به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, January 7, 2010

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Jadid Tarin Game Ha Baraye Download 100% Free



 

 

 
 

فقط دانلود مرجع دانلود ایرانیان

دانلود جدیدترین ها در فقط دانلود

فقط دانلود >>><<< براي ورود كليك كنيد


اجرای بازی های پلی اسیشن ۲ بر روی کامپیوتر با PC-Ps2 Emulator PCSx2 v0.9.6 Stable

اجرای بازی های پلی اسیشن 2 بر روی کامپیوتر با PC-Ps2 Emulator PCSx2 v0.9.6 Stable

PCSX2 بهترین نرم افزار شبیه ساز بازی های پلی استیشن ۲ بر روی کامپیوتر می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا راحتی بتوانید بازی های پلی استیشن ۲ را بر روی رایانه خود نصب و اجرا نمایید. PCSX2 اولین نرم افزار شبیه ساز PS2 برروی رایانه می باشد که این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بازی های تجاری که فقط بر روی پلتفرم PS2 قابل اجرا بودند را بتوانید بصورت کامل و بدون نقص و بی عیب بر روی روی رایانه خود اجرا نموده و از آنها لذت ببرید. همانظوری که از نام نرم افزار برمی آید این برنامه توسط تیمی که نرم افزار شبیه ساز PS One یعنی PCSX را تهیه و توسعه داده اند، طراحی و ساخته شده است. این برنامه از طریق مهندسی معکوس دموهای PS2 ساخته شده است ، که منبعی ایده آل برای توسعه یک شبیه ساز نمی باشد. البته ممکن است این نرم افزار هنوز تا کامل شدن راه زیادی داشته باشد ولی درحال حاضر به عنوان برترین و پیشتازترین نرم افزار برای اجرای بازی های پلی استیشن بر روی کامپیوتر می باشد.

قابلیتهای کلیدی و جدید نرم افزار PC-Ps2 Emulator PCSx2 v0.9.6 Stable :
- قابلیت اجرای بازیهای پلی استیشن برروی کامپیوتر
- بازنویسی عظیم نرم افزار با بکار گیری تجربه افراد حرفه ای در زمینه این بازیها
- اعمال بهینه سازی ها و افزایش سرعت های فراوان
- پشتیبانی از برد وسیعی از بازیهای معروف و شناخته شده
- جایگزینی ساختار Dropped VM به همراه Vtlb کاملا جدید برای از بین بردن کامل خطاهای ?Cannot allocate memory?
- شبیه سازی دقیق تر بازی ها
- پشتیبانی کامل از کارتهای حافظه سازگار با تمامی بازی ها
- بهبود Frameskip/VU-skip
- ارائه بخش ویژه برای رفع عیب بازی
- گزینه های پیشرفته بخش برای بهینه سازی رفتار VU/FPU
- حالت چند منظوره بازنویسی شده GS (MTGS)
- پایدارترشدن نرم افزار
- همزمان سازی بهبود یافته EE/IOP
- بهبود پشتیبانی از CDVD
- بهبود پایداری

dl


ساخت ، مدیریت و ویرایش اسناد PDF با eXPert PDF Professional Edition v6.0.1550

ساخت ، مدیریت و ویرایش اسناد PDF با eXPert PDF Professional Edition v6.0.1550

تنها روشی که وجود دارد و به واسطه آن می توان فرمت های مختلف را به اسناد PDF تبدیل کرد ساخت و استفاده از پرینتر های مجازی که طوری طراحی شده اند که وقتی کاربر دستور پرینت می دهد فایل مورد نظر را به فرمت PDF تبدیل می کنند. از این جهت است که کاربران معمولا برای جا به جایی اسناد خود و همچنین برای امنیت بیشتر آن ها را به اسناد PDF تبدیل کرده و به سادگی در هرجایی مورد استفاده قرار می دهند.
ابزارهای متعددی هستند که قابلیت چنین کاری را دارند اما تعداد معدودی هم هستند که قادرند به صورت حرفه ای کار ویرایش ، ساخت و مدیریت این نوع فرمت را بر عهده گیرند. یکی از آن ها که با توجه به قابلیت ها از حجم مناسبی هم بهره مند است eXPert PDF نام دارد. نرم افزاری که مانند بقیه ابزارهای مشابه به همان ترفند پرینتر مجازی قادر است تا فایل ها را به اسناد PDF تبدیل نماید و به همین دلیل است که تمامی نرم افزارهایی که قابلیت چاپ داشته باشند می توانند خروجی خود را به صورت PDF هم مشاهده کنند. جالب است که امکان تبدیل فرمت ها به اسناد PDF طوری تعریف شده که کاربر بتواند به صورت همزمان کار تبدیل چندین فایل را انجام دهد.
ویرایش اسناد با نرم افزار eXPert PDF بسیار ساده و آسان و به صورت کاملا مستقیم انجام می شود و همین امر نقش مهمی در سرعت کار کاربران خواهد داشت ضمن آن که دیگر لازم هم نیست که اصل سند به فرمت اصلی بازگردد تا قابلیت ویرایش وجود داشته باشد. ارسال سند از طریق نرم افزار و پست الکترونیکی یکی دیگر از قابلیت های مهمی است که در این نرم افزار قدرتمند تعریف شده است. قابلیت قرار دادن WaterMark برای جلوگیری از کپی غیرمجاز سند کمک شایانی برای آن دسته از کاربرانی است که هیچگاه از دست کپی های غیر مجاز در امان نبوده اند. نسخه ۶ این نرم افزار به تازگی ارائه شده است. کاربرانی که با اسناد PDF زیاد سروکار دارند eXPert PDF Professional Edition می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار eXPert PDF Professional Edition v6.0.1550.0 :
- تبدیل از تمامی نرم افزارهایی که قابلیت پرینت دارند به PDF
- سهولت در تبدیل و استفاده از نرم افزار
- قابلیت ویرایش مستقیم اسناد
- امکان تبدیل به صورت دسته ای فایل ها
- امکان ارسال به پست های الکترونیکی
- امکان قرار دادن Watermrk در اسناد
- حجم مناسب نرم افزار نسبت به قابلیت های کلیدی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و?

dl


بازی زیبا و سرگرم کننده Carl the Caveman Christmas Adventures 1.2
Carl the Caveman Christmas Adventures نام بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن ، کارل?Carl? شخصیت اصلی می باشد. کارل در واقع یک مرد غار نشین است و در آنجا زندگی می کند که تصمیم می گیرد برای لذت بردن از کریسمس از غار خارج شود و به دنیای بیرون از غار پا بگذارد. کارل بعد از خروج از غار با دنیایی متفاوت روبه رو خواهد شد و باید با تمامی اتفاقاتی که پیش روی دارد به خوبی دست پنجه نرم کند. همچنین تنها سلاح او یک چکش است که در هر قسمت با غول های شکست ناپذیر بازی رو به رو خواهد شد?

بازی زیبا و سرگرم کننده Carl the Caveman Christmas Adventures 1.2

dl


 

نرم افزار قرآنی ترتیل Tartil 1.0.2

نرم افزار قرآنی ترتیل Tartil 1.0.2

نرم افزار کم حجم و تصویری کل قرآن کریم با ترجمه فارسی و گویا را تدارک دیده است که  امیدواریم از استفاده این نرم افزار لذت کافی را ببرید.از امکانات این نرم افزار می توان به حجم کم، قابلیت دانلود فایل صوتی قاری مربوطه، قابلیت نمایش متن و ترجمه روبروی هم، فهرست سوره ها، قابلیت نصب قاری جدید، چاپ سوره یا ترجمه و پشتیبان گیری از فایل های صوتی دانلود شده اشاره نمود.

dl


۴۰ پس زمینه زیبا از تصاویر دیجیتالی
مجموعه تصاویر پشت زمینه با موضوع تصاویر شگفت انگیز که به صورت دیجیتال طراحی شده اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند، که توسط سایت فقط دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است. این مجموعه دارای تصاویری با سایز ۸۰۰צ#1777;۲۸۰ می باشد که برای مانیتورهای با اینچ بالا نیز مناسب است.

40 پس زمینه زیبا از تصاویر دیجیتالی

dl


اسکرین سیور زیبای کریسمس Christmas Symphony Screensaver v 1.0

 اسکرین سیور زیبای کریسمس Christmas Symphony Screensaver v 1.0

 

کریسمس و سال نوی میلادی به زودی فرا خواهد رسید! اکنون زمان این رسیده است تا شما نیز محیط دسکتاپ خود را بوسیله اسکرین سیور زیبای Christmas Symphony Screensaver بروز نمایید. این نرم افزار محافظ صفحه نمایش با حجم اندک ابزاری قابل توجه و عالی می باشد که میزکار شما را منحصر بفرد می نماید، هر صحنه ای از این نرم افزار اسکرین سیور حاوی کاراکترهای متعدد وفراوانی از انیمیشن ها و تزئینات واقع گرایانه کریسمس می باشد ، شخصیتهایی مانند بابانوئل، آدم برفی، درخت کریسمس تزیین شده، دانه های ریز وزیبای برف در حال ریزش از آسمان، و بسیاری موارد دیگر . نورهای خانه های پوشیده از برف در طول روز روشن و خاموش می گردند . حیواناتی همچون خرس، گوزن وپرنده های کوچک و دیگر حیوانات در داخل صفحه نمایش شما به گونه ای زیبا به حرکت در می آیند و البته موزیک زیبای کریسمس و صداهایی نیز به همراه این اسکرین سیور زیبا شنیده می شوند که بدون شک شما را شگفت شده خواهند نمود.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Christmas Symphony Screensaver v 1.0 :

- نمایش صحنه هایی زیبا و جذاب از کریسمس
- نمایش شخصیتهای متحرک سازی شده کریسمس مانند بابانوئل، آدم برفی، درخت تزیین شده کریسمس
- ریزش دانه های ریز و زیبای برف از آسمان در دسکتاپ شما
- روشن و خاموش شدن چراغ های خانه های پوشیده از برف بصورت زیبا
- راه رفتن حیواناتی همچون خرس، گوزن، پرنده های کوچک و سایر حیوانات در داخل محیط میزکارشما
- صداگذاری و موسیقی کریسمس که با شنیدن آن شگفت زده خواهید شد
- رایگان بودن و حجم کم نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز

dl


۳۵ والپیپر از فوتبالیست های معروف جهان
مجموعه ۳۵ والپیپر زیبا و با کیفیت از بازیکن های معروف و محبوب جهان که با فرمت jpg و در اندازهای مختلف آماده شده است شما کاربران عزیز می توانید این والپیپر ها را که توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است دریافت کنید.

35 والپیپر از فوتبالیست های معروف جهان

dl


دسترسی آسان به قسمتهای مختلف ویندوز با نرم افزار زیبای Krento 1.0

دسترسی آسان به قسمتهای مختلف ویندوز با نرم افزار زیبای Krento 1.0

نرم افزار بسیار زیبای Krento به شما در افزایش سرعت دسترسی به مقاصد تان در کامپیوتر کمک می کند. شما در طول مدت زمانی را که با کامپیوتر کار می کنید نرم افزار های بسیار زیادی را اجرا کرده و پوشه های زیادی را باز و بسته می کنید. اما در این میان با بعضی از نرم افزار ها و پوشه ها زیادتر از سایرین سروکار دارید به طوری که شاید در طول روز چندین بار آن ها را باز و بسته کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا از نرم افزار ها ، بازی ها ، پوشه ها ، درایو ها ، موزیک ها و به طور کلی از تمامی قسمت هایی را که با آنها زیاد کار می کنید یک میانبر بسازد. در واقع این نرم افزار ۱۲ مربع کوچک خالی را در اختیارتان قرار می دهد و شما می توانید با کشیدن و رها کردن نرم افزارها و سایر قسمتهایی را که با آنها زیاد سروکار دارید در این مربع های خالی جا گذاری کنید و سپس در هر پنجره ای هستید تنها با یک کلیک به برنامه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و آن را اجرا کنید. همچنین می توانید جهت سریعتر شدن دسترسی به نرم افزار از Hot Key نیز استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر داشتن کاربرد های فراوان دارای ۳۰ اسکین بسیار زیبا می باشد که شما می توانید برای زیبایی محیط نرم افزار از آنها استفاده کنید.

برخی از امکانات این نرم افزار:
- دسترسی بسیار سریع به نرم افزار ها ، بازیها ، پنجره ها و سایر قسمت ها ویندوز.
- امکان وارد کردن ۱۲ نرم افزار ، بازی ، پوشه ، درایو ، موزیک و ?
- قابلیت قرار دادن Hot Key جهت دسترسی و اجرای سریعتر نرم افزار.
- امکان ساخت گروه های جدید ۱۲ تایی.
- داشتن محیط بسیار زیبا و قشنگ.
- امکان اجرای نرم افزار در تمامی قسمت های ویندوز.
- امکان اجرا در استارت آپ.
- اجرای فایل های موجود در نرم افزار تنها با یک کلیک.
- داشتن ۳۰ اسکین بسیار زیبا و قشنگ.
- امکان استفاده کاملآ رایگان از نرم افزار.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ?

dl


بازی مدیریت رستوران Diner Dash: Flo on the Go برای موبایل
نسخه جدید بازی Diner Dash: Flo on the Go این بازی از سری بازی های مدیریتی می باشد که محصول ۲۰۱۰ شرکت بازی ساز GLU mobile  می باشد که با فرمت  جاوا  و اندازه تصویر ۲۰۸*۱۷۶ , ۳۲۰*۲۴۰ و۶۴۰*۳۶۰  توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

http://dl.onlydownload.ir/2010/images/Diner-Dash--Flo-on-the-Go.jpg

dl


زنگ ملایم و زیبا برای اس ام اس و زنگ موبایل
مجموعه ۱۴ زنگ زیبا و ملایم برای اس ام اس و زنگ موبایل که با فرمت Mp3 و با کیفیت بالای ۱۹۲ می باشد را می توانید از سایت فقط دانلود به صورت رایگان دریافت کنید.

زنگ ملایم و زیبا برای اس ام اس و زنگ موبایل

dl 


کلیپ موبایل بولینگ باز حرفه ایی
کلیپ زیبا بولینگ باز حرفه ایی که در حالتی که تعادل هم نداره توپ رو پرتاب می کنه و ? سایت فقط دانلود پیشنهاد میکند که این کلیپ زیبا را مشاهده کنید که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

کلیپ موبایل بولینگ باز حرفه ایی

dl


نمایش مدت زمان باقی مانده شارژ باتری با Battery Life 1.12 نوکیا
برنامه جدید و بسیار جالب مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ , این برنامه جالب مقدار شارژ باقی مانده باتری شما و مدت زمانی که قادر هستید تا از این شارژ استفاده کنید و ? را در اختیار شما قرار می دهد که میتوانید به این وسیله مدیریت کامل و جامعی نسبت با شارژ و زمان از باتری خود داشته باشیداین برنامه کاربردی را می توانید از سایت فقط دانلود دریافت کنید.

نمایش مدت زمان باقی مانده شارژ باتری با Battery Life 1.12 نوکیا

 

dl


 

فقط دانلود  مرجع دانلود فارسی زبانان

 

 

 

 

 

 

 

.:: Copyright � 2008 - 2010 Jaraghe Inc. All rights reserved | Designed by YasnaTeam ::.



__._,_.___


Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive