9 تبليغ برتر جهان
Concept (مفهوم) : رسیدن کانگروها به باغ وحش
Technique (روش و تکنیک) : طنز
____________ _________ _________ _________ _________ _________ ____
۹-۲- انجمن ملی اهدای عضوNational Association for Organ Transplant
Concept (مفهوم) : تعجیل در کمک
Slogan (شعار تبلیغاتی) : We don�t have enough donors
Technique (روش و تکنیک) : تحریک احساسات و عواطف
____________ _________ _________ _________ _________ _________ ____
۹-۳- تبلیغات اجتماعی (رعایت سرعت مجاز)
Concept (مفهوم) : سرعت مرگ آفرین است
Slogan (شعار تبلیغاتی) : The faster you get, the faster you go
Technique (روش و تکنیک) : پیوند با مفاهیم حک شده در ذهن مخاطب
____________ _________ _________ _________ _________ _________ __
۹-۴- آب معدنی evian
Concept (مفهوم) : همه گیر بودن محصول
Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش برای محصول
____________ _________ _________ _________ _________ _________ __
۹-۵- ارسال مرسولات FedEx delivery
Concept (مفهوم) : سرعت (رساندن مرسوله فقط در یک روز)
Slogan (شعار تبلیغاتی) : We live to deliver
Technique (روش و تکنیک) : مقایسه
____________ _________ _________ _________ _________ _________ ____
۹-۶- دوربینهای FUJI FILM
Concept (مفهوم) : اولویت و ترجیح در انتخاب
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Nobody can resist in front of a fine pix
Technique (روش و تکنیک) : طنز
____________ _________ _________ _________ _________ _________ ___
۹-۷- مشروب وودکا VODKA
Concept (مفهوم) : افزایش قدرت جنسی
Technique (روش و تکنیک) : طنز / اغراق و بزرگنمایی
____________ _________ _________ _________ _________ _________ ____
۹-۸- آدامس Fluogum
Concept (مفهوم) : حتی از خمیردندان هم برای دندان بهتر است
Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی و انتقال ارزش به کالای مورد نظر
____________ _________ _________ _________ _________ _________ ____
۹-۹- انجمن حمایت از جنگلهای آمازون (برزیل)
Concept (مفهوم) : آغاز حمایت از همان لحظه تصمیم به عضویت
* ایده ای فوق العاده و بسیار خلاقانه جهت آغاز عضویت و ارسال فرم عضویت که در پشت تصویر جنگل چاپ شده و با بریدن فرم عضویت عملاً فردی که در حال آتش روشن کردن در جنگل است را از تصویر جدا و باعث حفاظت از جنگل می شود .
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک
No comments:
Post a Comment