به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, February 1, 2010

[farsibooks] ولنتاین چیست؟ تاریخچه ولنتاین ، سپندارمذگان روز ولنتاین ایرانی Valentine

ولنتاین چیست؟ تاریخچه ولنتاین ، سپندارمذگان روز ولنتاین ایرانی

روز والنتاین (روز عشاق و یا روز عشق ورزی) مصادف با ۲۵ بهمن‌ماه (۱۴ فوریه) در بعضی فرهنگها روز ابراز عشق است.
این ابراز عشق معمولاً با فرستادن کارت والنتاین به صورت ناشناس انجام می‌شود. سابقهٔ تاریخی روز والنتاین به جشنی که به افتخار قدیس والنتاین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد، باز می‌گردد.


http://didareashena.persiangig.com/image/valentine/valentain.jpg

در سده سوم میلادی که مطابق می‌شود با اوایل شاهنشاهی ساسانی در ایران، در روم باستان فرمانروایی بوده است بنام کلودیوس دوم. کلودیوس عقاید عجیبی داشته است از جمله اینکه سربازی خوب خواهد جنگید که مجرد باشد. از این رو ازدواج را برای سربازان امپراتوری روم قدغن می‌کند.کلودیوس به قدری بی‌رحم وفرمانش به اندازه‌ای قاطع بود که هیچ کس جرات کمک به ازدواج سربازان را نداشت. اما کشیشی به نام والنتیوس (والنتاین)، مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می‌کرد. کلودیوس دوم از این جریان خبردار می‌شود و دستور می‌دهد که والنتاین را به زندان بیندازند. والنتاین در زندان عاشق دختر زندانبان می‌شود. سرانجام کشیش به جرم جاری کردن عقد عشاق، با قلبی عاشق اعدام می‌شود…


برای مشاهده متن کامل اینجا کلیک کنید




آموزش کسب درآمد عملی از اینترنت توسط کلیک بر روی لینکها

روشی رو که در حال حاضر میخواهیم به شما معرفی کنیم ، یکی از ساده ترین و پر سود ترین راهها برای کسب درآمد بالا از اینترنت است .

در این روش شما تنها با عضویت رایگان در سایتی که در زیر به شما معرفی میشود و کلیک بروی لینک تبلیغاتی که به شما داده میشود میتوانید در ازای مشاهده ی هر تبلیغ 1 دلار دریافت کنید .

این سایت میانگین در روز به شما 14 - 20 لینک تبلیغاتی میدهد که شما با مشاهده روزانه اونها میتونید روزی 14 تا 20 دلار درآمد کسب کنید .

به همین راحتی ، پس از اینکه درآمد شما به سقف 1000 دلار رسید و با درخواست پرداخت پورسانت برای سایت ، میتونید این مبلغ رو بروی یکی از حساب های paypal و یا AlertPay ( که هر دو از حسابهای اینترنتی معتبر میباشند ) دریافت کنید .
 روش ثبت نام و توضیحات بیشتر در زیر قرار داده شده .
مرحله اول :


جهت ثبت نام در این سایت روی لینک های

  زیر کلیک کنین

http://www.grandptc.com/index.php?ref=ershadx1

برای آموزش ثبت نام و کار در سیستم (که البته بسیار ساده است) اینجا کلیک کنید

 


Ershad.E.Sarabi






No comments:

Blog Archive