سلام من باز اومـــــدم با سری جدید عکس های داغ و خنده دار روز blushing امیدوارم خوشتون بیاد و لذت ببرید در ضمن با Forward کردن این ایمیل دوستانتون هم خوشحال کنید !love struck
 
سیر تکامل نوشیدنی ها در سن ها مختلف انسان big grin
 
آقا این منظورش از کدام عرقیجات هست ؟!worried این بابا چش شدهsilly مثل اینکه نساخته بهش !big grin
 
مهر مادری big hug
 
کارهای عجیب پسرها برای جلب نظر دختر ها در سنین مختلف hee hee
 
زود باش نوبت من شد بیا شیر فشار بده من هم تشنه هستم bring it on
 
مامان ببخشید دیگه تکرار نمی کنم !!! whistling
 
این هم یه نوع ابتکار برای خودش دیگه
 
 
 
مچ گیری یک زن خیانت کار sad
 
 
 
گر نگه دار من آن است كه من ميدانم    شيشه را در بغل سنگ نگه ميدارد
حالا اگه شعرش رو اشتباه گفتيم شما ببخشيد ولي يه چيزي تو اين مايه هاست . اين دختر خانم از اين تصادف جون سالم بدر برده , خوب اگه به اين معجزه نميگن پس چي ميگن ؟not listening
 
تبليغ جالبي بر ضد سيگار و دود
نكشيد , جانم نكشيد اين لامصب رو , هم پولتون رو ميريزين دور هم جونتون رو
sad
 
آقا ما نفهميديم يه توپولوف يا ايلوشين يا چه ميدونم يكي از اين طياره هاي برادران پوتين خورده به ديوار و كلي آدم لت و پار شدن و انوقت آمبولانس كه نمي بيني هيچ پنج تا ماشين پليس و نيروي انتظامي اون هم با باتوم ؟؟؟!!
فلسفه اين باتوم رو توي اين معركه سانحه هوايي نفهميديم . حتما اومده اگه مسافرها با زبون خوش پياده نشدن از زبان مهرورزي استفاده كنه . chatterboxoh go on
 
چطور ميشه توي هواپيما جاي خواب پيدا كرد؟batting eyelashes
 
 
 
شیر دادن یک میمون به بچه ببر و مهر مادری اون !day dreaming
 
بابا نمی خوام که بخورمت تکون نخور عکست بد میفتهtongue
 
این هم یه جور کاسبی هست دیگه liar
 
من، مامانم و عادلrolling on the floor
 
جاده عشقlove struck هیچ وقت نا امید نشیـــــدkiss
 
غدا داره حاضر میشه !sickbatting eyelashes
 
این آقاهه فکر کنم نقش طناب را بازی می کنه !smug
 
فکر کردین انسان ها فقط خلاقیت دارند ؟!big grin
 
داداش تجریش راه افتادیمـــــــا laughing
 
این آقا پسر هم خواست از اون آقا سگ بالا کم نیـــــارهpeace sign
 
زن ذلیلی حتی تو فضا اثبات شده است worried
 
داداش جا دارید ما هم بیایم ؟!big hug
 
یک دوستی زیبا love struck
 
لحظه شکار nerd
 
اوندن ازمون فیلم برداری کنن باید نشون بدیم چقدر عاشقیم tonguelove struck
 
من و مامانم بعد از دیدن عادل big grin
 
غذا حاضر نشــــد yawn
 
اینا دارن چی کار میکنند ؟!drooling
 
عشق زیباست love struck
 
عشق یک خرس قطبی به فرزندانش واقعا حیف نیست این طبیعت زیبا و این عشق های زیبا را با گرم کردن کره زمین به خاطر خودمان و راحت تر زندگی کردن از اونها هم بگیریم ؟! broken heart
 
این هم یه جور ابتکارday dreaming
 
پشتش نوشته هیچ وقت ماشینتون رو به خانوم خای قرض ندهید !sleepy چون اینجوری میشه tongue
 
وانت یا ماشین شخصی laughing
 
شکار بزرگ hypnotized
 
این هم سرانجام روابط نا مشروع laughing
 
آدمو سوسک گاز بگیره ولی جو نگیرهI don't want to see
 
استتار یک قورباغه happy
 
عشق پاک blushing love struck
 
 
 
توبت ما نشد ؟waiting
 
این هم آخرین مرحله از تست رانندگی هست در شهر مثل اینکه به این خانومه (ببخشید شاید هم آقاهه چرا می زنید blushing) گفتن قبول شدی این بنده خدا هم رفته تو دیوار laughing ولی رفتن تو این دیوار سخت تر از نرفتنش هست big grin
 
 
یک عکس یادگاری از تعطیلات ما برای Facebook
 
 
زود باش سوار کن نوبت من شده !cool
 
بابا دیگه سرم داد نمیزنی ؟! هان ؟! هان ؟!big grinbig grin
 
 
 
 
این هم یک عکس بی ربط و زیبا خودم خوشم اومد چون زورم هم زیاده گذاشتم worriedblushing