به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, July 28, 2008

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Behtarin Haye Mobile Hame Haminjas

 
 
 
 
 
 
 
 
آرشیو جدیدترین های موبایل :

اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
بخش اسلامی
تم 3Rd Edition
تم سوني اريکسون
دفترچه راهنما
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
نرم افزار آیفون
نرم افزار بازی تم برای پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزار موبایل برای کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار و بازی متورولا
نوکيا سري 40
نوکيا سري 60
نوکيا سري 80
پس زمینه
پک های رایگان موبایل
پیکچر مسیج
کليپ موبايل


آرشیو جدیدترین فیلم ها :

ایرانی
خارجی


آرشیو جدیدترین کلیپ ها :

جالب
حادثه ای
خنده دار
سره کاری
ماشینی




 

فیلم The Descent (حمله ناگهانی)،محصول سال 2005.
خلاصه داستان: : سه دوست صمیمی به نامهای سارا ، جونو و بت که مدتی است از هم جدا شده اند پس از یکسال تصمیم می گیرند بهمراه یک گروه سه نفره دیگر از زنها برای تفریح و کشف غارهای یک منطقه کوهستانی در کارولینای شمالی به آنجا بروند . در ادامه آنها به پیشنهاد جونو وارد یک شکاف یخی در اعماق زمین می شوند اما در آنجا گیر می افتند . پس از مدتی آنها در می یابند که در این منطقه نژادی از موجودات گوشتخوار انسان مانند زندگی می کنند که با زندگی در تاریکی تطبیق یافته اند و بدنبال این هستند تا آنها را شکار کنند .
سبک فیلم : ماجراجوئی، ترسناک، مهیج

PersianMob.Net



 


 

فیلم The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (ترور جسي جيمز توسط رابرت فورد تر)، محصول سال 2007.
خلاصه داستان: : سال 1881. جسي جيمز 34 ساله پس از 14 سال غارت قطارها، بانک ها و دليجان ها در حال کشيدن نقشه سرقتي ‏تازه و همزمان دور ماندن از تير رس جايزه بگيراني است که در صدد شکار اويند. همکار ثابت اش-برادر بزرگترش ‏فرانک او را ترک کرده تا زندگي آرامي براي خود دست و پا کند. جسي براي سرقت آخر نياز به افرادي تازه دارد، اما ‏نمي داند به چه کسي مي تواند اطمينان کند. تنها افراد در دسترس خلاف کاراني خرده پا به نام برادران فورد هستند، اما ‏اعتماد جيمز به رابرت فورد که خود را شيفته وي اعلام مي کند، به بهاي زندگي جسي جيمز تمام مي شود....
سبک فیلم : بیوگرافی، جنائی، درام، وسترن

PersianMob.Net



 


 

فیلم Nim's Island (جزیره نیم)،محصول سال 2008.
خلاصه داستان: : نیم دختر نوجوانی است که بهمراه پدرش جک در یک جزیره زیبا و ناشناخته زندگی می کند . پدرش دانشمند است و بر روی میکرو ارگانیسم های دریایی مطالعه می کند . نیم در طول روز تمام وقتش را صرف ماجراجویی در جزیره و بازی با حیوانات آنجا می کند از جمله یک سوسمار ، یک پلیکان و یک خوک آبی . یکی دیگر از سرگرمی های نیم مطالعه کتاب می باشد و بخصوص او به داستانهای یک نویسنده به اسم الکس راور علاقه زیادی دارد . در ادامه جک تصمیم می گیرد برای یک سفر تحقیقاتی با قایق ، آنجا را ترک کند و نیم از پدرش می خواهد که او در جزیره بماند . در ادامه یک طوفان بزرگ باعث گم شدن جک در دریا می شود و نیم یک ایمیل به الکس می فرستد که به او کمک کند اما نمی داند که الکس یک زن است و اسم واقعی اش الساندرا می باشد . او تاکنون هرگز خانه اش را ترک نکرده است اما در عوض قدرت تخیل بالای دارد و می تواند با شخصیت اصلی کتابش یعنی الکس ارتباط برقرار کند . در ادامه الکس ، الکساندرا را راضی می کند که به کمک نیم بروند و پس از یک سفر وحشتناک آنها به جزیره می رسند تا با کمک هم پدر نیم را پیدا کنند .
سبک فیلم : ماجراجوئی، کمدی، خانوادگی

PersianMob.Net



 


 

فیلم Leatherheads (کلاه‌چرمی‌ها)،محصول سال 2008.
خلاصه داستان: : جیمی کانلی کاپیتان یک تیم فوتبال آمریکایی در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا در سال ١٩٢۵ است . خطر انحلال ، لیگ فوتبال را تهدید کرده و هر بار شالوده یک تیم از هم می پاشد و اکنون این خطر ، تیم کانلی را تهدید می کند . کانلی ایده ای برای نجات تیم دارد و پیشنهاد می دهد یک ستاره فوتبال کالج را استخدام کنند و اینکار باعث می شود بالغ بر چهل و پنج هزار طرفدار او در استادیوم کالج جمع شوند . او سرانجام موفق می شود این جوان را که کارتر راترفود نام دارد به هر وسیله ای راضی کند تا از کالج خارج شده و به تیم آنها بپیوندد . کارتر نه تنها یک ستاره فوتبال است بلکه او یک قهرمان ملی جنگ جهانی اول است چرا که به تنهایی گروهی از سربازان آلمانی را در زمان جنگ اسیر کرده است . از سوی دیگر یک روزنامه نگار زن به اسم لکسی لیتلتون ماموریت یافته داستان زندگی کارتر را بنویسد و بنابراین باید به همراه تیم به نقاط مختلف کشور سفر کند و این باعث می شود هم کارتر و هم جیمی دلباخته او شوند .
سبک فیلم : کمدی، درام، رمانتیک، ورزشی

PersianMob.Net



 


 

فیلم X-Men: The Last Stand (ایکس من: آخرین ایستادگی)، محصول سال 2006.
خلاصه داستان: تعدادی از دانشمندان راهی را کشف می کنند که با آن بتوان ژن ميوتانتها را نابود کرد و بنابراین قدرتهای آنها را از بین برده و آنها را تبدیل به انسانهای عادی کرد . با پخش این خبر ، برخی میوتانتها از این کشف تازه استقبال می کنند اما برخی دیگر به رهبری مگنتو معتقدند که انسانها قصد دارند به این طریق میوتانتها را نابود سازند . پروفسور چارلز و افراد ایکس نیز در تلاشند تا با این دو گروه مذاکره کنند اما مگنتو تصمیم دارد ارتشی از میوتانتها را جمع کرده و به جنگ انسانها برود . از سوی دیگر جین گری نیز در قالب شخصیت جدید و قدرتمندی به اسم ققنوس از دنیای مردگان بازگشته و به گروه مگنتو می پیوندد و ولرین ، استورم ، بیست و انجل نیز در تلاش برای متوقف ساختن او و گروه مگنتو هستند....
سبک فیلم : اکشن، ماجراجوئی، علمی تخیلی، مهیج

PersianMob.Net



 


 

فیلم X2: X-Men United (ایکس 2)، محصول سال 2003.
خلاصه داستان: داستان فيلم ، بلافاصله پس از حوادث قسمت اول آغاز می شود . ولورين مرد سر سخت ، در پی يافتن گذشته خود است . ماگنتو شيطان صفت در زندان نيمه آهنی خود بسر می برد . پروفسور چارلز بزرگترين تله پاتيست جهان نيز مشغول اداره مدرسه ايکس است . او در اين مدرسه به ميوتانتهای جوان نحوه استفاده صلح آميز از تواناييهای خارق العاده شان را آموزش می دهد ( ميتانتها موجودات جهش يافته با تواناييهای خارق العاده هستند ) . اما ماگنتو بر خلاف وی معتقد است که ميوتانتها بخاطر توانايي و دانايي بيشتر بايستی بر انسانها و جهان حکومت کنند . در همين هنگام موضوع ميوتانتها تبديل به يک بحث سياسی حساس در ميان انسانها شده است . در اين زمان حادثه سو قصد به جان رئيس جمهور پيش می آيد که توسط يک ميوتانت مرموز به اسم خزنده شب انجام می شود . رئيس جمهور جان سالم بدر می برد اما موج مبارزه با ميوتانتها در سطح کشور براه می افتد . پروفسور چارلز برای پی بردن به راز ترور و جلوگيری از آغاز جنگ ، استورم و دکتر جين گری را روانه می کند . در اين هنگام نيروهای نظامی به رهبری ژنرال استرايکر به مدرسه ايکس حمله کرده و ميوتانتها را بازداشت و محاصره می کنند .
اين در حاليست که در واقع استرايکر همان کسی است که در پشت ماجرای ترور بوده و اين نقشه را برای نابودی ميوتانتها طرح کرده است .
سبک فیلم : اکشن، ماجراجوئی، علمی تخیلی، مهیج

PersianMob.Net



 


 

مجموعه صدا های 3 بعدی برای گوشی های موبایل : این مجموعه شامل 6 صدای 3 بعدی میباشد که در فرمت aac میباشند .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه عکس های زیبا مناسب برای پس زمینه گوشی های موبایل : این مجموعه شامل 55 عکس زیبا با موضوع طبیعت در سایز 240x320 پیکسل میباشند .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه تم های زیبا برای گوشی های نوکیا : این مجموعه شامل 12 تم زیبا و جدید برای گوشی های نوکیا سری 40 ورژن 3 میباشد و تم ها دارای کیفیت و گرافیک نسبتا بالایی میباشند .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار پیام رسان فارسی - نسخه بتا ( جدید )
نسخه جدید نرم افزار پیام رسان فارسی از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران, ارائه شد.
شركت‌ارتباطات‌سیار ایران، پس از مشکلات به وجود آمده در نسخه اول این برنامه و مشکلات نرم افزاری که توسط کاربران گزارش شده بود به فکر رفع نواقص نسخه اول و انتشار نسخه بتا این برنامه افتادند .
گفتنی است ویژگیهای جدیدی به برنامه اضافه شده که در مسیر کامل شدن برنامه صورت گرفته است .
با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی شما می‌توانید پیامک‌های فارسی با حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال نمائید. این در حالی است که در حالت عادی و بدون استفاده از این نرم افزار، پیامک های فارسی با حجم بیش از 70 کاراکتر به چندین پیامک شکسته می شوند و این مساله هزینه مضاعفی را برای کاربر تحمیل می کند. بنابراین، استفاده از این نرم افزار نه تنها امکانات فارسی را برای ارسال پیامک های شما فراهم می سازد ، بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های شما خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نرم افزار امکان ارسال پیامک های فارسی در دو حالت فشرده و غیر فشرده را دارد. در حالت فشرده گوشی تلفن همراه گیرنده باید نرم افزار پیام رسان فارسی را داشته باشد تا پیامک دریافتی قابل خواندن باشد، ولی درحالت غیر فشرده، پیامک ارسالی بر روی گوشی هایی که این نرم افزار را ندارند نیز قابل خواندن می باشد. نحوه استفاده از این دو حالت در راهنمای نرم افزار آمده است. توصیه می شود قبل از استفاده از این نرم افزار راهنما را به دقت مطالعه نمائید.

PersianMob.Net



 


 

همینطور که میدونید والت دیزنی و پیکسار فیلمی رو ساختند به نام WALL-E که یک موجود فضایی هست و کارش جمع کردن ضایعات هست , این بازی هم بر اساس همین فیلم ساخته شده و شما باید برای رسیدن به مراحل بالاتر ضایعات رو جمع کنید از آنها برای خودتون پله درست کنید تا بتونید از سطوح بالا برید و ... .

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار زیبا و طنز شب به خیر آقای Snoozleberg : آقای Snoozleberg عادت داره شب ها در خواب راه بره و وظیفه شما محافظت از آقای Snoozleberg که آسیبی نخوره شما باید با قرار دادن اشیا سر راه آقای Snoozleberg از زمین خوردن ایشون جلوگیری کنید , گرافیک بازی فوق العاده هست ٫ این بازی به صورت جاوا و در ابعاد 240x320 , 176x220 آماده دانلود هست .

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و زیبای Journey To The Center Of The Earth : یکی از جدیدترین بازی های گوشی موبایل که توسط IgFun به تازگی ساخته شده بازی Journey To The Center Of The Earth میباشد که برگرفته شده از فیلم Journey To The Center Of The Earth میباشد , این بازی به صورت جاوا برای 3 رزولوشن : 176x208, 176x220, 240x320 ساخته شده است .

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار گلستان سعدی تحت فرمت جاوا ، قابل نصب بر روی تمامی گوشی های موبایل

PersianMob.Net



 


 

اين برنامه براي ارسال (در واقع دريافت) پیامک به صورت صوري به کار می رود! شما می توانید به این نرم افزار که به زبان فارسی هم ترجمه شده است نام ، شماره ، پیام متن و زمان دریافت پیامکی را تعریف کنید تا در زمان تعیین شده این نرم افزار یک SMS را به Inbox شما ارسال کند و ديگران فكر خواهند كرد كه شخصي كه شما اسمش را قبلاً به برنامه تعریف کرده اید، واقعاً اين پيام را برای شما ارسال كرده است! درضمن، چون اين برنامه به صورت واقعي، هيچ پيامي را ارسال نميكند؛ پس هزينه اي هم برای شما در بر نخواهد داشت. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 نگارش 3 عرضه شده است که می تواند در بسیاری از مواقع سودمند واقع شود.

PersianMob.Net



 


 

مجموعه تم ها برای گوشی های سونی اریکسون : این مجموعه شامل 8 تم زیبا در 2 سایز 176x220 , 240x320 پیکسل برای گوشی های سونی اریکسون میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مجموعه عکس های متحرک برای گوشی های موبایل : این مجموعه شامل 20 عکس متحرک مناسب برای پشت زمینه یا اسکرین سیور گوشی های موبایل میباشد .

PersianMob.Net



 


 

بازی Aces of the Luftwaffe : یکی از جدیدترین محصولات شرکت معروف Handy Games بازی Aces of the Luftwaffe میباشد که یک بازی به سبک هواپیماهای جنگی میباشد , این بازی با تمامی سایز های گوشی های موبایل سازگار میباشد .

PersianMob.Net



 


 

تا به حال پیش آمده که بخواهید از صفحه گوشی خود عکس بگیرید؟
شما با استفاده از نرم افزار Screenshot3.03 که آخرین ورژن این برنامه هست میتونید از صفحه گوشی خودتون به راحتی عکس بگیرید و در فرمت های متفاوت از قبیل JPG,PNG,GIF,BMP ذخیره کنید
این نرم افزار مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن3 هست و نیازی به ساین ندارد

PersianMob.Net



 


 

بی شک همگی شما نرم افزار Google Maps که به شما اجازه میده تا بتوید تما دنیا رو ببینید میشناسید
این بار ما آخرین ورژن این نرم افزار رو که مخصوص گوشی های نوکیاست در اختیار شما قرار میدهیم
این نرم افزار مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 هست

PersianMob.Net



 


 

تم جدید و فوق العاده Abstraction از یکی از برترین تم ساز های معروف جهان به نام PiZero
این تم مخصوص گوشی های نوکیا ویرایش سوم هست

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار زیبای Air Racing - Race & Win
یک بازی هواپیمایی که شما در این بازی باید از مانع هایی که وجود داره عبور کنید و بیشترین امتیاز رو کسب کنید تا بتونید هواپیماهای دیگر رو آزاد و مسابقه بدهید.
این بازی در ابعاد 240x320 اماده دانلود هست
گرافیک این بازی فوق العاده هست و نمایی از بالا داره

PersianMob.Net

 
 
 
   
 
 
   
    TinyPic image
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive