به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, March 18, 2008

·´¯`·.·•Jaraghe•·.·´¯`· *.*Majaleh ASHEGHANEH *.* [ N.20 ]

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Funous : Soroude Yeganegi
 
 
 
Click for Full Size View
 
 
 
"اول به نام عشق و خداي عشق، دوم به نام تو، سوم به ياد مرگ"
 
 باز هم سلام به دوستداران جرقه و مجله عاشقانه
با عرض تسليت به مناسبت وفات پيغمبر و امام حسن و امام رضا(ع)
...
 نظرها و انتقادهاي خود را بهHeRcOoL123@YaHoo.Com  ميل بديد
منتظر نظرات شما هستم
...
حتما هم  لينكهاي آخر هر ميل را ببينيد
 
آرشيو كامل مجله عاشقانه ها تا به امروز
(براي خواندن شماره هاي قبل، روي آن كليك كنيد)
 
براي خواندن مجله عاشقانه9 اينجا كليك كنيد
 
مجله عاشقانه شماره 20
 
مجموعه طلايي فيلم  
 
 
جمله هفته
 
مارکز: هرگز وقتت را با کسي که حاضر نيست وقتش را با تو بگذراند نگذران
 
عكس هفته
 
 
     
مجموعه قطعات عاشقانه
 
گفتـــــي دلــــت بــــــا ديگـــــــري است؟ در نگاهت عشق مــن خــــاکستري است؟ خـــــود بسي بهتـــــر نگويم مـــــن تــــرا ايــــن سکوت مــــن کلام بهتري است
 
  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
 
مهم نيست در عشق به وصال برسي, مهم اين است که لياقت تجربه کردن يک عشق پاک را داشته باشي
 
چه کسي مي داند که تو در پيله تنهايي خود تنهايي؟ چه کسي مي داند که تو در حسرت يک روزنه در فردايي ؟ پيله ات را بگشا ، تو به اندازه يک پروانه زيبايي
 
دلم را هاله ي مهتاب كردم....صداي لحظه ها را خواب كردم....به ياد چشمهايت نازنينم....تمام آسمان را قاب كردم
 
اين هم قطره اي از درياي وجودم براي تو عزيز دلم.تا به حال حرفهايم را با لبهاي نگاهم بازگو مي كردم ولي امشب مي خواهم با زبان قلم برايت سخن بگويم تا بارديگر ثابت كنم كه لحظه لحظه زندگي ام تو را فرياد مي زند . امشب آمده ام با اشك هايم با تو سخن بگويم
 
دربيكران زندگي دوچيز افسـونـــم كــرد
 آبــــــــــي آســمان وخدا
آبي آسمان را ميبينم و ميدانم كه  نيست
خدارا نمي بينم و ميدانم كه هست
 
 چه قدر سخته تمام روز رو منتظر باشي كه دوباره زل بزني به صفحه سرد مونيتور و فقط نگاهت به ايدي يه نفر باشه و همش دعا كني كه روشن باشه با اينكه از قبل ميدوني امروزهم مثل تموم روزهاي گذشته فقط بايد چشمهاي خواب رفته ادمك ايديشو ببيني وبايد غرورتو زير پا بزاري و براش اف بزني تا شايد جوابتو بده تازه اگه بخواد باور کنه که از ته دل دوستش داري
 
ديگر نمي خواهم صداي ملامت رااز حنجره ي شقايق هاي وحشي بشنوم من تو را مي خواهم.من دست سبز تو را براي شکوفايي گل هاي وجودم مي خواهم بيا که اشکهايم بهانه ي تو را مي گيرند بيا که پريان احساسم پرواز را فراموش کرده اند بيا که حوريان اشکهايم قسم خورده اند که راه قدم هايت را نمناک کنند
 
عشق من شعر و شراب عشق تو نقش بر اب عشق تو يک گل زرد دستايي که سرد سرد عشق من مثل جنون ابي رنگ اسمونه مثل يک ماهي به درياست عشق من ببين چه زيباست
 
به همه لبخند بزن اما با1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه
 
بيـا كـه در غم عشقت مشوشـم بى تو
بيا ببين كه در اين غم چه ناخوشـم بى تو
شب فـراق تو مى‌نالـم اى پرى رخسار
چو روز گـردد گويـى در آتشـم بى تو
دمى تـو شربت وصلـم نداده‌اى جانـا
هـميشه زهر فراقت هـمى چشـم بى تو
اگر تو با من مسكيـن چنين كنـى جانا
دو پايـم از دو جهان نيـز دركشـم بى تو
پيـام دادم گفتـم بيا، خوشـم ميـدار
جواب دادى و گفتى كه من خوشـم بى تو
 
اولين كسي كه عاشقش ميشي دلتو ميشكونه و ميره . دومين كسي رو كه مياي دوست داشته باشي و از تجربه قبلي استفاده كني دلتو بدتر ميشكنه و ميزاره ميره . بعدش ديگه هيچ چيز واست مهم نيست و از اين به بعد ميشي اون آدمي كه هيچ وقت نبودي . ديگه دوست دارم واست رنگي نداره .. و اگه يه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو ميشكوني كه انتقام خودتو ازش بگيري و اون ميره با يكي ديگه ...... اينطوريه كه دل همه آدما ميشکنه
 
يك داستان كوتاه
 
جعبه های سیاه و طلایی
در دستانم دو جعبه دارم که خدا به من داده است. او گفت:غصه هایت را درون جعبه سیاه بگذار و شادی هایت را درون جعبه طلایی.به حرف خدا گوش کردم.شادی ها و غصه هایم را درون جعبه ها گذاشتم. جعبه طلایی روز به روز سنگین تر می شد و جعبه سیاه روز به روز سبک تر.

از روی کنجکاوی جعبه سیاه را باز کردم تا علت را دریابم.دیدم که ته جعبه سوراخ است و غصه هایم از آن بیرون می ریزد.سوراخ جعبه را به خدا نشان دادم و گفتم:در شگفتم که غصه های من کجا هستند؟خدا با لبخندی دلنشین گفت:ای بنده من!همه آنها نزد من٬ اینجا هستند.

پرسیدم پروردگارا!چرا این جعبه ها را به من دادی؟چرا ته جعبه سیاه سوراخ بود ؟گفت:ای بنده من!جعبه طلایی را به تو دادم تا نعمت های خود را بشماری و جعبه سیاه را برای اینکه غم هایت را دور بریزی...
يك شعر

 غریبه‌ی‌ قدیمی‌

من‌ُ با ترانه‌ بشناس‌ ، ای‌ ستاره‌ی‌ غزلپوش‌ !
این‌ من‌ِ مُرده‌ی‌ سردُ ، زنده‌ کن‌ تو هُرم‌ِ آغوش‌
تلخی‌ِ هزار تا گریه‌ توی‌ لرزش‌ صدامه‌
اما نقش‌ِ یه‌ تبسم‌ همیشه‌ روی‌ لبامه‌
با نقاب‌ِ این‌ تبسم‌ صورتم‌ رُ می‌پوشونم‌
با چش‌ِ بسته‌ می‌بینم‌ ، با لب‌ِ بسته‌ می‌خونم‌

گم‌ شده‌ راه‌ِ کودکی‌ ، اون‌ دل‌ِ صاف‌ِ من‌ کجاست‌ ؟
دستای‌ پاک‌ُ عاشق‌ِ ترانه‌باف‌ِ من‌ کجاست‌ ؟
من‌ که‌ به‌ زخم‌ دشنه‌ها ، مرهم‌ِ بوسه‌ می‌زدم‌
دشنه‌ شدم‌ ، دشنه‌ شدم‌ ، بگو غلاف‌ِ من‌ کجاست‌ ؟

ای‌ غریبه‌ی‌ قدیمی‌ ! من‌ُ با ترانه‌ بشناس‌
صفحه‌ی‌ بعدی‌ سفیده‌ ، آخرِ قصه‌ همین‌جاس‌
نگا ! کن‌ یه‌ مردِ گریون‌ ، پشت‌ِ پرده‌ی‌ نقابه‌
من‌ میون‌ِ ابرا نیستم‌ ، کبوتر تو چاه‌ می‌خوابه‌
من‌ُ بشناس‌ تا بفهمم‌ توی‌ آینه‌ها کی‌اَم‌ من‌ ؟
یه‌ اجاق‌ِ سردِ خاموش‌ ، یا یه‌ چلچراغ‌ِ روشن‌ ؟

گم‌ شده‌ راه‌ِ کودکی‌ ، اون‌ دل‌ِ صاف‌ِ من‌ کجاست‌ ؟
دستای‌ پاک‌ُ عاشق‌ِ ترانه‌باف‌ِ من‌ کجاست‌ ؟
من‌ که‌ به‌ زخم‌ دشنه‌ها ، مرهم‌ِ بوسه‌ می‌زدم‌
دشنه‌ شدم‌ ، دشنه‌ شدم‌ ، بگو غلاف‌ِ من‌ کجاست‌
 
 
يك نكته از دكتر علي شريعتي
 
از ? امانت ? تعابیر مختلفی شده است.

تصوف می گوید ? عشق ? است . مولوی می گوید ? اراده ? است . جمعی از علما ? علم ? دانسته اند و بعضی ? ولایت ? ، گروهی هم معتقدند که منظور از امانت مشخص ? حضرت علی(ع) ? است......

اما چرا قرآن خود این کلمه را مشخص بیان نکرده است ؟

چون این ویژگی زبان معجزه آسای قرآن است که کلمه ای انتخاب می کند که می توان معانی گوناگونی را از ابعاد مختلف آن استخراج کرد که در عین اینکه هیچکدام ( به تنهایی ) درست نیست ، همه درست هم هست.

چرا که امانت همه امکاناتی است که در خداوند است نه در سطح او و همه امکاناتی که در موجودات دیگر نیست و خاص انسان است و دلیل برتری و فضیلت او .

امانت مجموعه همه اینهاست .......... که به انسان سپرده شده اند.

امانت عبارت از آن ماده است که در وجود آدمی وارد شده و می تواند او را به سر حد عالی و مطلق تکامل قابل تصور در جهان برساند.

پس اراده ، اختیار ، آگاهی و شعور ، قدرت خلاقیت ، عشق ، معرفت ، حکمت و همه اینها و بسیاری چیزهای دیگر که ما هنوز نمی شناسیم و در انسان آینده می تواند تحقق و تجلی پیدا کند ، جزو ? امانت ? است.


آرشيو سخنان دكتر شريعتي
 
يك قطعه انگليسي
 
A LITTLE STORY
THIS IS A STORY ABOUT FOUR PEOPLE NAMED EVERYBODY, SOMEBODY,ANYBODY AND NOBODY.
THERE WAS AN IMPORTANT JOB TO BE DONE AND EVERYBODY WAS SURE THAT SOMEBODY WOULD DO IT.
ANYBODY COULD HAVE DONE IT, BUT NOBODY DID IT.
SOMEBODY GOT ANGRY ABOUT THAT BECAUSE IT WAS EVERYBODY'S JOB.
EVERYBODY THOUGHT ANYBODY COULD DO IT, BUT NOBODY REALIZED THAT EVERYBODY WOULDN'T DO IT.
IT ENDED UP THAT EVERYBODY BLAMED SOMEBODY WHEN NOBODY DID WHAT ANYBODY COULD HAVE DONE
 
 
يك اس ام اس عشقولانه
 
جاده عشق تا اطلاع ثانوي ليز و لغزنده مي باشد
 از عاشقاني که قصد سفر در اين جاده را دارند
 خود را به زنجير محبت و صميميت مجهز کنند.
 ? پليس راه عاشقان ?
 
......
 
56 Ï' 1 
آرشيو عكسهاي جالب و جديد
 
نكته: براي ديدن عكسهاي بيشتردر هر زمينه، روي عكس كليك كنيد
 
8a05cf50-424a-4e34-81df-60047fc32b95.jpg                                     pizoori3.jpg
عكسهاي زيبا يا گرافيكي                           عكسهاي جالب     
 
   93_3_ranimasriii1-3.jpg                                 A3152ZU.jpg
مدل آرايش صورت                            لباس عروس    
 
 
712062d6-137f-490b-a76d-266d0db0b325.jpg                                      002.jpg
والپيپرهاي زيبا                                   عكسهاي عاشقانه   
 
 
110.jpg                                     ~MEQL400.jpg
والپيپرهاي فانتزي                                   پوستر فیلمهای خارجی      
 
نكته: براي ديدن عكسهاي بيشتر، روي عكسها كليك كرده
با فرستادن اين ميل براي دوستان خود، آنها را هم شاد كنيد
Free Web Site Counter
نكته مهم
 
``Saeid Rahmati``
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
img217/4662/iplv1.gif
 
TinyPic image
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive