به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, July 18, 2009

[farsibooks] چراغ سبز موسوی به بسیج برای تقلب در انتخابات

 

سلام دوس جونای خوبم.

بر اساس تحقیقات محرمانه که صورت گرفته دلیل تقلب بسیجی ها نه فرمایشات وقاحت فقیه و نه سفارش فرماندهان نبوده و تنها دلیل این کار علاقه وافر بسیجیها به موسوی و اجرای فرمایشات میر حسین بوده. چراغ سبز و توصیه موسوی دو روز به انتخابات انجام شد که طی یه سخنرانی موسوی گفت بسیجیها از آرای مردم مثل ناموسشون محافظت میکنن و بسیجیها هم دقیقا همین کارو کردن.

هواپیمای توپولوف سقوط کرد که تو ایران عادیه. اما چند تا مسئله پیش اومده: اولا جعبه سیاه هر هواپیما نسبت به خودش ساخته میشه و امکان نابودیش صفره ما فرض رو بر این میگیریم که هر چی اومد تو ایران از قوانین الهی وقاحت فقیه طبعیت میکنه سوال اینه که چطور شده که قاب فولادی فنا شده ولی نوار توش سالم مونده؟ مسئله دوم اینه که روسیه بر خلاف صدا و سیمای مثلا ملی گفته که توپولوف تا 2008 حق پرواز داشته. مسئله سوم کشته شدگان تیم ملی جوانان بوده که بعد سقوط معلوم شد سه تا از مسافران نوجوان نبودن و به اسم سه نفر دیگه میخواستن مسابقه بدن تا ایران برنده بشه. واقعا خیلی باحالیم.

نماز جمعه عبادی سیاسی هم که تو بخش عبادیش یک و نیم میلیون نفر و تو بخش سیاسیش دو و نیم میلیون نفر شرکت داشتن با کلی مسئله برگزار شد. هاشمی زیبا صحبت کرد مردم هم زیبا پاسخ دادن، این وسط چندتا بسیجی تخم جن هم بودن که میخواستن عرض اندام کنن و نتونستن و صدا و سیمای مثلا ملی فقط این بنده خداهارو که حتی نماز هم نخوندن رو نشون داد. حرفای هاشمی رو هم میشه گفت صد در صد سانسور کرد. مهمترین مسائل بجز حرفای هاشمی شعارهای مرگ بر روسیه و مرگ بر چین بود که مثل حضور مردم بی سابقه بود. تو مطلب قبلیم یه عکس براتون گذاشته بودم که دوباره براتون میذارم فقط جای چین رو با روسیه و چچن رو با اویغور عوض کنین.

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/ayneyeyar/rohani.gif

www.ayneyeyar.parsiblog.com

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

No comments:

Blog Archive