به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, April 26, 2010

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. Tarfand Hayee Computer va Internet va CHAT >> No .01 <<



 
     
 

 

تبليغات

Advertisements

 



 

جدید ترین ترفند های اینترنت و موبایل - شماره 1


 

تجربه مجازی کار با گوشی‏های موبایل


در صورتی که قصد خرید تلفن همراه را داشته باشید، قطعاً دوست دارید پیش از خرید گوشی اندکی با آن کار کنید تا مقداری بیشتر با آن آشنا شوید. به عنوان مثال منوهای آن را بررسی کنید یا تنظیمات داخلی آن را مشاهده کنید. برای این کار نیز ناچارید به یک موبایل فروشی مراجعه کنید و در صورتی که امکان داشته باشد بتوانید گوشی را نهایتاً چند دقیقه‏ای به دست بگیرید و با آن کار کنید. اما هم‏اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی کاربری بپردازیم که با استفاده از آن می‏توانید از طریق اینترنت و صورت مجازی با گوشی‏های مختلف تلفن همراه کار کنید. به طوری که در صفحه مانیتور خود ظاهر شبیه‏سازی شده گوشی را مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه های گوشی، به صورتی مجازی و شبیه‏سازی شده با آن کار کنید.
 

ادامه مطلب تجربه مجازی کار با گوشی‏های موبایل

افزودن Run به منوی Start ویندوز ویستا و 7

 


در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید، حتماً می‏دانید که در صورت کلیک بر روی منوی Start، بر خلاف ویندوز XP اثری از Run نمی‏بنید. Run ابزاری است که در ویندوز XP امکان تایپ دستورات خاصی را برای دسترسی به قسمت‏های مختلف ویندوز برای ما مهیا می‏کند. در ویندوز ویستا و 7 نیز Run وجود دارد، تنها به طور پیش‏فرض در منوی Start وجود ندارد. با استفاده از این ترفند می‏توانید Run را در منوی Start ویندوز ویستا و 7 بازیابی کنید.
 

ادامه مطلب افزودن Run به منوی Start ویندوز ویستا و 7

 


تبدیل سطر به ستون و بلعکس در نرم‏افزار اکسل


فرض کنید در محیط نرم‏افزار Microsoft Excel با استفاده از سلول‏های موجود یک ستون تشکیل داده‏اید. حال اگر قصد بخواهید این ستون را مستقیماً تبدیل به یک سطر کنید چه می‏کنید؟ یا فرض کنید قصد دارید محتویات یک سطر را به یک ستون تبدیل کنید. در این ترفند قصد داریم نحوه انجام این کار را که بسیار ساده انجام می‏شود را برای شما بازگو نماییم. این ترفند بر روی کلیه نسخه‏های Excel امکان‏پذیر است.
 

ادامه مطلب تبدیل سطر به ستون و بلعکس در نرم‏افزار اکسل


دانلود مجموعه آموزشی چند زبانه رزتا استون - Rosetta Stone Language Learning -

http://dl.vatandownload.ir/img/stone.jpg

 ................    زبان   اسپانیایی اضافه شد      ...................  پست آپدیت شد ! 
 

این مجموعه در حال حاضر کامل ترین مجموعه این نرم افزار میباشد که در بین سایت های داخلی در به صورت رایگان در دسترس است .
 

توجه : این مجموع بعد از پخش شدن از سایت وطن دانلود برای اولین بار به صورت کامل در بسیاری از سایت های دانلود داخلی کپی شده است که اکثر این سایت ها برای ادیت کردن فایل image  استاندارد ها را رعایت نکرده و کابر بعد از دانلود آن ها به مشکل مواجه میشود . پیشنهاد میکنم این مجموعه را فقط از وطن دانلود دریافت نمایید چون بدون هیچ ویرایشی در هسته ی فایل برای دانلود قرار داده شده است .

دانلود قدرتمند ترین مجموعه آموزش زبان  رزتا استون (زبان انگلیسی - لهجه آمریکایی - آلمانی  - بریتانایی - ایتالیایی-
  عربی   و سوئدی - فرانسوی- ترکی )- به همراه نرم افزار اصلی و کرک تست شده

هر هفته آموزش یک زبان  از این مجموعه آموزشی قدرتمند با لینک مستقیم و به صورت رایگان در سایت وطن دانلود قرار خواهد گرفت .

(بخش ویژه وطن دانلود )

ورژن مخصوص  سیستم عامل مک این نرم افزار  هم برای دوستانی که از دستگاه های Apple  استفاده میکنند هم اضافه شد ...

Rosetta Stone Language Learning Software نام مجموعه آموزشی فوق العاده ای از کمپانی Rosetta Stone امریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی اشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی عرضه کرده که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.
این کمپانی پکیج های زبان مختلف و متعددی را همراه با نرم افزار منحصر به فرد خود در اختیار علاقمندان به زبان های مختلف دنیا قرار داده است تا با انتخاب هریک بتوانند زبان مورد نظر را به خوبی فراگیرند

نرم افزارهای آموزش زبان Rosetta Stone  زبان دارای چه نوع مباحثی هستند؟
تمامی مباحث آموزشی بسته های مختلف ارائه شده از سوی این کمپانی از مباحث اصلی، پایه ای و مورد نیاز زبان آموزان برای هر زبان تشکیل شده است که با یادگیری آنها تا حد نسبی و حتی حرفه ای( بسته به نوع تمرین) زبان مورد نظر را فرا خواهند گرفت . برخی از مباحث موجود به این شرحند :
- مردم و گفتگو های میان انها
- مسیر ها و اصول دقیق پرسیدن نشانی
- چگونگی استفاده از افعال مثبت و منفی
- مباحث مرتبط با غذا، خوردن و آشامیدن
- مباحث مرتبط با ارتباطات خانوادگی
- مباحث مرتبط با افعال معلوم و مجهول
- بیان ساعت و زمان
- آموزش اعداد از 1 تا 100 .
- آموزش مباحث لازم گرامری و جمله سازی
- مباحث مرتبط با پوشاک و لباس پوشیدن.
- اتومبیل، وسایل نقلیه و اساسه خانه
- رنگ ها، شکل ها و موقعیت های مکانی .
و ......

لازم به ذکر است که هر یک از این نرم افزارهای آموزش زبان به تنهایی بسته به تعداد دروسشان از 195 دلار تا 329 دلار به موسسات و افراد در سرتاسر دنیا به فروش می رسند و در یک محاسبه ساده قیمت این پکیج بیش از 7000 دلار خواهد بود!
برای هر زبان معمولا 3 سطح در نظر گرفته شده است. هر سطح 4 واحد و هر واحد به 4 درس اصلی تقسیم شده و هر درس اصلی 30 دقیقه طول می کشد که شامل زیر درس هایی در زمینه هایWriting, Vocabulary, Grammar, Listening, Reading, Speaking, and Reviews می باشد.

زبان های موجود برای نرم افزار: ( هر هفته یکی از این زبان ها در سایت وطن دانلود با لینک مستقیم قرار خواهد گرفت )

Arabic - Chinese - Cymraeg - Dansk - Deutsch - English - Espanol - Francais - Greek - Hindi - Indonesian - Italiano - Japanese - Kiswahili - Korean - Latin - Nederlands - Polish - Portugues - Russian - Russian Traveler - Spanish(Spain) - Svenska - Thai - Turkish - Vietnamese.

  این برنامه در ویندوز 2000 تا ویستا و احتمالا 7 بدون مشکل نصب و اجرا می شود.
روش نصب و استفاده( 100% تست شده توسط وطن دانلود)


در مرحله اول برنامه اصلی را در ادامه مطلب نصب کنید. بعد از نصب برنامه ,  Crack را در محل نصب کپی کنید تا برنامه به صورت کامل کرک شود.
هر زبانی را که خواستید دانلود کرده و Image آن را در درایو مجازی قرار داده و نرم افزار را اجرا و زبان را اضافه کنید. 

بهترین، کامل‏ترین و قوی‏ترین نرم‏افزار مدیریت کافی‏نت و گیم‏نت

یکی از مواردی که صاحبان کافی‏نت‏ها و گیم‏نت‏ها با آن رو در رو هستند، کنترل و مدیریت سیستم‏های تحت شبکه است. بدین منظور نرم‏افزارهای متعددی جهت مدیریت کافی‏نت و گیم‏نت عرضه شده است. اما هر یک از این نرم‏افزارها دارای مشکلات و نقص‏های مربوط به خود هستند. غیر اتوماتیک بودن نرم‏افزار، امکانات کم، عدم سازگاری با کلیه ویندوزها، مصرف بالای رم و اشغال فضای زیاد CPU، پیچیدگی کار با نرم‏افزار، فارسی نبودن محیط برنامه، نمونه‏هایی از این مشکلات است که چه در نرم‏افزارهای ساخت داخل و چه در نمونه‏های خارجی وجود دارد. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی و بررسی نرم‏افزاری بپردازیم که می‏توان آن را به جرئت بهترین، کامل‏ترین و قوی‏ترین نرم‏افزار مدیریت کافی‏نت و گیم‏نت در جهان دانست. كاربرد آسان و سادگی، ظاهر زیبا و جذاب، سیستم کاملاً اتوماتیک، محافظ و آنتی تروجان، محدود سازی پهنای باند، محیط چند زبانه و پشتیبانی کامل از زبان فارسی، اعمال انواع محدودیت‏های نرم‏افزاری، سیستم حسابرسی پیشرفته، راهنمای هوشمند به زبان فارسی و... نمونه‏هایی از امکانات منحصر به فرد Turbo Net Manager است.
 

ادامه مطلب بهترین، کامل‏ترین و قوی‏ترین نرم‏افزار مدیریت کافی‏نت و گیم‏نت


صدای مخفی شده در بازی شاهزاده ایرانی 3


بازی Prince of Persia: The Two Thrones (شاهزاده ایرانی: دو تخت پادشاهی) سومین بازی از سری بازی‏های Prince of Persia و ساخت شرکت Ubisoft است. در این نسخه از بازی که در سبک اکشن-ماجرایی روایت می‏شود، شاهزاده در تلاش برای آزاد کردن همسر خود -کایلینا- از دست وزیر است. که البته وزیر، کایلینا را کشته و به وسیله‏ خنجر زمان، نیروهای جادویی وی را تسخیر می‏کند؛ ولی در نهایت شاهزاده، وزیر را با کمک دوست قدیمی خود -فرح (دختر هندی)- می‏کشد و انتقام کایلینا را می‏گیرد. در قسمتی از این بازی صدایی مخفی شده است که در اصل یکی از شوخی‏های سازندگان است که در بازی گنجانده شده است. در این ترفند به معرفی نحوه دست‏یابی به این صدای مخفی شده می‏پردازیم.
 

ادامه مطلب صدای مخفی شده در بازی شاهزاده ایرانی 3


تایپ عبارات فارسی در قسمت Title نرم افزار VideoStudio


یکی از معروف‏ترین نرم‏افزارهایی که در زمینه میکس و مونتاژ فیلم کاربرد دارد نرم‏افزار Corel VideoStudio است که پیش از این با نام Ulead VideoStudio منتشر می‏شد. این نرم‏افزار دارای توانمندی‏ها وقابلیت‏های مختلفی است،اما یکی از مشکلاتی که این نرم‏افزار دارد، عدم امکان تایپ به زبان فارسی در قسمت Title است. به صورتی که تنها چاره کار استفاده از نرم‏افزارهای فارسی نویس متفرقه است. در این ترفند قصد داریم نحوه تایپ نمودن عبارات فارسی در قسمت Title نرم‏افزار VideoStudio را بدون استفاده از نرم‏افزارهای جانبی فارسی نویس برای شما بازگو نماییم. این کار به کمک نرم‏افزار معروف دیگر مونتاژ تصاویر ویدئویی یعنی Windows Movie Maker که به طور پیش فرض بر روی ویندوز XP نصب است انجام می‏پذیرد.

 

ادامه مطلب تایپ عبارات فارسی در قسمت Title نرم افزار VideoStudio

 

افزودن آیکن سطل آشغال به صفحه دسکتاپ Ubuntu


Ubunto (اوبونتو) یکی از معروف‏ترین و کاربرپسندترین توزیع‏های گنو/لینوکس است که با وجود عمر نسبتاً کوتاه خود توانسته است رشد زیادی در جذب کاربران داشته باشد. در صورتی که شما از کاربرانی باشید که از ویندوز به اوبونتو مهاجرت کرده‏اند، حتماً با قابلیت سطل آشغال یا Recycle Bin که محل ذخیره موقت فایل‏های پاک شده است آشنا هستید. در اوبونتو نیز چنین سطل آشغالی با نام Trash وجود دارد. اما بر خلاف ویندوز، آیکن سطل آشغال در صفحه دسکتاپ اوبونتو به صورت پیش‏فرض وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم نحوه افزودن آیکن سطل آشغال به صفحه دسکتاپ را تحت دو میز کار Gnome و KDE در اوبونتو بازگو نماییم.
 

ادامه مطلب افزودن آیکن سطل آشغال به صفحه دسکتاپ Ubuntu
 


بهبود قدرت صدا در ویندوز ویستا و 7


در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.
 

دسترسی سریع به Command Prompt در ویندوز ویستا و 7


حتماً شما نیز با محیط Command Prompt یا خط فرمان ویندوز آشنایی دارید. کافی است در Run عبارت cmd را وارد نموده و Enter بزنید تا پنجره Command Prompt باز شود. cmd.exe در اصل مفسر دستورات است که در کلیه نسخه‏های ویندوز نیز وجود دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش ساده اما کاربردی بپردازیم که در صورت استفاده از ویندوز ویستا یا 7، با بهره گیری از آن می‏توانید در هر فولدری که باشید پنجره Command Prompt را باز نمایید. ضمن این که خط فرمان مستقیماً بر روی مسیر همان پوشه قرار می‏گیرد.
 

دسترسی سریع به رادیو در گوشی‏های موزیکال نوکیا


همان طور که می‏دانید برخی از گوشی‏های نوکیا دارای یک نسخه موزیک (Music Edition) یا به اصطلاح موزیکال هستند. گوشی‏های نظیر N70 و N73 که نسخه‏های موزیکال آن‏ها رنگ مشکی دارند و جهت علاقه مندان به موسیقی بهینه شده‏اند. در این ترفند قصد داریم نحوه دسترسی سریع به رادیو در گوشی‏های موزیکال نوکیا را برای شما بازگو نماییم.
 

ورود به درایو C به روشی دیگر


شما برای ورود به درایو C کامپیوتر خود چه ‏می‏کنید؟ My Computer را باز کرده و وارد درایو C می‏شوید؟ این یک راه معمولی است اما برای کاربرانی که همواره به دنبال کشف راز و رمزهای ویندوز هستند همواره بیش از یک راه وجود دارد. در این ترفند کوتاه اما کاربردی نحوه ورود به درایو C ویندوز را از روشی غیر معمول به شما خواهیم آموخت.
 

ترفندی مخفی برای بستن Windows Explorer در ویندوز ویستا و 7


همان طور که می‏دانید یکی از اصلی‏ترین پروسه‏های فعال در محیط ویندوز، explorer.exe نام دارد. وظیفه اصلی explorer.exe که تحت نام Windows Explorer شناخته می‏شود مدیریت فایل‏های موجود بر روی هارددیسک است. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی نیازمند بستن این پروسه باشید. در این زمان اکثر کاربران از محیط Task Manager برای بستن explorer.exe اقدام می‏کنند. اما در صورتی که از ویندوز ویستا و 7 استفاده میک‏نید بایستی بدانید راهی خیلی ساده از فشردن Ctrl+Alt+Delete و انتخاب explorer.exe از آن لیست بلند بالا وجود دارد. هم اکنون به معرفی این راه مخفی خواهیم پرداخت.
 

5 ترفند کوچک در مرورگر Google Chrome



مرورگر شرکت گوگل به نام �کروم� هم اکنون بیش از 2 در صد از بازار مرورگرهای اینترنتی را در کنترل خود دارد و ظرف یک سال اخیر با اقبال عمومی نسبتاً مناسبی از جانب کاربران روبرو شده است. ظرافت و سرعت بالای این مرورگر در باز نمودن صفحات اینترنتی مهم‏ترین ویژگی آن است. هم اکنون به معرفی 5 ترفند کوچک در این مرورگر خواهیم پرداخت.
 

تم‏های مخفی ویندوز 7


یکی از ویژگی‏های بارز ویندوز 7 ظاهر زیبا و جذاب آن است. این ویژگی به کمک تم یا قالب‏های موجود در آن شکل می‏گیرد. در ویندوز 7 به طور پیش فرض 6 تم قابل انتخاب است که با انتخاب هر تم، ظاهر صفحه دسکتاپ و صداهای موجود در ویندوز تغییر می‏کند. اما بایستی بدانید که در ویندوز 7، علاوه بر تم های موجود، 5 تم دیگر نیز به شکل مخفی وجود دارد! در این ترفند نحوه آشکار‏سازی و انتخاب این تم‏های مخفی را برای شما بازگو خواهیم کرد. این قالب‏های مخفی با محوریت کشورهای استرالیا، کانادا، بریتانیا، ایالات متحده و آفریقای جنوبی ساخته شده‏اند و شامل تصاویر پشت زمینه‏ای از این کشورها هستند.

 

مشاهده صفحات قبلی و بعدی در مرورگر Opera با استفاده از ماوس و به شکلی سریع


همان طور که می‏دانید در کلیه مرورگرهای وب دو دکمه Back و Forward وجود دارد که امکان مشاهده صفحات قبلی و بعدی دیده شده توسط شما را فراهم می‏کند. در مرورگر اپرا که یکی از مرورگرهای محبوب کاربران است انجام عمل Back و Forward در صفحات با استفاده از ترفندی که برایتان بازگو خواهیم کرد به صورتی سریع و آسان امکان‏پذیر است. جالب است بدانید برای این کار نیازی به استفاده کیبورد و یا کلیک بر روی محلی از مرورگر نیز نیست.
 

19 نکته مهم در نرم افزار Internet Download Manager


نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‏شود را می‏توان به جرأت قدرتمندترین و معروف‏ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست. قابلیت‏های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم‏افزاری کامل کرده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 19 نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم.
 

شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول از طریق تلفن گویا


در صورتی که شما نیز از سیم کارت‏های اعتباری همراه اول استفاده می‏کنید، حتماً می‏دانید برای شارژ سیم کارت خود راه‏هایی نظیر خرید حضوری کارت شارژ و همچنین خرید غیر‏حضوری توسط دستگاه POS، دستگاه ATM و سایت همراه اول به نشانی mci.ir وجود دارد. اما در این ترفند قصد داریم یک راه جدید که به تازگی توسط شرکت ارتباطات سیار ایران راه‏اندازی شده است را به شما معرفی کنیم. شارژ سیم ‏کارت اعتباری همراه اول از طریق تلفن گویا!
 

احیای Ubuntu از دست رفته


در صورتی که در داخل ویندوز CD، XPهای Ubuntu را اجرا نمایید، در Autorun آن گزینه Install Inside Windows را می‏بینید. با کلیک روی این دکمه می‏توانید لینوکس را در کنار ویندوز خود نصب کنید و در هنگام بوت شدن، یکی از آن دو را انتخاب کنید. اما در این میان یک مشکل وجود دارد. در صورتی که ویندوز خود را عوض کنید، حتی اگر Ubuntu در درایوی غیر از درایو ویندوز نصب شده باشد، Ubuntu از بین میرود و دیگر قابل اجرا نخواهد بود. به زبان دیگر شما با تعویض ویندوز مجبور به نصب مجدد Ubuntu هستید. اما با ترفندی ابتکاری می‏توانید از این کار جلوگیری کرده و حتی پس از تعویض ویندوز هم از Ubuntu به مانند سابق استفاده نمائید. البته باید قبل از نصب ویندوز جدید این ترفند را انجام داده باشید.
 

ترفند در بازی Stronghold: Crusader


سری بازی‏های Stronghold که در کشور ما به نام �قلعه� معروف است را می‏توان یک از معروف‏ترین و پرطرفدارترین بازی‏ها در سبک استراتژیک دانست. تاکنون 4 شماره از این بازی منتشر شده است که اولین نسخه آن یعنی Stronghold: Crusader را می‏توان موفق ترین بازی از این مجموعه دانست. شما در بازی �قلعه� ابتدا با ارتشی که در اختیار دارید باید تمام سعی‏تان را در حفظ قلعه و سربازان خود انجام دهید. سپس با راه‏های کسب درآمدی که برای‏تان وجود دارد نظیر دریافت مالیات، زراعت، فروختن اسلحه و... ارتش خود را تجهیز کنید و راهی فتح قلعه‏های دشمن شوید. هم‏اکنون به معرفی دو ترفند جالب و کاربردی در این بازی می‏پردازیم.
 

کلید مخالف Tab؛ یک نیاز اساسی


همان‏طور که می‏دانید در تمامی محیط‏ها و برنامه‏های ویندوز، برای رفتن به کادر بعدی، گزینه بعدی و یا مورد بعدی، می‏توان از کلید Tab استفاده کرد. همچنین یکی از پر‏استفاده‏ترین کلیدهای کیبورد به ویژه به هنگام چرخ‏زنی در محیط اینترنت، کلید Tab است. با استفاده از این کلید شما می‏توانید با سرعت بیشتری فرم‏های اینترنتی را پر کنید و از کادری به کادر دیگر بروید. اما در صورتی که در هنگام پر کردن یک فرم، کادری را به اشتباه تایپ کنید و کلید Tab را بلافاصله بزنید، ناچاراً برای بازگشت به کادر قبلی از ماوس استفاده خواهید کرد. این مورد شاید برای کاربران آماتور موضوعی ساده باشد اما برای حرفه‏ای‏ها آزار‏دهنده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی کلید ترکیبی بپردازیم که عملکردی عکس کلید Tab دارد؛ بدین صورت که با بهره‏گیری از آن به هنگام پر کردن یک فرم اینترنتی در مرورگر یا هر جای دیگر می‏توانید مستقیماً و بدون نیاز به ماوس به کادر قبلی بازگردید.
 

دسترسی و مدیریت ایمیل‌های Hotmail ،MSN و Live از طریق Gmail


امروزه داشتن یک ایمیل مناسب، لازمه زندگی در دنیای مجازی است. سرویس‏های ایمیل متعددی نظیر Live.com ،Gmail.com ،Yahoo.com و... وجود دارد که افراد مختلفی بنا به سلیقه خود از آنها استفاده می‏کنند. اما در سال‏های اخیر، در میان کاربران اینترنت -به ویژه کاربران ایرانی- استفاده از سرویس Gmail بسیار رواج یافته است. این سرویس ایمیل که متعلق به شرکت گوگل است به خاطر انعطاف‏پذیری بالا، راحتی استفاده و رابط کاربری مناسب، برای بسیاری از کاربران به سرویس ایمیل اصلی آنها تبدیل شده است.ممکن است شما نیز چندین ایمیل مختلف داشته باشید؛ مثلاً یک حساب Live.com و یک حساب Gmail. طبعاً مدیریت این ایمیل‌ها کاری زمان بر است و همچنین ممکن است در مواردی شما را سردرگم نیز بکند. در اینجا ما به معرفی ترفندی می‏پردازیم که به وسیله آن می‏توانید تمامی ایمیل‌هایی که به حساب شما در Hotmail ،MSN و یا Live میرسد را به Gmail خود منتقل کنید و آنها را بخوانید، مدیریت کنید و حتی از جانب حساب دیگر ایمیل ارسال کنید. لازم به ذکر است این کار بر روی سرویس ایمیل یاهو هم امکان پذیر است، به شرطی که ایمیل شما در یاهو رایگان نباشد و پولی باشد.
 

کلید مخالف Tab؛ یک نیاز اساسی


همان‏طور که می‏دانید در تمامی محیط‏ها و برنامه‏های ویندوز، برای رفتن به کادر بعدی، گزینه بعدی و یا مورد بعدی، می‏توان از کلید Tab استفاده کرد. همچنین یکی از پر‏استفاده‏ترین کلیدهای کیبورد به ویژه به هنگام چرخ‏زنی در محیط اینترنت، کلید Tab است. با استفاده از این کلید شما می‏توانید با سرعت بیشتری فرم‏های اینترنتی را پر کنید و از کادری به کادر دیگر بروید. اما در صورتی که در هنگام پر کردن یک فرم، کادری را به اشتباه تایپ کنید و کلید Tab را بلافاصله بزنید، ناچاراً برای بازگشت به کادر قبلی از ماوس استفاده خواهید کرد. این مورد شاید برای کاربران آماتور موضوعی ساده باشد اما برای حرفه‏ای‏ها آزار‏دهنده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی کلید ترکیبی بپردازیم که عملکردی عکس کلید Tab دارد؛ بدین صورت که با بهره‏گیری از آن به هنگام پر کردن یک فرم اینترنتی در مرورگر یا هر جای دیگر می‏توانید مستقیماً و بدون نیاز به ماوس به کادر قبلی بازگردید.
 

تلویزیون دیجیتال-بدون آنتن هوایی ایران سرور وطن دانلود جامعه طراحان فارسی زبان اینترنت فوق هوشمند دسترسی و مدیریت ایمیل‌های Hotmail ،MSN و Live


امروزه داشتن یک ایمیل مناسب، لازمه زندگی در دنیای مجازی است. سرویس‏های ایمیل متعددی نظیر Live.com ،Gmail.com ،Yahoo.com و... وجود دارد که افراد مختلفی بنا به سلیقه خود از آنها استفاده می‏کنند. اما در سال‏های اخیر، در میان کاربران اینترنت -به ویژه کاربران ایرانی- استفاده از سرویس Gmail بسیار رواج یافته است. این سرویس ایمیل که متعلق به شرکت گوگل است به خاطر انعطاف‏پذیری بالا، راحتی استفاده و رابط کاربری مناسب، برای بسیاری از کاربران به سرویس ایمیل اصلی آنها تبدیل شده است.ممکن است شما نیز چندین ایمیل مختلف داشته باشید؛ مثلاً یک حساب Live.com و یک حساب Gmail. طبعاً مدیریت این ایمیل‌ها کاری زمان بر است و همچنین ممکن است در مواردی شما را سردرگم نیز بکند. در اینجا ما به معرفی ترفندی می‏پردازیم که به وسیله آن می‏توانید تمامی ایمیل‌هایی که به حساب شما در Hotmail ،MSN و یا Live میرسد را به Gmail خود منتقل کنید و آنها را بخوانید، مدیریت کنید و حتی از جانب حساب دیگر ایمیل ارسال کنید. لازم به ذکر است این کار بر روی سرویس ایمیل یاهو هم امکان پذیر است، به شرطی که ایمیل شما در یاهو رایگان نباشد و پولی باشد.
 

برقراری تماس مستقیم با یک شماره دایورت شده!


همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.
 

ویروس‏یابی اتوماتیک فایل‏ها پس از دانلود در نرم افزار IDM


نرم افزار Internet Download Manager را می‏توان یکی از قدرتمندترین و محبوب‏ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود دانست. IDM توانمندی‏ها و قابلیت‏های متنوعی دارد، اما یکی از قابلیت‏هایی که اکثر کاربران از آن بی‏خبرند و از آن استفاده نمی‏کنند امکان ویروس‏یابی اتوماتیک فایل‏ها پس از دانلود توسط آنتی‏ویروس نصب شده بر روی ویندوز است. به این صورت که با فعال‏سازی این قابلیت، در صورتی که بر روی ویندوز خود آنتی‏ویروس نصب کرده باشید، فایل‏هایی که توسط IDM دانلود می‏شوند بلافاصله پس از دانلود به طور خودکار توسط آنتی‏ویروس مربوطه چک می‏شوند تا مبادا ویروسی باشند. این ترفند تا حد زیادی، امنیت سیستم شما را در اینترنت بهبود می‏بخشد.
 


 توپ‏های رنگی مخفی شده در نرم‏افزار Adobe Audition


نرم‏افزار Adobe Audition را می‏توان یکی از قدرتمندترین نرم‏افزارهای ویرایش و افکت‏گذاری بر روی فایل‏های صوتی دانست. این نرم‏افزار با بهره‏گیری از ابزارهای مختلف امکان خلق و همچنین ترمیم فایل‏های صوتی با کیفیت بالا را دارا می‏باشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک قابلیت مخفی در درون این برنامه بپردازیم. بازی با توپ‏های رنگی که می‏تواند واقعاً شما را سرگرم کند!
 

ادامه مطلب توپ‏های رنگی مخفی شده در نرم‏افزار Adobe Audition

 

 



 
 

 

 

 
 
     


__._,_.___


Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive