به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, July 23, 2008

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Majale Downloade Mobile << Behtarin Ha 4 U >>

 
 
 
 
 
 
جدیدترین کلیپ ها و تم های موبایل :





 

فیلم X-Men (ایکس من)، محصول سال 2000.
خلاصه داستان: يک باند منحصر بفرد از موجودات قدرتمند و تغيير پذير در دنيايي زندگي مي کنند که توسط انسانها مورد اذيت و آزار قرار مي گيرند . تحت هدايت رهبرشان پروفسور Charles Xavier ، مردان X تلاش مي کنند براي ايجاد دنيايي که انسانها و تغيير پذير ها بتوانند بطور مسالمت آميز با هم زندگي کنند . همچنين بايد با اهداف براندازي نژاد انسان مبارزه کنند .
سبک فیلم : اکشن، ماجراجوئی، علمی تخیلی، مهیج

PersianMob.Net



 


 

فیلم Lord Of War (فرمانروای جان)، محصول سال 2005.
خلاصه داستان: : يوری اورلف يک اوکراينی ساکن امريکاست که در آپارتمانی شيک در شهر نيويورک بهمراه همسرش زندگی می کند . او که به کار قاچاق بين المللی اسلحه مشغول است به نقاط جنگ خيز جهان سفر می کند تا سلاحهای جنگی خود را به صورت غير قانونی به مشتريانش بفروشد . او دو مشتری بسيار خوب در افريقا داشته و بتازگی بازار بسيار خوبی برای فروش سلاح به يک ژنرال بازنشسته در اوکراين پيدا کرده است . يوری اکنون سالهاست که به اينکار مشغول است و بتازگی دچار اين ترديد شده که آيا کار او از نظر انسانی و اخلاقی درست است يا نه ؟ در همين حين يک پليس بين الملل به اسم والنتين نيز در تعقيب اوست . والنتين معتقد است با دستگيری يوری می تواند جان بسياری از افراد بی گناه را نجات دهد .
سبک فیلم : جنائی، درام

PersianMob.Net



 


 

فیلم The Merchant of Venice (تاجر ونیزی)، محصول سال 2004.
خلاصه داستان: : در قرن 16 میلادی در ونیز دو تاجر زندگی میکردند. آنتونیو که مسیحی بود از دوست خود شیلاک یهودی پولی قرض میکند برای یکی از دوستان خود به نام باسینیو. در یک بد شانسی برای آنتونیو کشتیه تجاری او در طوفان نابود میشود و او مقروض میشود به شیلاک!!!!!!! دختر شیلاک هم با یکی از اهالیه ونیز دوست هستند!!!!. و شیلاک از این موضوع سخت عصبانی میباشد زیرا یک یهودیه متعصب به دین میباشد. و در دورانی که یهودیت بسیار تحت فشار است این موضوع برای او باعث ناراحتیست تا اینکه موضوع به جائی میرسد که آنتونیو باید قرض خود را طی مفاد قرار داد خود با شیلاک بدهد. و بر طبق آن قرار داد شیلاک باید یکی از اعضای بدن او را به عنوان قرض ببرد و.....
سبک فیلم : درام

PersianMob.Net



 


 

فیلم Harold & Kumar Go to White Castle (هارولرد و کیومار می روند به قصر سفید)، محصول سال 2004.
خلاصه داستان:هارولرد لی و کیومار پتل دو مصرف کننده مواد هستند که از این کار دست می کشند و روی می آورند به غذاهای فست فود. آنها بعد از تماشای یک تبلیغ در رابطه با همبرگر مشتاق رسیدن به رستوران های White Castle و خوردن همبرگر می شوند که در راه رسیدن به مقصودشون با اتفاقات زیادی مواجع می شوند.....
سبک فیلم : ماجراجوئی، کمدی

PersianMob.Net



 


 

فیلم Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (هارولد و کیومار از خلیج گوانتامو فرار می‌کنند)، محصول سال 2008.
خلاصه داستان: بعد ازاین که برنامه خود را به موفقیت به انجام رسانده بودند و فقط یکی دو ساعت بود که به آپارتمانشون رسیده بودند دوستانشان تصمیم گرفتند که به آمستردام بروند که هارولد بتواند قلب دوستش ماریا را بدست آورد که در این ما بین....
سبک فیلم : ماجراجوئی، کمدی

PersianMob.Net



 


 

فیلم پرفروش ماههای اخیر با نام The Happening 2008 با کیفیت عالی DVDrip.
خلاصه داستان: یک خانواده در حال فرار از فاجعه ای طبیعی است که اثرات مخربی بر زندگی انسان ها خواهد گذاشت...فيلم تريلري است از نتايج حاصل از منتشر شدن گاز شيميايي خوفناكي در سطح زمين. كسي كه اين گاز را تنفس مي‌كند به وحشتناك‌ترين شيوه‌ها شروع به خودكشي مي‌كند. عامل اين انتشار معلم علومي به نام اليوت مور (مارك والبرگ) است كه براي زندگي با همسر عجيب خود، آلما مور (زويي دشانل) و به منظور زنده ماندن در طوفاني كه خود بر سراسر دنيا افكنده تلاش می‌کند.

PersianMob.Net



 


 

فیلم ترسناک و جدید Dark Floors 2008 با کیفیت DVDrip و لینک مستقیم برای دانلود همراه با زیرنویس فارسی
خلاصه داستان : فیلمی سراسر وحشت و ترس.... فیلم در بیمارستان اتفاق می افتد و دختر کوچکی که ارتباطی با مرگ افراد بصورت مشکوک در آسانسور بیمارستان و شاید موجودی هولناک دارد ....

PersianMob.Net



 


 

10 زنگ جدید و بسیار زیبا با فرمت MP3

PersianMob.Net



 


 

حتما با کتاب داستان و راستان که به قلم استاد شهید آیت ... مطهری می باشد آشنا هستید. این بار برای شما عزیزان نسخه موبایل و تحت جاوای این کتاب که از نوع کتاب الکترونیکی می باشد را آماده کرده ایم که به طور حتم مورد توجه علاقه مندان به این کتاب قرار خواهد گرفت.

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار مذهبی ذکر ایام هفته از سری نرم افزار های فارسی می باشد که تحت فرمت جاوا عرضه شده است. با استفاده از این برنامه می توانید ذکر تمامی روز های هفته را همیشه در کنار خود داشته باشید.

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار امنیتی Password Man نرم افزاری قدرتمند برای حفاظت از اطلاعات و فایل های گوشی های سیمبیان سری UIQ3 می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی بر روی تمامی فایل های گوشی خود پسورد گذاری کنید تا دور از دسترس دیگران باشد.

PersianMob.Net



 


 

بازی Batman: The Dark Knight : بازی معروف Batman اینبار برای گوشی های موبایل , این بازی پرگرافیک و زیبا ساخت جدید Glu Mobile میباشد که برای رزولوشن های 176x208, 176x220, 240x320 تولید شده است .

PersianMob.Net



 


 

یکی از معروفترین بازی های کامپیوتری بازی De Blob میباشد که اینبار این بازی جذاب و پرگرافیک را برای گوشی های موبایل با رزولوشن 240x320 پیکسل آماده ساخته ایم که محصول جدید THQ Wireless میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی معروف Brain Shock : یکی از جدیدترین بازی های پازلی و فکری بازی Brain Shock میباشد که محصول جدید شرکت Vivendi Games Mobile میباشد که برای تمامی رزولوشن های گوشی های موبایل تولید شده است .

PersianMob.Net



 


 

بازی جذاب Showtime Basketball : یکی از جدیدترین محصولات شرکت fuguMobile بازی Showtime Basketball میباشد که به صورت جاوا برای تمامی رزولوشن های رایج گوشی های نوکیا و سونی اریکسون تولید شده است و در سایت پرشین موب در اختیار شما قرار میگیرد ..

PersianMob.Net



 


 

مجموعه عکس های موبایل : مجموعه ای شامل 20 عکس زیبا و جدید با فرمت jpg در 2 سایز مختلف : 176x220, 240x320 پیکسل .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه 12 تم زیبا برای گوشی های سونی اریکسون با رزولوشن 176x220 پیکسل در موضوعات مختلف .

PersianMob.Net



 


 

یکی از معروفترین نرم افزار ها جهت ظبط صدا بدون محدودیت و با کیفیت بالا در گوشی های موبایل نرم افزار Ultimate Voice Recorder میباشد . این بار آخرین نسخه آن یعنی v5.01.1 را به همراه کیجن آن برای گوشی های سری 60 ورژن 3 آماده ساخته ایم .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه عکس های موبایل در موضوع چشم : این مجموعه شامل 47 عکس زیبا برای پس زمینه گوشی های موبایل در سایز 176x220 پیکسل میباشد که دارای کیفیت و حجم مناسبی میباشند .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه عکس های موبایل در موضوع فیلم برای پس زمینه گوشی های موبایل : این مجموعه شامل 49 عکس زیبا در سایز 176x220 پیکسل با حجم و کیفیت مناسب برای پس زمینه گوشی های موبایل میباشد .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار معروف Resco Photo Viewer v4.51 برای سری 60 ورژن 3 : یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزارها جهت مدیریت عکس های گوشی های موبایل نرم افزار Resco Photo Viewer میباشد که آخرین نسخه آن را برای گوشی های موبایل سری 60 ورژن 3 قرار داده ایم .

قابلیت های نرم افزار :

- باز کردن انواع عکس ها با فرمت های : JPG, GIF, BMP, PNG, WBMP, OTA, MBM, TIFF/FAX
- ویرایش عکس مانند روشنایی و تغییر ترکیب رنگی و ...
- مدیریت ( کپی , انتقال , تغییر نام , حذف )
- بزرگنمایی و چرخش عکس
- برش قسمتی از عکس
- و ...

PersianMob.Net



 


 

بازی معروف Asphalt 4: Elite Racing : یکی از برترین و معروفترین بازی های گوشی های موبایل بازی Asphalt میباشد که نسخه های زیادی از این بازی تا به حال به صورت 2 بعدی یا 3 بعدی و یا برای N-Gage تولید و عرضه شده است . این بازی Asphalt 4 که به تازگی توسط Gameloft تولید شده است را برای گوشی های سیمبیان 8 و 9 و به صورت جاوا برای رزولوشن های رایج نوکیا و سونی اریکسون آماده ساخته ایم که میتوانید از سایت پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

بازی معروف Micro Counter Strike : یکی از معروفترین بازی های جنگی برای کامپیوتر و دستگاه های بازی دیگر بازی Counter Strike میباشد , این بار نسخه جدید این بازی را برای گوشی های موبایل به صورت جاوا تهیه کرده ایم . این بازی با تمامی رزولوشن های گوشی های موبایل سازگاری دارد .

PersianMob.Net



 


 

بازی Fifa Street 3 : یکی دیگر از محصولات 2008 شرکت EA Mobile بازی معروف Fifa Street 3 میباشد که به صورت جاوا برای گوشی های موبایل با سایز 240x320 پیکسل آماده ساخته ایم .

PersianMob.Net



 


 

بازی جذاب و فکری Puzzle World 3 : یکی از جدیدترین بازی های فکری که به تازگی توسط FDG Soft تولید شده است و محصول سال 2008 است بازی Puzzle World 3 میباشد که برای رزولوشن 176x220 پیکسل تولید شده است.

PersianMob.Net



 


 

بازی NFL 2009 : یکی از جدیدترین محصولات 2008 Gameloft بازی NFL 2009 میباشد که به صورت جاوا تولید و عرضه شده است . این بازی جذاب و پرگرافیک را میتوانید از سایت پرشین موب دریافت کنید .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار ماساژور Massage Vibra از سری نرم افزارهای جاوا که با استفاده از ویبره ، تلفن همراه شما را به یک ماساژور تبدیل می نماید. این نرم افزار قابلیت انجام ماساژ در چندین حالت خاص را دارا می باشد . قابل ذکر است که استفاده از این برنامه بخاطر استفاده مداوم از ویبره گوشی باعث کم شدن سریعتر شارژ باتری می گردد . قبلا هم نرم افزاری مشابه برای خالی کردن شارژ باتری گوشی در سایت قرار داده شده بود که این نرم افزار به دلیل دو منظوره بودن نسبت به آن دارای برتری می باشد

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Guardian جهت حفاظت از گوشی و سیم کارت می باشد ، به این صورت که با نصب این برنامه در گوشی و فعال کردن آن در هنگام سرقت گوشی و تعویض سیم کارت ، به شماره ای که از قبل در برنامه تعریف کرده اید پیامکی حاوی شماره سیم کارت جدید ارسال خواهد شد.

از امکانات این برنامه :
- به صورت مخفی کار کردن
- قابلیت گذاشتن پسورد بر روی گالری ٫ شماره های تماس و ...
- نمایش موقعیت و مکان گوشی به وسیله GPRS در نقشه گوگل
- بهینه سازی شده و استفاده بسیار کم از باتری و RAM موبایل

PersianMob.Net



 


 

بازی Dungeon Storm : جدیدترین بازی که توسط DBI Games برای گوشی های موبایل با سایز 176x220 پیکسل تولید شده است بازی Dungeon Storm میباشد که به صورت 3 بعدی میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی زیبای Bio Soldati : یکی از جدیدترین بازی های جنگی که به صورت جاوا توسط Net Lizard تولید شده است بازی Bio Soldati میباشد که به صورت 3 بعدی برای سایز 176x208 پیکسل ساخته شده است .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار پیام رسان فارسی
پس از دو هفته تاخیر از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران, ارائه شد.
شركت‌ارتباطات‌سیار ایران، از صبح امروز(یكشنبه 16 تیرماه 87)، نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی را عرضه كرد.
با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی شما می‌توانید پیامک‌های فارسی با حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال نمائید. این در حالی است که در حالت عادی و بدون استفاده از این نرم افزار، پیامک های فارسی با حجم بیش از 70 کاراکتر به چندین پیامک شکسته می شوند و این مساله هزینه مضاعفی را برای کاربر تحمیل می کند. بنابراین، استفاده از این نرم افزار نه تنها امکانات فارسی را برای ارسال پیامک های شما فراهم می سازد ، بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های شما خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نرم افزار امکان ارسال پیامک های فارسی در دو حالت فشرده و غیر فشرده را دارد. در حالت فشرده گوشی تلفن همراه گیرنده باید نرم افزار پیام رسان فارسی را داشته باشد تا پیامک دریافتی قابل خواندن باشد، ولی درحالت غیر فشرده، پیامک ارسالی بر روی گوشی هایی که این نرم افزار را ندارند نیز قابل خواندن می باشد. نحوه استفاده از این دو حالت در راهنمای نرم افزار آمده است. توصیه می شود قبل از استفاده از این نرم افزار راهنما را به دقت مطالعه نمائید.

PersianMob.Net

 
 
 
   
 
 
   
    TinyPic image
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive