به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, October 6, 2008

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Majale Downloade Mobile << Hatman Bebin >>

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دانلود بازي جديد جنگي سه بعدي با فرمت جاوا Heroes of War: Sand Storm 3D

سايت ميهن دانلود با قرار دادن بروز ترين هاي اينترنت مرجعي كامل است براي دوست داران اپديت و بروز بودن. اين بار با يك بازي موبايل بسيار جديد با نام Heroes of War: Sand Storm 3D با گرافيك بسيار بالا و سبك جنگي در خدمت شما هستيم اين بازي رو با فرمت جاوا و براي تمامي گوشي هاي موبايل با سايز صفحه نمايش هاي مختلف در سايت قرار داديم تا همه از اين بازي جنگي موبايل جديد لذت ببرند حتما دانلود كنيد

عكس هايي زيبا از قسمت هايي از اين بازي براي شما قبل دانلود اماده كرديم .با ديدن اين عكس مطمئن هستم دوست داريد اين بازي موبايل رو حتما دانلود كنيد.

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


بازي موبايل بسكتبال حرفه اي با فرمت جاوا NBA Pro Basketball 2009

بازي موبايل بسكتبال ان بي اي حرفه اي با گرافيك بسيار بالا يكي از جديد ترين بازي هايي هستش كه در هفته اخير وارد بازار شده اين بازي موبايل رو ما براي تمامي گوشي هاي موبايل با هر سايز صفحه نمايشي كه فكرش رو بكنيد اماده كرديم دانلود اين بازي زيبا از ميهن دانلود

عكس هايي از اين بازي بسيار زيبا و گرافيك بالا رو در پايين مشاهده ميكنيد .اين بازي از نسل يازي هاي جديد هستش گرافيك رو ببينيد!

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


دانلود فيلم جديد Righteous Kill 2008

فیلم جدید و جنایی از بازیگرهای معروف آل پاچینو و رابرت دنیرو به نام قتل مصلحتی یا Righteous Kill 2008 با کیفیت عالی R5 و لینک های مستقیم پرسرعت برای دانلود

رابرت دنیرو و آل پاچینو دو بازیگر افسانه ای دنیای سینما بعد از حدود 13 سال و این بار در فیلم قتل مصلحتی به كارگردانی جان آونت در كنار هم قرار گرفتند، پیش تر این دو تنها در یك سكانس از فیلم مخمصه روبرو یكدیگر به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان : دو تا از کارآزموده ترین پلیس های شهر نیویورک در تعقیب رد پای یک قاتل زنجیره ای هستند. بعد از 30 سال خدمت در فضای بسته و سنگین پلیس نیویورک، 2 پلیس با نام های دیوید فدیسک و توماس کرون، باید آماده گذراندن دوران بازنشستگی بشوند. اما قبل از اینکه آنها بتوانند نشان های پلیس خود را کنار بگذارند و بازنشسته شوند، مامور بازجویی از قاتلی میشوند که معلوم میشود ارتباطاتی با ...

بازیگران : آل پاچینو ، رابرت دنیرو ، 50 سنت ، دانی والبرگ

کارگردان : جان آونت

ژانر : اکشن - حادثه ای - درام - تریلر

تاریخ اکران : 12 سپتامبر 2008

بودجه : 60 میلیون دلار

کمپانی : Overture Films

داستان فیلم در مورد دو كارگاه است كه پیگیر قتلهاي زنجیره ای هستند. مراحل ساخت این فیلم با بودجه 60 میلیون دلار تقریبا به پایان رسیده و در 12 سپتامبر 2008 به اكران عمومی درآمد.

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار نوكيا سري 60 ورژن 3(برنامه لیست سیاه رد تماسها)blacklist

این برنامه از اولین برنامه هایی است که جهت رد تماسها(REJECT) بکار می رود.اين نرم افزار مخصوص گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3 ميباشد.

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار نوكيا سري 60 ورژن 3(برنامه رد SMSها)SmS Spam

با این برنامه  میتوان SMS های نا خواسته را رد کرد. نرم افزار مخصوص گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3 ميباشد. از ميهن دانلود دريافت كنيد و لذت ببريد

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار نمایش و ويرايش حرفه اي تصاوير با ACDSee Pro 2.5.333

کاملترین نرم افزار موجود در زمینه مدیریت تصاویر محصولی از کمپانی قدرتمند و معروف در زمینه گرافیک و کار با تصاویر یعنی ACDSee می باشد. این نرم افزار ACDSee Pro نام دارد و می توان گفت یکی از بهترین ها و شاید هم بهترین و کامل ترین در زمینه مدیریت تصاویر باشد.

CDSee Pro  که به تازگی نسخه جدید آن ارائه شده است با محیط کاربری جذاب اما ساده توانسته جای خود را میان کاربران پیدا کند. هزاران کاربر در سراسر دنیا برای مدیریت هزاران و حتی میلیون ها تصویر از این ابزار قدرتمند استفاده می کنند.

پشتیبانی از بیشتر فرمت ها و نمایش تصاویر با بهترین کیفیت و حالت از مهم ترین مشخصه های ACDSee Pro می باشد. مدیریت تصاویر تنها خدمت این ابزار نیست بلکه ویرایش تصاویر به سادگی و دارا بودن امکانات متعدد برای ویرایش عکس ها کاربران بیشتری را جذب خود کرده است.ساخت اسلاید شو های حرفه ای ، طراحی سی دی های اسلاید شو ، تغییر فرمت تصاویر به یکدیگر ، ارسال تصاویر به دوستان از طریق پست الکترونیک و به اشتراک گذاری آن ها از دیگر قابلیت های این ابزار محسوب می شود.اما نباید فراموش کنیم ACDSee Pro یک نرم افزار پلیر هم هست. یعنی این ابزار قادر است آهنگ ها را بنوازد و فیلم ها را هم به حرکت در آورد. ضمن این که بیشتر فرمت های صوتی و تصویری را هم پشتیبانی می کند.

در یک کلام می توان به این نکته اشاره نمود که ACDSee Pro یکی از نرم افزار هایی است که اکثر کاربران بعد از هربار نصب ویندوز به آن نیاز پیدا می کنند و بیشتر آن ها هم اقدام به نصب آن می کنند و ما هم پیشنهاد می کنیم برای راحتی کار مدیریت تصاویر خود از این نرم افزار حرفه ای و بسیار مناسب استفاده نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ACDSee Pro 2.5.333 :

- پشتیبانی از تقریبا همه فرمت های رایج موجود- قابليت Print عکس با بهترين کيفيت ممکن.- رايت تصاوير و فايل هاي Multimedia بر روي CD/DVD- تبدیل فرمت ها به یکدیگر- نمایش تصاویر با بهترین کیفیت- تغییر اندازه تصاویر- ویرایش نسبتا حرفه ای عکس ها- ساخت اسلاید شو های حرفه ای و زیبا- ساخت لوح های فشرده به صورت اسلاید شو از تصاویر- مدیریت میلیون های عکس به سادگی- ساخت آلبوم از تصاویر و دسته بندی آن ها- محیط کاربری جذاب و زیبا- سازگاری با دوربین های دیجیتالی و اسکنرها برای دریافت تصاویر- ساخت آلبوم تصاویر به صورت وب سایت و با فرمت HTML- پشتیبانی از فرمت ZIP- ساخت محافظ صفحه نمایش از تصاویر- قايليت نمايش عکس ها در حالت Slide Show- قابليت نمايش سريع عکس ها با قابليت Quick View- امکان اضافه نمودن Water Mark به تصاویر- ايجاد آلبوم هاي تصاوير براي عکس هاي انتخابي شما- چاپ تصاویر به صورت دلخواه با امکانات متعدد برای پرین- قابلیت Zoom برروی تصاویر تا حد بسیار بالا- تنظیم نور ، رنگ به صورت اتوماتیک- رفع قرمزی رنگ چشم در تصاویر- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


شما ميتونيد همه روزه با سر زدن به ادرس زير جديدترين ها رو داشته باشيد

www.MihanDownload.com

موضوع مورد نظر خودتون رو انتخاب كنيد در لينك هاي پايين و از دانلود لذت ببريد.

نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزارویرایش فیلم
نرم افزارویرایش صوت
نرم افزار پخش فیلم
نرم افزار پخش صوت
ایکون
نرم افزار تبدیل فرمت

 

نرم افزار کاربردی
نرم افزار فارسی
نرم افزار فشرده ساز
نرم افزار ماهواره
نرم افزار نقشه
نرم افزار پشتیبان
نرم افزار افیس
نرم افزار ابزار دسکتاپ
نرم افزار اسکرین سرور
نرم افزار بهینه ساز
نرم افزار بازی
نرم افزار بازیابی
برنامه نویسی
نرم افزار تلفن
نرم افزار دیکشنری
نرم افزار زیبا ساز
سخت افزار
اسکین نرم افزار
کتاب الکترونیکی Pdf


نسخه نهایی نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 9.0.0.1912 Final

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.

برخی وی‍‍ژگی های کلیدی نسخه 9 :

    * دیدن تمامی آواتار دوستان در کنار آی دی آنها به صورت همیشگی
    * پوسته های بسیار زیبا و متفاوت با قابلیت تعویض
    * ارسال عکس و ذخیره تمامی عکس هایی که از هر شخص تا این لحظه دریافت کردید
    * امکان استفاده و ارسال اطلاعات شخصی خودتان به دفترچه یاهو
    * امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
    * امکان استفاده و تقسیم کردن تصاویر در سایت Flickr.Com
    * امکان تماس با کامپیوترهای دیگر
    * سازگاری کامل با ویندوز ویستا و اجرای سالم و بدون مشکل بر روی این سیستم عامل
    * و ..

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار فشرده ساز محبوب WinRar v3.70 Final Corporate

امروزه به دلایل متعدد که یکی از آن ها پایین بودن سرعت کاربران internet ي مي باشد استفاده از File هاي فشرده بين کاربران رايج شده و روند رو به رشدي را طي مي کند

لبته استفاده از اين File ها به همين مسأله محدود نميشه ، بلکه استفاده از اين نوع File ها و تبادل آنها مطمئن تر و راحت تر هم مي باشد .

استفاده از اين نوع File ها به گونه اي اهميت پيدا کرده است که حتي شرکت MicroSoft نيز در Windows Xp خود شرايطي را براي استفاده از اين نوع File ها را فراهم کرده است ، اما خيلي ساده و براي رفع نيازهاي ابتدايي .

WinRar نرم افزاري است قدرتمند جهت مديريت File هاي فشرده ، که امکاناتي از قبيل کاهش حجم ، PassWord گذاري بر روي File ها و ... را در اختيار شما قرار مي دهد .

نرم افزار پخش كننده دي وي دي فانتزي جديد Fantasy DVD Player

یک DVD Player فانتزی و بسیار زیبا و در اوج زیبایی بسیار قدرتمندامروز قصد داریم با معرفی Fantasy DVD Playerدنیای پلیر ها را متنوع سازیم .نرم افزارنامبرده یک محیط کاربری آسان را دراختیار شما قرار می دهد و علاوه برآن افکت های زیبای تصویری و صوتی را می توانید برای موزیک های خود تنظیم نمایید . این نرم افزار قدرت زبان زدی برای دی وی دی ها دارد . این نرم افزار از فایل هایی با پسوند های : DVD Audio Files (*.ac3;*.dts;*.dtswav) DVD Audio Object Files (*.aob) DVD Video Object Files (*.vob) GZ-MC Music Files (*.mod;*.mdz;*.stm;*.stz;*.s3m;*.s3z;*.it;*.itz;*.xm;*.xmz;*.mtm) MPEG Video Files (*.mpg;*.mpeg;*.mpe) RealOne Media Files (*.ra;*.rpm;*.rm;*.rmvb;*.ram;*.rpx;*.rt;*.rp;*.smi;*.smil) MPEG1 Audio Files (*.mp1;*.mp2;*.mp3;*.mpa) MPEG1 Video Files (*.m1v) MPEG2 Video Files (*.m2p;*.m2v) MPEG2 HDTV Files (*.ts;*.tp;*.trp) MPEG4 Video Files (*.mp4;*.div;*.divx;*.avi) Windows Media Files (*.wm;*.wma;*.wmv) MIDI Music Files (*.midi;*.mid;*.rmi;*.kar) Waveform Audio Files (*.wav) OGG Audio File (*.ogg;*.ogm) AU Media Files (*.au;*.snd) AIFF Media Files (*.aif;*.aifc;*.aiff) FLAC Audio Files (*.flac) Matrosky Files (*.mkv;*.mka;*.mks) Monkey's Audio Files (*.ape;*.apl;*.mac) VideoCD Files (*.dat) Picture Files (*.bmp;*.jpg;*.gif) را به راحتی پشتیبانی می نماید . در ضمن حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این نرم افزار می بایست دارای مشخصات زیر باشد

 CPU Intel Pentium4 2.6GHz System memory 512 MB RAM

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار تبديل فرمت دي وي دي OJOsoft VOB Converter v1.5.3.0118

OJOsoft VOB Converter می توانید کلیه فیلم ها، کلیپ های DVD که فرمت VOB را دارند به انواع فرمت های تصویری و صوتی تبدیل نمایید. فرمت های قابل تبدیل فرمت های ویدیویی: 3GP/3GPP، 3G2/3GP2، MJPEG، AVI، DivX، Xvid، MPG، MPEG(MPEG-1/2)، DAT، FLV، MKV(Matroska)، QuickTime(MOV،QT)، MP4، M4V، VOB، WMV، ASF، TS، MPEG-4 AVC، DVR-MS، H.263، H.264، X.264 فرمت های ویدئویی MP4، MOV، 3GP، 3G2، MPEG، MPG، VOB، AVI، ASF، WMV، FLV، H.264، MJPEG فرمت های صوتی MP3 Portable Players Sony PSP، Apple iPod nano/video/classic/touch/TV Out، Apple TV، iPhone، Zune، Archos AV 500/700، Archos Gmini402، Creative Zen Vision، iriver PMP-100 - همچنین در این برنامه امکان تنظیم کیفیت، سایز،frame rate،bit rate،audio codec و ... نیز وجود دارد.

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


اسكرين سيور اكواريوم ماهيFish Aquarium 3D Screensaver

آیا همیشه باید برروی صفحه نمایش مانیتور خود تصاویری را دید؟ خیر اینطور نیست امروز با این صفحه نمایش می خواهیم مانیتور شما را به یک آکواریم ماهي بسیار تمیز و زیبا که با ماهی هایی زیبا و ارزنده آزین بندی شده است تبدیل نماییم . بله درست است محافظ صفحه نمایشی که در اختیار دارید یک آکواریم بسیار زیبا و سه بعدی را به نمایش می گزارد که می توانید از مانیتور خود از این پس به عنوان یک آکواریوم زیبا استفاده کنید و لذت ببرید . امیدوارم از این محافظ صفحه لذت کافی را ببرید و مراقب ماهی های آکواریوم خود باشید .

Name: www.serials.ws
Serial: Ek0jAAwLNa25pTjY

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار دیکشنری انگلیسی به فارسی ساده اما جديد

دیکشنری انگلیسی به فارسی یکی از برنامه هایی است که توسط یکی از برنامه نويسان ايراني نوشته شده است. این دیکشنری با بیش از 52373 لغت با امکان تعویض زبان از انگلیسی به فارسی، امکان شیشه ای کردن برنامه، افزودن لغت به برنامه، از همه مهمتر اشغال مقدار کم از حافظه ی رم (اشغالی بالغ بر 24) و امکان استفاده در اکثر کامپیوترهای شخصی را دارد .همچنین این برنا مه با صدای دلنشینی نیز همراه است.

نرم افزار تبديل كننده فرمت هاي صوتي و تصويري قدرتمند Win Media Converter

امروز قصد داریم نرم افزار Win Media Converter را که یک مبدل بسیار قوی در تبدیل فایل های تصویری و صوتی به یکدیگر است را به شما معرفی نماییم . این نرم افزار تمام فایل های تصویری و صوتی را با تمامی پسوند ها می تواند فراخوانی نماید و شما با وارد کردن یک قطعه موسیقی و یا ویدیویی می توانید آن را به پسوند هایی مختص به موبایل ، Avi ، Web ، Mpeg ، Audio و ... تبدیل نمایید که هریک از این بخش ها به نوبه ی خود پسوند هایی را دارند به عنوان نمونه در بش موبایل شما می توانید قطعه موسیقی و یا ویدیویی خود را به پسوندهای Mpeg4 ، 3GP ، Ipod Mpeg4 و ... تبدیل نمایید . از قابلیت های خوب دیگر این نرم افزار سرعت آن در هنگام تبدیل می باشد .

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


به وسیله ی این نرم افزار شما به یک امنیتی مثال زدنی در برابر خطرات اینترنتی دست پیدا خواهید کرد.این نرم افزار شامل بخش های Firewall,Antispam,Antivirus with Antispyware می باشد که خطرات اینترنتی را از روی رفتارشان تشخیص می دهد.مخرب ها انواع مختلفی دارند شاید زمانی که شما به پایان خواندن این مطلب رسیدید در حدود 70 مخرب جدید به وجود آمده باشند.این نرم افزار برنده ی چندین جایزه از مجلات معتبر جهانی شده است و افتخار کسب جایزه ی best buy را در سال 2007 را داراست.شاید معتبرترین آنها کسب جایزه ی best antivirus solution در سال 2007 باشد. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1.کاهش حجم به روز رسانی 2.برنده چندین جایزه به خاطر صفر اشتباه در تشخیص ویروس 3.طراحی با کمترین پردازش و حافظه 4.اسکن سریع و حتی سریع تر زمانی که در حالت background mode باشد. 5.دسترسی به تنظیمات حرفه ای تنها با یک کلید 6....

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


جديد ترين مطالب تالار هاي گفتمان ميهن دانلود(شما نيز ميتونيد در اين انجمن ها فعاليت كنيد حتي مدير بشيد)

جديدترين ترفند هاي و اموزش ها و بحث ودر باره سيستم عامل ويندوزدر بخش زير

سیستم عامل ویندوز

جديد ترين اخبار اي تي و اخرين اخبار راجع به اينترنت و كامپيوتر و رايانه در بخش زير

اخبار IT

اموزش هاي حرفه اي براي كار با ريجيستري ويندوز(قلب ويندوز) در بخش زير

اموزش ریجستری

دانلود جديد ترين بازي هاي رايانه اي در اين بخش انجمن ميهن دانلود با لينك هاي پر سرعت

بازی های کامپیوتري

دانلود و معرفي بروز ترين نرم افزار هاي روز دنيادر بخش زير

معرفي و دانلود جديدترين نرم افزار ها

سرس كد و اموزش هاي از مبتدي گرفته تا پيشزفته زيبان برنامه نويسي ويژوال بيسك در بخش زير

برنامه نويسي ويژوال بيسيك

معرفي جديد ترين گوشي هاي موبايل بحث و تبادل نظر براي خريد گوشي مناسب

معرفی گوشی موبایل

تعميرات و بحث راجه به گوشي هاي موبايل + نقشه هاي اموزشي براي تعمير موبايل

تعمیرات موبایل

اموزش هاي جديد و كاربردي براي موبايل داران عزيز بخش عمومي

انجمن آموزشی موبایل

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي نوكيا در بخش زير

انجمن نوکیا

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي سوني اريكسوندر بخش زير

انجمن سونی اریکسون

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي موتورلا در بخش زير

انجمن مـوتورلا

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي سامسونگ در بخش زير

انجمن سامسونگ

نرم افزار تم بازي عكس اهنگ و غيره براي گوشي هاي پاكت پي سي در بخش زير

انجمن Pocket Pc

كليپ موبايل + اهنگ و... براي موبايل در بخش زير

انجمن مولتی مدیا

انجمن تخصصي دانلود و بحث بازي موبايل

انجمن بازي موبایل

عكس هاي و تصاوير خنده دار و غيره.. در بخش زير

عکس و تصاویر

ويژه با ترفند هاي باور نكردني اپديت شده

انجمن آموزشی موبایل


مرورگر اینترنت اکسپلورر 7 حرفه ای با IE7pro 2.4

وقتی IE7 حرفه ای می شود!
IE7pro 2.4 یک برنامه کمی برای IE7 می باشد . مشابه این برنامه کمکی برای فایر فاکس بسیار زیاد هستند که مهمترین آنها Fasterfox می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید از امکانات مروگر Internet Explorer در نسخه 7 استفاده بیشتری بکنید. همچنین این نرم افزار با افزایش مروگر اینترنت امنیت سیستم شما را افزایش می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید تب ها را با دوبار کلیک باز کرده و ببندید. می توانید پروکسی را با یک کلید میانبر سریعا روشن و خاموش کنید. می توانید پیامهای تبلیغاتی را مسدود کرده و به این ترتیب سرعت مشاهده صفحات را افزایش دهید. می توانید تبی را باز کنید که آدرس صفحه جاری را داشته باشد. اگر در اثر پیغام خطایی یک صفحه بسته شد می توانید آن صفحه را در شروع بعدی مستقیم باز کنید. اگر تبی را به اشتباه بستید می توانید دوباره آن را باز کنید. می توانید یک برنامه مدیریت دانلود به IE اضافه کنید. می توانید IE را به کنار ساعت مینیمم کنید و ... البته ناگفته نماند که این تغییرات به تقلید از مروگر فایرفاکس توسط این برنامه در IE داده می شود. بد از نصب برنامه IE را باز کنید. برای دسترسی به تنظیمات این برنامه در قسمت پایین پنجره مروگر می توانید بر روی آیکون آن کلیک کنید.

قابليتهاي نرم افزار IE7pro 2.4:
- باز و بسته کردن تب ها (Tab) با دابل کلیک
- نگهداری تاریخچه صفحات بازدید شده
- نشان دادن سورس صفحات وب به صورت کامل
- اضافه شدن قابلیت Crash Recovery برای مواقعی که IE به صورت ناخواسته بسته می شود
- قابلیت تبدیل سریع کل یک صفحه Web به عکس با Format های JPG, BMP, GIF, PNG یا TIFF
- قابلیت برگرداندن تمام پنجره ها و Tab های بسته شده در هنگام بروز خطا و بسته شدن ناگهانی مرورگر
- قابلیت Refresh کردن تب ها به صورت سفارشی
- قابلیت ذخیره کردن صفحات وب به صورت تصویر
- قابلیت مسدود سازی صفحات تبلیغاتی فلش
-  قابلیت تغییر سریع پروکسی سرور ها
- اضافه كردن اتوماتيك برنامه ها بروز رساني شده فقط با يك كليك
 - قابليت فعال و غير فعال كردن سرويسهاي نرم افزار
- داراي نسخه هاي 32 بيت و نسخه 64 بيت
- و...

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


زنگ های زیبا برای اس ام اس

یک سری زنگ اس ام اس بسیار زیبا برایتان آماده کردم که امیدوارم خوشتان بیاید . برای دانلود زنگ های اس ام اس از سایت بزرگ میهن دانلود به لينك زير بروید ...

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار نوكيا سري 60 ورژن 3(برنامه ضبط تماسها)Total Recall

با این برنامه شما می توانید تماسهای خود را علاوه بر فرمت AMR با فرمت WAV نیز ضبط نمایید.نرم افزار ضبط مكالمات تلفني مخصوص گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3 ميباشد. رو از ميهن دانلود دريافت كنيد . لذت ببريد

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار دانلود منیجر با قابلیت Resume و دانلود از سایت رپیدشیر

نرم افزار دانلود منیجر قوی و با امکانات فوق العاده تحت فرمت جاوا برای گوشی های موبایل. توسط این نرم افزار شما می توانید با Gprs ایرانسل یا اینترنت از طریق wifi  یا ... فایل های حجیم را بر روی گوشی خود دانلود کنید .

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار نوكيا سري 60 ورژن 3( عکس بعنوان اسکرین سیور) SlideScreensaver

این برنامه عکسای انتخابیتان را بصورت اسلاید شو بعنوان اسکرین سیور در گوشی شما نمایش می دهد. نرم افزار مخصوص گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3 ميباشد.

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار نوكيا سري 60 ورژن 3(برنامه ماشین حساب پیشرفته)

این برنامه یکی از قدرتمند ترین و پر کارایی ترین ماشین حساب های موجود است. نرم افزار مخصوص گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3 ميباشد.

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار سوني اريكسون سري uiq(برنامه قفل گذاری فایلها)Best Crypto

این برنامه (Best Crypto) از جمله برنامه های پر کارایی برای این سری گوشیهاست.

برای نصب آن باید از keygen قرار داده شده در فایل زیپ استفاده کنید. به این صورت که ابتدا نام برنامه را به درستی انتخاب نموده سپس یک ای میل فرضی قرار دهید و شماره بدست آمده را در برنامه وارد کنید.تنها عیب این برنامه این است که با اضافه کردن هر فایل بسته به سایز فایل مدت قفل گذاری طولانی می شود.اين نرم افزار براي سوني اريكسون سيستم عامل سيمبين uiq ساخته شده است.

نرم افزار سوني اريكسون سري uiq (برنامه پخش موزیک)LCG Jukebox

برنامه معروف Jukebox از شرکت LCG که از تولید کنندگان نرم افزار برای سیستم عامل سیمبین است.

از مزیتهای این برنامه این است که می توانید یک فولدر مشخص را برای خواندن موزیک استفاده کنید.دیگر مزیت این برنامه مجهز بودن آن به اکولایزر دستی است.فایل Keygen این برنامه بصورت یک فایل EXE داخل فیل زیپ دانلودی شما قرار دارد که با اجرای آن در رایانه و وارد کردن نامتان کدی به شما می دهد.اين نرم افزار براي سوني اريكسون سيستم عامل سيمبين uiq ساخته شده است.

نرم افزار سوني اريكسون سري uiq لیست سیاه(CallFilter)

بهترین برنامه برای فیلتر کردن تماسهای شما است.

با این برنامه می توانید پس از قرار دادن شماره فرد مورد نظر در لیستتان و انتخاب گزینه Activate ، فرد تماس گیرنده را در لیست سیاه قرار دهید.فرد با برقراری تماس با شما با پیغام " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد " مواجه خواهد شد!در ضمن برنامه لیستی از افرادی که تماس گرفته اند ، همراه با زمان دقیق تماس به شما ارائه می دهد.
نرم افزار موبايل روي مدل هاي زير كمپاني سوني اريكسون قابل نصب هستش:
سوني اريكسونP910|سوني اريكسونP900|سوني اريكسونP800|سوني اريكسونP1|سوني اريكسونW960
سوني اريكسونP990|سوني اريكسونM600|سوني اريكسونM608C|سوني اريكسونW950
سوني اريكسونW958C|موتورولاZ8|موتورولاA920|موتورولاA925|موتورولاA1000

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


تجربه شیرین اینترنت در موبایل با Opera Mobile v8.65 Full + Flash v7

Opera-Mobile.jpg

مرورگر اپرا از معروفترین مرورگرهای دنیاست و نسخه ای از این مرورگر سریع که برای پاکت پی سی ها و دستگاه هایی که ویندوز موبایل و سیستم عامل سیمبین , دارن تولید میشه به اسم "اپرا موبایل" هستش .
با اپرا موبایل , می تونین محتویات کامل وب سایت هارو تو دستگاه تون ببینین  .
 می تونین جدیدترین نسخه کامل این مرورگر رو در ادامه دانلود کنین

قابلیت های جدید نسخه 8.65
پشتیبانی از فلش پلیر7
قابلیت Text Wrap که همون شکستن خطها در مواقع لازمه
قابلیت جستجو
ذخیره کردن عکس ها
کپی کردن متن
فرستادن لینک ها به وسیله ایمیل , اس ام اس ویا ام ام اس

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار موبايل پاكت پي سيGoogle Maps(برنامه نقشه)

برنامه کامل و جامعی از کمپانی گوگل که در قبل نسخه های رایانه ای و اینترنتی آن قابل دسترسی بود ، و حال نسخه پاکت پی سی آن برای شما قرار داده شده است.

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now


نرم افزار موبايل پاكت پي سي Music Player (برنامه پخش فایل های صوتی)

این برنامه جالب ، کامپیوتر جیبی شما را به یک دستگاه پخش کننده صوتی قابل حمل تبدیل می کند .
این برنامه قابلیت پخش فایل های MP3 , OGG , WMA , WAV را دارا می باشد و از نکات جالب این برنامه می توان به پشتیبانی این برنامه از Skin های برنامه Winamp اشاره کرد .

دانلود فايل از اين جا كليك كنيد Download File Click Now

 
 
   
 
 
 TinyPic image  
   
 
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive