتر علي شريعتي
 
اینم دست خط دکتر شریعتی

 
يك قطعه انگليسي
 
Who is a friend?

A friend is...
A push when you're stopped,
A word when you're lonely,
A guide when you're searching,
A light when you go blind,
A glace of ice lemonade when you feel thirsty,
A color-drenched scene when you're in the dark,
A guarantee when you're uncertain,
A cheer when you fears,
A smile when you sad,
A song when you're glad,
A scene of trust when you're in deep rest,

Do we really have such a "FRIEND"?

...
 
يك اس ام اس عشقولانه
 
سلام من الان بالاي يه برج وايسادم
شوخيم ندارم
اگه بدونم دوسم نداري
 Ù‡Ù…ين الان از همين بالا
.
.
.
.
.
با آسانسور ميام پايين ... !
 
 
......
 
برنامه آموزش مداحی
آرشيو عكسهاي جالب و جديد
 
نكته: براي ديدن عكسهاي بيشتردر هر زمينه، روي عكس كليك كنيد
 
برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید         Ø¨Ø±Ø§ÛŒ نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید  
 
  Ø¨Ø±Ø§ÛŒ نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید         برای نمایش بزرگترین اندازه  كلیك كنید
 
                برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید
 
نكته: براي ديدن عكسهاي بيشتر، روي عكسها كليك كرده
هر هفته با بهترين و جالب ترين لينكها
تاریخچه پرچم ایران Ùˆ Ú†Ù‡ شد Ú©Ù‡ پرچم ایران این Ø´Ú©Ù„ÛŒ شد؟ 
عكسهايي جالب Ø§Ø² هنر فتوشاپ 
دوستيابي در كوچولو  
 
با فرستادن اين ميل براي دوستان خود، آنها را هم شاد كنيد
Free Web Site Counter
نكته مهم
 
``Saeid Rahmati``
نرم افزارهای سامسونگ  
 
 
 TinyPic image
 
TinyPic image
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 


Never miss a thing. Make Yahoo your homepage. __._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive