به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, May 18, 2010

.: JaRaGhe :. Majale Sargarmi



 
     
 

 

تبليغات

Advertisements

 



 

مجله فوق العاااده كليپ و سرگرمي 28 ارديبهشت 89

 

با سلام

توضيح درباره ايميل : شامل عكس ها و كليپ هاي بسيار بسيار زيبا و برتر روز 

 

سايت كليپ دوني در يك نگاه و چند زاويه :

بزرگترين و اولين مرجع كليپ هاي ايراني و خارجي

برترين ارائه كننده جديدترين سرگرمي هاي ايران و جهان

 

Alexei Antonov در سال 1957 در روسیه متولد شد و نقاشی های رنگ روغن وی زبانزد خاص و عام است. وی از سال 1990 در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند و به تدریس هنر و نقاشی در مطرح ترین دانشگاه های این کشور اشتغال دارد.

 

ديدن اين تصاوير بسيار بسيار جالب و ديدني رو هرگز از دست نديد

 

کرایگ هایپر؛ نویسنده، محقق، مقاله نویس، مجری رادیو و تلویزیون و یک سخنران حرفه ای است. در ۲۵ سال گذشته، او با کارهایش به عنوان یک کارشناس حرفه ای موفقیت در حوزه های شخصی و اجتماعی معرفی شده. هاپیر یک سایت هم درباره سخنرانی موثر دارد که در آن نوشته:

�من خواسته ام بخش های مهم کتاب های کمکی که تا به حال خوانده ام و تجربه هایی که در زندگی ام داشته ام را به صورت ۴۰ نکته کلیدی فشرده کنم و در اختیار دیگران بگذارم تا در هر زمان بتوانند آن را بخوانند. مطمئنا کتاب هایی که در سطح جهانی فروخته می شوند و درباره خودیاری هستند ممکن است برای بعضی ها قابل استفاده باشند ولی من مایلم چیزی بنویسم که برای همه مفید واقع شود.آ� حالا این شما و این هم ۴۰ توصیه کرایگ هایپر. بخوانید و قضاوت کنید.


۱) فرصت هایی را می بینند و پیدا می کنند که دیگران آنها را نمی بینند.

۲) از مشکلات درس می گیرند، در حالی که دیگران فقط مشکلات را می بینند.

۳) روی راه حل ها تمرکز می کنند.

 

 

وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده ، تا خودت باشی و خودش . . .

.

.

.

از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد

نه آنچه را که آرزو داری ، زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار . . .

 

 

نرم افزار MobiProtect v1.2 نرم افزاری فوق العاده کاربردی به منظور حفاظت از بخش های مختلف گوشی های نوکیا می باشد.این نرم افزار دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :
- قابلیت حفاظت از بخش هایی همچون مدیریت فایل ، دفترچه تلفن ، گالری
- قابلیت حفاظت اس ام اس ها توسط رمز عبور
- امکان قفل کردن برنامه های کاربردی نصب شده در گوشی
- امکان دارا بودن رمز عبور تا حداکثر 8 رقمی
- قابلیت حفاظت اتوماتیک از بخش های مورد نظر بصورت خودکار در هنگام روشن شدن گوشی
- قفل نمودن گزارشات مختلف در گوشی همانند لیست تماس ها و ...
- امکان قفل نمودن گوشی بصورت زمانبندی شده
و ...
نرم افزار قابل نصب و سازگار با گوشی های نوکیای سری 60 ویرایش سوم می باشد

 

برای اینکه بتوان یک عکس را ویرایش نمود مثلآ لکه های صورت را که در عکس ظاهر شده را پاک کرد باید از یک نرم افزار ویرایش تصویر استفاده کرد. تا به حال دز مینه نرم افزار های ویرایش تصویر شرکت های بزرگ نرم افزاری جهان محصولات مختلفی را منتشر نموده اند که هر کدام از آنها دارای معایب و مزیت هایی هستند. اما نرم افزاری که در چند سال متوالی مورد توجه بسیار از فتوشاپیست ها و افرادی که با ویرایش عکس سروکار دارند قرار گرافته، نرم افزار Photoshop کمپانی Adobe است. همانطور که می دانید این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر در جهان به شمار می رود. در واقع این نرم افزار ابزاری بسیار قوی برای گرافیستها به شمار به می رود زیرا در آن تمامی ابزارهای ویرایشی قرار دارد و کاربر در آن احساسی کمی و کاستی نمی کند. برای اینکه شما به تمام ابزارها و لوازم ویرایش تصویر دسترسی داشته باشید بهرتین گزینه استفاده از این نرم افزار است. در چند روز اخیر متوجه شدیم که شرکت Adobe ورژن جدیدی از این نرم افزار پرطرفدار را با نام Adobe Photoshop CS5 روانه بازارهای جهانی کرده است از همین رو پس از تست هایی مختلف بر روی این نرم افزار تصمیم گرفتیم تا امروز آن را در سایت كليپ دوني برای شما دوستان عزیز قرار دهیم. البته چند روز پیش نسخه پرتابل نرم افزار فتوشاپ در سایت قرار گرفت و همانطور که از قبل قول داده بودیم قرار شد در چند روز آینده نسخه کامل این نرم افزار معروف را هم برای شما علاقه مندان به آن قرار دهیم و امروز نسخه جدید و کامل این نرم افزار را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه در مقایسه با نسخه پرتابل بسیار کاملتر است و نیز حجم آن حدود 1.5 گیگابایت بوده که این حجم در نسخه پرتابل فقط 120 مگابایت می باشد. در نسخه کامل نرم افزار فتوشاپ تمامی قابلیت های نرم افزار قرار داده شده واینطور نیست که برای کم کردن حجم آن برخی از قابلیت های نرم افزار حذف شود. شرکت Adobe هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می نماید که در نسخه CS5 سرعت اجرای نرم افزار به طور چشمگیری افزایش یافته که این با نسخه های قبلی نرم افزار غیر قابل مقایسه است زیرا شما با داشتن قطعات سخت افزاری ارزان قیمت هم به راحتی می توانید نرم افزار را اجرا کنید. علاوه بر این ابزارها و قسمت های مختلف نرم افزار مانند فــیلتــرها ، ابزار های رسم ، لایه ها و سایر قسمتهای طراحی نرم افزار بهبود یافته و همچنین قابلیت های جدید هم به آن اضافه شده است. البته قسمت های دیگر نرم افزار هم دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده اما از این قسمت ها معمولآ گرافیست های حرفه ای برای طراحی و ویرایش تخصصی عکس استفاده می کنند و کاربردی برای عموم ندارد. افرادی که با نرم افزار فتوشاپ آشنایی چندانی ندارند بهتر است از نسخه پرتابل آن استفاده کنند زیرا در این نسخه بسیاری از قابلیت های اصلی نرم افزار حفظ شده و تنها قسمت های حجیم آن حذف شده است. هدف ما از قرار دادن نسخه کامل این نرم افزار صرفآ برای افرادی بود که به صورت حرفه ای با فتوشاپ کار می کنند بنابراین بهتر است افراد مبتدی و از همان نسخه قابل حمل استفاده کنند.

 

 

كليپ شعبده بازي از نوع ترفندهاي پاسور - درآوردن يك كارت از يك دسته با گوش كردن (آموزشي)

نكته مهم : جهت مشاهده و دانلود كليپ نمايشي اين شعبده مي توانيد اينجا كليك كنيد.

خلاصه تردستي : يك دسته كارت را برداشته و به همراه خود مي گوييد كه در حين ورق خوردن ان يك كارت را انتخاب نمايد.آن كارت را به همه نشان مي دهيد و سپس مي گوييد در بين كارت ها قرار دهد.سپس با گوش دادن به ورق خوردن كارت ها شما اسم كارت را اعلام مي نماييد !!!

 


کلیپ فوق‌العاده خنده دار از یه میمون خوش خنده
پیش نهاد می‌کنم این کلیپ خنده دار رو از دست ندید

 


کلیپ جالب از یک بازی مهیج سر شار از شور و هیجان
به نظرت میتونی‌ امتحانش کنی‌؟

 

 

جایگاه همیشگی تو،درقلب منه،البته اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه

.

.

.

سلام خسته نباشید !

میخواستم صحنه یه تصادف رو گزارش کنم

برخورد دوتا برق نگاه با سرعت خیلی زیاد ، مقصر ۱۰۰% عاشق شده !

و تا ابد به سکوت محکوم شد !

 


 

مهر: یک شرکت آمریکایی در تحقیق جالبی مغز گروهی از داوطلبان را در زمانی که مشغول تماشای یک سری از فیلمهای سینمایی بودند کنترل کرده و واکنش مغز این تماشاچیان را نسبت به ژانرهای مختلف فیلم مورد کاوش قرار داده است.

شرکت "مایند- سینگ" با استفاده از تکنیک روزنانس مغناطیسی واکنش مغز گروهی از داوطلبان را در زمان تماشای فیلمهای سینمایی بررسی کرده است. در این تحقیق، داوطلبان یکسری از فیلمهای سینمایی را در ژانرهای مختلف تماشا کردند و همزمان پاسخ احساسی مغز آنها به تصاویر سینمایی مورد کنترل قرار گرفت. در همین رابطه مجله Wired طبقه بندی 10 فیلم سینمایی که بیشترین واکنش احساسی مغز را برانگیخته اند براساس این تحقیق منتشر کرده است:

 


چه گويم كه نگفتنم بهتر است ...............................

. . . . . . . . . .     .        .            .                   .

 


با دیدن این تصاویر مواظب باشید شما هم خوابتون نبره !

 

 


 

Taxi 3 Extreme Rush عنوان یکی از متفاوت ترین مسابقات ماشین سواری است که اوج هیجان را در آن تجربه خواهید کرد. در این بازی شما در واقع با رقبای سرسخت خود در درون خیابان های شهر مسابقه می دهید. اما این مسابقه با مسابقات معمول تفاوت دارد. چون هیچ گونه مجوزی برای این کار ندارید به همین جهت در خلال مسابقه خواهید دید که یکهو ماشین و یا حتی هلیکوپتر پلیس مجهز به انواع بمب افکن به دنبال شما افتاده و در صدد دستگیری شما می باشد. این جاست که بایستی توان خود را مضاعف کرده و از چنگال قانون بگریزید. انواع ماشین های موجود در این بازی انعطاف پذیری آن را دو چندان کرده. از ماشین های خیابانی امریکایی گرفته تا ماشین های مسابقه ای ژاپنی و حتی ماشین های کلاسیک آوانگارد ایتالیایی را می توانید انتخاب کرده و به رقابت با رقبای سرسخت خود بپردازید. این بازی به صورت پرتابل می باشد.

 


حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. همانطور که می دانید سیستم عامل نرم افزار Windows Media Player را در اختیار کاربران قرار داده تا آنها بتوانند با استفاده از این نرم افزار فیلم ها و آهنگهای مورد علاقه ی خود را پخش کنند اما این نرم افزار علاوه بر محیط بسیار ساده ی خود امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد مثلآ نمی تواند برخی از فرمتهای فایل های تصویری جدید را پخش کند. از همین رو کاربران از نرم افزارهای جایگزین برای پخش فیلم و موزیک استفاده می کنند. به همین منظور امروز در كليپ دوني پلیری را برایتان آماده کرده ایم که می تواند تمام فرمتهای فیلم و موزیک را پخش کند.
نرم افزار Media Player Classic قادر است تا تمام فرمتهای فیلم و موزیک موجود در هارد رایانه را پخش کند. شاید این پلیر از نظر ظاهر به پای پلیرهایی همچون KMPlayer, Winamp, JetAudio نرسد اما از نظر پخش فایل و امکانات پخش از آنها بسیار فراتر است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فیلم هایی را که با فرمتهای مختلف ویدیویی هستند را تماشا کنید و نیز به موزیک هایی که با فرمتهای مختلف صوتی هستند گوش دهید. این نرم افزار قادر است تا فیلم های را که به صورت دی وی دی هستند را به طور مستقیم از DVD Rom رایانه اجرا کند و حتی می تواند فیلم هایی را که در سایر فرمتهای تصویری هستند به همراه زیر نویس آنها برای شما به نمایش در آورد که البته می توانید تنظیمات زیر نویس فیلم مانند سایز فونت ، رنگ فونت و ... را به دلخواه تغییر دهید. این نرم افزار می تواند فرمتهای صوتی و تصویری نظیر WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV را اجرا کند. علاوه بر فرمتهای فیلم و موزیک این نرم افزار قادر است تا فرمتهای عکس را هم اجرا کند که این فرمتها شامل JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP می باشد. یکی دیگر از امکانات جالب این نرم افزار که در کمتر پلیری دیده می شود امکان خاموش کردن سیستم پس از پایان موزیک ها می باشد که در نوع خود قابل توجه است. از دیگر قابلیتهای این پلیر می توان به امکان اضافه کردن موزیک ها به قسمت Favorites اشاره کرد. همچنین این پلیر در دو نسخه 30 بیت و 64 بیت می باشد که هر دو آنها را برای دانلود شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

 

 


در بين آنتي ويروس هاي فراواني که همواره توليد مي شوند و نسخه ي جديدشان به بازار ارائه مي شود مي توان گفت محبوب ترين آنتي ويروس جهان آنتي ويروس کسپراسکاي مي باشد که با نصب و آپديت آن در رايانه مان خيالمان از بابت ويروسها تا حد بسيار زيادي راحت است . همانطور که مي دانيد آنتي ويروس کسپر اسکاي براي آپديت شدن نياز به يک فايل KEY (کليد فعال سازي) دارد. ميهن دانلود هميشه سعي بر اين دارد جديدترين کليدهاي فعال سازي اين آنتي ويروس محبوب را جمع آوري و در اختيار کاربران خود قرار دهد . حجم اين مجموعه کليد در حدود 170 کيلوبايت مي باشد و همه ي کاربران مي توانند آن را دانلود و استفاده نمايند.

 

 



کلیپ فوق‌العاده خنده دار شوخی‌ شهرستانی
از دست ندید این کلیپ خنده دار رو

 


 


آخرین محصول شرکت OTIS سریع‌ترین آسانسور جهان

 



کلیپ ناراحت کننده از تصادف ماشین با مردم در پیست ماشین سواری

 


 

 

 


 

 

 

 



 
 

 

 

 
 
     


__._,_.___



Jaraaghe Group 

more info : group@jaraghe.org

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir
            www.jaraghe.org
-------------------------------------------




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive