به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, January 6, 2009

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Majale Download Film Va Cartoon

 
 
 
 
 
 
 
 
 
گوشی موبایل نوکیا مدل 8800 Gold Arte محافظ صفحه هاي گوشي موبايل
تم مشكي براي نوكيا گوشي سونی اریکسون C905
مدیا پلیری متفامت و قدرتمند در پخش انواع فایل ها کدهای مربوط به سیم کارت های ایرانسل
اس ام اس هاي ويژه ماه محرم نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
 عكس هايي از جزاير هاواي جادوگر موبايل
برترين مسابقات كشتي كج  نرم افزار مخصوص كشتن ويروس New Folder
سريال جديد جومانگ (جومونگ) 20DVD هفت رینگتن شاد
 نرم افزار چت حرفه ای Trillian Pro دل نوشته ها
دانلود 15 عكس بسيار زيبا براي موبايل هرچي بخواي اينجا هست
Babylon 7 - بابيلون آريان سافت

Free Website Counters
Free Website Counters
 

دانلود مستقيم My Best Friend's Girl 2008
سينماي جهان

 

دانلود مستقیم نسخه کم حجم و نسخه 700 مگابایتی با کیفیت عالی DVDrip همراه با لینک مستقیم برای دانلود

تانک مرد جوانی است که توانایی ویژه ای در فریب دختران و سپس رنجاندن آنها دارد . داستین دوست صمیمی تانک است که به تازگی دوست دخترش آلکسیز با او بهم زده است . داستین در ادامه از تانک می خواهد که با آلکسیز طرح دوستی بریزد و با رفتارهای زشت و زننده اش به او نشان دهد که دوست پسر سابقش چقدر خوب بوده تا بلکه او به اشتباهش پی برده و مجدداً با داستین دوست شود . اما زمانیکه این اتفاق می افتد آلکسیز می بیند که تانک مرد جذابی است و بنابراین حتی تصمیم می گیرد با او ازدواج کند . از یکسو تانک نیز به او علاقمند شده است و از سوی دیگر از اینکه دارد با دوست دختر بهترین دوستش رابطه برقرار می کند دچار عذاب وجدان شده است و بایستی کاری کند که آلکسیز مجدداً به داستین علاقمند شود . داستین نیز تلاش می کند تا هر چه بیشتر رفتار خودش را شبیه تانک کند تا بلکه آلکسیز مجدداً به او علاقمند شود .

Tank faces the ultimate test of friendship when his best friend hires him to take his girlfriend out on a lousy date in order to make her realize how great her former boyfriend is

rapidha

taktaz2008-468

5 امتياز يكشنبه، 15 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 4 بار بازديد شده

 
دانلود بازی موبایل Great Legends:Vikings
دانلود ابزار موبايل

 

بازی جالب تحت جاوا ویژه تمامی موبایلها :

Great Legends:Vikings - Java

 128x128,128x160,132x176,176x208,176x220,240x320

::.:: همراه با یک هدیه جالب در ادامه متن برای شما

سایت دانلودها دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می دهد.

 

5 امتياز يكشنبه، 15 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 62 بار بازديد شده

 
دانلود محافظ صفحه Desktop Butterfly 3D Screensaver
دانلود عكس و والپيپر

 

یک محافظ صفحه نمایش زیبا از پروانه های رنگارنگ بصورت 3 بعدی که حیفم اومد براتون نگذارم

Desktop Butterfly 3D Screensaver 1.0

 3D Desktop Butterfly Screensaver will fill your desktop with many adorable butterflies. They'll appear right on the desktop and start to shine with vivid colors, with which nature endowed them lavishly. All the presented butterflies are the exact copies of the real ones. This nice 3D butterfly screensaver will serve as an ideal remedy to make you spry and vigorous in no time.

Butterflies are absolutely marvelous. Each and every butterfly presents itself as a small masterpiece of digital art. They are crafted with such skill that you won't even tell the difference between them and the real representatives of the fauna. At times, it seems they are about to flutter out from the screen and start dancing around you.

Thanks to such photorealistic graphics you will never get tired of feasting your eyes upon these wonderfully crafted creatures. Since you will certainly admire the cute little beings, you will also be glad to learn some interesting facts about these Earth inhabitants. While the butterflies flutter in curious patterns on the screen, small pieces of information will pop up to tell you about some species in particular. You will have a fascinating rest and learn a lot with thi 3D Butterfly Screensaver.

::.:: همراه با یک هدیه جالب در ادامه متن برای شما

سایت دانلودها دانلود این محافظ را به شما پیشنهاد می دهد.

کودکی

0 امتياز يكشنبه، 15 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 111 بار بازديد شده

 
پخش مستقيم از كربلا - حرم مطهر امام حسين
ترفند هاي كامپيوتري

 



 

السلام عليک يا اباعبدالله الحسين

تصـــــاوير حرم حضرت امام حسين  عليه الســــلام  زنده و مستقيــم از طريق سـايت
امام حسين پخش مي شود .

برای مشاهده از مرورگر اکسپلور (Internet Explorer) استفاده کرده و خود را به ادامه متن برسانید.

به همراه چهل حدیث از امام حسین (ع)

 

10 امتياز شنبه، 14 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 358 بار بازديد شده

 
دانلود مستقيم فيلم Alien Raiders 2008
سينماي جهان

 

دانلود مستقیم فیلم هیجان انگیز و بسیار زیبای Alien Raiders محصول سال 2008 با کیفیت عالی به صورت کم حجم و نسخه کامل

خلاصه داستان : موضوع فیلم در مورد گروگانگیری و کشتار در یکی از سوپرمارکت های شهر آریزونا می باشد که....

It's the end of yet another night at Hastings Supermarket, an idyllic family grocery store in Buck Lake, Arizona. But the normal monotony of rounding up shopping carts and settling out the cash drawers is broken at 11:07pm, just before closing when a group of masked and armed-to-the-teeth militants invades the store, immediately killing several of the employees and shoppers and holding the rest hostage...

Alien Raiders (2008)
http://www.imdb.com/title/tt0996979/
Rating: 7.4/10 (25 votes)

::.:: همراه با لینک مستقیم برای دانلود

سایت دانلودها دانلود این فیلم را به شما پیشنهاد می دهد.

 

5 امتياز شنبه، 14 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 1194 بار بازديد شده

 
دانلود مستقیم Appaloosa 2008 DVDrip
سينماي جهان

 

دانلود مستقیم فیلم وسترن و جدید Appaloosa بصورت کم حجم شده و نسخه کامل

کارگردان: اد هریس/ تهیه‌کنندگان: اد هریس؛‌رابرت نات/ فیلمنامه‌نویسان: ادهریس؛ رابرت نات/ بر اساس رمانی به قلم رابرت بی. پارکر/ بازیگران: اد هریس،‌ویگو مورتنسن،‌ رنی زلوگر،‌ جرمی آیرونز، لنس هنریکسن، تیموتی اسپال، لوک رینز/ مدیر فیلمبرداری: دین سملر/موسیقی: جف بیل/تدوین: کاترین هیموف/محصول 2008 آمریکا/ 114 دقیقه

خلاصه داستان: ویرجیل کول و همکارش دیرینش اِوِرت هیچ مجریان سیار قانون هستند که استخدام شده‌اند تا عدالت را به شهر بی‌قانون «آپالوسا» بازگردانند. در مقابل آنها زمیندار بانفوذ و بی‌رحمی به نام رندال برگ قرار دارد که همراه با دارودسته خشنش آسایش مردم شهر را سلب کرده است. ویرجیل و اورت می‌دانند که کار پرمخاطره‌ای را قبول کرده‌اند چون رندال برگ برای رسیدن به اهداف خود کلانتر و معاونش را به راحتی از سر راه برداشته است و به هیچكس رحم نمی‌کند. ویرجیل و اورت کار خود را به نحو احسن پیش می‌برند اما با ورود یک بیوه جذاب به نام آلیسون فرنچ رفاقت میان آن ‌دو دستخوش بحران می‌شود.

روزنامه كارگزاران

 میان تاریخ و افسانه :

ای. اُ. اسکات:اخیرا چند فیلم وسترن به نمایش درآمده‌اند که آگاهانه اسطوره‌شناسی وسترن‌های قدیمی را دستمایه خود قرار داده‌اند و با استفاده از خصوصیات آشنای این ژانر قلمرو جدیدی در حد فاصل میان تاریخ و افسانه ترسیم كرده‌اند («قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل» بارزترین مثال اینگونه فیلم‌ها در سال گذشته بود). فیلم‌های مذکور مانند وسترن‌های پرهزینه و معتبر رده A در دوران پس از جنگ آشکارا به سراغ مسائلی در باب هویت ملی، حافظه تاریخی و ماهیت عدالت می‌روند. اما همزمان با این فیلم‌ها وسترن‌های دیگری هم پا به میدان گذاشته‌اند که (مانند نسخه بازسازی شده «سه و 10 دقیقه به یوما» در سال گذشته) می‌کوشند داستانگویی سست و البته پرتنش وسترن‌های قدیمی رده B را بازآفرینی کنند. همان وسترن‌هایی که در دهه‌های میانی قرن گذشته خوراک ثابت سینماروهای آمریکایی بودند و غیر مستقیم و با حفظ تعادل به سراغ مضامین مهم می‌رفتند و در کنارش در قالب قصه‌های ساده و غلط‌انداز به مضامینی درباره مردها، ‌اسب‌ها و اسلحه‌ها می‌پرداختند.

در بدو امر به نظر می‌آید «آپالوسا» به کارگردانی اد هریس که بر اساس رمانی به قلم رابرت بی.پارکر تولید شده با آن ترکیب‌‌بندی‌های واید اسکرین تماشایی و ضرباهنگ باشکوه و حساب‌شده‌اش سودای وسترن‌های رده A را در سر دارد. خوشبختانه در این فیلم ظواهر زرق‌وبرق‌دار و تصنعی هم حضور اندکی دارند. آقای هریس به لحاظ قیافه یک بازیگر جدی محسوب می‌شود که صورت سردش مانند یک سنگ معدن، نفوذناپذیر است و حتی اغلب برق شرارت هم در چشمانش می‌درخشد. وی در آپالوسا به‌عنوان دومین فیلم بلند خود (بعد از «پولاک») خشکی و انعطاف‌ناپذیری در چهره را به حال و هوای فیلم هم انتقال داده است و به‌عنوان یک شخصیت در قالب یک کلبی مسلک محزون فرورفته که از شوخی‌های کنایی هم استفاده می‌کند.در آپالوسا کمبود کشت‌وکشتار وجود ندارد (که باعث و بانی بیشتر آنها ویرجیل کول است که نقش‌اش را خود آقای هریس بازی می‌کند) با این حال فیلم از بعضی جهات به یک کمدی عشقی جذاب و هوشمندانه هم پهلو می‌زند که سر و شکل برازنده‌ای دارد. در واقع چنین فیلمی که بر اساس نمودار معمولی آدم‌ خوب‌ها و آدم بد‌ها پیش می‌رود در میانه داستانش چندین و چند شخصیت احمق، ترسو و مزدور پرسه می‌زنند، به یک مثلث عشقی رمانتیک دور از ذهن هم شبیه است. ویرجیل و وردستش اورت هیچ (ویگو مورتنسن) درست مانند زوجی هستند که سال‌ها از ازدواج‌شان می‌گذرد: اورت نقش شریک صبور زندگی را ایفا می‌کند که از قهرمان بازی‌های شریکش حمایت می‌کند. آن دو نقش مجریان قانون را بر عهده دارند که اجیر شده‌اند تا قانون را در شهر مرزی بی‌نظم و قانونی به نام آپالوسا در محدوده نیومکزیکو اجرا کنند. مردمان شهر از دست یک زمیندار جنایتکار به نام براگ با بازی جرمی آیرونز به ستوه آمده‌اند که یک قاتل خوش‌صحبت است و توسط تعداد زیادی آدمکش نتراشیده و نخراشیده همراهی می‌شود. البته آیرونز در نوع صحبت کردن وامدار دنیل دی‌لوئیس در «خون به پا می‌شود» است. ویرجیل و اورت برای رسیدن به هدف‌شان با مشکلاتی مواجه هستند اما دردسر واقعی وقتی شروع می‌شود که با بیوه‌ای به نام الی فرنچ (رنی زلوگر) روبه‌رو می‌شوند که چندان از فقدان شوهرش رنج نمی‌برد و به ویرجیل روی خوش نشان می‌دهد. اما تجربه خلق روابط خانوادگی شاد در مسیر پیشرفتش با پیچیدگی‌هایی همراه می‌شود؛ پیچیدگی‌هایی مانند نگاه‌های زیرچشمی‌ که میان اورت و الی، رد و بدل می‌شود (و بعدا کمی گسترش می‌یابد). با توجه به این روابط باید گفت مهم‌ترین جنبه خلاف قاعده آپالوسا این است که تقسیم‌بندی‌های جنسیتی رنگ‌ورو رفته وسترن‌های قدیمی را کنار می‌گذارد تا روابط میان انسان‌ها را در سطح متفاوتی پیش ببرد. در جهان نه‌چندان آرامی که خشونت و حرص در آن حرف اول را می‌زند احترام به یک مفهوم مبهم تبدیل می‌شود. در چنین جهانی است که ویرجیل و اورت نقش انسان‌های شرافتمندی را بازی می‌کنند که ساکن ناحیه خاکستری میان رشوه‌گیری و پاکدامنی هستند. اقدامات الی هم برای به دست آوردن آزادی و امنیت تفاوت چندانی با اقدامات آندو ندارد. شوخ‌طبعی خوب و متعادل فیلم نسبت به شخصیت‌هایش تنش‌های دراماتیکی میان آنها به وجود آورده است، اما به نظر می‌آید آقای هریس بیش از آنکه به مواجهه‌های پر زدوخورد علاقه‌مند باشد دلبسته لحظات فی‌البداهه و بامزه است. به همین دلیل هفت‌‌تیرکشی‌ها در آپالوسـا بدون هیچ اوج و فرودی به سرعت به پایان می‌رسند و جالب اینکه اورت سرعت به پایان رسیدن هفت‌تیرکشی‌ها را اینگونه توجیه می‌کند: «مردم اینجا خوب بلدند تیراندازی کنند».

منبع: نیویورک تایمز

 

9 امتياز شنبه، 14 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 588 بار بازديد شده

 
دانلود مستقیم Joseph 1995 Tv
سينماي جهان

دانلود فيلم (Joseph 1995 Tv) حضرت یوسف با لینک مستقیم


خلاصه فيلم


حضرت يوسف عليه السلام فرزند يعقوب فرزند اسحاق فرزند ابراهيم عليهم السلام از پيامبران بزرگ الهي و اولين پيامبر بني اسرائيل بود.
نام يوسف 25 بار در قرآن آمده و سوره اي نيز به نام او موجود است. اين سوره داستان زندگي يوسف را به عنوان احسن القصص (بهترين قصه‌ها) از آغاز تا پايان بيان كرده است. حضرت يعقوب عليه السلام 12 پسر داشت. يوسف و بنيامين از زني به نام راحيل بودند كه بسيار محبوب يعقوب بود و در جواني درگذشت. از اين رو يعقوب اين يادگاران او را بيشتر از فرزندان ديگرش دوست مي‌داشت.
زيبايي بي‌نظير يوسف نيز به علاقه پدر نسبت به وي افزوده بود. حضرت يوسف (ع) ثمره يك عشق چهارده ساله بود. داستان اين عشق مربوط به زماني است كه حضرت يعقوب (ع) هنگامي كه به سرزمين دايي خود آمد دلباخته دختر دايي خود راحيل شد.


 


 

اما براي رسيدن به راحيل مجبور شد تا چهارده سال چوپاني كند و تن به ازدواج با خواهر بزرگتر او لعيا بدهد تا اين كه بعد از گذشت چهارده سال با راحيل ازدواج كرد. حضرت يعقوب با تولد يوسف تبلور عشق حقيقي خود را در او مي ديد. حضرت يعقوب يوسف را بر همه بچه هايش ترجيح مي داد و او را از همه بيشتر دوست مي داشت حتي از بنيامين كه برادر تني يوسف بود. و اين داستان از زماني شروع شد كه برادران يوسف به او حسادت ورزيدند و هر روز آتش اين حسادت بيشتر مي شد تا اين كه آنها تصميم گرفتند...

 
اين بار داستان شيرين يوسف را به روايت راجر يانگ ببينيد ....
 


 

rapidha

taktaz2008-468

15 امتياز پنجشنبه، 12 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 2325 بار بازديد شده

 
دانلود كامل فيلم (The Omen) طالع نحس
سينماي جهان

دانلود تمام قسمتهای The Omen (طالع نحس) با کیفیت عالی DVDRip و لینک های پرسرعت و مستقیم


خلاصه فيلم



فيلم توسط جان مور ، كارگردان فيلم دشمن پشت دروازه ها ، كارگرداني مي شود و داستان آن درباره سفير امريكا در انگليس است كه پس از اينكه همسرش كودك مرده اي را بدنيا مي آورد پسري به نام ديمين را به فرزندي انتخاب مي كند اما اين پسر نيروي شيطاني داشته و ضدمسيح است و تمام افراد دور و بر خود را از بين مي برد . سفير در مي يابد فرزند او در واقع پسر شيطان است و بايستي او را با هفت خنجر مقدس بقتل برساند . نسخه اصلي فيلم در سال ۱۹۷۶ به كارگرداني ريچارد دونر و بازي گريگوري پك و لي رميك ساخته شد .

 


 

طالع نحس حدود ۳۰ سال پيش براى نخستين بار بر روي پرده‌هاى سينما رفت و با توجه به اينكه تا به حال چنين فيلمي با اين مضمون ساخته نشده بود، سروصداى زيادى به پا كرد. نسخه اول اين فيلم با ايجاد تنها ۲ يا ۳ صحنه دلهره آور توانست ترس را در دل تماشاچى بوجود آورد.


 

 

6 امتياز پنجشنبه، 12 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 1373 بار بازديد شده

 
دانلود بازي King Kong
دانلود بازي

 

بازی King Kong بصورت کامل همراه با لینک های پرسرعت برای دانلود

این هم یک بازی بسیار زیبای دیگه با گرافیکی بالا برای شما دوستان عزیز ، این بازی را یکی از دوستان معرفی کردند و پیشنهاد میکنم شما دوستان نیز آن را دریافت و از این بازی زیبا لذت ببرید.

Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie Gamer's Version
This is the full version Peter Jackson's King Kong High-Res Edition that is available for retail purchase only on Direct2Drive.

Description:
Jack Driscoll, scriptwriter, follows director Carl Dernham and actress Ann Darrow to Skull Island where Dernham intends to film his next movie. But primeval creatures await them: giant insects, dinosaurs, and King Kong. Based on Peter Jackson's 2005 remake, King Kong lets you play as Jack Driscoll and Kong himself.
Jack's levels are HUDless FPS levels set on Skull Island. Jack must use a variety of weapons, traps, and fire to kill or repel Skull Island's fauna. Kong's levels are third-person brawlers set on Skull Island and New York City, where Kong must puzzle his way through environmental obstacles and thrash his opponents.

King Kong INTERNAL-RELOADED
Acclaimed game creator Michel Ancel and the Montpellier studio collaborate ith triple Academy Award-winning filmmaker Peter Jackson and visual-effects ompany Weta Ltd. to develop Peter Jacksons King Kong, a video game that ill capture the imagination, vision and emotion of the epic film. Delve eeper into the film experience through alternative viewpoints designed to mmerse the player into the action and truly feel the tension of the dventure.

::.:: همراه با یک هدیه جالب در ادامه متن برای شما

سایت دانلودها دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می دهد.

 

5 امتياز پنجشنبه، 12 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 354 بار بازديد شده

 
هديه اكانت رپيدشير به كاربران سايت دانلودها
سينماي جهان

 

مجموعه ای از 10 اکانت بصورت هدیه ویژه کاربران سایت دانلودها

با اکانت های اوریجینال رپیدشیر دانلود هر چیزی که تصور کنید امکانپذیر میشود.

سایت دانلودها اکانت رپیدشیر هدیه می دهد. (اکانت جدید اضافه شد)

 

11 امتياز پنجشنبه، 12 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 2925 بار بازديد شده

 

 

عنوان
دانلود مستقيم My Best Friend's Girl 2008
دانلود بازی موبایل Great Legends:Vikings
دانلود محافظ صفحه Desktop Butterfly 3D Screensaver
پخش مستقيم از كربلا - حرم مطهر امام حسين
دانلود مستقيم فيلم Alien Raiders 2008
دانلود مستقیم Appaloosa 2008 DVDrip
دانلود مستقیم Joseph 1995 Tv
دانلود كامل فيلم (The Omen) طالع نحس
دانلود بازي King Kong
هديه اكانت رپيدشير به كاربران سايت دانلودها
دانلود مستقيم NiBIRU : AGE OF SECRETS
دانلود بازی Dracula Origin 2008
دانلود Lakeview Terrace 2008
دانلود فيلم ترسناك Vacancy 2 2009
دانلود مستقیم مستند مارادونا MARADONA
دانلود فيلم Let the Right One In 2008
دانلود پوسترهاي كريسمس Present Clipart
دانلود انيميشن Open Season 2 برای موبایل
دانلود فیلم کم حجم برای موبایل سری 2
دانلود فیلم های کم حجم 3GP ويژه موبايل
دانلود مجموعه پوسترهاي قرآن و تسبيح
دانلود مجموعه كامل پرچمها Flags
دانلود مستقیم Boogeyman 3 2008
دانلود مستقيم Frozen River 2008 DVDscr
دانلود انیمیشن Roadside Romeo 2008 DVDRiP
دانلود بازی Secrets of Six Seas
دانلود محافظ صفحه نمايش جديد
تعداد 14 عکس بسیار زیبا از کربلا
دانلود آلبوم كامل جنيفر لوپز
دانلود the Curious Case of Benjamin Button
دانلود آلبوم Britney Spears - Only Hits 2008
دانلود فیلم Behind Enemy Lines Colombia 2009
دانلود بازي جديد سورتمه
دانلود بازی وسترن Helldorado 2008
دانلود بازي كم حجم Amazonia PC 2008
دانلود Body Of Lies DVDscr 2008
دانلود Revolutionary Road 2008
دانلود Are You Scared 2 DVDscr 2009
دانلود مجموعه والپيپرهاي جديد
بازی Ancient Secrets Quest for the Golden Key
دانلود بازي روپولي Monopoly 2008
دانلود بازي Winter Challenge 2009
دانلود بازی The Incredibles: Rise of the Underminer
دانلود فیلم Baby 2008 DVDrip
دانلود مجموعه والپيپر اتومبيل 2009
دانلود The Sims Complete Collection 8 in 1
دانلود بازی Rise Of The Argonauts 2008
دانلود بازی Black Mirror 2008
دانلود مستقيم فيلم Scarce 2008
دانلود فيلم كمدي Spy School 2008
دانلود والپیپر زمستان Christmas tree backgrounds
دانلود مجموعه کامل Reflexive Arcade Games
دانلود مجموعه کامل Hoyle Games 2009
دانلود مجموعه موزیک های شاد 2009
دانلود پازل هاي جديد 2008 Christmas Puzzles

 
152 براش گرافیکی و زیبا برای فتوشاپ
گرافيك - Graphic

152 براش گرافیکی و زیبا برای فتوشاپ



مجموعه ای از 152 براش گرافیکی و زیبا برای فتوشاپ.

 



TI Graphic Pack Brush Pack | 1 ABR With Preview | Direct Link | TakSoft.Com
 
برای دانلود به ادامه متن کنید.
 

 

0 امتياز شنبه، 14 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 138 بار بازديد شده

 
دانلود تمامی قسمت های کارتون پینگو -Pingu
کارتون و انيميشن - Animati

تمامی قسمت های کارتون پینگو -Pingu



کارتون قديمي و بسيار محبوب پينگو که توسط Otmar Gutman ، در سال 1986 و براي کودکان سوئيسي ساخته شد ، داستان حول يک خانواده پنگوئن است که در قطب شمال زندگي مي کنند و شخصيت اصلي داستان (پينگو) پسر اين خانواده است.این مجموعه پس از نمایش از استقبال کم نظیری بر خوردار شد و هم اکنون هم مورد علاقه ی هر سن و سلیقه ایست.

 


 

این مجموعه در غالب 104 قسمت 5 دقیقه ای به کارگردانی اوتمار گوتمن و به داستان نویسی Silvio Mazzola ،در سال 1986 در استدیوی Trickfilmstudio در کشور سوئیس ساخته شد. همچنین این مجموعه یک قسمت ویژه ی 20 دقیقه ای دارد که در آن پینگوی جوان با پارتی ازدواج می کند.

شرح شخصیتهای اصلی داستان:
Pingu : شخصیت اصلی این مجموعه است که حدود 5 سال دارد ، او بسیار بازیگوش و دوست داشتنی است ، پینگو می تواند خود را به هر شکلی در آورد گاهی مثل یک توپ می غلطد و گاهی روی برفها سر می خورد و به سرعت حرکت می کند . اگر به یاد داشته باشید اغلب با منقار مثل بلندگو فریاد میزند: !NUG NUG

Pigna :خواهر کوچک پینگو است که در آغاز سری اول به دنیا می آید و در سری یک و دو پینگو را همراهی می کند.

Mother & Father : پدر پینگو یک پستچی است او اغلب مواقع در حال پیپ کشیدن است یا سوار بر موتور سیکلتش در حال انجام امور بانکی ، مادر پینگو هم بیشتر وقت خود را در خانه اسکموئی شان همراه بچه هاست .

Grandpa : پدربزرگ پینگو است که یک نوازنده ارگ است.

Robby : یک فک دوست داشتنی و مهربان که بهترین دوست پینگو هم به شمار می آید.

تمامی قسمت ها | زبان اصلی | کیفیت بسیار بالا
 

 

0 امتياز چهارشنبه، 11 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 244 بار بازديد شده

 
مدیریت عکس های دیجیتال با VSO Image Resizer v2.1.5.5
ابزار كمكي - Utility

مدیریت عکس های دیجیتال با VSO Image Resizer v2.1.5.5 Business Edition + Keygen



نرم افزار VSO Image Resizer برای مدیریت بر عکس های دیجیتال  می باشد . این نرم افزار برای کسانی که به جمع آوری عکس های دیجیتال بر روی کامپیوتر می پردازند بسیار مفید است و با استفاده از این نرم افزار می توانند اندازه تصاویر را تغییر دهند ، تصاویر را فشرده کنند ، تصاویر را به فرمت های مختلف تبدیل می کنند و ...

 


 

قابلیت های کلیدی VSO Image Resizer v2.1.5.5 :
- تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف
- قابلیت فشرده سازی تصاویر
- پشتیبانی از فرمت های Jpeg, gif, bmp
- کم کردن حجم تصاویر (مناسب برای گذاشتن در وبلاگ ها وسایت ها)
- فرآوری سریع
- وارد کردن مستقیم تصاویر از روی memory cards
- ذخیره آدرس مقصد ذخیره تصاویر
- پشتیبانی از ویندوز های 2000 / XP / Vista

 
How to resize images : The VSO image resize software organizes your photos by changing their resolution or moving them within your hard drive. VSO Image resizer is the perfect tool for those who store their digital pictures and images on their PC and who want to resize, compress, convert, create copies, create thumbnails, import or organize photos.

With this free resize image software, you can create e-mail friendly versions of your images, load them faster, move them easily from folder to folder, change their format, edit large numbers of image files/batch image resize and thus save space on your hard drive. Using high resolution 1600x1200 for creating wallpaper or file-sharing you can save your memory. VSO Image Resizer can also change file names using a template and you can add your own watermark with transparency support.
VSO Image resizer is integrated into the Windows explorer shell, right click on your pictures and start working on your pictures !

Key Features:
# Convert between different graphic formats
# Configurable compression/resolution ratio
# Support file formats: Jpeg, gif, bmp, tiff etc
# Support Digital Camera RAW formats: Canon .CR2, Nikon .NEF , .MRW Minolta
# Handle single picture or batch mode
# Customizable templates for renaming files
# You can add your own watermark file
# Reduce size photos perfect for web publishing/share photos by email
# Integrate in windows explorer or works as a stand-alone application
# Fast processing
# Import directly from your memory cards
# Save history of destination folder
# Variable options and settings for advanced users
# Multilingual support
# Optimized for Windows 2000 / XP / Vista
 

 

0 امتياز چهارشنبه، 11 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 58 بار بازديد شده

 
مجله موتور دسامبر ۲۰۰۸
كتاب و ترفند

مجله موتور دسامبر ۲۰۰۸



 

دانلود مجله SuperBike Magazine Dec 2008 یکی از بهترین مجلات تخصصی موتورسیکلت.


PDF | English | 27.94 Mb | TakSoft.Com
 

 

0 امتياز چهارشنبه، 11 دي ماه ، 1387 نظرات نظر دهيد! ادامه اين مطلب 124 بار بازديد شده

 

عنوان
عکس‌های پس‌زمینه با کیفیت از مکه
فعال كردن TaskManger
فونت شیعه برای کار های گرافیکی مذهبی
بازی هشدار برای کبرا 11 2008
152 براش گرافیکی و زیبا برای فتوشاپ
دانلود تمامی قسمت های کارتون پینگو -Pingu
مدیریت عکس های دیجیتال با VSO Image Resizer v2.1.5.5
مجله موتور دسامبر ۲۰۰۸
کلیه مجله های سال 2008 American Photo Magazine
دانلود بازی کانتر استرایک 1.8 Counter Strike 1.8 2008
دانلود مجموعه Portable NeceSSary Soft 3.1
عکس پس زمینه از جزیره هاوایی
تصویر زنده و مستقیم از حرم امام حسین (ع)
بازی قورباغه دیوانه Crazy Frog Racer 2
تمامی نسخه های بازی جذاب Worms
بازی Johnny Crash Stuntman Does Texas
بازی موبایل Formula 2009 Extreme JAVA
بازی MotoGP 08 2008 کامپیوتر
14 عکس زیبا از کربلا
پس زمینه HQ WALLPAPERS 2008
پس زمینه رنگارنگ Colorful Wallpapers
بازي موتور سواري موبايل Moto GP 08 جاوا Java
تبدیل FLAV FLV به AVI با FLAV FLV to AVI Converter v2.58.16
ابزار دانلود از سایت راپیدشیر RapGet 1.41 + SSL Library
800 لایسنس جدید کسپراسکی 2009!
دانلود کلیه پس زمینه های سال 2008
انیمیشن Wallace And Gromit A Matter Of Loaf And Death
مجله دکوراسیون آوریل 2008
تست و تقویت IQ با IQ Puzzles
عکس هایی از BMW-Z4 Series
بازى تخته نرد موبایل Backgammon Tavla 240x320 java
بازی ماشین مخصوص موبایل FlatOut Racing 2D Java
دیکشنری مک میلان Macmillan English Dictionary 2nd Edition
آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 8.2.0.251
مجموعه ای از انواع وکتور Stock Flower Vectors
عکس هایی از Mercedes Benz SLR
مدیریت USB کامپیوتر با USB Safely Remove v4.0.9.760
فایر فاکس خود را فارسی کنید با Persian Language Pack 3.0
مجموعه ای از آیکون های 3 بعدی
چک کردن ایمیل یاهو با YPOPs! 0.9.5.11
120.000 Adobe Shapes شاپس فوتوشاپ
مجله ماشین Motor Trend January 2009
مجله Popular Photography - January 2009
مجموعه عکس های پس زمینه اسلحه
مجموعه عکس های پس زمینه موتور
مجموعه عکس های پس زمینه ماشین
تم بسیار زیبا مخصوص ویندوز Vista
بازی زیبای Real Bowling
دانلود بازی سرباز فراری Metal Slug
تبدیل فرمت عکس به سادگی یک راست کلیک
دانلود کارتون گوفی - Goofy
بازي بسيار زيباي كارگاه كجت - جاوا
بازي اكشن و هيجاني Heavy Weapon
پاکسازی رم با Memory Booster Gold 6.1.1
مدیریت دانلود با IDM 5.15 Build 3
مسنجرهاي معروف در كنار هم با Trillian Pro v3.1.12.0
دانلود کارتون سینمایی لولک و بولک Lolek & Bolek
دانلود کارتون اوگی و سوسکها - Oggy
دانلود کارتون جذاب موش کور Krtek - The Mole
آموزش زبان Learning a Language
مجله Electronic Gaming Monthly January 2009
تغییر نام دسته ای فایل File Renamer Turbo v2.53
مرورگر Google Chrome 1.0.154.36 Final
 
?
?Copyright?2008 By Mona And Jaraghe group . All right reserved
?
? ? ?
TinyPic image
 
 
? ? ?
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive