به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب جرقه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, December 9, 2008

..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. RingToon + Clip + Dictionary + SmS Toon

 
 
 
 
 
 
?

مژده به تمام دوست داران دانلود رایگان

سایت بزرگ میهن دانلود در جهت رضایت هرچه بیشتر کاربران و همچنین کامل کردن ارشیو نرم افزار های سایت اقدام به قرار دادن 6 گیگا بایت نرم افزار جدید کرده که به صورت مجزا در هر بخش 10 نرم افزار جدید به همراه کرک قرار داده شد. موضوعات زیر شامل این اپدیت میباشد که با کلیک بر روی موضوع مورد نظر خودتون میتوانید نرم افزار دلخواه رو به همراه کرک رایگان دانلود کنید

نرم افزار کترل کننده

ابزار اینترنت

نرم افزار رایت

نرم افزار اموزشی

نرم افزار مهندسی

نرم افزار همراه

نرم افزار سرگرمی

نرم افزار نمایش عکس

نرم افزار ویرایش تصویر

نرم افزار طراحی

قفل گزاری و امنیتی

نرم افزار انتی ویروس

نرم افزار افزایش سرعت

نرم افزارویرایش فیلم

نرم افزارویرایش صوت

نرم افزار پخش فیلم

نرم افزار پخش صوت

نرم افزار تبدیل فرمت

نرم افزار موسیقی

نرم افزار ماهواره

نرم افزار نقشه

نرم افزار افیس

نرم افزار ابزار دسکتاپ

نرم افزار اسکرین سیور

نرم افزار بهینه ساز

نرم افزار تلفن

نرم افزار شبکه


دانلود بهترین دیکشنری تبدیل فارسی به انگلیسی برای همه گوشی های موبایل

بالاخره انتظار به سر آمد و بهترین برنامه موبایل به بخش اضافه شد. این برنامه یک دیکشنری انگلیسی به فارسی به همراه یک دیکشنری فارسی به انگلیسی در فرمت جاوا می باشد. حتی فایلهای JAD را هم اضافه کرده ایم که کلیه گوشی هایی مانند موتورولا و سامسونگ هم بتوانند از این برنامه به راحتی استفاده کنند.

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


ابزاری جهت استفاده بیشتر از سرعت حافظه ی اصلی SuperSpeed RamDisk Plus

شاید تا کنون با برنامه‌هایی که ادعای هایی در مورد افزایش سرعت کل سیستم و یا بعضی از قطعات را تا ۳۰۰% و یا بیشتر دارند مواجه شده باشید! اما اکثر این نرم افزار ها نه تنها هیج تاثیری در روند سرعت سیستم ندارند و در اکثر موارد با دستکاری هایی که در ریجستری و فایل های ویندوز انجام می دهند باعث بروز اختلال در سیستم عامل و کاهش سرعت دسترسی می شوند.
SuperSpeed RamDisk Plus نام نرم افزاری می باشد که با فراهم کردن ابزاری مفید، برای استفاده ی بیشتر از حافظه ی اصلی و در نتیجه سرعت زیاد تر نسبت به هارد دیسک، دسترسی به داده های موقت را برای شما افزایش می دهد. مراحل کار این نرم افزار بدین صورت است که با ایجاد یک DISK مجازی در درون حافظه ی اصلی سیستم (RAM) به کمک شما عزیزان می آید. از آنجایی که سرعت دسترسی به حافظه سیستم (RAM) بسیار بالاتر از یک هارد دیسک می باشد، تصور نمایید، کار کردن با فایل های یک دیسک مجازی در درون رم چه سرعت وحشتناکی خواهد داشت! کسانی که با Amiga کار کرده‌اند قدر و فایده این نوع RAMDisk ها را به خوبی می‌دانند.
این برنامه گزینه‌ای دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد که در هنگام Shutdown یا Rest ویندوز ابتدا محتویات درون RAMDisk را به هارددیسک منتقل نماید، سپس سیستم را خاموش یا ریست نماید، و بعد از ورود بعدی، سیستم به صورت خودکار محتویات ذخیره شده در هارددیسک را به درون RAMDisk بار گذاری کند.
کسانی که حافظه ۱GB یا بیشتر دارند، می‌توانند در این نوع حافظه‌ها به ساخت Image سی‌دی و کار برروی آنها یا ساخت WinZIP/WinRAR و غیره اقدام نمایند.

فواید و کاربرد های این نوع دیسک ها :

    * همانند یک دیسک فرمت می‌شود و امکان کپی،ساخت، انتقال و ... انواع فایل‌ها و فولدر‌ها به آن نیز فراهم می باشد.
    * ایجاد و حذف سریع آن، از حافظه ی اصلی.
    * ظرفیت RAMDisk ایجاد شده با این برنامه بستگی به نوع فعالیت و انتخاب شما دارد. حداکثر ظرفیتی که می‌شود برای آن انتخاب نمود۸۰% میزان حافظه خالی سیستم می باشد. (البته به عوامل دیگری هم بستگی دارد)
    * چون RAMDisk درون حافظه فیزیکی ساخته می‌شود بنابراین با ریست یا خاموش شدن سیستم داده‌های درونش پاک می‌شود. اما با امکانی که در برنامه وجود دارد شما می توانید به صورت خودکار محتویات را ذخیره و دومرتبه بار گذاری نماید.
    * این دیسک برای فولدرهای Temprory ویندوز و برنامه‌ها بسیار مناسب است. از آنجا که این فایل‌ها هیچ ارزشی ندارند، می‌توانید آدرس فولدرهای Temp ویندوز یا برنامه‌ها را به RAMDisk دهید. این کار ۲ حسن دارد: اول، با خاموش یا ریست کردن سیستم این دیسک به شکل اتوماتیک پاک می‌شود پس از شر این نوع فایلها خلاص می‌شوید. دوم، سیستم عامل یا برنامه‌هایی که نیاز به ساختن چنین فایل‌هایی دارند با سرعت بسیار بیشتری آنها را ایجاد کرده یا می‌خوانند.
    * امنیت (Security) بالا. چون این دیسک درون حافظه فیزیکی هست و با خاموش شدن یا ریست سیستم اطلاعت آن پاک می‌شود و دیگر امکان بازیافت داده‌ها از آن نیست، بنابر این بسیار مناسب برای ذخیره داده‌های مهم ولی موقتی است (تاکید می کنم موقتی) که نمی‌خواهید کسی به آنها دسترسی یابد. همانند صفحات اینترنتی و جستجو‌ها و History و...

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود زیباترین فونتهای انگلیسی font download

دانلود یک سری از فونتهای زیبا و گلچین شده انگلیسی از سایت پر بازدید میهن دانلود

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود مجموعه ای زیبا از زنگ خور های موبایل Rintone

دانلود سری دوم مجموعه گلچین شده از آهنگهای بسیار زیبا برای زنگ و sms با کیفیت بالا ، دانلود از سایت پر بازدید میهن دانلود

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود تم زیبا برای گوشی های سونی اریکسون با رنگ سبز Green theme

Green themEدانلود تم سونی اریکسون با رنگ سبز و ظاهری زیبا قابل نصب بر روی کلیه گوشی های سونی اریکسون دانلود کنید و لذت ببرید

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود سری 1 screen saver های موبایل

دانلود سری 1 مجموعه زیبا از محافظ صفحه های گوشی موبایل بصورت متحرک ، دانلود این مجموعه بینظیر از میهن دانلود

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


نرم افزاری برای کپی برداری و تهیه فایل های پشتیبان Casper v5.0.1294

چنانچه جزو کاربرانی هستید که روزمره فعالیت های زیادی را در رایانه شخصی و سیستم عامل خود صورت می دهید و یا جزو آن دسته از کاربرانی هستید که با نرم افزارها و اطلاعات داده ای فراوانی در فعالیت های روزانه خود مواجه هستید بلا شک اطلاعات و محتویات سیستم شخصی شما برایتان مهم و حیاتی خواهد بود و پاک شدن و یا از بین رفتن آنها برای شما بسیار گران تمام خواهد شد . خارج از محدوده اطلاعات گسترده ، حتی اگر کاربری ساده و به اصطلاح خانگی باشید و کلیه اطلاعات مهم شما چند عکس ساده خانوادگی ،برای حفظ و نگهداری آن حتما تلاش خواهد کرد تا اطلاعات مورد نظر همواره پایدار و قابل استفاده باشد. البته برای پاک شدن اطلاعات نیز راهکارهایی منجمله استفاده از نرم افزارهای مختلف برای بازگردانی اطلاعات پاک شده و یا جایگزینی اطلاعات از طریق فایل های پشتیبان می باشد..

با نگاهی اجمالی خواهیم فهمید که راهکار اول یعنی ( بازگردانی اطلاعات پاک شده ) دارای مشکلات و گاها حتی غیر ممکن می باشد فلذا از این لحاظ عیب و اشکال اساسی محسوب می شود و برای رفع آن باید به سراغ گزینه های مطمئن تری رفت.
استفاده از راهکار دوم یعنی استفاده از فایل های پشتیبان همواره راهی منطقی بوده که قدرت بهره وری آن از روش اول بیشتر می باشد. برای این منطور تاکنون نرم افزارهای مختلفی به بازار عرضه شده است و هر کدام کم و بیش در بازار محک خورده اند. در اینجا نیز نرم افزار قدرتمندی را به شما معرفی خواهیم کرد.

CASPER نام نرم افزاری است که به بوسیله آن خواهید توانست از تمامی اطلاعات موجود در حافظه رایانه شخصی خود فایلهای پشتیبان مطمئن تهیه کنید و آنها را یکجا کپی کرده و در محل امن نگه داری کنید و در هنگام نیاز از آنها استفاده کنید. به کمک امکانات ویژه گنجانده شده در بسته نرم افزاری قدرتمند کمپانی Future Systems Solutions کاربر قادر خواهد بود تا امکانات جالب و ویژه ای را که تا کنون از آن بهره مند نشده را آزمایش کند.
از جمله این امکانات می توان به تهیه فایل پشتیبان Back up از تنظیمات مختلف نرم افزاری و سیستمی نیز اشاره نمود. بدین صورت که کاربران قادر خواند بود تا از تنظیمات انجام شده شده بر روی نرم افزارمورد نظر فایل پشتیبانی تهیه کنند تا در زمان نصب و راه اندازی مجدد نرم افزار نیازی به انجام مجدد تنظیمات نباشد. همچنین این نرم افزار قادر خواهد بود تا در کمترین زمان ممکن از فایلها و فعالیتهای شما فایل پشتیبان تهیه کرده و در صورت لزوم تنها با یک کلیک تمامی داده های خود را در اختیار شما قرار دهد.
با توجه به شواهد و منابع می توان این نرم افزار را یکی از بهترین ها در این زمینه معرفی کرد که با قرار دادن امکانات فراوان و همچنین آسان به کاربران خود ، توانسته به آنها خدمت بزرگی کرده و نیز رضایت آنها را جهت تحقق اهداف جلب نماید.

برخی ویژگی های نرم افزار:
- فضای کاربری زیبا ، آسان و عامه پسند
- قدرت ، توان تجزیه ای بالا، سهولت و .. در بازگردانی داده های مورد نظر
- قابلیت تهیه پشتیبان امنیتی و تنظیماتی
- تهیه فایل پشتیبان از تنظیمات نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم
- بازگردانی اطلاعات از بین رفته در کوتاهترین زمان ممکن و تنها با یک کلیک
- سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز و همچنین سازگاری با ویندوز

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود کلیپ های صوتی خنده دار با پسوند amr

دانلود مجموعه ای صداها با فرمت amr با موضوعات گوناگون (زنگ و sms و سرگرمی و...)  دانلود از سایت پر بازدید میهن دانلود

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود مجموعه ای فوق العاده زیبا از تم های نوکیا سری 40

دانلود یک مجموعه تم فوق العاده با هارمونی رنگی و بصورت گرافیکی برای گوشی های سری 40 نوکیا ، دانلود از سایت میهن دانلود

 

 
تم ها برای گوشی های موبایل زیر:

2600 | 2650 | 2651 | 3100 | 3105 | 3108 | 3120 | 3125 | 3200 | 3205 | 3220 | 3300 | 3560
5100 | 5140 | 6020 | 6021 | 6030 | 6100 | 6108 | 6200 | 6220 | 6225 | 6230
6270 | 6280 | 6610 | 6800 | 6810 | 6820 | 6822 | 6830 | 7200
7210 | 7250 | 7260 | 7280 |

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود مجموعه ای زیبا از عکس گل و گیاه

flower packدانلود مجموعه ای بسیار بسیار زیبا از گل و گیاه بصورت گلچین شده و سفارشی ، برای کاربران عزیز میهن دانلود ، از دانلود این مجموعه لذت ببرید

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود بازی جاوا aqua race

دانلود بازی aqua race با مراحل گوناگون و جذاب بصورت جاوا قابل نصب بر روی تمامی گوشی های نوکیا ، دانلود از سایت بزرگ میهن دانلود

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود نرم افزار بریدن و میکس فایلهای صوتی absolute mp3

این روزها تب ساختن رینگتون برای موبایل و تکه تکه کردن فایلهای MP3 و چسباندن دوباره اونها به هم ، ساختن فایلهای میکس شده و ... بالا رفته . به همین منظور یک برنامه فوق العاده رو معرفی میکنم . برنامه Absolute MP3 Splitter & Converter که شما میتویند بوسیله اون هم MP3 هاتون رو Split کنید و هم اینکه اونها رو به فرمتهای دیگه تبدیل کنید . کل این مجموعه ۲/۱۵ مگ حجم داره و از لینک مستقیم قابل دانلود هست .

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود نرم افزار نفوذ کاربران اینترنت از طریق آی پی آنها Angry ip

نرم افزار Angry ip با این برنامه میتونید یک لیست آی پی را چک کنید و بفهمید که کدام آی پی آنلاین و کدام آی پی آفلاین است و همچنین میتونید پورت باز کامپیوتر را بدست بیارید.این نرم افزار جالب رو از میهن دانلود دریافت کنید و لذت ببرید

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


ایا دانلود رایگان دوست ندارید؟اگر به دنبال دانلود رایگان و بی دردسر هستید مطلب مورد نظر رو انتخاب کنید و به قول معروف حالشو ببرید!

نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزارویرایش فیلم
نرم افزارویرایش صوت
نرم افزار پخش فیلم
نرم افزار پخش صوت
ایکون
نرم افزار تبدیل فرمت

 

نرم افزار کاربردی
نرم افزار فارسی
نرم افزار فشرده ساز
نرم افزار ماهواره
نرم افزار نقشه
نرم افزار پشتیبان
نرم افزار افیس
نرم افزار ابزار دسکتاپ
نرم افزار اسکرین سرور
نرم افزار بهینه ساز
نرم افزار بازی
نرم افزار بازیابی
برنامه نویسی
نرم افزار تلفن
نرم افزار دیکشنری
نرم افزار زیبا ساز
سخت افزار
اسکین نرم افزار
کتاب الکترونیکی Pdf


دانلود بازی جاوا top gear با گرافیک بالا و بصورت چند شخصیتی

دانلود بازی چند زاویه ای top gear که با گرافیکی عالی عرضه شده و جزء معدود بازی های تحت جاوا میباشد که به صورت چند شخصیتی بوده و شما در بازی نقش های مختلفی خواهید داشت .این بازی را دانود کنید و از آن لذت ببرید قابل نصب بر روی تمامی گوشی های موبایل، عکس های بیشتر از بازی در ادامه مطلب . دانلود اختصاصی از سایت میهن دانلود

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


ذخیره تمامی فایل های فلش از آدرسهای اینترنتی با Flash Saver 5.7

فایلهای SWF فلش تقریبا عمده ترین و محبوب ترین فرمت انیمیشنی موجود در اینترنت را شامل می شوند .ولی به خاطر دارا بودن ویراستار بر روی خود , قابلیت ذخیره آنها در مرورگر ها با راست کلیک بر رویشان وجود ندارد .
حتما برای شما نیز بارها پیش آمده است که می خواستید یک انیمیشن زیبای فلش را از محیط اینترنت بر روی سیستم خود ذخیره کنید ولی قادر به انجام آن نبودید . در این گونه مواقع باید از ابزاری جانبی و قدرتمند کمک گرفت .
Flash Saver محصولی مناسب و کارا از وب سایت Ptshare.com است که به آسانی به شما امکان دانلود فایلهای SWF فلش را از صفحات وب می دهد . قابلیت دریافت تمامی فلش های اینترنتی از صفحات وب شامل وب سایتهای فلش , بازی های فلش , Flash MTV , فیلم های فلش , تبلیغات فلش و هر فایل فلشی با فرمت SWF .
تنها با یک کلیک ساده از محیط مرورگر شما قادر به دریافت تمامی فایل های فلش می باشید !
برخی دیگر از ویژگی های نرم افزار Flash Saver :
مجهز به نرم افزار Flash Player برای پخش فایلهای فلش دانلودی و تمامی فایلهای فلش موجود در سیستم .
ویژگی Copy URL برای دادن آدرس دقیق فایل فلش در اینترنت به شما .
توانایی جستجو در بین Log ها و فایلهای دانلودی و ویژگی پیش نمایش فایلها قبل از دانلود .
توانایی فرستادن فلش های زیبا به Email وستان تنها با چند کلیک .
گرفتن عکس از محیط فایلهای SWF فلش .
دانلود تمامی فایلهای فلش موجود در یک آدرس اینترنتی .
و ...

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود زنگ های موبایل با فرمت mp3

دانلود  مجموعه ای گلچین شده از آهنگ های زنگ و sms جدید و قدیمی با کیفیت بالا . دانلود از سایت بزرگ میهن دانلود

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


ورود به تالارهای میهن دانلود

تالار های گفتمان میهن دانلود با قدرتی افزون تر نسبت به گذشته فعالیت خود را به حالت 100 % فعال رسانده شما کاربر محتم اگر به دنبال هرمطلبی در این دنیای بزرگ شبکه های اینترنتی هستید مطلب مورد نظر خودتون رو در هر زمینه ای کامپیوتر,اینترنت و...  میتونید با مراجعه به تالار گفتمان میهن دانلود به مطلب مورد نظر دست پیدا کرده و یا سئوالات خود رو در هر زمینه های تخصصی و غیر تخصصی در تالار ها مطرح کرده و سریعا به پاسخ خود دست پیدا کنید مدیران تالارها شما رو راهنمایی خواهند کرد همین الان وارد تالار ها شده و از این جامعه مجازی لذت ببرید( برخی از موضوعات و مطالب خواندنی و پر طرف دار تالار ها در لینک های پایین قابل دست یابی است)

مطلبی وجود نداره که در تالار ها وجود نداشته باشه یا کسی در بارش چیزی ندونه این قدر شلوغ هستش که با طرح سئوال در کمتر از چند دقیقه چندین مدیر و کاربر دیگر به سئوال شما پاسخ میدهند.خود شما هم میتونید مطلب در تالار ها با نام خود انتشار دهید!

برای ورود به تالارهای بزرگ میهن دانلود کلیک کنید www.Forum.MihanDownload.com

  1. اموزش و تر فند هاي كامپيوتر
  2. مباحث سخت افزاری
  3. فتوشاپ و گرافیک
  4. بازی های کامپیوتري
  5. كامپيوتر و فناوري
  6. نـــرم افـــزار( دانلودو بحث و سئوالات و ...)
  7. هك و امنيت
  8. برنامه نويسي ( سی,دلفی و ...)
  9. برنامه نويسي ويژوال بيسيك
  10. موبايل ( شامل معرفی گوشی موبایل , مقالات و اموزش موبایل,شماتیک موبایل,انجمن نوکیا ,انجمن سونی اریکسون و...)
  11. تعمیرات موبایل
  12. آموزش قرآن
  13. پزشکی سلامت
  14. دانستني هاي جالب
  15. آموزش های الکترونیکی
  16. روانشناسی
  17. و دیگر مطالب که با ورود به صفحه اصلی تالار ها میتوانید مطلب مورد نظر رو انتخاب کنید

حذف نرم افزارهای نصب شده با Ashampoo UnInstaller 3.05

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.
یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز باقی ماندن بقایای برنامه هایی است که به طور صحیح پاک نشده اند. بعضی از برنامه نویسان نیز متاسفانه به دلیل تنبلی طوری برنامه ها را می سازند که در هنگام پاک شدن در قسمت Add/remove Programs ویندوز، فقط اجزای اصلی آنها پاک شده و خیلی از قسمت های آن در ریجستری و سطح دیسک باقی می ماند. این قسمت ها به مرور زمان و با نصب و پاک کردن تعداد زیادی برنامه روی هم جمع شده و باعث سنگینی و کاهش سرعت ویندوز می شوند.
Ashampoo UnInstaller نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه حذف کامل نرم افزارها از سیستم می باشد. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا با انتخاب نرم افزار مورد نظرتان و ابزار موجود در برنامه اقدام به پاکسازی کامل برنامه از سیستم نمایید. به کمک این نرم افزار دیگر از کلید های اضافی باقیمانده از برنامه حذف شده و در رجیستری و یا فایل هایی که مربوط به نرم افزار حذف شده از سیستم می باشد خبری نیست و تمامی آثار مربوط به برنامه از سیستم پاک می شوند.
همچنین این نرم افزار میتواند لیست نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را به سرعت بالا نصب نماید که این کار در برنامه add or remove programs ویندوز امکان پذیر نمی باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Ashampoo UnInstaller 3.05:
- ابزاری برای پاک کردن File های غیر لازم در درایوها
- امکان پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده
- اسکن کامل رجیستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم رجیستری و File ها
- پاک کردن برنامه هایی که ویندوز قادر به پاک کردن آنها نمی باشد
- قابلیت پاک کردن Screen saver ها
- توانایی جستجو و پاک کردن فایل های اضافی و غیر ضروری از سطح دیسک
- توانایی جستجو و پاک کردن Folder های خالی از سطح دیسک
- به روز رسانی خودکار نرم افزار
- لیست نمودن نام نرم افزارهای نصب شده با سرعت بالا
- 5 تا 10 برابر سریع تر از Add/Remove program ویندوز
- نمایش جزئیات و مسیر نرم افزارهای نصب شده
- دارای تنظیمات متنوع برای کاربران حرفه ای
- سازگار با ویندوز ویستا
- و ...

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود مجموعه زیبا از عکسهای پشت زمینه با موضوع ماشینcar wallpaper

دانلود مجموعه ای زیبا و گلچین شده از عکسهای پشت زمینه با موضوع ماشین با کیفیت بسیار بالا دانلود از میهن دانلود.

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود نرم افزار تبدیل فایهای صوتی و تصویری به یکدیگر video convertor

video convertorاین هم از دانلود یک نرم افزار بسیار قوی برای تبدیل کلیه فرمتهای صوتی و تصویری به یکدیگر به صورت کرک شده آماده دانلود از میهن دانلود

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


Aleo Flash Intro Banner Maker 2.4.99 Portable نرم افزار ساخت بنرهاي فلش

اگر کار با نرم افزار هایی مانند ماکرو مدیا فلش یا سوییش مکس و اسکریپت ها را بلد نیستید همچنین می خواهید یک بنر فلش حرفه ای را خود طراحی کنید، دیگر نیاز به یادگیری آن ها ندارید چونکه سایت سهند سافت نرم افزاری حرفه ای برای تازه کارها تهیه دیده است که تنها با چند کلیک به سرعت برای شما یک فلش زیبا و حرفه ای طراحی می کند.
Aleo Flash Intro Banner Maker نرم افزاری با ابزار قدرتمند فلش برای ساخت فلش های ابتدای سایت، بنر های تبلیغاتی، کارت پستال الکتریکی و نمایش اسلاید به آسانی و تنها با چند کلیک می باشد. تنها کاری که می بایست انجام دهید وارد کردن نوشته مورد نظر و انتخاب افکت های آماده و قابل تغییر پشت زمینه و انیمیشن متن است. مشخصه و تنظیم نوشته کاملا قابل تغییر بوده و امکان انتخاب نوع فونت، اندازه، عرض و طول، شفافیت، چرخش، حاشیه، سبک پرکردن نوشته و ... بنر دلخواه و مورد نظر شما را طراحی می کند. تمام افکت های پشت زمینه و نوشته قابل تنظیم و تغییر بوده و تمام امکانات یک بنر مانند متن و فونت، آدرس سایت قابل کلیک، تغییر رنگ ها و صداهای مورد نظر در آن موجود می باشد.

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


Advanced System Cleaner v1.8.1 نام ابزاری برای پاکسازی دیسک

نگهداري از سيستم عامل ها بر روي کامپيوترها امروزه يکي از مهمترين مواردي مي باشد که کاربران سيستم هاي کامپيوتري مي بايست به آن اهميت دهند. کنترل قسمت هاي مختلف مديريتي ، بهينه سازي هاي دوره اي بخش هاي مهم سيستم عامل ، پاکسازي سيستم از فايل هاي اضافي و .... همگي در دسته مواردي مي باشد که يک کاربر سيستم مي بايست به آن اهميت داده تا سيستم عامل نصب شده بر روي کامپيوتر خود را با دوام و کارايي بالاتري مورد استفاده قرار دهند. بسياري از کاربراني که در سطوح حرفه اي قرار دارند با چگونگي راهبري يک سيستم عامل به خوبي آشنا مي باشند . البته کنترل همه قسمت ها و آگاهي بر تمام قسمت هاي سيستم عامل در دسته يکي از مهمترين مشاغلي مي باشد که امروزه در شبکه هاي بزرگ کامپيوتري بر آن توجه خاصي مي شود. شرکت هاي نرم افزاري براي افرادي که در سطوح نيمه حرفه اي و مبتدي براي کار با سيستم عامل ها قرار دارند ، اقدام به توليد نرم افزارهاي کمکي نموده اند که به کمک آن ها کاربران قادرند تا اعمال مديريتي را به خوبي بر روي سيستم عامل خود انجام دهند.
در اين مطلب با نرم افزاري در اين زمينه آشنا مي شويد.
Advanced System Cleaner نام نرم افزاري ارزشمند مي باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا به اقدامات پاکسازي قسمت هاي مختلف سيستم عامل ويندوز خود بپردازند. اين نرم افزار از ابزارهاي مختلفي تشکيل شده است که با اين ابزارها کاربران به راحتي قادر به انجام امور ياد شده مي باشند. از ابزارهاي موجود در اين نرم افزار مي توان به ابزارا آناليز ديسک سخت ، ابزار پاکسازي نرم افزارها ، پاک سازي فايل هاي اضافي سيستمي و ... اشاره نمود. اين نرم افزار محصولي از شرکت Yamicsoft مي باشد.
از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به موارد زير اشاره نمود:
- قابليت انجام عمليات Defrag بر روي رجيستري به منظور رفع مشکلات موجود در رجيستري
- داراي ابزار حفاظتي از اطلاعات
- قابليت پاکسازي رجيستري ويندوز از کليدها و مقادير اضافي
- قابليت شناسايي فايل هاي مشابه بر روي سيستم و پاکسازي آن ها از هارد ديسک
- توانايي آناليز هارد ديسک به منظور شناسايي مشکلات
- داراي ابزار حذف نرم افزارها به طور کامل از سيستم
و ...

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


دانلود نرم افزار خواندن کتابهای الکترونیکی در موبایل pdf vew

دانلود نرم افزار pdf vew که بوسیله این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی کتابهای الکترونیکی را در موبایل خود باز کرده و مشاهده نمائید.قابل اجرا بر روی کلیه گوشی های موبایل که از جاوا پشتیبانی میکنند .

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


مداحی تصویری حاج محمود كريمي شب تاسوعا

مداحی شب تاسوعا 1386 حاج محمود كريمي را كه در هيئت رايت العباس - تهران اجرا شده است را مي توانيد از میهن دانلود به صورت فایل تصویری دریافت کنید

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now


 حاج حسن خلج گلچین مناجات با امام زمان (عج)

مجموعه مناجات ها با امام زمان (عج) که طی سالهای اخیر توسط حاج حسن خلج اجرا شده است را در قالب 3 قطعه می توانید به صورت صوتی از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت کنید

دانلود از اینجا کلیک کنیدDownload Now

?
?
?Copyright?2008 By Mona And Jaraghe group . All right reserved
?
? ? ?
TinyPic image
 
 
? ? ?
__._,_.___

Jaraaghe Group 

****************************************

BARAYE OZVIAT DAR GROUP BIA IN ADDRESS :
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
BAD PAINE SAFHE DOKMEYE JOIN RO BEZAN

****************************************
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
http://groups.yahoo.com/group/Jaraaghe/join
-------------------------------------------
more info : www.jaraghe.ir/join




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive