به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, August 3, 2008

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Behtarin Haye In Hafte Baraye Mobile Shoma

 
 
 
 
 
 
 
 
آرشیو جدیدترین های موبایل :

اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
بخش اسلامی
تم 3Rd Edition
تم سوني اريکسون
دفترچه راهنما
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
نرم افزار آیفون
نرم افزار بازی تم برای پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزار موبایل برای کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار و بازی متورولا
نوکيا سري 40
نوکيا سري 60
نوکيا سري 80
پس زمینه
پک های رایگان موبایل
پیکچر مسیج
کليپ موبايل


آرشیو جدیدترین فیلم ها :

ایرانی
خارجی


آرشیو جدیدترین کلیپ ها :

جالب
حادثه ای
خنده دار
سره کاری
ماشینی




 

فیلم معروف Hancock (هانکوک)، محصول سال 2008 :
خلاصه داستان : جان هانکوک (ویل اسمیت ارائه گر این نقش)قهرمانی غمگین و منزجر هست که در دنیای تنهای خودش زندگی میکند.به دلایل نامعلومی ، هانکوک دپرس میشود و به شدت مشرو....خوار میشود.در سال های زیادی جان بسیاری از مردم لوس انجلس را نجات داده ..اما در عملیات نجات دادنش توجهی به خرابی ساختمان ها، قطارها، جاده ها، ماشینها یا هر چیز دیگری که سر راهش باشد نداشته .اخرین باری که چند مجرم را دستگیر کرده بود،9میلیون دلار خسارت به شهر وارد شده بود.مردم به اندازه کافی از وی دیده ا ند و میخواهند به شهر دیگری برود.یک روز هانکوک جان رای امبری(جیسون بیت من ارائه گر این نقش)را نجات میدهد.
امبری سعی میکند وجهه این قهرمان را در جامعه عوض کند ، اما همسرش مخالفت میکند و ...
سبک فیلم : اکشن ، تخیلی ، کمدی ، درام

PersianMob.Net



 


 

فیلم ترسناک Waz محصول سال 2008 :
خلاصه داستان: قتل های زنجیره ای و فجیعی رخ میدهد و کارآگاه ادی سخت می کوشد تا اشتباه گذشته خود را که عامل اصلی اتفاقات اخیر هست رو جبران کند ولی ...
سبک فیلم : ترسناک، جنائی، داستانی، هیجان انگیز

PersianMob.Net



 


 

فیلم Death DefyingActs (به مبارزه طلبیدن مرگ)، محصول سال 2007 :
خلاصه فيلم : سال 1926. هري هوديني شعبده باز، بازيگر و متخصص فرار به همراه مدير برنامه هايش آقاي شوگرمن وارد ادينبورو مي شود. او در آخرين حرکت نمايشي خود مديوم ها و احضارکنندگان ارواح را به مبارزه طلبيده و مبلغ 10 هزار دلار جايزه براي کسي تعيين کرده که بتواند آخرين جملات مادرش را که 13 سال قبل مرده، به وي بگويد. مري مک گاروي نمايشگر زيباي کاباره ها که به همراه دختر نوجوانش بنجي نمايش هايي کوچک اجرا مي کند، تصميم مي گيرد تا به هر نحوي شده اين پول را به دست آورده و آينده اي براي فرزندش تدارک ببيند. او به هوديني مي گويد داراي قدرت فرارواني و قادر به يافتن جملات مادر مرحوم اوست. مري به همراه دخترش سعي مي کنند راز هوديني را کشف و برنده اين رقابت شوند. اما هوديني با وجود کشف فريبکاري آن دو نمي تواند آنان را رها کند، چون عاشق مري شده است. در روز موعود مري در برابر دوربين ها خود را از دايره رقابت بيرون مي کشد، اما ناگهان بنجي دچار حالتي غريب شده و از زبان مادر هري شروع به سخن گفتن با او مي کند. مري و بنجي پول را به دست مي آورند، اما هري در شهر بعدي بر اثر ضربه نابهنگامي که دريافت مي کند، جان مي سپارد.
سبک فیلم : درام، رمانتلیک

PersianMob.Net



 


 

فیلم Wanted مصحول سال 2008 :
خلاصه فیلم : وس 25 ساله سالمترین آدم غرغرو و تنهایی است که در دنیا میتوان شناخت ، نه صاحب کارش به او اهمیت می دهد نه دوست دخترش و همه عقیده داشتند که او ذره ای نمی ارزد . او هیچ کاری از دستش بر نمی آید مگر منتظر مرگ باشد . تا آنکه زنی به نام Fox او را ملاقات کرده و خبر می دهد که پدرش به طرز عجیبی به قتل رسیده ، فاکس جذاب او را به انجمنی می برد که به او یاددادند که چگونه انتقام مرگ پدرش را بگیرد پس از آنکه فاکس به او آموخت که چگونه سریع و سیر عکس العمل نشان دهد دریافت که اعضای انجمن بر اساس یک کد باستانی فعالیت می کنند و وظیفه آنها این است که طبق دستور آدم بکشند ! وست تحت تاثیر قوانین انجمن و نقش رئیس آن به نام salon آموخت که چگونه از نیروهای پنهان خود بهره گیرد .
او رفته رفته فهمید که خطرات زیادی انجمن را احاطه کرده و در حالی که در میان همگروهای خود فعالیت می کرد یاد گرفت چگونه هدفش را خودش به تنهایی جستجو کند .
سبک فیلم : اکشن ماجرایی ، درام ، جنایی گانسگتری ، اقتباسی

PersianMob.Net



 


 

فیلم زیبای Fight Club (باشگاه مبارزه)،محصول سال 1999.
خلاصه داستان: : مرد سی ساله منزوی و تنهایی که کارمند یک شرکت ماشین سازی بوده و از زندگی نسبتاٌ مرفه و راحتش خسته شده است با یک فروشنده صابون به اسم تایلر دوردن آشنا می شود و این آشنایی زندگی او را زیر و رو می کند . او تصمیم می گیرد برای فرار از این وضعیت کسل کننده بهمراه تایلر یک کلوپ مخفی و زیر زمینی عجیب به اسم باشگاه مشتزنی تاسیس کنند که در این باشگاه ، مردان بدون هیچ محدودیتی با مشت و لگد به جان هم افتاده و یکدیگر را کتک بزنند . در ابتدا مرد از این وضعیت خشنود است و لذت می برد اما اوضاع آنطور که دلخواه اوست پیش نمی رود . از یکسو مارلا سینگر که زنی است که مرد با او دوست بوده در اثر مصرف مواد مخدر اوردوز می کند و تایلر او را نجات می دهد و در ادامه آنها با هم ارتباط جنسی برقرار می کنند . از سوی دیگر باشگاه رفته رفته توسعه یافته و تبدیل به پروژه ای به اسم مایهم می شود که هدف آن خرابکاری در سطح شهر می باشد .
سبک فیلم : اکشن، درام، مهیج

PersianMob.Net



 


 

فیلم زیبای Equilibrium (تعادل)،محصول سال 2002.
خلاصه داستان: در دنيای آينده حکومتی بسيار خشن و مستبد وجود دارد که سياست آن از بين بردن شورشها ، جنگها و اعتراضات با استفاده از فرونشاندن احساسات و محو هيجانات است : کتابها ، هنر و موسيقی بطور اکيد ممنوع شده اند و داشتن احساس جرمی است که مجازات مرگ دارد . جان پرستون يکی از بهترين ماموران حکومت است که مسئول از بين بردن هر کسی است که از اين قوانين سرپيچی کرده است . اما زمانيکه او مقداری از داروی پروزيوم را از دست می دهد – يک داروی هوشيار کننده ذهن که احساسات را کاهش می دهد – ناگهان به تنها فردی تبديل می شود که قادرست با اين حکومت با آن مبارزه کرده و آنرا از بين ببرد .
سبک فیلم : اکشن، علمی تخیلی، مهیج

PersianMob.Net



 


 

مجموعه هشتم از عکس های متحرک با موضوع طبیعت : این مجموعه شامل 25 عکس متحرک در سایز 240x320 میباشد و مناسب برای پشت زمین های متحرک و یا اسکرین سیور های موبایل میباشد .

PersianMob.Net



 


 

تا به حال برای شما پیش امده که اس ام اس هاتون که مدت زیادی هست آنها رو جمع کردید در اثر یه سهل انگاری یا مشکلی از بین بره و ناراحت بشید ؟ یا خواسته اید که از اس ام اس هاتون کپی بگیرید و آنها رو نگه دارید؟
دیگر نگران نباشید با برنامه SMSExport که مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 هست میتونید از اس ام اس هاتون کپی بگیرید و آنها رو ذخیره کنید

PersianMob.Net



 


 

نسخه سوم از برنامه Flash Lite که مخصوص گوشی های نسخه 3 بوده و همانطور که میدانید برای اجرای فایلهای فلش در داخل گوشی یا اجرای برنامه هایی که تحت فلش اجرا میشوند به کار میرود . این نسخه از برنامه به دلیل رایگان بودن , رجیستر عمومی شده و قابلیت استفاده در تمام گوشی های سری 60 نسخه 3 را بدون هیچ عملیات اضافی دارا میباشد . برای ارتقای ورژن فلش پلیر گوشی خود هم اکنون اقدام نمایید .

PersianMob.Net



 


 

ویرایش عکس ها با برنامه محبوب Zensis.PhotoRite.SP.v6.11
شما با این برنامه میتونید عکس بگیرید , روی آنها افکت گذاری , قرار دادن قاب و ...عکس ها را مشاهده کنید و آنها را به اشتراک بگذارید این برنامه مخصوص گوشی های نوکیا سری 6 ورژن3 میباشد

PersianMob.Net



 


 

آیا تا به حال پیش امده که بخواهید گوشی موبایل خودتون رو سر ساعت مشخصی خاموش کنید؟
شما با برنامه بسیار مفید SwitchOff میتونید سر هر ساعتی که خودتون تنظیم میکنید موبایل خودتون رو خاموش کنید , این برنامه مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 میباشد

PersianMob.Net



 


 

شاید تا به حال پیش آمده باشه که دنبال فایل , شماره , اس ام اس , نوشته یا هر چیز دیگری در گوشی خود زمان زیادی رو صرف پیدا کردن کنید
اما اینبار شما با برنامه Nokia In device Search 1.0 میتونید دنبال کلمه کلیدی خود با سرعت بالا باشید
دانلود این برنامه مفید را پیشنهاد میکنیم

PersianMob.Net



 


 

برنامه بسیار مفید و کاربردی Mp3 Editor این امکان رو به شما میده تا در گوشی های نوکیا سری 60 ورژن3 فایل های MP3 رو ببرید و آنها را به چندین قسمت تبدیل کنید همچنین با این برنامه میتونید قسمتی از آهنگ رو بریده و به عنوان زنگ موبایل خود استفاده کنید

PersianMob.Net



 


 

نقشه کامل جاده های ایران به صورت جاوا و قابل اجرا در تمامی گوشی های موبایل که از جاوا پشتیبانی میکنند
اخرین تغییرات در این نسخه از نقشه به وجود آمده و میتوانید از پرشین موبایل دریافت کنید

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده ی Professional Bowlers Association Bowling : بازی Professional Bowlers Association Bowling یک بازی بولینگ حرفه ای میباشد که برای علاقه مندان به این بازی سرگرم کننده و سالم میباشد , این بازی توسط Concrete Software به صورت جاوا با گرافیکی بسیار بالا و به صورت 3 بعدی (3D) تولید شده و در 3 سایز 176x208, 176x220, 240x320 برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون در دسترس قرار گرفته شده است , پیشنهاد میکنم این بازی را از دست ندید .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده Tetris POP : شرکت EA Mobile بعد از تولید بازی بسیار پرطرفدار و معروف Tetris Blockout که جنجالی به پا کرد اینبار بازی Tetris POP را تولید کرده , بازی فکری و پازل مانند که فعلا تنها برای رزولوشن 176x208 ساخته شده است و در آینده برای رزولوشن های دیگر نیز این بازی در دسترس قرار میگیرد .

PersianMob.Net



 


 

آخرین ورژن از برنامه معروف Activefile.1.27.19 مخصوص گوشی های نوکیا
شما با این برنامه قادر هستید تا فایل ها را در گوشی خودتون مدیریت کنید
در این ورژن از برنامه علاوه بر رفع مشکلات قبلی امکانات زیر به برنامه اضافه شده :
- مدیریت اس ام اس ها , ارسال اس ام اس مجازی برای خودتون , پشتیبان گیری از اس ام اس ها
- گرفتن عکس از صفحه نمایش گوشی
- جستجو بین فایل ها و پوشه ها - ارسال فایل ها از طریق اس ام اس , ام ام اس و بلوتوث
- ساختن فایل های زیپ و خارج کردن آنها از زیپ
- ....
این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سیمبیان 9.1 و 9.2 موجود و آماده دانلود هست , در کل پیشنهاد میکنیم از این نرم افزار استفاده کنید

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده زیبای Super Boom Boom
این بازی به صورت جاوا و در ابعاد 240x320 عرضه شده
پیشنهاد میکنم این بازی جالب را دانلود کنید

PersianMob.Net



 


 

بی شک Best CallRecorder v1.02 یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزار های ضبط تماس هاست
شما با این نرم افزار که مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن3 میباشد قادر هستید تا تماس های گرفته شده و پاسخ داده شده را ضبط کنید.
پرشین موبایل این نرم افزار را به صورت کامل برای شما آماده دانلود کرده است

PersianMob.Net



 


 

آخرین ورژن نرم افزار محبوب و کاربردی DivXPlayer0.89
شاید تا به حال پیش آمده که خواستید فایل های ویدیویی با فرمت avi را در گوشی خود مشاهده کنید
این گونه فایل ها برای اینکه حجم کمتری بگیرند با کد گذاری Divx حجم کمتری را اشغال کنند و شما برای دیدن این فایل ها نیار به برنامه مخصوص دارید
اینبار پرشین موب این نرم افزار کاربری و ضروری را برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 در اختیار شما قرار داده است

PersianMob.Net



 


 

بازی معروف America's Army Special Operations : یکی دیگر از محصولات پرطرفدار شرکت Gameloft بازی America's Army Special Operations میباشد که محصول سال 2007 این شرکت میباشد و یکی از برترین بازی های سال 2007 این شرکت شناخته شد, این بازی با موضوع رزمی و جنگی میباشد و در 3 رزولوشن 176x204, 176x220, 240x320 پیکسل تولید و عرضه شده است .

PersianMob.Net



 


 

پک عکس های موبایل در 2 سایز : این پک شامل 83 عکس زیبا و جدید با گرافیک فوق العاده میباشد که تمامی عکس ها با فرمت jpg بوده و در موضوعات مختلف ارایه شده اند . این عکس ها در 2 سایز 240x320 و 480x320 پیکسل به صورت جداگانه در دسترس قرار گرفته است .

PersianMob.Net



 


 

شما با استفاده از Private Call And Sms Guard v3.22 که آخرین ورژن این نرم افزار محبوب و پر طرفدار در جهان هست قادر هستید تا اطلاعات تماس و پیامک های خود را شخصی سازی کنید
با استفاده از این برنامه میتوانید میتوانید پیامک های رسید خود را مخفی کنید تماس ها را مدیریت و شخصی سازی کنید
این نرم افزار به صورت کامل و همراه با کیجن مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 میباشد

PersianMob.Net



 


 

شما با استفاده از نرم افزار Nimbuzz میتوانید با مسنجر های مختلف لوگین کرده و با دوستان خود ارتباط برقرار کنید
این نرم افزار از مسنجر های معروف Skype, MSN, Google Talk, Yahoo, AIM, Jabber کاملا پشتیبانی و سازگاری کامل دارد
از امکانات برنامه :
- چت کردن , ایجاد کنفرانس و ورود به چت روم ها
- به اشتراک گذاری فایل , عکس و صدا
- پیام صوتی
- امکان BuZzZ زدن
این برنامه کاملا رایگان بوده و مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 میباشید

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده Crash Bandicoot Kart 3D
این بازی مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 در ابعاد 240x320 هست
گرافیک بازی فوق العاده و با فرمت Sis

PersianMob.Net



 


 

مجموعه عکس های متحرک و غیر متحرک : این مجموعه شامل 45 عکس زیبای متحرک و غیر متحرک با موضوع گربه میباشد که تمامی عکس ها در سایز 176x220 پیکسل میباشند و دارای کیفیت مناسبی هستند .

PersianMob.Net



 
 
   
 
 
   
    TinyPic image
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive