به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, July 13, 2008

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Majale ASHEGHANEH [No.33] + Archive

 
 
 
 
 
 
 
 

Link Mostaghim Majaleh ASHEGHANEH 33

 
Agar Mail kamel Baz nashod, samte raste bala ie mail,"Printable View" ro bezanid
 

"اول به نام عشق و خداي عشق، دوم به نام تو، سوم به ياد مرگ"

 

 بازم سلام به همه جرقه اي ها ي گل  و دوستداران مجله عاشقانه

...

دو نكته هميشگي:

1. اگر در ارسال ايميل مشكلي بود و نتوانستيد كه مجله را كامل بخوانيد

ميتوانيد، از لينك مستقيم بالا استفاده كنيد

 

2. آرشيو همه شماره هاي قبلي مجله عاشقانه در پايان مجله هاي جديد موجود ميباشد

 

اميدوارم لذت ببريد

...

 نظرها و انتقادهاي خود را بهHeRcOoL123@YaHoo.Com  ميل بديد

منتظر نظرات شما هستم

 

 

مجله عاشقانه شماره 33

  

http://www.salamatshop.ir/b/bahal.gif 

 

جمله هفته

 

اگر از كسي متنفري از قسمتي از خودت در او متنفري، چيزي كه از ما نيست نمي‌تواند افكار ما را مغشوش كند...."هرمان هسه"

 

عكس هفته

 

 

مجموعه قطعات عاشقانه

 

سرنوشت را نمي توان از سر  نوشت

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

چه کسی می داند که تو در پیله خود تنهایی؟
چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟
پیله ات را بگشا.
تو به اندازه پروانه شدن زیبایی...

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

پروانه نمي ميردتاگل به بغل دارد.
اين سينه نمي ميردتاعشق تورا دارد..
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

اي نگاهت رونق فرداي من در تومعنا مي شود دنياي من،...اي كلامت بمترين اثبات عشق باتو ماندن آرزوي روياي من..

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

دقایقی تو زندگی هستن که دلت برای کسی اونقدر تنگ می شه که می خوای اونو از رویات بکشی بیرون و توی دنیای واقعی بغلش کنی

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

در چند هزار سال ميشود عاشق بود
شيفتگي ات را از ياد نمي برم
تاج گلي بر شانه هايم بگذار
كبوترانم
هر صبح نامت را پرواز ميدهند
گوش كن
كلمه ها را به سوي تو ميفرستم
به هزار هزار رنگ
با عاشقانه ترين فرياد
فراموش نكن
در يك چهار راه خاكستري
بي انتظار نشسته ام
و به تو نگاه ميكنم.

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

بي تو اي عشق در اين آتش هجرا چه كنم؟
شب هجرا تو را چاره و درمان چه كنم؟
شمع گشتم كه بسوزم به سحر در دل شب
چون سحر باز نيايي من بي جان چه كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دل من زنده به ديدارت مانده است هنوز
در وصالت نشوم واله و حيران چه كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

حرفي نميزني حالا كه ميروي؟
تنها نميشوي حالا كه ميروي؟
يك لحظه گوش كن تنها بهانه ي من
يادم نميروي حالا كه ميروي.
 

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

همه ميگذرند و ميگويند ((چقدر عجيب عاشق شدي))!و من بي توجه به گفته ها دامن چين چين آرزو ميپوشم و پولك شادي به سر ميزنم تا تو بيايي..با طنين فراموشي نبودن ها..ولي كم كم پولك ها شل شدند و افتادند و تيك تاك ثانيه هاي انتظار به من فهماند..كه چقدر دير است!!!
ديدم كه تو هرگز نمي آيي نميخواهم باور كنم كه حالا ميان اصوات خاموش اشك همه مي گذرند و مي گويند:
چقدر ساده فراموش شدي!!!!!
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

بين حقيقت و رويا يک دنيا فاصله است
حقيقت پيش چشمام و رويا دست نيافتني
حقيقت زندگي من، تلخ و روياش شيرين
به حقيقت تلخ، نزديكم و از واقعيت رويا، دور
اي شيرين‌ترين رويا، هرگز دست نيافتني نباش
آفتاب نماينده‌ي حقيقت، و شب نماينده‌ي روياست
پس بيا با هم آفتابي بشيم تا حقيقت روشن شود

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

بد نیست اگر کمی به هم فکر کنیم
در بحبوحه خنده به غم فکر کنیم
بد نیست اگر خانه ما سیمانی است
به خشت و گل و نفوذ نم فکر کنیم
هر وقت زیادمان دلی می شکند
بد نیست که یک لحظه به کم فکر کنیم
من عاشق و تو هر که در این عصر غریب
بد نیست اگر کمی به هم فکر کنیم

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

من خودِ تو را دوست مي دارم. مردان ديگر در تو آن زيبايي را مي بينند که پيش از پايان عمر خود آنها، زايل مي شود. اما من در تو آن زيبايي را مي بينم که زايل نمي شود، و در خزان عمرت، آن زيبايي از اينکه در آيينه خود را بنگرد، شرمنده نيست و احساساتش جريحه دار نمي شود.
تنها منم که در تو آن ناديده را دوست مي دارم.

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

زندگي بدون عشق به درختي مي ماند بدون شکوفه و ميوه. عشق بدون زيبايي به گلهايي مي ماند بدون رايحه و به ميوه هايي که هسته ندارند... زندگي، عشق، و زيبايي يک روحند در سه بدن که نه از يکديگر جدا مي شوند و نه تغيير مي کنند.

 

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

براي ديدن،آرشيو كامل قطعات عاشقانه اينجا كليك كنيد

يك داستان كوتاه

 

یادم می آید وقتی که نوجوان بودم، یک شب با پدرم در صف خرید بلیط سیرک ایستاده بودیم. جلوی ما یک خانواده پرجمعیت ایستاده بودند. به نظر می رسید پول زیادی نداشتند.

شش بچه که همگی زیر دوازده سال بودند، لباس های کهنه ولی در عین حال تمیـز پوشیده بودنـد. بچه ها همگی با ادب بودند. دوتا دوتا پشت پدر و مادرشان، دست همدیگر را گرفته بودند و با هیجان در مورد برنامه ها و شعبده بازی هایی که قرار بود ببینند، صحبت می کردند. مادر بازوی شوهرش را گرفته بود و با عشق به او لبخند می زد.

وقتی به باجه بلیط فروشی رسیدند، متصدی باجه از پدر خانواده پرسید:« چند عدد بلیط می خواهید؟» پدر جواب داد: « لطفاً شش بلیط برای بچه ها و دو بلیط برای بزرگسالان.»

متصدی باجه، قیمت بلیط ها را گفت. پدر به باجه نزدیکتر شد و به آرامی پرسید:« ببخشید، گفتید چه قدر؟» متصدی باجه دوباره قیمت بلیط ها را تکرار کرد.

پدر و مادر بچه ها با ناراحتی زمزمه کردند. معلوم بود که مرد پول کافی نداشت. حتماً فکر می کرد که به بچه های کوچکش چه جوابی بدهد؟
ناگهان پدرم دست در جیبش برد و یک اسکناس بیست دلاری بیرون آورد و روی زمین انداخت. بعد خم شد، پول را از زمین برداشت، به شانه مرد زد و گفت: « ببخشید آقا، این پول از جیب شما افتاد!»

مرد که متوجه موضوع شده بود، همان طور که اشک از چشمانش سرازیر می شد، گفت:« متشکرم آقا.»
پدر خانواده مرد شریفی بود ولی درآن لحظه برای اینکه پیش بچه ها شرمنده نشود، کمک پدرم را قبول کرد.

بعد از این که بچه ها داخل سیرک شدند، من و پدرم از صف خارج شدیم و به طرف خانه حرکت کردیم.
 

آرشيو داستانهاي خيلي كوچولو
 

يك شعر

 

پرتو حُسن

خواست شيطان بد كند با من؛ ولى احسان نمود
از بهشتم بــــرد بيــــــرون، بسته جانان نمود

خـــواست از فــــــردوس بيرونـــم كند، خوارم كند
عشق پيدا گشت و از مُلك و مَلَك پرّان نمود

ســـاقــــى آمـــــــد تا ز جـــــام باده بيهوشم كند
بـــى‏هُشى از مُلك، بيرونم نمود و جان نمود

پــــرتـــــو حُسنت به جان افتاد و آن را نيست كرد
عشـق آمـــــد، دردها را هر چه بُد درمان نمود

غمـــــــزه‏ات در جـــــــان عـــــاشق برفروزد آتشى
آنچنـــان كـــز جــلوه‏اى با موسى عمران نمود

"ابن سينا" را بگــــــو در طـــــور سينــــــا ره نيافت
آنكــــه را بــــرهان حيران‏ساز تو، حيران نمـود
 

 

امام خميني (ره)

 

يك نكته از دكتر علي شريعتي

 

((وجودم ))تنها یک((حرف))است و ((زیستنم))تنها یک((گفتن))همان یک حرف اما بر سه گونه...
سخن گفتن و معلمی کردن و نوشتن.
انچه تنها مردم میپسندند..سخن گفتن..
و انچه هم من و هم مردم..معلمی کردن..
و انچه خودم را راضی میکند و احساس میکنم که با ان نه کار بلکه زندگی میکنم
.....نوشتن....!
و نوشته هایم نیز بر سه گونه...
اجتماعیات.اصلاحات و کویریات...
انچه تنها مردم میپسندند..اجتماعیات..
و انچه هم من و هم مردم..اسلامیات..
و انچه خودم را راضی میکند و احساس میکنم که با ان نه کار-و چه میگویم؟-نه نویسندگی که زندگی میکنم....کویریات....!
و به قول شمس تبریز...ان خطاط سه گونه خط نوشتی...
یکی او خواندی و لاغیر
یکی را هم او خواندی هم غیر
یکی نه او خواندی نه غیر...
 

آرشيو كامل سخنان دكتر شريعتي

 

يك قطعه انگليسي

people live
people die
people lough
people cry
some give up
some will try
some say hi
some say bye
others may forget you


but
never will i

 

قطعات عاشقانه انگليسي

 

يك اس ام اس عشقولانه

 

توو ساحل سرخ دلت اسم كسي رو حك نكن
به اينكه من دوست دارم حتي يه ذره شك نكن


 

 

آرشيو كامل مجله عاشقانه ها تا به امروز

(براي خواندن شماره هاي قبل، روي آن كليك كنيد)

 

براي خواندن مجله عاشقانه9 اينجا كليك كنيد
براي خواندن مجله عاشقانه14 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه15 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه16 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه17 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه18 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه19 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه20 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه21 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه22 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه23 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه24 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه25 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه26 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه27 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه28 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه29 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه30 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه31 اينجا كليك كنيد

براي خواندن مجله عاشقانه32 اينجا كليك كنيد

 

با فرستادن اين ميل براي دوستان خود، آنها را هم شاد كنيد

Free Web Site Counter

نكته مهم

 

``Saeid Rahmati``

  

 
   
 
 
   
    TinyPic image
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive