به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, March 1, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· SmS TooP & ZiBa + 3 New Music Irani

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Agar Mail kamel Baz nashod, samte raste bala ie mail,
"Printable View" ro bezanid
 سلام
 
بازم ميگم، شما هم اس ام اس تو سايت قرار بديد :
براي اين كار، روي عكس زير كليك كنيد و آموزش را كامل بخوانيد
بعد از خواندن آموزش به بخش اس ام اس و يا حتي بخشهاي ديگر فروم بريد و فعاليت كنيد
***************
ارسال نظر:  Teieb000@yahoo.com
SmS TooP & ZiBa
اس ام اس و جوک
شعارهاي جديد انرژي هسته اي: انرژي هسته اي آزاد بايد گردد! آمريکا در چه فکريه... ايران پر از هسته‌ايه واي اگر انرژي هسته اي حق مسلم ماست تا خون در رگ ماست... انرژي هسته اي حق مسلم ماست! عقاب آسيا کيه ؟ ... انرژي هسته ايه ما انرژي هسته اي ميخوايم ، يالا يالا ، حالا واي واي ، واي واي واي واي.
امروز رفتم ساعت فروشی ساعت بخرم
اما هیچ ساعتی به قشنگی اون ساعتی که دیدمت پیدا نکردم!
يه روز يه ميخ ميره عروسي اونقدر مي رقصه پيچ ميشه

**************

يا ايهاالساقي ادر کاسا و ناولها که عشق آسان نمود اول ولي تالار و شام و عاقد و عکاس و آرايشگر و فيلم و لباس و تاج و کفش و کيف و ساک و سکه و شمش و پلاک و شمعدان و ساعت و زنجير و سرويس طلا آنهم از آن سرويس خوشگلها... و از اين جور مشکلها
 
**************

ترکه راديولوژيست ميشه به مريض ميگه: تو عکستون يک شکستگي تو دنده راست سينتون ديدم، با فتوشاپ درستش کردم

**************

به ترکه ميگن چرا جورابات يه لنگش آبي يكي قرمز ؟ ميگه والا نميدونم بدبختي اينه كه يه جفت ديگه هم تو خونه دارم همين طوري
 
**************
يارو عاشق مي شه روي در خونش مي نويسه بزودي در اين محل جشن عروسي برگزار مي شود


**************
يه روز ترکه ميره عروسي تو عروسي برف شادي ميزنن ترکه سرماميخوره


**************
فرق باطري با دختر چيست؟ باطري اقلا يک قطب مثبت داره ولي دختر هيچ چيز مثبتي نداره
چمن زیر پاتیم..یه وقت خر نشی بخوریمون ..
 به تيزى شاقول به انعطاف پذيرى طناب به لبريزى دوغاب به سفيدى سيمان سفيد
به صافى ماله به قشنگى كمچه به وسعت بشكه به معرفت عمله
 
**************
براي لذت بردن از زندگی کافيه کمی احمق باشي
"شکسپير"
**************.
من اين sms را تابحال براى هيچكسى نفرستادم
.
.
.
.

براى تو هم نمي فرستم
 
من مثبت انديشم بنابراين نقشه ي گنج در چنگ من است
 
هيچوقت شخصيت خودت رو براي کسي تشريح نکن.
چون کسي که تو رو دوست داشته باشه بهش نيازي نداره،
و کسي که ازت بدش بياد باور نمي کنه
**************
وقتي دلم مي گيرد آنقدر ابري مي‌شوم كه خورشيد كسوف مي كند
**************
ما در زندگی مرتبا با درسهای تازه ای روبرو می شویم
و تا زمانی که درسی را یاد نگیریم مجبور به گذراندن دوباره آن هستیم

**************
خاك پاي دوست شدن در نزد ما يك آرزوست
گر دوست قابل بداند جان من تقديم اوست
**************
اگر شغلي داري كه هيچ سختي در آن نيست
پس بدان كه اصلاً شغل نداري
**************
سعی نکنیم بهتر یا بدتر از دیگران باشیم،
بکوشیم نسبت به خودمان بهترین باشیم
**************
دلم بدجور هواي دستها ت رو كرده.
لحظه شماري مي كنم براي اون لحظه كه
حقت رو كف دستت بذار
**************
نماز زیبا ، بزرگترین هدیه انسان به آسمان است .
**************
تف
تف
تف

با تو کاری ندارم فقط ميخواستم شيشه ي گوشيتو پاک کنم
**************
انسان هنگامي كه ميل به اوج‌گرفتن را حس مي‌كند،
هرگز راضي نمي‌شود لنگان‌لنگان راه برود.
"هلن كلر"
**************
انسان هم میتونه دایره باشه هم یه خط راست.
انتخاب با خودت است.
تا ابد دور خودت بچرخی یا تا بی نهایت ادامه بدی

**************
sooq.sooq.sooq
sooq.sooq.sooq.
موبایلتو بر عکس کن ..همه اش مال تو
=[====[====[ ==  >--->- 0  ==[===[===[= ===
میدونی این چیه؟؟؟منم که از دوری تو رو ریل قطار دراز کشیدم
میخوام خودمو بکشم ..
میدونی اسکل یعنی چی؟؟؟
گوشیتو برگردون...اهان یعنی همین ..
امروز سالگرد تولد جواد یساری هست ..به افتخار این روز تو هم مثل من اینو واسه
جوادترین دوستت بفرست ..فقط ظرفیت داشته باش به خودم نده ..
هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را ... هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
هیجان زده نشو! پشت یه کامیون نوشته بود!

 برداشتن قدم هاي بزرگ در زندگي...
.
.
.
پاره شدن شلوار را در پي دارد!
**************
ازعشق تو به كوچه پس كوچه ها زدم، الان عشقو ولش كن من گم شدم! حالا بايد چي کار کنم؟!
 
 نفهم ... بی لیاقت ... احمق ... بی شعور ... به کسی میگن که قدر گلی مثل تو رو ندونه
**************
مي دونم تا SMS مياد دعا مي كني كه من باشم، مي خواستم بگم دعات مستجاب شد!
 يه قورباغه با يه اردک ازدواج مي‌كه، اگه گفتي بچه‌شون چی ميشه؟
.
.
.
.
بچه‌دار نمي شن، واسه‌شون دعا كن، زندگيشون داره از هم مي‌پاشه!
يه روز يه نفر كاغذي پيدا ميكنه كه روش يه شماره تلفن نوشته بود . زنگ ميزنه به همون شماره و ميگه:
 آقا من شماره تون رو پيدا كردم آدرس بديد بيارم خدمتتون!
**************
 بر سر راهت دامی از عشق پهن کردم، ولی تو با سرعت از کنارش رد شدی و گفتی: میگ میگ!
**************
 مسيج‌هاي نو و كهنه شما را خريداريم! (سازمان بازيافت مسيج‌ها)
**************
هه هه هه...
ببخشید، یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم، نتونستم جلوی خنده مو بگیرم!
 
با تشكر فراوان از بخش SmS سايت كوچولو
برگرفته از:  http://SmS.kOchOlO.Org
آهنگ جدید و بسیار زیبای خاکسترم نکن با صدای محسن یگانه (با سه كيفيت)
....................
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری با نام عاشقم من (با دو کیفیت)
....................
آلبوم جدید و فوق العاده زیبای پویا به نام تصویر ( با 2 كیفیت)

....................
براي دانلود آهنگها روي عكسها و يا اينجا كليك كنيد:
آرشيو هاي سايت - جديد و به روز شده
(روي عكس كليك كنيد)
0010.jpg                                     oma6vutx.jpg
والپيپر از طبيعت                                  والپيپرهاي فانتزي    
712062d6-137f-490b-a76d-266d0db0b325.jpg                                      attachment(1).jpg
والپيپرهاي زيبا                             عكسهاي زيبا يا گرافيكي  
 
qaz134.jpg                                     c89bb791-7b7f-4c29-b09c-1beaf3f6c2de.jpg
عكسهاي جالب                                  عكسهاي عاشقانه    
imageitem-big-071127131945-1.jpg                                    imageitem-big-071212072338-Edita_Vilkeviciute.jpg
لباس مردانه                                        لباس زنانه   
 Counters
از طرف سامان سوسول
نظراتونو برام بفرستي
 
ID Yahoo:  Teieb000 
اموزش كامل آيروبيك 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 TinyPic image
 
TinyPic image
 
 
 
 
 
 
 
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive