به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, August 9, 2008

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Film , SmS, Music , Theme , Game ,....

 
 
 
 
TinyPic image
 
 
 
 
 
آرشیو جدیدترین های موبایل :

اسکرین سیور
بازی جاوا
بازی سامسونگ
بخش اسلامی
تم 3Rd Edition
تم سوني اريکسون
دفترچه راهنما
زنگ موبايل
سری 60 V1
سری 60 V2
سری 60 V3
نرم افزار آیفون
نرم افزار بازی تم برای پاکت پی سی
نرم افزار بازی تم سری E
نرم افزار بازی تم سری N
نرم افزار جاوا
نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزار موبایل برای کامپیوتر
نرم افزار و بازی Symbian
نرم افزار و بازی سونی اریکسون
نرم افزار و بازی متورولا
نوکيا سري 40
نوکيا سري 60
نوکيا سري 80
پس زمینه
پک های رایگان موبایل
پیکچر مسیج
کليپ موبايل


آرشیو جدیدترین فیلم ها :

ایرانی
خارجی


آرشیو جدیدترین کلیپ ها :

جالب
حادثه ای
خنده دار
سره کاری
ماشینی




 

فیلم زیبای Felon (تبهکار)،محصول سال 2008.
خلاصه داستان: یک مرد خانواده دوست, با آینده ای درخشان وقتی دزدی را که به خانه اش وارد شده بطور تصادفی به قتل می رساند, همه چیز را ناگهان از دست میدهد. او به جرم قتل غیر عمد به سه سال زندان, جایی که قانون جامعه، دیگر حکم فرما نیست, به جایی با حداکثر امکانات امنیتی محکوم میشود.
سبک فیلم : درام

PersianMob.Net



 


 

استند آپ کمدی زیبایی رو براتون آماده کردیم با نام Axis of Evil Comedy Tour (تور کمدی محور شرارت) که در آن مازیار جبرانی (یکی از مشهورترین کمدین های ایرانی که برنامه هاشو به زبان انگلیسی اجرا می کند) به همراه 3 نفر دیگر که اونها عرب هستند این برنامه را اجرا می کنند. مازیار جبرانی، که ملقب به ماز جبرانی است در این تور که در کشورهای مختلف اجرا می کند سعی بر این دارد تا چهره ی بهتری را از ایرانیان و کلا مردمان خاورمیانه در قالب طنز به نمایش بگذارد! در این برنامه ویژگی ها ،مشکلات، نوع برخوردها، حرکات و گفتار مسخره رئیس جمهور آمریکا و.... به شکل طنز مطرح می شود. که بسیار شو جالب و خنده داری رو ایجاد کرده. پیشنهاد می کنیم اگر کمی به زبان انگلیسی تسلط دارین و یا اگر مقیم خارج از کشور هستید این شو را حتما دانلود نمایید. برای توضیحات بیشتر به صفحه دانلود مراجعه نمایید.
سبک : کمدی

PersianMob.Net



 


 

فیلم The Death and Life of Bobby Z (مرگ و زندگي بابي زي)،محصول سال 2007.
خلاصه داستان: تد گروزا افسر اداره مبارزه با مواد مخدر، تيم کيرني تفنگدار دريايي سابق را که محکوميت کوتاه مدتي دريافت کرده به ‏همکاري فرا مي خواند. وظيفه او در ازاي خروج زود هنگام از زندان، کسب هويت قاچاق چي معروفي به نام بابي زي ‏است. کسي که با بزرگ ترين روساي باندهاي قاچاق در آمريکاي جنوبي رابطه دارد و مي توان از طريق وي ماهي ‏هاي بزرگ تر را به دام انداخت. گروزا به تيم مي گويد که بابي زي واقعي مرده، اما هيچ کدام از قاچاق چيان از اين ‏واقعه مطلع نيست. اما زني وجود دارد-اليزابت- که معشوق پيشين بابي زي بوده و قادر به شناسايي بابي زي واقعي ‏است. تيم پس از آموزش توسط گروزا و دستيارش وارد محفل قاچاق چيان مي شود. پس از برخورد با اليزابت به نظر ‏مي رسد که تيم موفق به قانع کردن او شده است. اما وقايع غير منتظره اي در انتظار اوست از جمله پسر 14 ساله اي ‏که اليزابت اصرار دارد فرزند بابي زي است و نقشه هايي که ديگران قاچاق چيان از جمله دون هوئرتو براي کشتن ‏بابي زي کشيده اند. تيم به همراه فرزند بابي مي گريزد، اما در درگيري نهايي ناگهان سر و کله بابي زي واقعي به ‏همراه گروزا پيدا مي شود....‏
سبک فیلم : اکشن، جنائی، درام، مهیج

فیلم با فرمت Mkv قرار داده شده و کیفیت مانند Avi میباشد و با کدک هم قابل اجرا میباشد !

PersianMob.Net



 


 

فیلم کمدی و جدید Son Of Rambow (پسر رامبو) محصول 2008 :
خلاصه داستان : دهه 80، در کشور انگلستان پسر جوانی به نام ویل پرادروف در میان گروهی مذهبی که دور از اجتماع زندگی میکنند بزرگ میشود. در این گروه تلویزیون و موسیقی شدیدا ممنوع است اما هنگامی که ویل برای اولین بار فیلمی به نام «رامبو : اولین خون» را میبیند، افکارش کاملا دگرگون میشود و تصمیم میگیرد به همراه یکی از اشرار مدرسه به نام لی کارتر به ارتش ملحق شود تا حماسه رزمی خود را بسازد.
سبک فیلم : کمدی

PersianMob.Net



 


 

کیفیت DVD Rip و 3gp اضافه شد !

فیلم Wanted مصحول سال 2008 :
خلاصه فیلم : وس 25 ساله سالمترین آدم غرغرو و تنهایی است که در دنیا میتوان شناخت ، نه صاحب کارش به او اهمیت می دهد نه دوست دخترش و همه عقیده داشتند که او ذره ای نمی ارزد . او هیچ کاری از دستش بر نمی آید مگر منتظر مرگ باشد . تا آنکه زنی به نام Fox او را ملاقات کرده و خبر می دهد که پدرش به طرز عجیبی به قتل رسیده ، فاکس جذاب او را به انجمنی می برد که به او یاددادند که چگونه انتقام مرگ پدرش را بگیرد پس از آنکه فاکس به او آموخت که چگونه سریع و سیر عکس العمل نشان دهد دریافت که اعضای انجمن بر اساس یک کد باستانی فعالیت می کنند و وظیفه آنها این است که طبق دستور آدم بکشند ! وست تحت تاثیر قوانین انجمن و نقش رئیس آن به نام salon آموخت که چگونه از نیروهای پنهان خود بهره گیرد .
او رفته رفته فهمید که خطرات زیادی انجمن را احاطه کرده و در حالی که در میان همگروهای خود فعالیت می کرد یاد گرفت چگونه هدفش را خودش به تنهایی جستجو کند .
سبک فیلم : اکشن ماجرایی ، درام ، جنایی گانسگتری ، اقتباسی

PersianMob.Net



 


 

کیفیت DVD Rip و 3gp اضافه شد !
فیلم معروف
Hancock (هانکوک)، محصول سال 2008 :
خلاصه داستان : جان هانکوک (ویل اسمیت ارائه گر این نقش)قهرمانی غمگین و منزجر هست که در دنیای تنهای خودش زندگی میکند.به دلایل نامعلومی ، هانکوک دپرس میشود و به شدت مشرو....خوار میشود.در سال های زیادی جان بسیاری از مردم لوس انجلس را نجات داده ..اما در عملیات نجات دادنش توجهی به خرابی ساختمان ها، قطارها، جاده ها، ماشینها یا هر چیز دیگری که سر راهش باشد نداشته .اخرین باری که چند مجرم را دستگیر کرده بود،9میلیون دلار خسارت به شهر وارد شده بود.مردم به اندازه کافی از وی دیده ا ند و میخواهند به شهر دیگری برود.یک روز هانکوک جان رای امبری(جیسون بیت من ارائه گر این نقش)را نجات میدهد.
امبری سعی میکند وجهه این قهرمان را در جامعه عوض کند ، اما همسرش مخالفت میکند و ...
سبک فیلم : اکشن ، تخیلی ، کمدی ، درام

PersianMob.Net



 


 

بازی 4x4 Extreme Rally: World Tour : یک بازی جدید اتوموبیل رانی با کیفیت و گرافیک بالا , این بازی توسط شرکت Gameleons به صورت جاوا برای 3 سایز 176x208, 176x220, 240x320 پیکسل تولید شده است .

PersianMob.Net



 


 

بازی Golf Superstars : یک بازی گلف جدید و جذاب با گرافیکی بسیار مناسب , این بازی جاوا بوده و توسط شرکت Gamevil تولید شده و در 3 سایز 176x208 ,240x320 ,320x240 پیکسل تولید شده است .

PersianMob.Net



 


 

5 زنگ آرام و لایت برای کسانی که دوست دارن زنگ های موبایلشون لایت باشه
دانلود کنید که واقعا زیبا و با کلاس هستند , زنگ ها همگی با فرمت MP3 هستند

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و فوق العاده Death Race : یکی دیگر از محصولات 2008 شرکت Gameloft بازی Death Race میاشد که بر اساس فیلم Death Race که خود محصول 2008 میباشد . این بازی دارای گرافیک فوق العاده ای میباشد و به صورت جاوا تولید شده و در موضوع مسابقات ماشین میباشد . برای تمامی رزولوشن های سونی اریکسون و نوکیا هم ساخته شده است .

PersianMob.Net



 


 

بازی فوق العاده Ronnie OSullivans Snooker 2008 : بازی Ronnie OSullivans Snooker مصحول 2008 شرکت PlayerOne میباشد . یک بازی Snooker با گرافیکی فوق العاده که به صورت سه بعدی (3D) میباشد . این بازی به صورت جاوا بوده و برای اکثر رزولوشن های گوشی های نوکیا و سونی اریکسون تولید شده است .

PersianMob.Net



 


 

نسخه کامل و فول ورژن از آنتی ویروس kaspersky v7.0.32 برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ ٫بدون نیاز به ساین و بدون نیاز به شماره سریال و key به همراه آخرین آپدیت این برنامه
توجه داشته باید حتی با این نسخه از این آنتی ویروس برتر میتوانید آن را آپدیت کنید برای اینکار پس از ورود به نرم افزار گزینه option را انتخاب کنید و ازمنوی option گزینه open page را برگزینید . سپس از منوی باز شده گزینه update page را انتخاب کنید تا به صفحه آپدیت بروید . در آن جا با انتخاب گزینه update میتوانید آنتی ویروس خود را به طور رایگان آپدیت کنید .(البته با اینترنت ایرانسل )
علاوه بر این امکانات شما میتوانید در تنظیمات این برنامه شماره ای را وارد کنید تا در هنگام سرقت گوشی یا عوض شدن سیم کارت شماره سیم کارت جدید برای شما ارسال شود و فایل های شما در گوشی از قبیل عکس ٫ ویدیو و .. غیر قابل استفاده باشند.
همچنین من برای کسانی که دسترسی به اینترنت ایرانسل ندارند آخرین آپدیت این برنامه را قرار داده ام که برای این کار باید فایل b.dat رادر مسیر c:\private\200112C4 ( مخصوص گوشی های هک شده )

PersianMob.Net



 


 

50 پس زمینه بسیار زیبای موبایل در ابعاد 240x320
تمامی پس زمینه ها با کیفیت عالی و در در تمامی موضوعات هستند

PersianMob.Net



 


 

همگی شما نرم افزار Full Screen Caller می شناسید
این ورژن از برنامه مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 میباشد با این تفاوت که کلی امکانات به برنامه اضافه شده و میتوانید از هر کدام از تنظیمات که مایل بودید استفاده کنید , این ورژن به صورت فول در اختیار شماست
برای دوستانی که کار این برنامه رو نمیدونند عرض کنم که با استفاده از این برنامه و عکس که به هر یک از مخاطب هاتون میدید هنگامی که با شما تماس برقرار کنند عکس کامل و تمام صفحه شخص مورد نظر روی گوشی ظاهر میشه

PersianMob.Net



 


 

8 تم بسیار زیبا در ابعاد 240x320 مخصوص گوشی های سونی اریکسون آماده کردم که بسیار کم حجم و زیبا هستند
پیشنهاد میکنم دانلود کنید

PersianMob.Net



 


 

6 تم بسیار زیبا برای گوشی های سونی اریکسون در ابعاد 176x220 آماده دانلود هست
تم همگی کم حجم و زیبا هستند , پیشنهاد میکنم دانلود کنید

PersianMob.Net



 


 

نرم افزار Google Search یک نرم افزار اختصاصی از قدرتمندترین جستجوگر اینترنت میباشد که آخرین نسخه آن Google Search v1.1 میباشد . یکی از قابلیت های این نرم افزار ایجاد میانبری در محیط Standby گوشی میباشد که باعث صرفه جویی در وقت کاربران میشود . این نرم افزار برای گوشی های سری 60 ورژن 3 گوشی های نوکیا میباشد .

PersianMob.Net



 


 

مدیریت کامل فایل های زیپ در گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 با برنامه Handy.Zip.v1.05 که به صورت کامل و فول در اختیار شماست , با این برنامه قادر هستید تا فایل های زیپ در گوشی خود را از حالت فشرده خارج یا چندین فایل را زیپ کنید از جمله امکانات اینبرنامه میتوان به اضافه کردن فایل به هر فایل زیپ بدون نیار به خارج کردن آنها از حالت فشرده

PersianMob.Net



 


 

اين نرم افزار قادر به خواندن تمامی پسوندهای تصویری و صوتی کامپیوتری ( به غیر از پسوند wmv ) در موبایل است . بله درست خواندید تمامی پسوندهای تصویری به جز پسوند wmv را می توانید در موبایل خود با همان کیفیت تصویر کامپیوتر ببینید . کافیست این نرم افزار که نام آن core player است را روی گوشی خود نصب کرده و سپس فایل تصویری ای را از کامپیوتر مستقیم به رم گوشی خود انتقال داده و وارد نرم افزار core player شوید و آدرس آن فایل را به نرم افزار داده تا با کمال ناباوری ببینید که فایل تصویری شما که مثلا پسوند avi - mpeg و …. را دارد شروع به پخش می کند.
این نرم افزار قادر به اجرای فایل های صوتی و تصویری با پسوند های زیر است .
Audio Formats : MP3, MP2, AAC, MKA, WMA, Midi*, WAV, OGG, Speex, WAVPACK, TTA, FLAC, MPC, AMR, ADPCM, ALaw, MuLaw, G.729
Video Formats : H.264 (AVC), MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, Theora*, Dirac*, MJPEG, MSVIDEO1
مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3

PersianMob.Net



 


 

همگی شما با فرمت Ogg آشنا هستید
این فرمت مخصوص فایل های صوتیست که از حجم کم شده و در کیفیت تاثیری ندارد , برای اینکه بتوانید فایل های Ogg را گوشی کنید نیاز به برنامه خاصی هست که ما این برنامه را برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 در اختیار شما قرار داده ایم
با برنامه OggPlay 1.72 که آخرین ورژن این برنامه هست میتوانید فایل هایی با فرمت Ogg را در موبایل خود گوشی کنید
توجه : برای نصب این برنامه ابتدا فایل OggPlayFonts.sis را نصب کنید و سپس یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کرده و سپس فایل OggPlayS60V3_1_72.sis را نصب کنید

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از برنامه AudioCube v1.1.21 میتوانید فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید.برای این کار فایل های صوتی را در روت رم گوشی یا موبایل خود به آدرس های \:C یا \:E قرار دهید و برنامه را اجرا کنید , فایل های پس از تبدیل در همین مسیر ها با فرمت جدید قرار خواهند گرفت.
دانلود این برنامه فوق العاده را به شما پیشنهاد میکنیم.

PersianMob.Net



 


 

برنامه Py Resizepic v1.0 به منظور کوچک یا بزرگ کردن عکس ها در گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 ساخته شده است
شما با این برنامه میتوانید عکس های خود را در هر اندازه ای که مایل باید آنها را تغییر سایر دهید
برای این کار ابتدا برنامه Python را به طور کامل نصب و سپس برنامه Py Resizepic را نصب کنید

PersianMob.Net



 


 

جدیدترین و آخرین ورژن از نرم افزار محبوب NiceAlarm
بیدار کردن سر وقت یا یاد آوردی کاری از وظایف این برنامه میباشد شما قادر هستید تا هر موزیکی که مایل باشید بر روی زنگ های این برنامه قرار دهید و به همراه آن نوشته ای هم اضافه کنید تا در هنگام زنگ خوردن به شما یادآوری کنید
این برنامه دارای تنظیمات پیشرفته دیگری نیز ازجمله اضافه کردن 6 زنگ در ساعت های مختلف , ویبره در هنگام زنگ خوردن و ...

PersianMob.Net



 


 

ماشین حساب حرفه ای با NiceCalc v2.0 در گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3
شاید برای انجام بعضی محاسبات ریاضی ماشین حساب خود گوشی کارایی لازم را نداشته باشد , در این جا شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار محاسبات ریاضی خود را انجام دهید این برنامه تا 20 شماره را پشتیبانی میکند و برای اجرا نیاز به 200 کیلوبایت حافظه دارد

PersianMob.Net



 


 

بازی بسیار زیبای Baseball Superstars 2008
این بازی به صورت جاوا و در ابعاد 240x320 هست , کیفیت بازی بسیار زیبا و بسیار هیجان انگیز هست
این بازی قابل نصب بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی میکنند

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار LightNotepad 1.31 که مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 هست میتونید در گوشی خودتون نسبت به ایجاد یا ویرایش فایل های متنی بپردازید با این تفاوت که این برنامه امکانات زیادتری نسبت به ویرایگش خود گوشی داره

PersianMob.Net



 


 

این هم نرم افزار FlashLite برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 2 که میتونند با نصب این برنامه فایل های .Swf رو در گوشیشون اجرا کنند

PersianMob.Net



 


 

چند روز پیش برنامه ای رو برای گوشیهای نوکیا سری 60ورژن 3 قرار دادیم که میشد تمامی فایل های صوتی و تصویری کامپیوتر رو در موبایل مشاهد کرد
حال همین برنامه (Core player v1.1.1) رو برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 2 یا همون سیمبیان 7 و 8 برای شما قرار میدهم
از جمله فرمت هایی که میتونید با این برنامه در موبایل خود ببینید میشه به : MP3, AAC, MKA, WMA, WAV, OGG, Speex, WAVPACK, FLAC, MPC, AMR,
ADPCM, ALaw, MuLaw, Midi,H.264 (AVC), MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, MJPEG,Matroska, TS, PS, 3GPP, MOV, AVI, MPEG-4, NSV اشاره کرد
این برنامه رو میتونید از پرشین موبایل دریافت کنید

PersianMob.Net



 


 

در این پست برای دوستان عزیز یک سری کد و پلاگین کاربردی قرار میدم که مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 2 هست , شما با نصب هر کد دلخواهی که مایل هستید میتونید اون فرمت رو در گوشیتون اجرا کنید به عنوان مثال با نصب کد xvid میتونید فرمت های Avi که با xvid کد گذاری شده اند رو در گوشیتون اجرا کنید , این کد ها برای گوشی های نوکیا سری 60 و سری 60 ورژن 2 هست
لیست کد ها : xvid,core mp4,koi8r,mp3,ogg,win1251s60,wma,mad_armi,rar (zipman codec),tar, gzip (zipman codec),MP3/mp3 read codec for 6600,n-gage

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید و بسیار زیبا و گرافیک بالای Summer Games 2008
در این بازی شما در چندین رشته ورزشی از جمله دومیدانی , وزنه برداری , قایق رانی , پرتاب نیزه , ... میتوانید شرکت کنید
این بازی به صورت مولتی اسکرین و قابل اجرا در تمامی گوشی های جاوا آماده دانلود هست

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از نرم افزار دقیق و با قدرت Phone Guardian v2.0 میتوانید گوشی خود را کاملا ایمن کنید
با استفاده از این برنامه که مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 هست میتوانید هنگام به سرقت رفتن یا عوض شدن سیم کارت گوشی خود فقط با استفاده از دستوات اس ام اس گوشی خودتون رو قفل کنید چون این برنامه شماره فرد مورد نظر رو برای شما ارسال میکنه

PersianMob.Net



 


 

با استفاده از آخرین ورژن برنامه DVDPlayer میتوانید فایل های تصویری با فرمت Avi را که با Divx , XviD کد گذاری شده اند یا از روی DVD ریپ شده اند روی گوشی خود با همان کیفیت و به صورت تمام صفحه مشاهد کنید
کد فعال سازی برنامه : 000000

PersianMob.Net



 


 

بازی جدید وزیبای Alberninho Football 2008
این بازی به صورت جاوا و در دو ابعاد 240x320 , 176x208 آماده دانلود هست

PersianMob.Net



 


 

اگه شما جز آن دسته افرادی هستید که مایل هستید بدونید در درون فایل های Sis چه چیز هایی وجود داره
برنامه SmartSIS v1.4 رو به شما پیشنهاد میکنیم
با استفاده از برنامه میتونید پس از نصب در گوشیتون هر فایلی رو که خواستید محتوات درونی آن را ببینید و در آنها تغییراتی ایجاد کنید
برای نصب این برنامه ابتدا فایل هایی که در پوشه Python وجود دارند به طور کامل نصب کنید و یک بار گوشی خود را خاموش و سپس برنامه مورد نظر را اجرا کنید

PersianMob.Net

 
 
 
   
 
 
   
   
 
 
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive