به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, January 30, 2010

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. GhoolPeikarTarin MahiHay AabHay Shirin



 

فروشگاه آنلاین کارت شارژ ایرانسل ، تالیا ، همراه اول ؛ با قرعه کشی آنلاین

تغییر آدرس سایت فاکلیپ ---->http://1.faclip.net

فال روزانه و مدلهای مو ، لباس ،آشپزی و لوازم مربوط به بانوان

اگر دوست دارید بدون اینکه کسی متوجه بشه فیلمبرداری کنین

فیلم های صمد

صمد

1- از علی آباد تا صمد آقا 10- صمد آرتیست می شود
2- دائی جان ناپلئون 11- صمد از جنگ بر می گردد
3- اسرار گنج دریای جنی 12- صمد به مدرسه می رود
4- فرستاده 13- صمد دربدر می شود
5- حسن کچل 14- صمد در راه اژدها
6- کاف شوء 15- صمد خوشبخت می شود
7- خواستگار 16- صمد و فولاد زره دیو
8- مری اپیت در بن بست 17- صمد و قالیچه حضرت سلیمان
9- مظفر 18- صمد و سامی ، لیلا و لی لی
   

قیمت : 5000 تومان

خرید جزئیات

 

 

 

زب هوگان بیولوژیست از 3 سال پیش ریاست طرح مگافیش‌ها یا ماهیان غول پیكر را برعهده دارد كه هدف آن نجات حدود 20 گونه از ماهیان آب های شیرین است كه بیش از 2 متر طول و 100 كیلوگرم وزن دارند. این ماهیان غول پیكر در تلاش برای بقا شكست خورده و به پایان راه نزدیك شده اند. اغلب این مگافیش ها در آب های شیرین رودخانه ها و دریاچه های آسیای شرقی زندگی می كنند. آلودگی آب های رودخانه ها و دریاچه های آب شیرین كه زیستگاه این ماهیان هستند ، صید بی رویه و عواملی از جمله احداث سد، آب بند و غیره نسل ماهیان غول پیكر آب شیرین را به خطر انداخته و این جانوران آبزی باشكوه در شرف انقراض هستند.گزارشی تصویری از 10 مگا فیش یا ماهیان غول پیكر آب های شیرین. 6 بهمن 88 .منبع: نشنال جئوگرافیك. گزارش : بهرام افتخاری.

 

یك پسر جوان در ساحل رودخانه تونلی ساپ در نزدیكی شهر پنوم‌پن پایتخت كامبوج با یك ماهی بارب غول‌آسا كه صید شده عكس یادگاری گرفته است. البته این ماهی برای مطالعه گونه‌های ماهیان غول‌پیكر حوزه رودخانه مكونگ پس از صید از آب علامت‌گذاری شده و دوباره رها شد. ماهی بارب غول‌آسا می‌تواند تا سه متر طول و 300 كیلوگرم وزن داشته باشد.

 

 

تصویر یك ماهی بالغ گونه آرا پایما در یك آكواریوم در مانائوس در برزیل كه یك غواص وارد محوطه نگهداری آن شده است. این ماهی غول‌پیكر آمریكای جنوبی یكی از بزرگترین ماهی‌های آب شیرین جهان محسوب می‌شود. نسل آن در خطر انقراض قرار گرفته و دولت برزیل برنامه‌ای را برای حفظ نسل این ماهی كه تا سه متر طول و بیش از 180 كیلوگرم وزن دارد به اجرا گذاشته است.

 

 

تصویر یك جفت ماهی استورژون چینی در آكواریومی در شهر پكن. این گونه ماهی آب شیرین نیم تن وزن داشته و طول آن بالغ بر 5 متر است. استورژون چینی آب شیرین یكی از بزرگترین گونه‌های ماهی استورژون در روی زمین محسوب شده و نام آن در فهرست قرمز گونه‌های در شرف انقراض ثبت شده است.

 

 

تصویر رویارویی یك مرد ماهیگیر كامبوجی كه به همراه همكارش قصد صید یك ماهی بارب غول‌آسا در رودخانه تونلی ساپ درنزدیكی شهر پنوم‌پن را دارد. هر سال ماهیگیران ساكن ساحل رودخانه تونلی ساپ بین 5 تا 10 ماهی بالغ بارب غول‌آسا را شكار كرده و موجب شده‌اند این منطقه كه آخرین زیستگاه این گونه ماهیان باشكوه است از وجود آنها تهی شوند.

 

 

یك كارشناس حفظ حیات ماهیان غول‌آسا یك سفره ماهی گونه استینگری غول‌پیكر را در رودخانه مكونگ در كامبوج بیرون كشیده تا آن را علامت‌گذاری كند. این سفره‌ماهی بزرگترین گونه سفره‌ماهیان آب شیرین در روی كره زمین است و بیش از 4 متر طول دارد.

 

 

روزگاری دریاچه‌های بزرگ آمریكای شمالی و رودخانه می‌سی‌سی‌پی مملو از ماهیان غول‌پیكر استورژون زرد بود. این غول‌های آب شیرین كه عمری بس دراز داشته امروز تقریبا نسل‌شان تقریبا منقرض شده است. در سال 1953 در كانادا دانشمندان گونه‌ایی از استورژون زرد را صید كردند كه با 2 متر طول 152 سال عمر داشت.

 

 

یك تصویر یك گربه ماهی غول‌پیكر رودخانه مكونگ یكی از بزرگترین ماهی‌های آب شیرین جهان كه توسط یك ماهیگیر صید شده است. گربه ماهی غول‌پیكر مكونگ 3 متر طول و بیش از 300 كیلوگرم وزن دارد و نسل آن امروز در تهدید انقراض است.

 

 

تصویر دیدنی یك مرد ماهیگیر كامبوجی كه در كنار یك گربه ماهی غول‌پیكر حوزه مكونگ در آبهای رودخانه تونلی‌ساپ شنا می‌كند. ماهیگیران این گونه باشكوه كه حدود 230 كیلوگرم وزن داشت را صید كرده و پس از آن كه زب هوگان آن را علامت‌گذاری كرد، این ماهی باشكوه دوباره در آبهای زیستگاهش آزاد شد.

 

 

تصویر سر یك ماهی گونه تایمان كه بزرگترین ماهی آزاد جهان محسوب می‌شود. برخی از ماهیان تایمان تا 2 متر طول و بیش از 100 كیلوگرم وزن دارند. زیستگاه این ماهی در آب‌های شیرین رودخانه‌های شرق روسیه، مغولستان و چین بوده و به دلیل صید بی‌رویه و آلوده شدن آب‌های زیستگاه ماهیان تایمان نسل آن اكنون در خطر از بین رفتن قرار دارد.

 

 

دو نوجوان دو گربه ماهی رودخانه تونلی‌ساپ در كامبوج را كه صید شده‌اند روی دوش حمل می‌كند. این ماهی‌های صید شده علی‌رغم جثه‌شان هنوز به سن بلوغ نرسیده‌اند.صید بی‌رویه این ماهی‌ها كه بسیار دیر به سن بلوغ می‌رسند باعث شده تا جمعیت آنها در 20 سال گذشته در حوزه مكونگ 90 درصد كاهش یابد.

 

 

تصویر جالب یك قزل‌آلای غول‌آسای اوراسیا كه در عین حال به عنوان گونه‌ای از ماهیان تایمان شناخته می‌شود. این ماهی برای خوش اشتهایی‌اش كه می‌تواند هر چیزی اعم از ماهی تا اردك و حتی موش‌های خرما را بخورد، شهرت دارد. این ماهیگیر كه این گونه یك و نیم متری را در آبهای رودخانه آق ـ اور در شمال مغولستان یافته است در حال بیرون كشیدن ماهی دیگری از گونه خودش از شكم این قزل‌آلای غول‌آسا است.

 

 

 

 

.:: Copyright �� 2008 - 2010 Jaraghe Inc. All rights reserved | Designed by YasnaTeam ::.



__._,_.___


Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive