برگشتم!
+جوابيه شرکت پارساگستر


با سلام به همه دوستان عزيز
بقول يکي از دوستان بالاخره از سفر قندهار برگشتم و دوباره با شماره جديدي از «روزانه» در خدمت شما عزيزان هستم.
علت اينکه تعطيلي روزانه يکي دو روز بيشتر از اون مدتي که گفته بودم به درازا کشيد اين بود که، در همون دومين روز سفر سرماي سختي خوردم بطوري که خود سفر را هم تحت الشعاع قرار داد. جالبه بدونيد، بيش از دو سال بود سرما نخورده بودم و عوضش اين سرمايي که خوردم اونقدر شديد بود که از خجالت دو سال گذشته هم دراومد!
خب، اين شد که بعد از بازگشت از سفر هم دو سه روزي استراحت مطلق کردم و الان در خدمت شما دوستان خوبم هستم.

اگر يادتون باشه، در شماره قبلي (848) در همين قسمت سخن مبين، مطلبي با عنوان « باکستر: 5 گیگ فضای رایگان» نوشته شده بود که در آن مقايسه اي بين دو سايت باکستر و سرويس ايراني «پارسا اسپيس» انجام گرفته بود.
در اين راستا، پاسخي از سوي شرکت پارساگستر صاحب سایت پارسا اسپیس ارسال شده است که عينا در زير قرار مي دهم.
 

با سلام خدمت مدیر محترم گروه مبین

من از طرف شرکت پارساگستر صاحب سایت پارسا اسپیس با شما تماس می گیرم. قبل از هرچی بابت مقایسه عادلانه شما در روزانه شماره 848 تشکر میکنم. اما ذکر چند نکته ضروری است.
اولا شما خود بهتر می دانید که به سایت های خارجی نمی توان خیلی اعتماد نمود و قطع خدمات دهی به ایران به علت مسایل تحریم و ... از مشکلات همیشگی بوده است. همچنین عدم دسترسی راحت به مدیران سایت در صورت بروز مشکلی خاص از دیگر موارد است.
در قسمت سایر امکانات شما بسیاری از امکانات پارسا اسپیس که به نوبه خود تک می باشند را نادیده گرفته اید. شاید شما کاربردی از zip و unzip کردن آنلاین نداشته باشید ولی این امکان پارسا اسپیس یکی از ویژگی های خاص و محبوب آن است.
همچنین پارسا اسپیس دارای سرویس های غیر رایگان نیز می باشد که امکان قرار دادن دامین و FTP از ویژگی های بارز آن است.
در ارتباط با mp3 id3 tag editor این امکان برای سایت های دانلود موسیقی بسیار کاربرد دارد. به طور مثال با استفاده از فایل دانلودر میتوانند mp3 های مورد نظر را در عرض چند ثانیه به پارسا اسپیس خود دانلود نمایند سپس اقدام به ویرایش ID3 Tag آنها بکنند. بدون نیاز به دانلود و آپلود مجدد فایل ها . با استفاده از این سرویس حتی با یک اینترنت dial-up هم میتوان در مدتی کوتاه اقدام به این کار نمود.
در ارتباط با دعوتنامه پارسا اسپیس باید گفت وجود دعوتنامه تنها برای این است که تنها افراد ایرانی از این سرویس استفاده نمایند و مشکلی برای دعوتنامه وجود ندارد. هرکس که نیاز به دعوتنامه دارد تنها کافی است از طریق ایمیل یا تلفن با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و دعوتنامه دریافت کند.
لازم به ذکر است پشتیبانی پارسا اسپیس یکی از ویژگی هایی بود که شما آن را نادیده گرفته اید. همچنین امکان ارسال sms به صورت تکی و کلی به علاوه امکان انتقال اطلاعات بین FTP server که بسیار کارآمد خواهد بود.

با تشکر
سینا ارزانی
شرکت پارسا گستر