امروز يك كليپ خيلي خيلي خنده دار رو براتون گذاشتيم . در اين كليپ چند نفر ميخواهد دوست خودشون رو بترسونند و به اصطلاح و اون شوخي كنند بالاي سر اون ميروند و شروع به دعا خواندن ميكنند و اداي عزرائيل رو در مي آورندبنده خدا وقتي ميبينه كپ ميكنه تا چند دقيقه فقط ميگن شوخي كرديم كليپ خيلي خنده دار هست پيشنهاد ميكنم اين كليپ  زيبا رو از سايت بزرگ پارسي دانلود دريافت كرده و لذت ببريد اگراین کلیپ موبایل رو نبینید نصف عمرتون بر فناست !

http://www.dl.p30island.com/parsidownload/parsidownlaod.ir/mobile/clip/ezraeel.jpg

 
 

امروز براتون یک سری 4 تایی از کلیپ های فوق العاده زیبا و جدید براتون قرار دادیم یک دوربین مخفی , یک کلیپ خنده دار , یک کلیپ اکشن از پلیس , یک کلیپ جالب   این کلیپ ها گلچین شده از تعداد بسیاری کلیپ میباشد که پینهاد میکنم این کلیپ های زیبا رو دریافت کرده و لذت ببرید.

 
 
 

کلیپ بسیار دیدنی از دعوای دختر و پسر سر تلفن و فرار و ترس پسر از دختر غیرتی (این کلیپ احتمالا در شیراز میباشد)...از سایت پارسی دانلود دانلود کنید.

 

برای دانلود این کلیپ کلیک کنید 

کلیپ خنده دار در مورد 22 بهمن

یک کلیپ خیلی و باحال و خنده دار که از گزارشی هست که یک خبرنگار از یک شهروند تهیه می کنه که ببنید چه سوتی می ده در مورد 22 بهمن و پیروزی انقلاب هست که ببنید در موردش چی میگه. شما می توانید این کلیپ زیبا و خنده دار رو از سایت پارسی دانلود دریافت کنید

 http://www.dl.p30island.com/parsidownload/parsidownlaod.ir/clip/soti-22bahman.JPG

برای دانلود کلیپ موبایل کلیک کنید

 

در این مجموعه 2 کلیپ صوتی فوق العاده خنده دار و جدید تهیه کردیم. هدف از این کلیپ فقط خندان کردن چهره ی شما میباشد ، با کیفیت بسیار خوب  در این کلیپ صوتیببینید چهجوری پسر مردم روسر کار میگذارند ! . امیدوارم این کلیپ ها را که از سایت بزرگ پارسی دانلود دانلود میکنید لذت ببرید.

 dl.p30island.com/Power2009/ClipF/Clip-f.gif  

 
 
 
 
 

مجموعه 35 عکس فوق العاده گرافیکی و زیبا برای شما کاربران گرامی تهیه کردیم. این عکس ها دارای کیفیت خیلی بالایی هستند و با موضوعات مختلف قرار داده شده ، برای پس زمینه گوشیتان بسیار مناسب میباشند ، پس از انتخاب در بکگراند گوشی شاهد شیک بودن آنها میشوید ، سایز و رزولوشن این عکس ها (240x320) میباشد، پیشنهاد میکنم از دست ندید و این عکس های جدید را  از سایت بزرگ پارسی دانلود دریافت کنید و لذت ببرید.

dl.p30island.com/Power2009/Wallpaper/Pix.gif 

 
 
 
 

امروز مجموعه ۴ بازی جدید و بسیار جذاب تهیه کردم. نام این بازی ها عبارتند از : Hip Hop Hero که یک بازی سرگرم کننده ی فوق العاده برای علاقه مندان به موزیک و رقص هیپ هاپ ، بازی Rapid Action Force یک بازی ماجرایی که باید با نقشه و فکر خود عملیات را انجام دهید ، بازی MotherLoad یک بازی جذاب اکشن که توسط شرکت j2Play ساخته شده بازی بعدی بنام Legions Rome یک بازی اکشن هیجانی جدید ، این بازی ها بتازگی منتشر شده اند و دارای رزولوشن (240x320) هستند پیشنهاد میکنم این بازی ها را از دست ندید و از سایت بروز و بزرگ پارسی دانلود دریافت کنید و لذت ببرید.

dl.p30island.com/Power2009/Games/4-Gamejava.JPG  

 
 
 
 
امروز براتون 2صداي سه بعدي بسيار زيبا و جالب قرار دادم براي بهتر گوش دادن از به اين صداي هاي سه بعدي جالب بايد از هندزفري استفاده كنيد پيشنهاد ميكنم سري جديد صداي سه بعدي رو از سايت بزرگ پارسي دانلود دريافت كنيد .


 


 
 
 
 

امروز مجموعه شماره 46 از اس ام اس های بسیار زیبای عاشقانه و عارفانه رو براتون قرار دادیم این اس ام اس ها به صورت گلچین از اس ام اس های این هفته میباشد که امیدواریم از این اس ام اس های زیبا لذت ببرید

 

 

برای خواندن اس ام اس ها کلیک کنید

 

امروز ورژن جدید بتای نرم افزار Bluevoice v0.1 Beta

امروز ورژن جدید بتای نرم افزار فوق العاده جذاب و کاربردی بنام Bluevoice v0.1 Beta تهیه کردم. شما توسط این نرم افزار کم حجم بسیار جالب میتوانید از بلوتوث گوشی به عنوان بی سیم برای چت کردن با صدا استفاده کنید بطور کلی میتوانید همانند ردیاب بلوتوث اطرافیان را چک کنید و صدا بفرستید و یا میتوان مشخصات کامل دستگاه خود را برای اطرافیان نشان دهید  این نرم افزار که با فرمت جاوا برای تمامی گوشی ها میباشد میتوانید از سایت بزرگ پارسی دانلود دریافت کنید.

dl.p30island.com/Power2009/Software/bluevoice-[P30island.Com].gif  

برای دانلود این نرم افزار فوق العاده موبایل کلیک کنید