به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, October 17, 2008

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Wow Game Pc new,software new 2008 kamyab,Ringtone New Mp3 Mobile & Theme top!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

بازی كامپيوتر ماهیگیری Fishing Craze

بازي ماهيگيري كامپيوتر  Fishing Craze:ماهیگیری همیشه یکی از سرگرمی های پر خطر و جذاب است. اگر خیال این کار را دارید می توانیداز درون کامپیوتر خود شروع به شکار ماهی کنید! این بازی مراحل بسیار زیبایی دارد که کم کم با پیشرفت شما دشوار شده و سرعت و دقت شما را هنگام کار با موس بالا می برد. ابتدا ابزار خاصی در اختیار ندارید. یک قایق ساده و قلاب ماهیگیری و یک طعمه ساده... ولی در طی مراحل می توانید برای خود ابزار مناسب و جدید تهیه کنید و ماهی های با امتیاز بالاتری شکار کنید و هر چه زودتر و راحت تر مسابقات را پشت سر بگذارید. در میان بازی کارکترهایی برای دشوار کردن مراحل در نظر گرفته شده اند که واقعآ در برخی شکار را غیر ممکن خواهند کرد!

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


نرم افزار ساخت سايت(طراحي وب سايت)CoffeeCup HTML Editor 2007

نرم افزار CoffeeCup HTML Editor 2007 v10.0.0.210:با استفاده از این برنامه می توانید سایتی در قالب HTML طراحی کنید. این برنامه برای ساخت وبلاگ و قرار دادن عکس و صوت و .. در آن بسیار مناسب می باشد. شما می توانید از کدهای تولید شده توسط این برنامه در وبلاگ خود استفاده کنید. این برنامه دارای قالبهایی برای سایت و وبلاگ شما می باشد. شما با کمک این برنامه می توانید هم به صورت گرافیکی و هم با دسترسی به کدهای ساخته شده وبسایت خود را مدیریت کنید. این برنامه دارای بیش از 100 کد DHTML و جاوا اسکریپت ، یک Wizard برای ساخت منوهای DHTML ، بیش از 25.000 جلوه گرافیکی شامل 1000 آیکون دارای گرافیک ویندوز XP و .... می باشد. با خود برنامه می توانید سایت خود را از طریق FTP به روز کنید. می توانید از کدهای PHP در سایت خود استفاده کنید. می توانید قبل از ذخیره صفحه یک پیش نمایش از سایت خود ببینید و ....دانلود كنيد اين نرم افزا رو از ميهن دانلود و لذت ببريد

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


نرم افزار تغيير صفحه بوت ويندوزBootXP 2.50

با استفاده از این برنامه می توانید صفحه بوت (صفحه سیاه رنگ) ویندوز XP را عوض کنید. بعد از اجرای برنامه Save and Run BootXP را انتخاب کنید. با کلیک بر روی Browse فولدری را که حاوی عکس است انتخاب کنید. بر روی عکس مورد نظر خود کلیک کنید. دکمه Convert To Boot Screen را بزنید. با کلیک بر روی Preview Boot Screen نمایی از صفحه تغییر یافته را ببینید. عکس را ارزیابی کرده و با کلیک بر روی Set As Your Boot Screen آن را برای صفحه بوت قرار دهید. در کار کردن با این برنامه به پیامها توجه کنید. با وارد کردن سریال در تب About BootXP و دکمه Enter Registration Code برنامه را رجیستر کنید.

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


نرم افزار ساخت موزيك پر تحرك دي جيAtomix Virtual DJ Pro v5.2 Full

نرم افزار Atomix Virtual DJ Pro نامی آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان DJ است که یک دستگاه پیشرفته ساخت DJ را در خانه برای شما فراهم می آورد. با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ Pro یک نرم افزار جالب، ساده و قدرتمند برای اشخاصی است علاقه خاص و ویژه ای به ضبط، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس فایل ای MP3 است. موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگ های شما را به بهترین صورت میکس و در کار ساخت Dj و نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد. این نرم افزار با بهره گیری از تکنولوژی قدرتمند و پیشرفته امکان میکس فایل های mp3 و یا فایل های حجیم تر را می دهد و بعد از آن نیز فایل را جهت کپی برداری و رایت آماده می کند. از دیگر امکانات برنامه امکان کنترل دقیق و حرفه ای خروجی صدا، سازگاری کامل با افکت های موجود در VST ها، تطبیق و تنظیم خودکار سطوح اجرایی، کنترل حرفه ای صدای زیر و صدای بم با فرکانس های حرفه ای، منوی کنترل استاندارد (play, pause, stop, cue)، اکوالایزر سه بانده به همراه Kill + gain، پیچش اتومات ضربان ها، قابلیت میکس و کشش ویدیویی برای هماهنگ سازی صدا، شناسایی خودکارمتد ضربان ابتدایی و انتهایی، به کارگیری الگوی واقعی از صدا، قابلیت drag'n'drop برای اجرای و میکس سریع، ذخیره متدهای فاقد فرمت بندی در فضای نرم افزاری، دارای پایگاه داده جهت آهنگ های به اشتراک گذاشته شده با قابلیت، جستجوی سریع و آسان، فضای کاربری آسان و زیبا در عین حرفه ای بودن و...

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


موضوع مورد نظر خودتون رو انتخاب كنيد در لينك هاي پايين و از دانلود لذت ببريد.

نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزارویرایش فیلم
نرم افزارویرایش صوت
نرم افزار پخش فیلم
نرم افزار پخش صوت
ایکون
نرم افزار تبدیل فرمت

 

نرم افزار کاربردی
نرم افزار فارسی
نرم افزار فشرده ساز
نرم افزار ماهواره
نرم افزار نقشه
نرم افزار پشتیبان
نرم افزار افیس
نرم افزار ابزار دسکتاپ
نرم افزار اسکرین سرور
نرم افزار بهینه ساز
نرم افزار بازی
نرم افزار بازیابی
برنامه نویسی
نرم افزار تلفن
نرم افزار دیکشنری
نرم افزار زیبا ساز
سخت افزار
اسکین نرم افزار
کتاب الکترونیکی Pdf


نرم افزار تماس تلفني و ارسال فاكس Classic PhoneTools 9

کاربران زیادی دنبال برنامه ای می گردند که بتوانند تماسهای تلفنی خود را از طریق کامپیوتر دریافت و ارسال کنند ولی چنین برنامه ای به زحمت پیدا می شود و اکثر برنامه های مخصوص این کار در برقراری ارتباط ضعیف بوده و یا صدا را دریافت نکرده و یا ارسال نمی کنند. این برنامه هم حجم خوبی دارد. هم از جهت دریافت و ارسال صحیح صدا تست شده است و هم در ویندوز ویستا نیز قابل استفاده است. نکته مهم در استفاده از این نرم افزار این است که مودم شما در ویندوز به طور کامل نصب شده باشد و امکان Voice آن نیز قابل استفاده توسط نرم افزار باشد. این برنامه علاوه بر تماسهای تلفنی قابلیت های زیادی برای دریافت و ارسال فکس از طریق کامپیوتر نیز ارائه می کند.

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


كتاب الكترونيكيPdf آموزش فارسی و تصویری Photoshop CS

این برنامه یک آموزش مختصر و ابتدایی از برنامه فتوشاپ می باشد. این آموزش به صورت یک فایل PDF و در 13 صفحه تهیه شده است. موضوع آموزش در مورد کار با عکس ها و متون می باشد. ظاهرا این آموزش قسمت اول از یک سری آموزش است که البته قسمتهای دیگر هنوز ساخته نشده است. آموزشهای زیادی در مورد فتوشاپ موجود بود ولی این آموزش جدید است و در محیط Photoshop CS آموزش را ارائه داده است و البته برای نسخه های بالاتر هم قابل استفاده است. برنامه فتوشاپ طوری است که اگر کار کردن با آن را شروع کنید و اصول اولیه را یاد بگیرید می توانید خودتان پیش بروید. می توانید با تماس با سازنده آموزش که ایمیلش در انتهای فایل آمده است درخواست ساخت قسمتهای بعدی را به ایشان ارسال کنید.

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


نرم افزار All Media Fixer

مطمئناتا به حال به این مشکل برخورد کرده اید که یک قطعه ویدیویی و یا صوتی دچار خرابی هایی شده باشد و آن خرابی موجب شود تا شما نتوانید فایل موسیقی و یا ویدیویی خود را بطور کامل مشاهده و یا گوش نمایید اما امروز با معرفی نرم افزار All Media Fixer قصدداریم این مشکل را برای شما برطرف سازیم . شما می توانید فایل های خود را ( تمامی فایل های صوتی و تصویری از جمله کلیپ های صوتی و تصویری مرتبط با IPOD ) در این نرم افزار فراخوانی نمایید و تنها با زدن یک کلیک برروی Start Check and Fix تمامی این کارها را انجام دهید تا بتوانید فایل های تصویری و صوتی خود را به راحتی مشاهده نمایید . این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند های : WMA, WMV, ASF, WM, ASX, AVI, DIVX, XVID ,Vob, RM, MP3, MP2, MP1, MPA, MPGA, MPG, MPEG, MPA, DAT, WAVE Jpeg and BMP پشتیبانی می نماید .

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


اسكرين سيور جديد Animal Babies Screensaver

یک حیوان کوچک نه دو ، سه و ... حیوان های کوچک دیگرکه مقابل دوربین عکاس خودنمایی کرده اند و تصاویر ژورنالی خود را برای دیدن همه شما به نمایش گذاشته اند . محافظ صفحه ای زیبا شامل تصاویر لذت بخشی از حیوانات کوچک که مظلومیت خاصی در چشمهای آنان پنهان است می باشد . با دیدن این محافظ صفحه شاید شما هم تصمیم گرفتید دست یک حیوان کوچک را بگیرید و آن را بزرگ نمایید . حیوانات موجدات با معرفتی هستند و هر لطفی را روزی جبران می کنند . امیدوارم از این دنیای کوچک لذت کافی را ببرید .اين اسكرين سيور زيبا رو از ميهن دانلود دريافت كنيد و لذت ببريد

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


نرم افزار ساخت و رايت سي دي و دي وي ديAshampoo Burning Studio 7.21

این نرم افزار یک برنامه کامل برای ساخت و رایت انواع CD و DVD و همچنین DVDهای جدید Blu-Ray می باشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید. با مشاهده تصویر بزرگ برنامه می توانید با برخی از قابلیتهای آن آشنا شوید.

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


10 مطلب برتر انتخاب شده به صورت تصادفي اماده دانلود

نرم افزار طراحي مدار الكترونيكيElectronic Circuit Shop 2.04

نرم افزارElectronic Circuit Shop 2.04 : یکی از نرم افزارهای جالب برای طراحی و پیاده سازی مدارات الکترونیکی است. این برنامه شامل قطعات مختلفِ انواع خازن ها، ترانزیستورها، دیودها و دیودهای نورانی (LED)، مقاومت ها، مدارات مجتمع (IC) کلیدهای قطع و وصل، اسپیکر ، و حتی نمایشگرهای عددی است.با این برنامه شما نیازی به خرید هیچ قطعه الکترونیکی ندارید. همچنین نگران سوختن قطعات و یا اشتباه های انسانی در پیاده سازی و طراحی مدارات الکترونیکی نباشید. کافی است پس از طراحی تمامی قطعات را طبق نقشه در کنار هم بچینید و منبع تغذیه مورد نیاز را به صورت مجازی به مدار خود متصل کنید و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید. در پایان با اطمینان به سالم بودن نقشه می توانید قطعات سخت افزاری واقعی را از بازار تهیه و مدار الکترونیکی خود را کامل کنید.( اين نرم افزار براي دانشجويان رشته الكترونيك و كامپيوتر كاربرد زيادي دارد)

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


نرم افزار Psiloc irRemote v1.04 - نوکیا سری 60 ورژن 3

اخرین ورژن از برنامه محبوب و جالب Psiloc irRemote v1.04برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن  ۳

با استفاده از این برنامه موبايل شما قادر هستید تا وسایل صوتی و تصویری رو مدیریت کنید مانند تلویزیون ٫ ضبط ٫ دی وی دی ٫ وی سی دی و ... ٫ همچینین این برنامه قابلیت اضافه کردن مدل های مختلف از وسایل صوتی و تصویری را داراست این برنامه دارای بانک اطلاعی فوق العاده ای هست و میشه گفت به راحتی قادر هستید تا هر نوع تلویزون و ضبط و .. رو مدیریت کنید به وسیله اینفرارد.دانلود كنيد اين نرم افزار موبايل جالب رو لذت ببريد

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


اهنگ هاي موبايل (زنگ خور) جديد سري سوم Mp3 RingTone Mobile New

مجموعه سوم اهنگ موبايل با فرمت ام پي تري رو با كيفيت بالا براي دانلود قرار داديم اميدواريم از دانلود اين اهنگ ها و سري هاي قبلي لذت ببريد دانلود كنيد اين مجموعه اهنگ موبايل رو از ميهن دانلود

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


2 تم جديد و زيباي موبايل براي نوكيا سري 60 ورژن3 Theme Mobile Nokia

2 تم موبايل جديد و زيبا با گرافيك بالا براي استفاده كاربران گوشي هاي نوكيا سيمبيان ورژن 3 اماده كرديم دانلود كنيد به صورت رايگان اين تم هاي موبايل رو لذت ببريد

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


6 بازي موبايل فوتبال با فرمت جاوا گلچين شده جديد Game Footbal Mobile

6 بازي بسيار زيباي فوتبال رو از سري بازي هاي ساخته شده در سال 2008 براي دانلود اماده كرديم .اين بازي ها همه تك به تك در مجموعه موجود ميباشند و همه فرمت جاوا هستند . قابل نصب روي كليه گوشي هاي موبايل دانلود كنيد و از دست نديد

بازي هاي موبايل موجود در اين مجموعه به شرح زير ميباشد!

FIFA 2009
FIFA Street
UEFA EURO 2008
European Championship 2008
Real Football 2009
Real Football Manager
Football Party

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


جديد ترين مطالب تالار هاي گفتمان ميهن دانلود(شما نيز ميتونيد در اين انجمن ها فعاليت كنيد حتي مدير بشيد)

جديدترين ترفند هاي و اموزش ها و بحث ودر باره سيستم عامل ويندوزدر بخش زير

سیستم عامل ویندوز

جديد ترين اخبار اي تي و اخرين اخبار راجع به اينترنت و كامپيوتر و رايانه در بخش زير

اخبار IT

اموزش هاي حرفه اي براي كار با ريجيستري ويندوز(قلب ويندوز) در بخش زير

اموزش ریجستری

دانلود جديد ترين بازي هاي رايانه اي در اين بخش انجمن ميهن دانلود با لينك هاي پر سرعت

بازی های کامپیوتري

دانلود و معرفي بروز ترين نرم افزار هاي روز دنيادر بخش زير

معرفي و دانلود جديدترين نرم افزار ها

سرس كد و اموزش هاي از مبتدي گرفته تا پيشزفته زيبان برنامه نويسي ويژوال بيسك در بخش زير

برنامه نويسي ويژوال بيسيك

معرفي جديد ترين گوشي هاي موبايل بحث و تبادل نظر براي خريد گوشي مناسب

معرفی گوشی موبایل

تعميرات و بحث راجه به گوشي هاي موبايل + نقشه هاي اموزشي براي تعمير موبايل

تعمیرات موبایل

اموزش هاي جديد و كاربردي براي موبايل داران عزيز بخش عمومي

انجمن آموزشی موبایل

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي نوكيا در بخش زير

انجمن نوکیا

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي سوني اريكسوندر بخش زير

انجمن سونی اریکسون

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي موتورلا در بخش زير

انجمن مـوتورلا

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي سامسونگ در بخش زير

انجمن سامسونگ

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي پاكت پي سي در بخش زير

انجمن Pocket Pc

كليپ موبايل + اهنگ و... براي موبايل در بخش زير

انجمن مولتی مدیا

انجمن تخصصي دانلود و بحث بازي موبايل

انجمن بازي موبایل

عكس هاي و تصاوير خنده دار و غيره.. در بخش زير

عکس و تصاویر

ويژه با ترفند هاي باور نكردني اپديت شده

انجمن آموزشی موبایل


ترمیم مشکلات رجیستری با Professional Registry Doctor 5.1.3 Portable

reg.jpg

بهتون قول می دم , Professional Registry Doctor 5.1.3 Portable مشکلات بسیاری رو از قلب ویندوزتون پیدا می کنه و اونارو از بین می بره .
این نرم افزار امکان گرفتن بک آپ قبل از ترمیم رو هم بهتون میده تا هیچ نگرانی از این بابت هم نداشته باشین
این نسخه , بصورت پورتبل تهیه شده و نیازی به نصب نداره و فقط باید اونو اجرا کینن
 

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


scan.gif

Scanitto نرم افزاری ساده برای کار با اسکنر است . با این نرم افزار , می تونین تصاویر تون رو اسکن کنین , تصاویر اسکن شده رو با فرمت های بسیاری مثل bmp, jpeg, tiff, png, pdf, gif ذخیره کنین
همچنین می تونین عکس ها اسکن شده رو مستقیما به پرینتر بفرسته که در این حالت , یک دستگاه کپی خواهید داشت.
 

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


دانلود راحت و بی دردسر از سرورهای دانلود با Universal Share Downloader

usd.png

اگر اهل دانلود هستین , حتما می دونین سرورهای دانلود مثل رپیدشیر و ... محدوذیت هایی برای دانلود کردن دارن .
با Universal Share Downloader دیگه از این مشکلات خلاص می شین.
این نرم افزار , قابلیت دانلود از 20 سرور برتر دانولد دنیا رو داره مثل
rapidshare, deposit, filefactory...

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now


BulletProof FTP نرم افزاری کامل برای کار با FTP

ftp.jpg

BulletProof FTP نرم افزاری کامل برای کار با FTP ست . این نرم افزار دارای ویژگی های پیشرفته ای است مانند ادامه دادن اتوماتیک دانلود .این نرم افزار , انتخابی ایده ال برای استفاده های شخصی و تجاری است

دانلود فايل از اين قسمت كليك كنيد Download Now

 
   
 
 
 TinyPic image  
   
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive