به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, March 18, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· SmS*SmS*SmS + New Music [TooP]

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Funous : Soroude Yeganegi
 
 
 
Click for Full Size View
 
 سلام
باز هم در خدمتتون هستم با كلي اس ام اس توووپ
***************
ارسال نظر:  Teieb000@yahoo.com
ID Yahoo:  Teieb000 
SmS .SmS . SmS
اس ام اس و جوک
 
دفترچه قسط هايم را ورق مي زنم تا آخر عمر بدهکار رحمتت هستم خداي مهربان
سلام من الان بالاي يه برج وايسادم شوخيم ندارم اگه بدونم دوسم نداري همين الان از همين بالا با آسانسور ميام پايين . !
خداي اطلسيها با تو باشد... پناه بي كسي ها با تو باشد... تمام لحظه هاي خوب يك عمر... بجز دلواپسيها با تو باشد
عجب رسميه رسم زمونه/اس ام اس شده کار زمونه/ميرن مسيج ها،از اونا فقط/هزينه هاشون به جا مي مونه
 
يه تريلي ارادت داريم خدمت شما!خالي اش کن که تريلي بعدي تو راهه
سلام.ببخشيد بد موقع مزاحم شدم قصد مزاحمت نداشتم .
مي خواستم بگم شبها که ما می خوابيم آقا پليسه بيداره.
 
بعضي دل ها از جنس تفلون هستند.
چيزي به خود نميگيرند
و اگر هم گرفتند به راحتي مي‌شود پاكشان كرد
عادت كن كه عادت نكنـــي ..
 كه اگــــــر عادت كني ديگه نمي توني عادت نكنــــي
**************
 اگه دلت برام تنگ شده بیا پایین منو ببین
.
.
.
.
دیر اومدی رفتم!
سبزترين سبزه ها تقديم توباد!
.
.
.
سازمان پخش علوفه دام
 بر بالای برج میلاد با سوپرمن و بتمن ایستا کرده بودم يک دفعه ياد تو افتادم
 گفتم يک اس ام اس برايت ويل کنم ببينم حالات چطور است خوبی
در سلامتی کامل بسر ميبری..هو
 
عشق چيزي جز يافتن خويش در ديگران و شادكامي در شناخت نيست.
 
يكي از مهمترين مهارتهاي آرام بودن در زندگي كوچك شمردن مسائل است.
 
برای زیستن دوقلب لازم است :
یکی برای من یکی برای تو
و اگر قلب من مال تو باشه و قلب تو مال من باشه
آن زندگی هیچ وقت تمومی نداره
باهام باشي باهاتم......
 ديوونه بشي ديوونه ميشم.......
مريض بشي مريض ميشم......
بميري ميميرم.....
تنهام بذاري ......
منتظرت ميمونم
در پی سهمِیه بندی شدن بنزیِن قیمت الاغ به شدت افزایش یافت... برو خوشحال باش قیمتت رفته بالا...!
دعاي يك دختر مجرد: خدايا من .واسه خودم از تو هيچي نمي خوام، فقط يه داماد خوب به مادرم قسمت كن!
**************
><(((:>
><(((:>
><(((:>
ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی که چقدر مزه اش با علف فرق داره!
: عشق ... سرکاریه
محبت ... تظاهره
مهربونی ... مسخرس
وفا ... مُرده
عهد و پیمان ... دلخوشیه
عاطفه ... تموم شده
مهر ... مدرسه ها باز می شه!

**************
گویند مرگ سخت است، و سخت تر از مرگ، انتظار برای SMS من!
خیلی انتظار کشیدی آره؟
دوستت دارم، تو چی؟
خیلی می خوامت، تو چی؟
دوریت اذیتم می کنه، تو چی؟
بی تو می میرم، تو چی؟
......
من الکی گفتم، تو چی؟
**************
درجات دیوانگی:
1. گیج
2. خنگ
3. پپه
4. گاگول
5.اسمت چی بود؟
**************
: این نردبان ترقیه:
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
I.Q! ازش می رن بالا نه پایین!
برو پايين سر کاري نيست
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
حالا ميخواي نردبونو بردارم اين پايين بموني؟
تو را از سمیم غلب و با طمام وجود دوصت دارم (چیه؟ مگه بی صوادها دل ندارن؟)
**************
: روحت شاد و یادت گرامی...
.
.
.
.
این اس ام اس رو واسه هر کی فرستادم فرداش مرد ... مواظب خودت باش

**************
اگه یه روز تنها شدی...
...
...
...
تا کسی نیست دستتو بکن تو دماغت، حالشو ببر!
**************
13 سوال تیزهوشان: 13 آبان چه روزیست؟
1) 17 مرداد 2)22 بهمن 57 3)آبان روز 13 ندارد. 4)روز 13 به در
5) هر دو تا 6)هر سه تا 7)هر 5 تا 8)پنج پنج تا
9)چرا پنج تا؟ 10) پس چند تا؟ 11)هر کی می گه 13 نیست، 17،18،19،20
**************
اگر دبير رياضي بودم ثابت مي كردم كه چگونه شعاع نگاهت از مركز قلبم مي گذرد.
اگر دبير ديني بودم ثابت مي كردم بعد از خدا خواهان پرستش توام
اگر دبير زبان بودم به زبان بي زبان مي گفتم خيلي دوستت دارم
اگر دبير جغرافي بودم مي دانستم كه خوش آب و هوا ترين منطقه، آغوش گرم توست
و اگه دبیر شیمی بودم، از اشك چشمانت محلول محبت می ساختم
**************
اينو مي فرستم به سلامتي هر چی گلدونه. به شرط اينكه گل شما باشي و خاكش ما.

**************
هرگز عشق را گدايی نكن، زيرا هيچ گاه چيز با ارزشي به گدا داده نمي شود!

**************
مشترک گرامی! اعتبار دوستی شما رو به اتمام است. لطفا جهت شارژ مجدد یک بوس ارسال نمایید!

**************
از مشاور املاك عشق مزاحم شدم، شما براى قلبتون مستأجر نمی خواهید؟
**************
برو يه سوزن بيار
.
.
باور كن سركاري نيست
.
.
حالا تو سوراخ سوزن رو نگاه كن
.
.
نگاه كردي؟
.
.
دلم برات اينقدر شده!
 
 طرز نگاهت،صورت ماهت، چشماي نازت، دل عاشق نوازت ... منو ياد گداي سر كوچمون مي ندازه!
 هنر شمشير اينه كه يكي رو دو تا مي كنه،
بنازم هنر عشقو كه دو تا رو یکی می کنه
 
افتادن در گل و لاي ننگ نيست. ننگ در اين است كه آنجا بماني.
 
امشب اي ماه به درد دل من تسکيني**** آخر اي ماه تو همدرد من مسکيني
زندگی یک مسابقه بخت آزمایی است
اما من از هر اتفاقی که در زندگی روی می دهد
نهایت استفاده را می برم
پيام بازرگاني جديد کانون فرهنگي آموزش يانگوم:
يانگوم لي هستم،
رتبه 6 اوردم،
از بدو تولد در آزمونهاي کانون شرکت ميکردم!!!
با تشكر فراوان از بخش SmS سايت كوچولو
برگرفته از:  http://SmS.kOchOlO.Org
New Music
آلبوم جدید و بسیار زیبای شهریار به نام سراب (با دو کیفیت)
....................
....................
دشتستانی - تک نوازی نی - استاد محمد موسوی
....................
آرشيو هاي سايت - جديد و به روز شده
(روي عكس كليك كنيد)
0010.jpg                                     oma6vutx.jpg
والپيپر از طبيعت                                  والپيپرهاي فانتزي    
712062d6-137f-490b-a76d-266d0db0b325.jpg                                      attachment(1).jpg
والپيپرهاي زيبا                             عكسهاي زيبا يا گرافيكي  
 
qaz134.jpg                                     c89bb791-7b7f-4c29-b09c-1beaf3f6c2de.jpg
عكسهاي جالب                                  عكسهاي عاشقانه    
imageitem-big-071127131945-1.jpg                                    imageitem-big-071212072338-Edita_Vilkeviciute.jpg
لباس مردانه                                        لباس زنانه   
 Free Website Counter
از طرف سامان سوسول
نظراتونو برام بفرستي
 
ID Yahoo:  Teieb000 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
img217/4662/iplv1.gif
 
TinyPic image
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive