به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, May 22, 2010

.: JaRaGhe :. Majale Sargarmi Ha [ 1 Khordad ]



 
     
 

 

تبليغات

Advertisements

 



مجله فوق العاااده كليپ و سرگرمي 1 خرداد 89

 

با سلام

توضيح درباره ايميل : شامل عكس ها و كليپ هاي بسيار بسيار زيبا و برتر روز  به همراه لينك دوني فوق العاده استثنايي در پايان ايميل

 

سايت كليپ دوني در يك نگاه و چند زاويه :

بزرگترين و اولين مرجع كليپ هاي ايراني و خارجي

برترين ارائه كننده انواع موزيك ويدئوهاي ايراني و خارجي (انگليسي،اسپانيايي،عربي،تركي و ...)

برترين ارائه كننده جديدترين سرگرمي هاي ايران و جهان

 

بازی Blur یکی از بازی های جدید و فوق العاده زیبای منتشر شده برای گوشی های موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده بوده و موضوع آن مسابقات اتوموبیل رانی سرعت می باشد.این بازی با فرمت جاوا منتشر شده و قابل نصب بر روی گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا که سایز تصویر آنها 176x208 ، 176x220 ، 240x320 ، 320x240 ، 352x416 و 360x640 می باشد.هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت كليپ دوني دریافت کنید.

 

بازی Prince of Persia یکی از بازی های پرطرفدار و فوق العاده زیبا می باشد که نسخه های مختلفی از آن تاکنون منتشر شده است و نسخه های موبایلی آن نیز طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.نسخه ی جدید این بازی که تحت عنوان The Forgotten Sands منتشر شده است سایز تصویرهای 176x208 ، 176x220 ، 240x320 ، 128x160 و 360x640 را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و به همین جهت می توانید آن را در اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا نصب کنید.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این بازی بسیار زیبا را از سایت كليپ دوني دریافت نمایید.

 

بالاخره بعد از چندین سال انتظار سم فیشر دوباره باز گشته تا باز هم به همگان ثابت کند که توانایی هایش و افکارش با دیگران متفاوت است ،بعد ار 4 سال تلاش یکی از بزرگترین و شاید محبوب ترین شرکت های بازیسازی در دنیا Ubisoft که سازنده سری شاهزاده ایرانی و همینطور بازی محبوب ایرانی ها Assassins creed 2 است بلاخره ساخت این پروژه عظیم بازیسازی تمام شده و مدت کوتاهی است که روانه بازار گردیده است.سم اینبار پیرتر و خشن تر و با کوله باری ار تجربه بازگشته تا انتقام قتل دخترش را از زمین و زمان بگیرد.!!!
Conviction پنجمین تراشه این سری محسوب می شود که تفاوت ها و تمایز های چشم گیری با نسخه های قبل خود دارد.ابتدا داستان بازی بیان می شود تا متوجه شوید که چرا با نسخه های قبلی خود متفاوت است.داستان بازی بعد از double agent آخرین نسخه بازی شروع می شود ،آن جایی که سم متوجه می شود که دخترش سارا که بر اثر حادثه ی تصادف کشته شده تصادفی نبوده و سعی در پیدا کردن بانیان حادثه دارد ،هرچه که جلوتر می رود بیشتر متوجه می شود که همه سرنخ ها به سازمانی که برای آن کار می کرده وصل می شود .از آن پس فکر انتقام تمام وجود سم را فرا می گیرد و به خود قول می دهد تا زمانی که نفس می کشد تمام کسانی که به نوعی در قتل دختر کوچکش نقش داشته اند را زنده نگذارد.دیگر سم به هیچ کس و سازمان خاصی متصل نیست و فقط خودش هست و خودش با تمام تجربیات و قابلیت های منحصر به فرد خود در مقابل خطرناک ترین افرادی که حتی رو در رو شدن با آن ها کار ساده ای نیست.
برای مشاهده ویژگی های بی نظیر بازی که هرکس را مبهوت خود خواهد کرد و همچنین عکس های زیبای آن به ادامه مطلب بروید.

 

دانلود رايگان بازي كامپيوتري S.T.A.L.K.E.R call of pripyat سومين نسخه از سري بازي هاي فوق العاده محبوب استالکر است که طرفداران زيادي در سبک اول شخص دارد.نسخه اول در سال 2007 با تاخير هاي فراوان با نام Oblivision Lost S.T.A.L.K.E.R منتشر شد.دو سال بعد نسخه ديگري از سري stalker با نام Clear sky منتشر شد که نسبت به نسخه اول کمي ضعيف تر بود.اين ضعف نسبي باعث شد که منتقدين انتقاد هاي زيادي از آن بکنند، به همين منظور سازندگان بازي تصميم گرفتند که نسخه جديدي را روانه بازار کنند که نواقص گذشته را جبران کند و از تمام تلاش خود هم استفاده کنند تا اينکه call of pripiat منتشر شد. cop يک دنباله است و داستان آن پس از حوادث پاياني Clear sky S.T.A.L.K.E.R آغاز مي شود.بازيباز اين بار در نقش يک مامور امنيتي(و همچنين يک; stalker بازنشسته)به نام الکساندر دگتايرف بهzone فرستاده مي شود تا در مورد سقوط چند هلي کوپتر که براي نفوذ به اعماق zoneفرستاده شده بودند تحقيق کرده و هم چنين بازماند احتمالي سانحه را نجات دهد.داستان بازي در ابتدا اينطور به نظر مي رسد که ربطي به سري داستان استاکرها ندارد و متفاوت با قبل است.اما الکساندر که خود يک استاکر کارکشته و حرفه اي است پس از ورود به zone و در تلاش براي نفوذ به اعماق آن مجبور است که درست مانند يک استاکر زندگي کرده و براي زنده ماندن در منطقه بايد تلاش کند.البته داستان بازي تنها محدود به بررسي سقوط هلي کوپتر ها نمي شود ،اتفاقاتي که در طول بازي رخ مي دهند الکساندر را راهي شهر گمشده پريپيات pripiat مي کند.
برای مشاهده ویژگی ها ، امکانات بازی و عکس ها به ادامه مطلب بروید.

 

 

امروزه بیشترین وقت افراد در اینترنت صرف گفتگو و صحبت کردن با دوستان خود در چت روم ها و ... می شود. همانطور که می دانید برای اینکه بتوان در فضای اینترنت یک ارتباط دو طرفه را برقرار نمود نیاز است که هر دو طرف توسط یک واسطه به یکدیگر معرفی شوند. در واقع این واسطه سایتهایی مانند یاهو ، گوگل و ... هستند که به کاربران خود این امکان را میدهند به صورت آنلاین با یکدیگر بحث و گفتگو کنند. البته هر یک از این سایتها برای سهولت ارتباط میان کاربران خود نرم افزاری را به عنوان مسنجر در اختیار آنان قرار میدهند تا کاربرانی که عضو سایتشان هستند سریعتر و راحتتر بتوانند با یکدیگر گفتگو کنند. در این میان یکی از پر طرفدارترین و معروف ترین نرم افزار های مسنجر Yahoo! Messenger سایت یاهو است. همانطور که میدانید امروزه اکثر افراد در سراسر دنیا عضو سایت یاهو هستند که یکی از دلایل آن هم استفاده ی راحت و آسان از مسنجر این سایت میباشد. زیرا هر فرد که عضو سایت یاهو است میتواند با نصب مسنجر آن بر روی رایانه خود و وارد کردن یوزرنیم و پسورد خویش وارد اکانت خود شود و با دوستان خود ارتباط برقرار کند. این نرم افزار هم مانند سایر نرم افزار ها به مرور زمان دست خوش تغییراتی است که شاهد هستیم هر ساله سایت یاهو نسخه جدیدی از این نرم افزار محبوب را به کاربران خود عرضه می کند و امسال هم مانند سالهای قبل ابتدا با انتشار نسخه آزمایشی و سپس با انتشار نسخه فینال، آنرا در اختیار کاربران خود قرار داده است که البته ما نیز در سایت میهن دانلود هم نسخه آزماشی و هم نسخه فینال این مسنجر را برایتان قرار دادیم. اما چند روز پیش متوجه شدیم که سایت یاهو بعد از نسخه فینال این نرم افزار نسخه جدید تری از آن را منتشر کرده است از همین رو تصمیم گرفتیم که ما هم در سایت كليپ دوني جدید ترین نسخه این نرم افزار را برای معرفی به کاربران خود قرار دهیم. در این ورژن جدید سرعت نرم افزار در هنگام اتصال افزایش چشمگیری یافته است و کاربرانی که از سرعت پایین اینترنتی رنج میبرند با این نسخه جدید مشکل آنها در هنگام اتصال بر طرف خواهد شد. همچنین در این نسخه تغییراتی در قسمت Sign In و نیز در قسمت Contacts ایجاد شده است. علاوه بر این پنجره ی کوچک چت هم دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی گشته و محیط آن نسبت به ورژن ها قدیمی زیباتر شده است. البته در این نسخه جدید تمام قابلیت های نرم افزار بدون کم و کاستی باقی مانده است و چیزی از آن کم نشده، فقط امکانات آنها اضافه شده است به طور مثال تمامی قسمتهای حضور در كنفرانس ها ، چت تصويري ، ارسال فايل ، چك كردن ايميل ، حضور در روم هاي جهاني ، فرستان پيغام گروهي ، چت با ديگر ايميل ها ، ويرايش فونت ، قرار دادن Status با لينك ، ارسال شكلك هاي متنوع ، جستجوي ايميل ، تبادل Add list ، تعيين آواتار و ... همچنان باقی مانده است و اگر هم تغییراتی در آنها ایجاد شده باشد صرف مجهز تر کردن آنها بوده است.

 


کلیپ فوق‌العاده خنده دار ۱ روز برفی در لرستان
این کلیپ جالب رو هرگز از دست ندید
 
 

 

این خانم می‌خواد از خیابون ردّ بشه که ناگهان ...

 

1. زعفران یکی از گران ترین اقلام غذایی جهان است. برای تهیه نیم کیلو زعفران باید از 50 تا 70 هزار گل زعفران استفاده کرد، یعنی حدوداً یک زمین فوتبال گل! قیمت خرده فروشی زعفران در جهان بسته به نوع از 1100 تا 11000 دلار به ازاء هر کیلوگرم متغیر است. زعفران در ایران هم قیمت بالایی دارد. قیمت هر کیلو زعفران از دو میلیون تومان تجاوز می کند.

 

زمانی كه پدرم به من گفت: وقتش است ازدواج كنم، نمی‌دانستم عاقبتش سر از پشت میله‌های زندان درآوردن باشد. چون آن لحظه انگار داشت افكارم را به زبان می‌آورد. افكاری كه مدت‌ها ذهنم را به خود مشغول كرده بود، برای همین كانال تلویزیون را عوض كردم، اما به جای این‌كه به تصویر خیره شوم، سرم را پایین انداختم.

مادرم كه چشم‌هایش از ازدواج قریب‌الوقوع من می‌خندید، سینی چای و شیرینی را زمین گذاشت و گفت: ایشا‌ا... خوشبخت شی مادر!
پدرم هم سرتكان داد: بله... اگر آستین بالا نزنیم شاید خیلی دیر شود و مجبور بشیم ترشی بیندازیمت!

و همه از این شوخی خندیدند جز من كه مطمئن بودم تا بناگوش سرخ شده‌ام. من هیچ وقت خانم اسعدی؛ مادر مرجان را ندیده بودم یعنی رفت و آمد خانوادگی نداشتیم. اما شده بود كه مادرم درباره خانم اسعدی حرف زده باشد. زنی كه یك تنه بچه‌هایش را بزرگ كرده و نصف دنیا را هم با پولی كه از پدرش ارث رسیده، گشته بود. من بی‌‌تجربه‌تر از این بودم كه بخواهم سوالی درباره مرجان بپرسم در ضمن رویم هم نمی‌شد. بی‌علت نبود كه دوستان به من لقب فرشید سر به زیر داده بودند. گاهی خودم از خجالت ذاتی‌ام عذاب می‌كشیدم و خودخوری می‌كردم. تازه در شركت تعمیرات كامپیو‌تر با یكی از دوستانم شریك شده بودم. به گذشته كه نگاه می‌كردم می‌‌توانستم با اطمینان بگویم تا آن زمان زندگی خوبی داشته‌ام. خاطرات خوشی از سربازی و دبیرستان برایم به یادگار مانده بود. درسخوان بودم و راحت كنكور قبول شدم و در دانشگاه هم كار دانشجویی داشتم و هم خیلی سریع واحدها را پاس می‌كردم. گاهی آخر هفته با دوستان، شمال می‌رفتیم گروه شش نفره‌ای بودیم كه همه با هم جور بودیم انگار همه‌مان را با هم قالب گرفته باشند.


 

"دره مرگ" منطقه ای در کالیفرنای جنوبی، نزدیک صحرای نوادا در آمریکای شمالی است که طول آن 225 کیلومتر و پهنایش بین 8 تا 24 کیلومتر است. این منطقه پست ترین نقطه در نیمکره غربی جهان نیز به شمار می آید. ارتفاع پست ترین قسمت آن 86 متر پایین تر از سطح آب های آزاد است. در سال 1849، گروه بزرگی از جویندگان طلا به این منطقه هجوم آوردند و بسیاری از آنان در اثر گرما، تشنگی و خستگی بیش از حد، از پای درآمدند. به همین علت، این منطقه را دره مرگ نامیده اند.

در تابستان، دمای این منطقه به 50 درجه می رسد و گزارش شده است که در سال 1913 دمایش به 6/56 درجه نیز رسیده بود. این دره، زمستان ها هوای ملایمی دارد. اما دمای شب های زمستانی آن گاهی زیر صفر است. در نقاط مختلف این دره، آبگیرهای نمکی، نمکزارها و تپه های آتشفشانی عجیبی دیده می شود. با وجود این، خرگوش ها، موش ها، کانگوروها، مارمولک ها و جانوران صحرایی بسیاری در آن زندگی می کنند. با شروع بارندگی های اندک بهاری، نیز انواع گل های وحشی، علف و بوته هایی که با زمین های نمکی سازگارند، در آن ظاهر می شوند.

گفتنی است این منطقه از نظر معادن و سنگهای زینتی و قیمتی یکی از مناطق مهم آمریکا میباشد و دیگر اینکه بعضی از بومی های مناطق اطراف دره مرگ بر این باورند که این منطقه توسط پیشینیان نفرین شده است.

از عوامل مهمی که توجه زمین شناسان را بخود جلب کرده، همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید حرکت اسرار آمیز سنگ ها در این منطقه است! سنگ های دره مرگ در ایالات متحده آمریکا خودبخود و بدون دخالت عامل انسانی یا غیر انسانی به طور مرموزی حرکت می کنند. عامل این حرکت اسرارآمیز پدیده های ژئولوژیکی است که هنوز برای دانشمندان این علم شناخته شده نیست!

 


امروزه ساختمان های بلند در شهرهای بزرگ ابزاری مناسب برای تبلیغ و نمایش آگهی های تبلیغاتی شده که با توجه به اینکه ساختمان های بلند به خودی خود محلی برای تبلیغ و دیده شدن نیستند این هنر یک گرافیست یا طراح است که با پیداسازی ایده ای ابتکاری نگاه ها را جذب و تاثیر پذیری آگهی را بالا ببرد

 


این بازی از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای مورد تائید قرار گرفته است.

شاید تا به حال بازی زیبای WarCraft را در سیستم کامپیوتری خود یا در گیم نت ها بازی کرده باشید . این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی می باشد از محبوبیت بالا و طرفداران زیادی در سبک بازی های ساخته شده با سبک استراتژیک دارد.
WarCraft از اندک بازی هایی است که در تمامی ویرایش های عرضه شده خود عالی درخشیده و به هیچ گاه کلاس کیفیتی بازی خود را پایین نیاورده و همیشه با هر عرضه در صدر زیباترن بازی های دنیا قرار می گرفت.
این بار در میهن دانلود قصد داریم تا مجموعه دو نسخه از ورژن جدید این بازی برای شما کاربران محترم كليپ دوني در سایت قرار دهیم که نام این دو نسخه Warcraft III Reign of Chaos و Warcraft III The Frozen Throne می باشد که این دو نسخه در یک مجموعه فشرده شده در اختیار شما قرار گرفته است.
Warcraft III نام پکیج بسیار پرطرفدار و محبوب عرضه شده برای سومین نسخه این بازیست که تمامی علاقمندان به بازی های رایانه با آن آشنایی کامل دارند چراکه مطرح ترین بازی در سطح گیم نت ها و شبکه های بازی ایرانی و خارجی می باشد. این بازی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد گرافیکی، هیجان بسیار بالا و فیلم نامه بسیار جذاب هنوز پس ازگذشت 4 سال از عرضه آن به عنوان محبوب ترین بازی رایانه ای استراتژیک در گیم نت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 


 

امروزه به دلیل پیشرفت سریع علم و دسترسی آسان به این دو رسانه ارتباط جمعي (راديو و تلويزيون) افراد نه تنها در خانه هایشان بلکه در محل کار ، مترو ، خیابان ، و حتی در محیط اینترنت نیز می توانند ساعاتی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد علاقه شان کنند. همانطور که می دانید می توان با داشتن یک سرعت اینترنتی مناسب شبکه های تلویزیونی سراسر جهان را مشاهده کرد البته فقط داشتن سرعت اینترنت مناسب کافی نیست بلکه شما به نرم افزاری جهت دریافت کانال های ماهواره ای نیاز دارید تا بتوانید به صورت آنلاین تلویزیون نگاه کنید. امروز در سایت كليپ دوني یکی از بهترین نرم افزارهای رادیو و تلویزیون آنلاین را برایتان آماده کرده ایم که دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است.
نرم افزار OnlineTV جز برترین نرم افزارهایی است که تا به حال در زمینهرادیو و تلویزیون آنلاین ساخته شده است. شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید مدت زمانی را که در اینترنت سپری می کنید را صرف تماشای شبکه های تلویزیونی و یا گوش دادن به برنامه های رادیویی سراسر جهان کنید. تقسیم بندی شبکه ها و کشور ها در این نرم افزار هم کاملآ شبیه سایر نرم افزارهایی است که در این زمینه ساخته شده اند در واقع شما با انتخاب کشور مورد نظر خود در قسمت تلویزیون، می توانید لیستی از کانال های تلویزیونی آن را که در زمینه های ورزش ، فیلم ، اخبار و ... فعالیت دارند را مشاهده کنید که با کلیک بر روی هر کدام از آنها ظرف چند ثانیه برنامه های در حال پخش از سوی شبکه مورد نظرتان را می توانید تماشا کنید. در قسمت رادیو هم به همین صورت بوده و در جلو هر ایستگاه موضوعی در قالب موزیک ، فیلم ، اخبار و ... نوشته شده است تا کاربران به راحتی بتوانند به ایستگاههای مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. اما این نرم افزار علاوه بر اینکه یکی نرم افزار معمولی رادیو و تلویزیون آنلاین است دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی می باشد از جمله میتوان به امکان ضبط فیلم های در حال پخش از تلویزیون در فرمت های مختلف ویدیویی و نیز ضبط موسیقی های در حال پخش از رادیو در فرمت های مختلف صوتی اشاره نمود. علاوه بر این در این نرم افزار امکان دیگری نیز قرار دارد که البته شاید ربطی به رادیو و تلویزیون آنلاین نداشته باشد و آن هم امکان ریپ نمودن سی دی و دی وی دی است. همچنین این نرم افزار دارای مبدل فایل های مالتی مدیا نیز می باشد. امکانات متعدد دیگری در قسمتهای مختلف این نرم افزار قرار دارد که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نبوده اما شما در صورت کار با این نرم افزار به راحتی می توانید با آن امکانات و قابلیت ها آشنا شوید.

 


در حدود یک ماه پیش نرم افزاری را به شما کاربران محترم معرفی نمودیم که قادر بود با تبدیل فلش مموری به رم باعث افزایش رم رایانه گردد که مورد توجه تعداد کثیری از کاربران قرار گرفت. چندی پیش متوجه شدیم که شرکت سازنده این نرم افزار ورژن جدیدی از این نرم افزار را را به صورت آزمایشی منتشر کرده است و چون هنوز نرم افزار به صورت آزمایشی بود از معرفی آن صرف نظر نمودیم اما در چند روز پیش نسخه کامل این نرم افزار منتشر شد و به گفته ی شرکت سازنده بسیار از نواقصی که در نسخه های قبلی و نیز نسخه آزمایشی آن وجود داشته بر طرف شده است یکی از این نواقص ناسازگاری نرم افزار با برخی از فلش مموری ها بود که در این نسخه جدید این مشکل به طور قابل قبولی بر طرف گردیده است از همین رو بر آن شدیم تا امروز در سایت كليپ دوني جدید ترین نسخه این نرم افزار کاربردی و بسیار خوب را برای شما کاربران محترم قرار دهیم. به توضیحات کامل نرم افزار در زیر توجه کنید:
هرچه قطعات سخت افزاری یک سیستم در حد بالاتری باشد مطمئنآ کارکرد آن سیستم مطلوب تر خواهد بود. یکی از اجزای مهم در کارکرد بهتر و نیز افزایش سرعت رایانه رم است که هر قدر مقدار آن بالاتر باشد سرعت لود شدن ویندوز و اجرای برنامه ها و بازی ها افزایش می یابد. به همین خاطر افراد در هنگام خرید رایانه خود اغلب سعی می کنند بالاترین حافظه را انتخاب کنند. اما امروزه با پیشرفت بسیار سریع ساخت و تولید قطعات رایانه ای به محض اینکه شما آخرین و بالاترین رم موجود در بازار را برای سیستم خود تهیه می کنید، ممکن است در چند روز آینده متوجه شوید که رمی با سرعت بالاتر و قابلیتهای بهتر وارد بازار شده در نتیجه دو راه در سر راه شما وجود دارد اول اینکه با صرف نظر از رم خریداری شده ،رم جدید را خریداری نمایید که در اینصورت از نظر مالی بسیار ضرر خواهید کرد و راه دوم استفاده از نرم افزاری است که رم سیستم را افزایش دهد! eBoostr نرم افزاری است که می تواند با افزایش رم سیستم باعث افزایش چشمگیر در سرعت آن شود. این نرم افزار به هیچ وجه شبیه نرم افزارهای بهینه ساز نمی باشد زیرا آنها فقط با دستکاری در تنظیمات ویندوز به طور تقریبی باعث افزایش سرعت رایانه می شوند. اما این نرم افزار با کمک یک قطعه سخت افزاری و کاملآ حقیقی رم سیستم را افزایش می دهد. در واقع شما با کمک فلش مموری خود میتوانید رم کامپیوتر را افزایش دهید! یعنی این نرم افزار حافظه ی فلش شما را تبدیل به رم خواهد نمود در نتیجه با اتصال فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم به اندازه ی حافظه ی داخلی فلش، رم سیستم افزایش می بابد. در نتیجه شما با استفاده از این نرم افزار بدون پرداخت هیچ هزینه ای علاوه بر داشتن یک حافظه قابل حمل می توانید یک رم داشته باشید و در هنگامی که از نرم افزارها و یا بازی های سنگین می خواهید استفاده کنید با اتصال فلش مموری، رم رایانه را افزایش می دهید تا از سرعت مطلوب تری در هنگام استفاده از نرم افزار و یا بازی مورد نظر برخوردار باشید.

 


امروزه هنگامي که بحث رايت سي دي و دي وي دي مطرح مي شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار قدرتمند نرو مي باشد . اين برنامه کاملترين نرم افزار رايت مي باشد که سابقه ي درخشاني دارد و يکي از نرم افزارهاي اصلي و مورد نياز همه ي کاربران به حساب مي آيد . معمولا اکثر کاربران رايانه پس از نصب ويندوز نرم افزار Nero را نيز نصب مي کنند . اين برنامه همانطور که مي دانيد از اهميت بالايي برخوردار است . جديدترين نسخه ي اين برنامه ي قدرتمند و پرطرفدار را ميهن دانلود براي دانلود کاربران خود قرار داده است تا ديگر در امر رايت سي دي و دي وي دي بي نياز از نصب برنامه اي جانبي باشيد .
شايد اکثر شما تنها از قسمتهاي  Data (جهت رايت انواع فايل بر روي ديسک) ، Audio (جهت رايت انواع موسيقي بر روي ديسک) ، Video (جهت رايت انواع فيلم بر روي ديسک) و چند قسمت ديگر نرم افزار Nero استفاده کنيد اما جالب است بدانيد رايت ديسک تنها يکي از امکانات اين نرم افزار مي باشد، زيرا شما با استفاده از آن مي توانيد فيلم هاي خود را به صورت DVD جهت پخش در دستگاههاي خانگي تهيه کنيد که در حين ساخت فيلم قادريد تا ويرايشهايي را به دلخواه در آن ايجاد کنيد مثلآ صفحه ي اول آن را خود تغيير دهيد و يا زير نويس فيلم را هم به آن اضافه کنيد و بسياري امکانات ديگر. همچنين با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد تمام فايل هاي ويديويي ، صوتي و تصويري موجود در رايانه را پخش کنيد زيرا اين نرم افزار داراي يک پلير بسيار قدرتمند بوه که مي توانيد تمام فرمتهاي فيلم ، موزيک و عکس را پخش کند که از اين جهت هم شما را بي نياز به داشتن نرم افزارهايي همچون پلير و نرم افزار نمايش عکس مي نماييد. علاوه بر اين شما مي توانيد با کمک اين نرم افزار عکس هاي مورد نظرتان را به صورت يک آلبوم بسيار زيبا و قشنگ در آورده و سپس آنرا بر روي ديسک جهت نمايش در دستگاهاي مختلف آماده کنيد. از امکانات  ديگر اين نرم افزار بسيار عالي ميتوان به امکان تهيه نسخه پشتيبان از هارد اشاره نمود که شما مي توانيد پس از اينکار فايل بدست آمده را در فرمتهاي مختلف جهت رايت بر روي انواع ديسک تهيه کنيد و يا سي دي ها صوتي مورد نظرتان را با بهترين کيفيت بر روي هارد ذخيره نماييد. اين نرم افزار داراي امکانات بي شمار ديگري مي باشد که توضيح هر کدام از آنها در اينجا امکانپذير نبوده و مطمئنآ شما در صورت کار با آن با تک تک اين امکانات آشنا مي شويد و از آنها استفاده مي کنيد. مي توانيد اين نرم افزار محبوب را از كليپ دوني دريافت نماييد .

 

 



به نظرتون چند بار میتونید در دقیقه دست بزنید؟امتحان کنید.۱۰۰ بار؟۲۰۰بار؟
این کلیپ رو ببینید تا رکورد بیشترین تعداد دست زدن یعنی‌ ۷۲۱ بار در دقیقه رو ببینید
 
 

 


 


کلیپ فوق‌العاده جالب از شکار آهو توسط شیر که در پایان ...
این کلیپ فوق‌العاده جالب رو از دست ندید

 



کلیپ جالب از رابطهٔ دوستانه بین شیر با آدم
این کلیپ جالب رو از دست ندید

 


 

  • نرم افزار پرتابل ساخت انواع فایل ستاپ Advanced Installer Enterprise 7.6.1

  • نرم افزار معروف و قدرتمند طراحی وب LMSOFT Web Creator Pro 5.1

  • نرم افزار پرتابل ساخت انواع فایل ستاپ Advanced Installer Enterprise 7.6.1

  • نرم افزار معروف ویرایش عکس Ashampoo Photo Optimizer v3.10

  • دانلود تم فوق العاده زیبا و گرافیکی X-Aero مخصوص ویندوز 7

  • نرم افزار ماشین حساب حرفه ای با قابلیت رسم نمودار برای موبایل با فرمت جاوا Graphing Calculator Version:Beta 0.92

  • Tag&Rename 3.5.6 ��� نرم افزار ویرایش تگ فایل های صوتی

  • نرم افزار معروف ساخت وب LMSOFT Web Creator Pro 5.1

  • تقويت پخش صدا و موسيقي با DFX Audio Enhancer v9.300 All Edition

  • ساخت آلبوم های تحت وب با نرم افزار CoffeeCup Flash Photo Gallery v5.95

  • ساخت فلش های Bootable توسط FlashBoot 2.0b

  • نرم افزار مخصوص رایت سی دی های صوتی و کپی آنها در رایانه CD Rip Master 1.0.1.667

  • Start Menu 7 Pro 3.65 ��� نرم افزار استارت پیشرفته برای ویندوز

  • نرم افزار معروف افکت گذاری بر روی عکس Photo Effects Studio Pro v2.27

  • Windows Live Messenger 14.0.8117.416 Portable ��� نرم افزار مسنجر مایکروسافت

  • پاکسازی تروجان ها از رایانه توسط نرم افزار Loaris Trojan Remover 1.2.1.4

  • Icon Empire IconoMaker v3.20 نرم افزاری قدرتمند برای طراحی آیکن

  • تبدیل منوهای آفیس 2010 به آفیس 2003 با Classic Menu for Office 2010 v4.5

  • بهینه سازی رجیستری توسط Registery Clean Expert 4.78

  • جدیدترین نسخه مسنجر محبوب و پر طرفدار Yahoo Messenger v10.0.0.1267(قابل حمل)

  • سه بعدی سازی دسکتاپ با نرم افزار Otaku Software DeskSpace 1.5.7.2

  • نرم افزار زیباساز و جالب تبدیل دسکتاپ به مکعب سه بعدی DeskSpace 1.5.7.2

  • نرم افزار پرتابل آموزش ساخت انواع موشک های کاغذی Paper Airplane Factory v1.5.1

  • مونتاژ تصاویر با نرم افزار Coolware Max Face Off Max v3.1.1.2

  • قفل فلش با نرم افزار Wondershare USB Drive Encryption v1.0.0

  •  

     

     



     
     

     

     

     
     
         


    __._,_.___



    Jaraaghe Group 

    more info : group@jaraghe.org

    ****************************************

    BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

    ****************************************
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
    -------------------------------------------
    more info : www.jaraghe.ir
                www.jaraghe.org
    -------------------------------------------




    Your email settings: Individual Email|Traditional
    Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
    Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
    Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

    __,_._,___

    No comments:

    Blog Archive